Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

:roftl Goh ja .. als dromen eens zouden uitkomen ... :wub2

(niet allemaal hoor, hoeft echt niet.. maar zo eens eentje .. die ik zelf heb mogen kiezen.. :naughty)

Ja...eentje is genoeg. Niet te hebberig worden he?:mf_rosetinted:

Ja, stiekem krijg ik betaald voor het bezoek van de MFC! :mf_rosetinted En het studeren... ja je weet toch wat we bestuderen.. :blush-anim-cl

 

Maarja, vanaf morgen is mijn vakantie afgelopen... eens kijken of ik afkickverschijnselen krijg, of dat ik gewoon die-hard doorga en dan over een paar weken als een zombie door het leven ga!

Dat laatste. Ik zit ook vaak tegen mijn wil (nouja,dat is niet helemaal waar....late we zeggen dat het gezonde verstand het aflegt tegen mijn 'ik wil nog even een kwartiertje internetten-verstand' en dat kwartiertje dat duurt vaak langer, dat ervaar je zelf ook wel) in to te laat achter de pc. Maar ach, een mens moet een beetje lol maken ook he? Dat het ten koste gaat van de nachtrust is dan alleen weer minder. Ben allang blij dat die Humira icm prednison ervoor zorgt dat ik tot véél later op kan blijven dan eerst, anders had ik nu al in mn bed gelegen.....Dit is toch leuker eigenlijk hoewel....dat ligt er maar net aan met WIE je in bed ligt he:naughty:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:roftl: Waarom denk je dat ik dromen zo'n geniaal gegeven vind? :das:

 

De kans is erg klein hoor....

Beschouw jij MFC als je werk dan:naughty: als je er toch achter zit kun je er net zo goed iets van maken toch? En dit is ook interessanter dan studeren moet ik zeggen....

 

Jek wat rot ook zeg.... Zou je niet kunnen spoelen, dat je je neusholtes en ook kaak-en voorhoofdsholte spoelt? Dat zou in theorie de meeste bacteriën buiten moeten houden. Gewoon, met zout water of NaCl (wat zout water is maar dan hoef je t niet zelf klaar te maken, luiheid met beleid he?). Is wel vervelend allemaal. Ze zouden infecties moeten verbieden, vind je niet?:mf_rosetinted:

nee dat werkt niet. ja alle slechte bacterien zouden uitgeroeid moeten worden

Link to comment
Share on other sites

Uhu :mf_rosetinted

 

Mika's knol nam dat sprintje trekken wel even erg letterlijk .. :boxed: Die ging haaaard! :shocked:

(maarja, Cobe heeft ook veel te korte pootjes om dat paard te kunnen volgen :roftl:)

Mika heeft natuurlijk ook een groter paard nodig, anders loopt het niet lekker voor Cobe denk ik ook..... Bovendien, Cobe is vast véél liever dan Mika's paard:naughty:

Helleuw :mf_rosetinted:

 

Hoe is het hier?

 

Haai! Gaat weer denderend hoor :thumb_yello:

Holtes dicht, zere longen met vieze zooi ophoesten (maar dat was al een paar dagen werd alleen steeds erger) en met dit weer lekker koorts vanmiddag. En ik heb als klap op de vuurpijl (wat ik overigens een domme uitdrukking vind, waarom zou je in hemelsnaam een klap op een vuurpijl geven....en als ze bedoelen een knal van een vuurpijl ofzo noem t dan ook zo....net als 'wat in t vat zit verzuurt niet'. Waarom heb je dan zuurkool uit t vat???:boxed:) mijn vernevelaar gesloopt.... Maar ach, ik wilde toch al een nieuwe want hij ging zoveel herrie maken. Dus erg rouwig kan ik er niet om zijn.

Hoe is tie bij jou?

Link to comment
Share on other sites

Dat laatste. Ik zit ook vaak tegen mijn wil (nouja,dat is niet helemaal waar....late we zeggen dat het gezonde verstand het aflegt tegen mijn 'ik wil nog even een kwartiertje internetten-verstand' en dat kwartiertje dat duurt vaak langer, dat ervaar je zelf ook wel) in to te laat achter de pc. Maar ach, een mens moet een beetje lol maken ook he? Dat het ten koste gaat van de nachtrust is dan alleen weer minder. Ben allang blij dat die Humira icm prednison ervoor zorgt dat ik tot véél later op kan blijven dan eerst, anders had ik nu al in mn bed gelegen.....Dit is toch leuker eigenlijk hoewel....dat ligt er maar net aan met WIE je in bed ligt he:naughty:

 

Mwahaha ja als die persoon bij mij in bed lag zou ik hier nu echt niet over hem zitten praten! En die dromen die jij hebt zijn toch ook wel erg leuk, hmm ik zou willen dat ik die had! *psst, stiekem droom ik van een docent van mij die toevallig ook lang is en mooie bruine krullen heeft! shhht*

 

Nouja ik zie wel wat er van mij wordt als ik hier niet meer zo regelmatig (en al helemaal niet meer zo lang) hier kan zijn... Ik ben ook bang dat het de laatste optie wordt! Zombie!

 

f_5613m_9aaffec.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mika heeft natuurlijk ook een groter paard nodig, anders loopt het niet lekker voor Cobe denk ik ook..... Bovendien, Cobe is vast véél liever dan Mika's paard:naughty:

 

Ja, uiteraard ..

Maarja, dat paard is groter EN er zit veel meer energie in (wat niet moeilijk is, want Cobe heeft gewoon niks van energie :roftl:) dus ja .. Dat is normaal dat die een stuk harder gaat .. Maarja, als je die dan zo ziet vertrekken .. Mijn hartje is al meerdere keren zeer klein geworden hoor :boxed::blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Mwahaha ja als die persoon bij mij in bed lag zou ik hier nu echt niet over hem zitten praten!

 

Bwa, het went snel moet ik zeggen hoor ..

Je kan ook niet altijd bezig blijven hé :naughty::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Carina! :woot_jump:

 

Goed :mf_rosetinted:

Met jou?

 

Bienie :woot_jump:

 

Goed hoor!!

 

 

Haai! Gaat weer denderend hoor :thumb_yello:

Holtes dicht, zere longen met vieze zooi ophoesten (maar dat was al een paar dagen werd alleen steeds erger) en met dit weer lekker koorts vanmiddag. En ik heb als klap op de vuurpijl (wat ik overigens een domme uitdrukking vind, waarom zou je in hemelsnaam een klap op een vuurpijl geven....en als ze bedoelen een knal van een vuurpijl ofzo noem t dan ook zo....net als 'wat in t vat zit verzuurt niet'. Waarom heb je dan zuurkool uit t vat???:boxed:) mijn vernevelaar gesloopt.... Maar ach, ik wilde toch al een nieuwe want hij ging zoveel herrie maken. Dus erg rouwig kan ik er niet om zijn.

Hoe is tie bij jou?

 

:huglove:

 

Hier alles rustig :original:

Link to comment
Share on other sites

Haha! :naughty: Op een gegeven moment komt de sleur er in he! :roftl:

 

Zo erg is het nu ook weer niet :roftl:

Maar gewoon .. er komt wel weer tijd voor MFC hoor.. :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ja, uiteraard ..

Maarja, dat paard is groter EN er zit veel meer energie in (wat niet moeilijk is, want Cobe heeft gewoon niks van energie :roftl) dus ja .. Dat is normaal dat die een stuk harder gaat .. Maarja, als je die dan zo ziet vertrekken .. Mijn hartje is al meerdere keren zeer klein geworden hoor :boxedblush-anim-cl:

Kan je dan niet eens omwisselen ofzo? Dat jij eens een écht sprintje trekt? Ik heb dat met Silke dan ook weleens. Dat is een fries en ze wil wel werken, maar ze is gewoon minder snel dan Lector. Die spurt alles en iedereen voorbij. Maar dan moet ie wel zn bui hebben anders is hij niet vooruit te branden. Die heeft het zelfs een gepresteerd om tijdens een les te gaan liggen. Jammer dat ik daar niet bij was zeg, ik had de kop van Ijsbrand (domme naam, ijs brandt helemaal niet) wel eens willen zien :lmao:

Mwahaha ja als die persoon bij mij in bed lag zou ik hier nu echt niet over hem zitten praten! En die dromen die jij hebt zijn toch ook wel erg leuk, hmm ik zou willen dat ik die had! *psst, stiekem droom ik van een docent van mij die toevallig ook lang is en mooie bruine krullen heeft! shhht*

 

Nouja ik zie wel wat er van mij wordt als ik hier niet meer zo regelmatig (en al helemaal niet meer zo lang) hier kan zijn... Ik ben ook bang dat het de laatste optie wordt! Zombie!

 

f_5613m_9aaffec.jpg

Niets mis met zombies hoor. En ik droom ook weleens dingen die je niet WILT dromen, dus dan is een leuke droom een welkome afwisseling....:mf_rosetinted:

Laten we het op een vorrspellende droom houden, goed?

 

Hier alles rustig :original:

Mooi zo! Met je guppenthesis alles in orde nu?

Link to comment
Share on other sites

Kan je dan niet eens omwisselen ofzo? Dat jij eens een écht sprintje trekt? Ik heb dat met Silke dan ook weleens. Dat is een fries en ze wil wel werken, maar ze is gewoon minder snel dan Lector. Die spurt alles en iedereen voorbij. Maar dan moet ie wel zn bui hebben anders is hij niet vooruit te branden. Die heeft het zelfs een gepresteerd om tijdens een les te gaan liggen. Jammer dat ik daar niet bij was zeg, ik had de kop van Ijsbrand (domme naam, ijs brandt helemaal niet) wel eens willen zien :lmao:

 

Ja, Mika op Cobe .. zeer goed idee .. Kan ie meelopen ..

Dan heeft Cobe wel 6 benen .. dan geraakt ie misschien vooruit :lmfao:

 

Maar neen, het gaat er niet om dat ik persé het snelste moet zijn .. maar ik gewoon .. Mika zo zien gaan.. Het is niet dat ie al z'n hele leven op een paard zit ofzo .. En ik zie hem toch wel graag heelhuids thuiskomen :blush-anim-cl::bleh:

Link to comment
Share on other sites

Zo erg is het nu ook weer niet :roftl:

Maar gewoon .. er komt wel weer tijd voor MFC hoor.. :wink2:

 

Goed om te wetem voor de toekomst! (zeg maar vanaf juli :biggrin2: )

 

Niets mis met zombies hoor. En ik droom ook weleens dingen die je niet WILT dromen, dus dan is een leuke droom een welkome afwisseling....:mf_rosetinted:

Laten we het op een vorrspellende droom houden, goed?

 

Jaja zeker! die droom gaat zeker werkelijkheid worden... alleen kan je niet beloven dat ik niet ga flauwvallen! Hehe :naughty:

 

Oh en zombies zijn tof! :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Goed om te wetem voor de toekomst! (zeg maar vanaf juli :biggrin2: )

 

 

:roftl: Hoop maar niet te hard .. zou niet willen dat je teleurgesteld wordt :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ik hoop niet, ik weet het! :naughty:

 

Njaah ik denk dat m'n vriend het alleen niet zo zal waarderen! :roftl:

 

Oh, je hebt een vriend .. geweldig :roftl:

Zou die dat niet waarderen? Alleu nu .. :naughty:

 

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Kan je dan niet eens omwisselen ofzo? Dat jij eens een écht sprintje trekt? Ik heb dat met Silke dan ook weleens. Dat is een fries en ze wil wel werken, maar ze is gewoon minder snel dan Lector. Die spurt alles en iedereen voorbij. Maar dan moet ie wel zn bui hebben anders is hij niet vooruit te branden. Die heeft het zelfs een gepresteerd om tijdens een les te gaan liggen. Jammer dat ik daar niet bij was zeg, ik had de kop van Ijsbrand (domme naam, ijs brandt helemaal niet) wel eens willen zien :lmao:

 

 

Mooi zo! Met je guppenthesis alles in orde nu?

 

Die van mij dacht laatst te kunnen gaan rollen toen ik haar aan het longeren was en een stalgenootje me riep en ik dus even de andere kant op keek... Helaas voor haar keek ik op tijd (te vroeg) terug, en had ik een longeerzweep in mn handen... Dát probeerd ze voorlopig niet meer denk ik :naughty::blush-anim-cl:

 

Heel ordinair niks aan thesis gedaan... Was veels te lekker weer :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Die van mij dacht laatst te kunnen gaan rollen toen ik haar aan het longeren was en een stalgenootje me riep en ik dus even de andere kant op keek... Helaas voor haar keek ik op tijd (te vroeg) terug, en had ik een longeerzweep in mn handen... Dát probeerd ze voorlopig niet meer denk ik :naughty::blush-anim-cl:

 

Heel ordinair niks aan thesis gedaan... Was veels te lekker weer :blush-anim-cl:

 

:lmfao: Geniaal.....Die paarden van tegenwoordig toch:roftl:

Hoe gaat het trouwens met dr? Alweer helemaal de oude?

 

Eerlijk gezegd kan ik je niets anders dan gelijk geven hier hoor. Met dit weer ga je niet aan een thesis werken:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Nou moe :tears:

Jij bent niet lief vandaag :sneaky2:

 

 

 

 

maar wel realistisch misschien :bleh:

 

:mf_rosetinted: Een mens kan niet altijd lief zijn hé .. :bleh:

Stel je voor .. jij "hebt" Mika en je ziet mensen zo praten .. Zou jij dan lief blijven?

 

 

Over het algemeen ben ik wel lief ...

 

 

Toch? :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy