Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

dan moeten degene die niet in Dutchland wonen eiglijk een eigen thread opstarten..:naughty:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

naaah..:roftl::roftl:

 

Hmmja, dat hebben we in het begin nogal eens gezegd ..

Maar het blijkt dat we helemaal niet met zoveel zijn :roftl:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hehe, dat is slechts een kwestie van tijd! Las vandaag nog iets als "Vlaanderen als provincie van Nederland".. :shocked: oeh.. gevoelig onderwerp?

tja..de Walen zijn niet onze beste vriendjes..maar om dan bij de nederlanders te komen??..:boxed:

Link to comment
Share on other sites

tja..de Walen zijn niet onze beste vriendjes..maar om dan bij de nederlanders te komen??..:boxed:

 

:roftl: Zijn ook niet onze beste vriendjes hé :naughty:

Link to comment
Share on other sites

nee idd..

euhm..jij..ik..sky..en euh..nog iemand??..:boxed:

 

Denk dat we het dan veruit gehad hebben ja :roftl:

(Niki27 ook, maar die is hier niet meer zo actief en is volgens mij een Waalse? Moeten we daar ook nog zowel nederlands als frans gaan praten.. :naughty:).

Link to comment
Share on other sites

Ben er weer, ben gelijk maar even naar t zkh geweest, wel te vroeg eigenlijk maar heb geen zin om daar om elf uur ofzo aan te kakken. Dus nu kan ik al mn energie en tijd weer gewoon in dit forum steken, fijn he :naughty::roftl:

 

 

thnx jij veel sterkte in het ziekenhuis , ik hoop dat het gauw beter gaat.

 

ik weet nog niet wat ik heb alleen dat ik vrijwel geen afweersysteem heb .

 

Das maf....Ik heb een aangeboren afweerstoornis, heb dus ook geen goed functionerend afweersysteem. Mijn lijf maakt bepaalde eiwitten niet aan en die zijn dus essentieel voor je immuunsysteem, vooral voor longen en darmen. Mijn longen zijn dan ook totaal kapot door alle beschadigingen van ontstekingen. Gebruik twee keer per week een subcutaan infuus (subcutaan is onderhuids, net als hoe je insuline spuit alleen dis is een infuus van 3 uur ofzo) met IgG en IgA, de eiwitten die mn beenmerg niet maakt. EN naast dat heb ik een zeer ernstige vorm van sarcoïdose, een ziekte die in 75% van de gevallen na twee jaar over is en geen (ernstige) blijvende schade veroorzaakt. De meeste mensen gebruiken er dan ook geen medicijnen tegen (zijn ook nog geen medicijnen die de ziekte kunnen genezen want ze weten niet hoe het ontstaat). Dat is erg prettig om te weten, aangezien ik al 5 jaar 40mg prednisolon per dag slik, grote schade aan longen en lever en zenuwen heb en verder granulomen / schade aan maag, lymfeklieren, voorhoofds-kaak-en neusholtes, botten, spieren en ogen heb en daarnaast mijn milt al kwijtgeraakt ben door deze ziekte. Met dank aan de artsen in t zkh hier in Dordt die vonden dat er niets mis met me was. Pas toen ik binnen 3 maanden meer dan 20kg afviel, totaal geen energie meer had en ineens gewoon écht doodziek was kwamen ze erachter dat ik me toch niet aanstelde......En nu zit ik met twee ziektes die nooit meer overgaan en die elkaar prachtig in stand kunnen houden....:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Ben er weer, ben gelijk maar even naar t zkh geweest, wel te vroeg eigenlijk maar heb geen zin om daar om elf uur ofzo aan te kakken. Dus nu kan ik al mn energie en tijd weer gewoon in dit forum steken, fijn he :naughty::roftl:

 

 

Noukie! :woot_jump:

 

Dat heb je zeer goed gedaan :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Denk dat we het dan veruit gehad hebben ja :roftl:

(Niki27 ook, maar die is hier niet meer zo actief en is volgens mij een Waalse? Moeten we daar ook nog zowel nederlands als frans gaan praten.. :naughty:).

 

tja..dat waren ze dan..de Belgjes..:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ben er weer, ben gelijk maar even naar t zkh geweest, wel te vroeg eigenlijk maar heb geen zin om daar om elf uur ofzo aan te kakken. Dus nu kan ik al mn energie en tijd weer gewoon in dit forum steken, fijn he :naughty::roftl:

 

 

 

Noukie!!..:woot_jump:

slim..slim..en goed!!..:biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Ben er weer, ben gelijk maar even naar t zkh geweest, wel te vroeg eigenlijk maar heb geen zin om daar om elf uur ofzo aan te kakken. Dus nu kan ik al mn energie en tijd weer gewoon in dit forum steken, fijn he :naughty::roftl:

 

Hoi Anouk!

Ik las dat je je niet goed voelt zoals je al voorspelde! Sterkte en beterschap meid! :huglove:

 

Vanavond gaat het niet zo laat worden als gister, moet morgen weer om half 9 op school zijn! :sad:

Link to comment
Share on other sites

tja..de Walen zijn niet onze beste vriendjes..maar om dan bij de nederlanders te komen??..:boxed:

 

:roftl: Zijn ook niet onze beste vriendjes hé :naughty:

 

:tears: :tears:

Ik is Dutchie en vind jullie wél lief :sad:

Link to comment
Share on other sites

Hoi Anouk!

Ik las dat je je niet goed voelt zoals je al voorspelde! Sterkte en beterschap meid! :huglove:

 

Vanavond gaat het niet zo laat worden als gister, moet morgen weer om half 9 op school zijn! :sad:

 

Niet zo goed was vanmiddag zacht uitgedrukt. Nu kan ik er weer effe tegenaan, na dat sprayen. Dank voor je beterschap, ik sla me er wel doorheen hoor, ben eraan gewend om met een of andere infectie te lopen. Zal tegen de bactietjes zeggen dat ook jij vindt dat ze op moeten zouten. Misschien helpt t....

 

Ik moet t ook niet zo laat maken als gisteren. Had vannacht geen oog dichtgedaan door die vloed van water uit mn neus, dus een beetje slaap vannacht zou niet verkeerd zijn. Bovendien ben ik van plan me morgen vol te proppen met paracetamol ofzo en gewoon te gaan werken, want ik moet nog iets kopiëren ook en dat kan mooi in de apotheek..... Trouwens, als ik na een maandje alweer ziek thuis zit denkt Bastien (apotheker) ook van nou die opleiding moesten we maar niet doen (wil omdat ik de HBO-V voor l*l heb gedaan omdat ik niet meer in de zorg mag werken, althans als verpleegkundige, de opleiding tot apothekersassistente gaan doen want ik ben het thuiszitten meer dan zat:boxed:) want ze is toch altijd ziek....Hoewel dat dan ook weer onzin is want mam werkt er ook en ze weten allemaal hoe het zit. Maar ik wil gewoon ook niet tegenover mezelf toegeven dat het niet gaat zoals ik wil, grenzen stellen is nooit mijn sterkste kant geweest.....

 

Trouwens, we waren vannacht backstage hoor samen :thumb_yello: Maak je niet druk, het was erg gezellig en de foto's waren goed gelukt:biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Het is je geraden.. :bash:

 

 

 

 

 

 

Snorry :bleh

:lmfao: Ja anders kan ik dat evt backstagegedoe ook wel vergeten natuurlijk:boxed:

Ik weet..:huglove:

laten we zeggen..dat de nederlanders behalve de dutchies die hier zitten niet onze beste vriendjes zijn..:naughty:wink2

Dan is het goed:naughty::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ben er weer, ben gelijk maar even naar t zkh geweest, wel te vroeg eigenlijk maar heb geen zin om daar om elf uur ofzo aan te kakken. Dus nu kan ik al mn energie en tijd weer gewoon in dit forum steken, fijn he :naughty::roftl:

 

 

 

 

Das maf....Ik heb een aangeboren afweerstoornis, heb dus ook geen goed functionerend afweersysteem. Mijn lijf maakt bepaalde eiwitten niet aan en die zijn dus essentieel voor je immuunsysteem, vooral voor longen en darmen. Mijn longen zijn dan ook totaal kapot door alle beschadigingen van ontstekingen. Gebruik twee keer per week een subcutaan infuus (subcutaan is onderhuids, net als hoe je insuline spuit alleen dis is een infuus van 3 uur ofzo) met IgG en IgA, de eiwitten die mn beenmerg niet maakt. EN naast dat heb ik een zeer ernstige vorm van sarcoïdose, een ziekte die in 75% van de gevallen na twee jaar over is en geen (ernstige) blijvende schade veroorzaakt. De meeste mensen gebruiken er dan ook geen medicijnen tegen (zijn ook nog geen medicijnen die de ziekte kunnen genezen want ze weten niet hoe het ontstaat). Dat is erg prettig om te weten, aangezien ik al 5 jaar 40mg prednisolon per dag slik, grote schade aan longen en lever en zenuwen heb en verder granulomen / schade aan maag, lymfeklieren, voorhoofds-kaak-en neusholtes, botten, spieren en ogen heb en daarnaast mijn milt al kwijtgeraakt ben door deze ziekte. Met dank aan de artsen in t zkh hier in Dordt die vonden dat er niets mis met me was. Pas toen ik binnen 3 maanden meer dan 20kg afviel, totaal geen energie meer had en ineens gewoon écht doodziek was kwamen ze erachter dat ik me toch niet aanstelde......En nu zit ik met twee ziektes die nooit meer overgaan en die elkaar prachtig in stand kunnen houden....:thumb_yello:

 

jeetje ik heb echt met je te doen. bij mij is het gelukkig niet zo erg.

ik heb een paar jaar geleden hersenvliesontsteking gehad en sindsdien is het mis. ik krijg elke 2 weken ongeveer een ontsteking ergens in mijn lichaam .ik voel het nu zelf aankomen dat scheelt een stuk. ik ben alleen bang dat het weer dieper in mijn lichaam gaat en echt schade gaat aanbrengen. tot nu toe veroorzaakt het alleen nog veel pijn en lidtekens.

Link to comment
Share on other sites

Niet zo goed was vanmiddag zacht uitgedrukt. Nu kan ik er weer effe tegenaan, na dat sprayen. Dank voor je beterschap, ik sla me er wel doorheen hoor, ben eraan gewend om met een of andere infectie te lopen. Zal tegen de bactietjes zeggen dat ook jij vindt dat ze op moeten zouten. Misschien helpt t....

 

Ik moet t ook niet zo laat maken als gisteren. Had vannacht geen oog dichtgedaan door die vloed van water uit mn neus, dus een beetje slaap vannacht zou niet verkeerd zijn. Bovendien ben ik van plan me morgen vol te proppen met paracetamol ofzo en gewoon te gaan werken, want ik moet nog iets kopiëren ook en dat kan mooi in de apotheek..... Trouwens, als ik na een maandje alweer ziek thuis zit denkt Bastien (apotheker) ook van nou die opleiding moesten we maar niet doen (wil omdat ik de HBO-V voor l*l heb gedaan omdat ik niet meer in de zorg mag werken, althans als verpleegkundige, de opleiding tot apothekersassistente gaan doen want ik ben het thuiszitten meer dan zat:boxed:) want ze is toch altijd ziek....Hoewel dat dan ook weer onzin is want mam werkt er ook en ze weten allemaal hoe het zit. Maar ik wil gewoon ook niet tegenover mezelf toegeven dat het niet gaat zoals ik wil, grenzen stellen is nooit mijn sterkste kant geweest.....

 

Trouwens, we waren vannacht backstage hoor samen :thumb_yello: Maak je niet druk, het was erg gezellig en de foto's waren goed gelukt:biggrin2:

 

Hehe, wat hebben we tegen Mika gezegd? Ik bedoel, we durven beide niets te zeggen... Zijn we niet flauwgevallen?! :naughty:

 

Echt goed dat je zo'n doorzetter bent! :thumb_yello: Hoewel je natuurlijk wel uit moet kijken dat je jezelf niet te veel vermoeit! Ik neem aan dat Bastien jouw situatie toch wel begrijpt?

Link to comment
Share on other sites

zit er daar iemand die je mist??..:naughty:

 

Hoe weet jij dat?! :shocked:

 

:naughty:

 

Ik moet t ook niet zo laat maken als gisteren. Had vannacht geen oog dichtgedaan door die vloed van water uit mn neus, dus een beetje slaap vannacht zou niet verkeerd zijn. Bovendien ben ik van plan me morgen vol te proppen met paracetamol ofzo en gewoon te gaan werken, want ik moet nog iets kopiëren ook en dat kan mooi in de apotheek..... Trouwens, als ik na een maandje alweer ziek thuis zit denkt Bastien (apotheker) ook van nou die opleiding moesten we maar niet doen (wil omdat ik de HBO-V voor l*l heb gedaan omdat ik niet meer in de zorg mag werken, althans als verpleegkundige, de opleiding tot apothekersassistente gaan doen want ik ben het thuiszitten meer dan zat:boxed) want ze is toch altijd ziek....Hoewel dat dan ook weer onzin is want mam werkt er ook en ze weten allemaal hoe het zit. Maar ik wil gewoon ook niet tegenover mezelf toegeven dat het niet gaat zoals ik wil, grenzen stellen is nooit mijn sterkste kant geweest.....

 

Overdoe het toch maar niet allemaal .. Kan begrijpen dat je het graag wil, maar als het niet gaat dan gaat het niet .. Anders wordt het alleen maar erger denk ik zo, en wie weet waar je dan tegen juli zit :boxed:

 

uhu..best wel hé..mss moeten we eens wat meer Belgjes optrommelen..:roftl :roftl

 

Waar ga je die vinden :roftl:

 

:lmfao: Ja anders kan ik dat evt backstagegedoe ook wel vergeten natuurlijk:boxed

 

:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy