Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja heel goed! Vandaag mijn individuele examen gehaald op school(dus ik ben nu al voor de helft geslaagd) alleen nog mijn groeps examen halen! pAArty!

 

Oeh, goed man!!! :thumb_yello:

 

:punk:

Link to comment
Share on other sites

Haai!

Mooi dat je van je presentatie af bent joh, gefeliciteerd met t resultaat!

Kom me maar snel helpen in die andere thread want t gaat niet goed daar. Als wij er niet zijn komen er amper nieuwe posts:thumbdown::sneaky2:

Enne.....Ik ga voor de koude douche :naughty:

 

Dank u dank u! :biggrin2:

Ik kom snel helpen daar! Het is weer veel te stil geweest vandaag daar! *zucht* :no:

 

Koude douches komen inderdaad ook wel van pas! (zeker deze hete dagen...)

Link to comment
Share on other sites

Ja hete douches zijn een geschenk! Hoewel koude douches af en toe ook wel van pas komen! :das

 

Ja heel goed! Vandaag mijn individuele examen gehaald op school(dus ik ben nu al voor de helft geslaagd) alleen nog mijn groeps examen halen! pAArty!

 

Achja, zolang je niet alleen bent kunnen beiden makkelijk hé :naughty:

 

Proficiat! :thumb_yello:

 

:fisch::naughty::das:

 

Amai nog niet :roftl:

 

Zei net tegen hem van: je ziet dat zeker wel zitten hé? .. hij begon meteen te blozen..

 

:naughty:

Link to comment
Share on other sites

JaJa heel goed! Vandaag mijn individuele examen gehaald op school(dus ik ben nu al voor de helft geslaagd) alleen nog mijn groeps examen halen! pAArty!

 

Gefeliciteerd... Waar was het voor?

 

Zei net tegen hem van: je ziet dat zeker wel zitten hé? .. hij begon meteen te blozen..

 

:naughty:

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Dank u dank u! :biggrin2:

Ik kom snel helpen daar! Het is weer veel te stil geweest vandaag daar! *zucht* :no:

 

Koude douches komen inderdaad ook wel van pas! (zeker deze hete dagen...)

 

Ben je al een beetje over de schok van het mogelijke meelezen van ene meneer M. heen? Eigenlijk wordt de uitdaging nu backstage te komen alleen maar groter. Ben wel benieuwd wat hij er zelf van denkt hoe er over m gepraat wordt daar:naughty::roftl:

Link to comment
Share on other sites

:roftl:

 

Ach, hoe onschuldig. :naughty:

 

En toen vroeg ie van: hoe kom je daarbij?

En toen zei ik: Nielo veronderstelde dat ..

 

En toen was het :sneaky2:

 

 

 

 

 

 

:naughty::bleh::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Oeh, goed man!!! :thumb_yello:

 

:punk:

 

Achja, zolang je niet alleen bent kunnen beiden makkelijk hé :naughty:

 

Proficiat! :thumb_yello:

 

Gefeliciteerd... Waar was het voor?

 

 

Dank u allen! Het is voor mijn opleiding Multimedia vormgeven! Tijdens mijn individuele examen moest ik een item voor Man Bijt Hond monteren en vormgeven! Erg leuk! :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

En toen vroeg ie van: hoe kom je daarbij?

En toen zei ik: Nielo veronderstelde dat ..

 

En toen was het :sneaky2:

 

 

 

 

 

 

:naughty::bleh::roftl:

 

Is t nog altijd niet goed tussen Mika en Nielo dan? Hij vergeeft haar dan ook niet snel :blink: Moeten maar goed uitkijken wat we zoal zeggen hier dan.....

Link to comment
Share on other sites

En toen vroeg ie van: hoe kom je daarbij?

En toen zei ik: Nielo veronderstelde dat ..

 

En toen was het :sneaky2:

 

 

 

 

 

 

:naughty::bleh::roftl:

 

Ah, ik heb t echt verpest bij Mr. Mika he? :naughty:

 

Dank u allen! Het is voor mijn opleiding Multimedia vormgeven! Tijdens mijn individuele examen moest ik een item voor Man Bijt Hond monteren en vormgeven! Erg leuk! :biggrin2:

 

Klinkt cool!!! ^^

Link to comment
Share on other sites

Ben je al een beetje over de schok van het mogelijke meelezen van ene meneer M. heen? Eigenlijk wordt de uitdaging nu backstage te komen alleen maar groter. Ben wel benieuwd wat hij er zelf van denkt hoe er over m gepraat wordt daar:naughty::roftl:

 

Ik ben er overheen gekomen, maar langzaam.. Vanmorgen toen ik in de trein zat, op weg naar school, zat ik naar mn muziekjes te luisteren. Toen Mika voorbij kwam moest ik er meteen weer aan denken en zat ik daar met een grote grijns in de trein tussen de chagrijnige-ochtendspitsmensen! :roftl:

 

Ja, laten we hem maar vragen wat hij er van vind :bleh: durf jij het? :naughty:

Link to comment
Share on other sites

En toen vroeg ie van: hoe kom je daarbij?

En toen zei ik: Nielo veronderstelde dat ..

 

En toen was het :sneaky2:

 

 

 

 

 

 

:naughty bleh: roftl:

 

Dat komt nooit meer goed... :blink:

 

Dank u allen! Het is voor mijn opleiding Multimedia vormgeven! Tijdens mijn individuele examen moest ik een item voor Man Bijt Hond monteren en vormgeven! Erg leuk! :biggrin2:

 

Klinkt leuk!!

Link to comment
Share on other sites

Awww hij voelt zich betrapt, de schat:wub2:

 

 

 

 

 

 

 

:roftl::lmao:

 

Ja, die reactie was echt zo schattig :wub2:

 

(al wil ie niet als schattig bestempeld worden dus ik zal dat maar niet teveel zeggen :bleh:)

 

Is t nog altijd niet goed tussen Mika en Nielo dan? Hij vergeeft haar dan ook niet snel :blink Moeten maar goed uitkijken wat we zoal zeggen hier dan.....

 

Neen, blijkbaar niet ..

Maarja, hij is heel lief en schattig en al wat je wil, maar als hij problemen met iets of iemand heeft tja .. dan heeft hij daar problemen mee hé..

 

:roftl:

 

Dus pas maar op ja :bleh:

 

Ah, ik heb t echt verpest bij Mr. Mika he? :naughty

 

 

Ja, het zit best wel diep...

Link to comment
Share on other sites

Ik ben er overheen gekomen, maar langzaam.. Vanmorgen toen ik in de trein zat, op weg naar school, zat ik naar mn muziekjes te luisteren. Toen Mika voorbij kwam moest ik er meteen weer aan denken en zat ik daar met een grote grijns in de trein tussen de chagrijnige-ochtendspitsmensen! :roftl:

 

Ja, laten we hem maar vragen wat hij er van vind :bleh: durf jij het? :naughty:

 

Ehmmm.... Dat hangt van mn humeur en de gelegenheid af. Laten we eerst maar eens zover zien te komen, dan kunnen we nog altijd gaan vissen of hij hier leest en zoja welke threads. En of hij die ene wel eens leest.... En zoja dan rennen we keihard weg waarschijnlijk (dus wel pas vragen NADAT we leuke foto's hebben...:naughty:):roftl:

Link to comment
Share on other sites

Neen, blijkbaar niet ..

Maarja, hij is heel lief en schattig en al wat je wil, maar als hij problemen met iets of iemand heeft tja .. dan heeft hij daar problemen mee hé..

 

:roftl:

 

Dus pas maar op ja :bleh:

 

 

 

Ja, het zit best wel diep...

 

Hmm... enig idee hoe ik het, mocht ik daar ooit de behoefte toe voelen, goed kan maken? :naughty:

 

Ehmmm.... Dat hangt van mn humeur en de gelegenheid af. Laten we eerst maar eens zover zien te komen, dan kunnen we nog altijd gaan vissen of hij hier leest en zoja welke threads. En of hij die ene wel eens leest.... En zoja dan rennen we keihard weg waarschijnlijk (dus wel pas vragen NADAT we leuke foto's hebben...:naughty:):roftl:

 

Oeh, daar wil ik bij zijn! :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Hmm... enig idee hoe ik het, mocht ik daar ooit de behoefte toe voelen, goed kan maken? :naughty:

 

 

Oeh, daar wil ik bij zijn! :roftl:

 

 

Goh, daar vraag je wat :boxed:

 

Enig idee wat er ook alweer gebeurd was? :roftl:

Ik weet het niet meteen .. en Mika weigerd om er wat over te zeggen :boxed:

 

 

 

Ja, ik ook ... :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ehmmm.... Dat hangt van mn humeur en de gelegenheid af. Laten we eerst maar eens zover zien te komen, dan kunnen we nog altijd gaan vissen of hij hier leest en zoja welke threads. En of hij die ene wel eens leest.... En zoja dan rennen we keihard weg waarschijnlijk (dus wel pas vragen NADAT we leuke foto's hebben...:naughty:):roftl:

 

:roftl: Ik kom zn reactie wel filmen ok? :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ehmmm.... Dat hangt van mn humeur en de gelegenheid af. Laten we eerst maar eens zover zien te komen, dan kunnen we nog altijd gaan vissen of hij hier leest en zoja welke threads. En of hij die ene wel eens leest.... En zoja dan rennen we keihard weg waarschijnlijk (dus wel pas vragen NADAT we leuke foto's hebben...:naughty:):roftl:

 

:roftl: Haha ja ik zit nu in zo'n situatie dat een vriendin (die meegaat) zegt van ik ken iemand die iemand kent die werkt op Werchter.. en ik roep meteen: Oooh regel please backstagekaarten!! *zucht* Like it's ever gonna happen...

Link to comment
Share on other sites

Goh, daar vraag je wat :boxed:

 

Enig idee wat er ook alweer gebeurd was? :roftl:

Ik weet het niet meteen .. en Mika weigerd om er wat over te zeggen :boxed:

 

 

 

Ja, ik ook ... :naughty:

 

Ehm... ehm... iets dat geloof ik te maken had met met het feit dat ik Mika niet overal achterna ga reizen. Ofzo. :blink::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ehm... ehm... iets dat geloof ik te maken had met met het feit dat ik Mika niet overal achterna ga reizen. Ofzo. :blink::roftl:

 

Ohja? Daar herinner ik me nu eens echt niks van :blush-anim-cl::roftl:

 

Waarom zou JIJ hem trouwens achterna moeten reizen? :blink:

Link to comment
Share on other sites

:roftl: Haha ja ik zit nu in zo'n situatie dat een vriendin (die meegaat) zegt van ik ken iemand die iemand kent die werkt op Werchter.. en ik roep meteen: Oooh regel please backstagekaarten!! *zucht* Like it's ever gonna happen...

 

:shocked::shocked:

Voor mij ook he???

Hoewel, durf ik nu nog wel???

Nouja, wie A zegt moet ook B zeggen...

Bovendien, we kunnen ook gewoon even een andere naam verzinnen he?

Maar...het zou wel erg gaaf zijn ja:blush-anim-cl::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ohja? Daar herinner ik me nu eens echt niks van :blush-anim-cl::roftl:

 

Waarom zou JIJ hem trouwens achterna moeten reizen? :blink:

 

Tsja, miss is je geheugen gewoon niet zo goed. :bleh:

 

 

Vraag dat maar aan Mika. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy