Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

Tsja, miss is je geheugen gewoon niet zo goed. :bleh:

 

 

Vraag dat maar aan Mika. :naughty:

 

Dat is niks nieuws hoor .. :bleh:

 

 

Nou :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:shocked::shocked:

Voor mij ook he???

Hoewel, durf ik nu nog wel???

Nouja, wie A zegt moet ook B zeggen...

Bovendien, we kunnen ook gewoon even een andere naam verzinnen he?

Maar...het zou wel erg gaaf zijn ja:blush-anim-cl::mf_rosetinted:

 

Haha ja ik zei ook, regel er TWEE (met het gesprek van gister in mijn achterhoofd)! Haha, daarbij vergeet ik dus mijn lieve vriendjes die meegaan! God toch, wat ben ik erg! :no::lmfao:

 

Nouja, ik heb geen idee of het gaat werken, maar je weet maar nooit!

Link to comment
Share on other sites

Haha ja ik zei ook, regel er TWEE (met het gesprek van gister in mijn achterhoofd)! Haha, daarbij vergeet ik dus mijn lieve vriendjes die meegaan! God toch, wat ben ik erg! :no::lmfao:

 

Nouja, ik heb geen idee of het gaat werken, maar je weet maar nooit!

 

Nou, dan kunnen die even gezellig mijn vriend gezelschap houden. Anders wordt t veel te druk joh :naughty:

Link to comment
Share on other sites

I know. ^^

 

Heb je t m al gevraagd? :fisch::naughty:

 

Ja .. hij zegt dat hij helemaal niet weet waar je het over hebt en hij wordt er niet vrolijker op .. Zegt dat je zo'n dingen niet moet zeggen .. kan ie niet tegen..

 

Dus ja, ik denk dat we het het best hierbij laten voor vanavond (als je nog een piepklein kansje wil overhouden dat jullie misschien ooit eens gewoon met elkaar kunnen praten) :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Nou, dan kunnen die even gezellig mijn vriend gezelschap houden. Anders wordt t veel te druk joh :naughty:

 

Haha, achja, ze zijn toch niet zo into Mika als dat wij zijn, dus Mika hebben we voor ons zelf hoor! :fisch:

Link to comment
Share on other sites

Ja .. hij zegt dat hij helemaal niet weet waar je het over hebt en hij wordt er niet vrolijker op .. Zegt dat je zo'n dingen niet moet zeggen .. kan ie niet tegen..

 

Dus ja, ik denk dat we het het best hierbij laten voor vanavond (als je nog een piepklein kansje wil overhouden dat jullie misschien ooit eens gewoon met elkaar kunnen praten) :wink2:

 

Nou ja zeg. :sneaky2:

 

Voor mij hoeft t al niet meer hoor. :glasses2:

Link to comment
Share on other sites

Haha, achja, ze zijn toch niet zo into Mika als dat wij zijn, dus Mika hebben we voor ons zelf hoor! :fisch:

 

Mijn vriend begint volgens mij een steeds grotere Mika-antipathie te ontwikkelen naarmate ik meer voor mijn mening uitkom. Van de week zette ik de dvd op en hij werd gewoon chagrijnig ervan. Watje:naughty::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Nou ja zeg. :sneaky2:

 

Voor mij hoeft t al niet meer hoor. :glasses2:

 

Tja.. kan ik niks aan doen ..

Als je mij even op de hoogte brengt kan ik misschien nog wat helpen ..

 

Voor mij ook niet hoor :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Mijn vriend begint volgens mij een steeds grotere Mika-antipathie te ontwikkelen naarmate ik meer voor mijn mening uitkom. Van de week zette ik de dvd op en hij werd gewoon chagrijnig ervan. Watje:naughty::roftl:

 

Hahaha yup, same here! Ik zet ook absoluut niet meer de DVD aan als hij ook meekijkt! Niet veilig! :no: Maar liedjes "zingt" ie gelukkig nog wel mee! Ook wil hij absoluut NIET weten wat ik uitspook op de MFC (gelukkig... :naughty:)

Link to comment
Share on other sites

Tja.. kan ik niks aan doen ..

Als je mij even op de hoogte brengt kan ik misschien nog wat helpen ..

 

Voor mij ook niet hoor :mf_rosetinted:

 

Er valt niets op de hoogte te brengen. Hij is boos om niets. Of om iets wat ik niet gedaan heb ofzo.

 

Goh. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Tja.. kan ik niks aan doen ..

Als je mij even op de hoogte brengt kan ik misschien nog wat helpen ..

 

Voor mij ook niet hoor :mf_rosetinted:

En voor Mika al helemaal niet meer als ik dit zo lees.....

 

 

Hee Nielo, hoe gaat t eigenlijk met Johnny? Is ie nog steeds zo lief? Of heb je al een nadeel aan m kunnen ontdekken? :blink: Je weet t immers nooit met zo'n kloon..... Hoewel Mica geen nadelen heeft, maarja die heeft dan ook een stelletje geweldige genen he? :das:

Link to comment
Share on other sites

Hahaha yup, same here! Ik zet ook absoluut niet meer de DVD aan als hij ook meekijkt! Niet veilig! :no: Maar liedjes "zingt" ie gelukkig nog wel mee! Ook wil hij absoluut NIET weten wat ik uitspook op de MFC (gelukkig... :naughty:)

 

Nou.....die van mij wel denk ik. Die zat ook al naar mn myspace te vissen maar dat boeit me niet. Weet toch niet hoe dat werkt en daar staat toch geen 'gevoelige informatie' op. Hij had jouw krabbel op hyves eerder gezien dan ik, ik kijk eerst op MFC en meestal kom ik dan nergens anders meer toe, dus hij zei t vanmorgen tegen me met de opmerking "nou ren je zeker meteen naar je pc?" erachteraan... Nee hoor, ik had t te druk met andere dingen toen dvd kijken:biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Er valt niets op de hoogte te brengen. Hij is boos om niets. Of om iets wat ik niet gedaan heb ofzo.

 

Goh. :mf_rosetinted:

 

Tja, zeg dat eens tegen hem ...

En dat jij zegt dat ik het maar aan Mika moet vragen duidt er toch op dat er wel wat is ...

 

En voor Mika al helemaal niet meer als ik dit zo lees.....

 

 

Hee Nielo, hoe gaat t eigenlijk met Johnny? Is ie nog steeds zo lief? Of heb je al een nadeel aan m kunnen ontdekken? :blink: Je weet t immers nooit met zo'n kloon..... Hoewel Mica geen nadelen heeft, maarja die heeft dan ook een stelletje geweldige genen he? :das:

 

Weet jij toevallig nog waar het over ging? :roftl:

 

Soms vraag ik me toch af waar hij die gehaald heeft :boxed::roftl:

Link to comment
Share on other sites

En voor Mika al helemaal niet meer als ik dit zo lees.....

 

 

Hee Nielo, hoe gaat t eigenlijk met Johnny? Is ie nog steeds zo lief? Of heb je al een nadeel aan m kunnen ontdekken? :blink: Je weet t immers nooit met zo'n kloon..... Hoewel Mica geen nadelen heeft, maarja die heeft dan ook een stelletje geweldige genen he? :das:

 

Oh, met Johnny gaat t prima hoor. Hij heeft alleen de vreemde gewoonte om foto's te bekijken van de echte Johnny, zoals die er nu uitziet. Hij wil geloof ik graag weten hoe hij er over zo'n 20 jaartjes uit zal zien. Ik heb m wel gewaarschuwd dat hij ook genen van Mica (en dus Mika) heeft, maar dat lijkt hij niet zo erg te vinden. Hij wil zelfs graag mee naar het concert op 8 juli. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Tja, zeg dat eens tegen hem ...

En dat jij zegt dat ik het maar aan Mika moet vragen duidt er toch op dat er wel wat is ...

 

 

 

Weet jij toevallig nog waar het over ging? :roftl:

 

Soms vraag ik me toch af waar hij die gehaald heeft :boxed::roftl:

 

Nee nee, ik zeg dat je t aan hem moet vragen, omdat ik t ook niet meer weet.

Het tegen hem zeggen? Hoe dan? Hij wil niet naar me luisteren. :boxed:

 

 

Ja, als jij t nog zou weten... dat zou handig zijn. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Nee nee, ik zeg dat je t aan hem moet vragen, omdat ik t ook niet meer weet.

 

Uhm ....

 

 

Waarom zou JIJ hem trouwens achterna moeten reizen? :blink:

 

Vraag dat maar aan Mika. :naughty:

 

Nou :sneaky2:

 

Heb je t m al gevraagd? :fisch::naughty:

 

En ja, toen zei ie dus niet veel meer ..

Dus .. waar hebben we het over?

 

Het tegen hem zeggen? Hoe dan? Hij wil niet naar me luisteren. :boxed

 

 

Ja, als jij t nog zou weten... dat zou handig zijn. :bleh

 

Vertel het maar tegen mij wat je tegen hem wil zeggen, dan zal ik zien of ik wat kan doen :wink2:

 

Nogal ja :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Uhm ....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

En ja, toen zei ie dus niet veel meer ..

Dus .. waar hebben we het over?

 

 

 

Vertel het maar tegen mij wat je tegen hem wil zeggen, dan zal ik zien of ik wat kan doen :wink2:

 

Nogal ja :roftl:

 

Ik snap er echt helemaal geen fcuk meer van. :blink:

 

Kun je niet gewoon aan hem vragen of ie mij wil vertellen waarom ie boos op me is?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik snap er echt helemaal geen fcuk meer van. :blink:

 

Kun je niet gewoon aan hem vragen of ie mij wil vertellen waarom ie boos op me is?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:roftl:

 

Dat kan ik vragen, maar hij wil het er niet meer over hebben ...

 

Dus dan zijn we snel uitgepraat :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Dat kan ik vragen, maar hij wil het er niet meer over hebben ...

 

Dus dan zijn we snel uitgepraat :roftl:

 

Nou ja... zeg m dan maar dat Johnny fan van m is.

 

 

 

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik weet het weer! :woot_jump:

 

Dat ging over Werchter .. omdat jij het het niet waard vond om 75 euro uit te geveven alleen voor hem .. En hij vond het niet leuk dat je hem niet goed genoeg vond om voor te komen (en dus die 75 euro aan uit te geven) ...

Link to comment
Share on other sites

Weet jij toevallig nog waar het over ging? :roftl:

Jep. Nielo wenste alleen jou goedenacht en toen was Mika beledigd en toen zei jij daar wat van en Nielo ging daar weer op in en toen was Mika boos. Eigenlijk gaat t nergens over dus...

Oh, met Johnny gaat t prima hoor. Hij heeft alleen de vreemde gewoonte om foto's te bekijken van de echte Johnny, zoals die er nu uitziet. Hij wil geloof ik graag weten hoe hij er over zo'n 20 jaartjes uit zal zien. Ik heb m wel gewaarschuwd dat hij ook genen van Mica (en dus Mika) heeft, maar dat lijkt hij niet zo erg te vinden. Hij wil zelfs graag mee naar het concert op 8 juli. :blink:

Hihi wat grappig! Of kan t lastig zijn? Wel goed dat hij zo met zijn toekomst bezig is dan! Ik heb zulke dingen niet, Mica is gewoon 24, wel zo handig...

Maar kan Johnny niet mee naar t concert dan? Mica blijft hier, want dat zou een beetje te verwarrend worden he? Maar het lijkt me wel gezellig om eens met zn allen af te spreken, kijken in hoeverre ze nou echt allemaal op elkaar lijken. Dan gaan we naar de KFC ofzo...:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ik weet het weer! :woot_jump:

 

Dat ging over Werchter .. omdat jij het het niet waard vond om 75 euro uit te geveven alleen voor hem .. En hij vond het niet leuk dat je hem niet goed genoeg vond om voor te komen ...

 

Ooohh ja, ik wist dat t zoiets was, maar ik wist t dus niet meer precies.

 

Tsja, wat kan ik hier nou over zeggen? Sorry?

Link to comment
Share on other sites

Jep. Nielo wenste alleen jou goedenacht en toen was Mika beledigd en toen zei jij daar wat van en Nielo ging daar weer op in en toen was Mika boos. Eigenlijk gaat t nergens over dus...

 

Oh neen, dat was het niet hoor .. Dat gebeurd wel vaker :roftl:

Kan ie ook wel niet tegen maar dat is nog niet zo erg.. :bleh:

 

Ooohh ja, ik wist dat t zoiets was, maar ik wist t dus niet meer precies.

 

Tsja, wat kan ik hier nou over zeggen? Sorry?

 

Ja, juist ..

Maar dat achterna reizen enzo dat zei me dus helemaal niks :roftl:

 

Dat weet ik niet wat jij daarover kan zeggen.. Dat is jouw probleem :bleh:

Nu weet je wel weer de oorzaak :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy