Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

Jep. Nielo wenste alleen jou goedenacht en toen was Mika beledigd en toen zei jij daar wat van en Nielo ging daar weer op in en toen was Mika boos. Eigenlijk gaat t nergens over dus...

 

Hihi wat grappig! Of kan t lastig zijn? Wel goed dat hij zo met zijn toekomst bezig is dan! Ik heb zulke dingen niet, Mica is gewoon 24, wel zo handig...

Maar kan Johnny niet mee naar t concert dan? Mica blijft hier, want dat zou een beetje te verwarrend worden he? Maar het lijkt me wel gezellig om eens met zn allen af te spreken, kijken in hoeverre ze nou echt allemaal op elkaar lijken. Dan gaan we naar de KFC ofzo...:mf_rosetinted:

 

Oh ja, dat was er ook nog. Oeps. :blush-anim-cl:

 

Ja, t is meestal wel grappig, maar soms wel irritant hoor. Dan vraagt ie weer of ik niet eens foto's van 'zijn' kinderen kan laten zien. <_<

 

Van mij mag ie mee, maar hij heeft hier ook nogal wat fans en ik weet niet hoe die zouden reageren op een 20 jaar jongere Johnny Depp. :naughty:

 

Met z'n allen afspreken, dat moet wel lukken. Maar dan wel ergens waar ze niet zo opvallen. ^^

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik duik mn bed in... Slaap lekker :huglove:

 

Truste!!! :huglove:

 

Oh neen, dat was het niet hoor .. Dat gebeurd wel vaker :roftl

Kan ie ook wel niet tegen maar dat is nog niet zo erg.. :bleh:

 

 

 

Ja, juist ..

Maar dat achterna reizen enzo dat zei me dus helemaal niks :roftl:

 

Dat weet ik niet wat jij daarover kan zeggen.. Dat is jouw probleem :bleh:

Nu weet je wel weer de oorzaak :wink2:

 

Tsja, nu weet ik de oorzaak. Goed. Jammer dan. Hij komt er wel overheen. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ik duik mn bed in... Slaap lekker :huglove:

Slaap lekker en tot snel! :huglove:

Oh neen, dat was het niet hoor .. Dat gebeurd wel vaker :roftl:

Kan ie ook wel niet tegen maar dat is nog niet zo erg.. :bleh:

Daar begon t dan mee, dat was een dag ervoor ofzo. En toen met Werchter ging t fout. Dat was de bekende druppel die Mika's emmer deed overlopen.... Je hebt de poppen aan het dansen hoor Nielo :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Tsja, nu weet ik de oorzaak. Goed. Jammer dan. Hij komt er wel overheen. :mf_rosetinted:

 

Achja, als het jou niet interesseert, mij ook niet hoor :mf_rosetinted:

En Mika al helemaal niet .. :roftl:

 

Daar begon t dan mee, dat was een dag ervoor ofzo. En toen met Werchter ging t fout. Dat was de bekende druppel die Mika's emmer deed overlopen.... Je hebt de poppen aan het dansen hoor Nielo :boxed:

 

Ja, dat kan inderdaad ook wel, dat dat er nog voor is geweest ..

 

Maar het interesseert Nielo niet veel lijkt mij :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Slaap lekker en tot snel! :huglove:

 

Daar begon t dan mee, dat was een dag ervoor ofzo. En toen met Werchter ging t fout. Dat was de bekende druppel die Mika's emmer deed overlopen.... Je hebt de poppen aan het dansen hoor Nielo :boxed:

 

Daar ben ik ook bang voor ja. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ja, dat kan inderdaad ook wel, dat dat er nog voor is geweest ..

 

Maar het interesseert Nielo niet veel lijkt mij :bleh:

Nee die indruk krijg ik ook. Typisch. Ik moet er niet aan denken hoor, ruzie met Mika:boxed::roftl::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Achja, als het jou niet interesseert, mij ook niet hoor :mf_rosetinted:

En Mika al helemaal niet .. :roftl:

 

 

 

Ja, dat kan inderdaad ook wel, dat dat er nog voor is geweest ..

 

Maar het interesseert Nielo niet veel lijkt mij :bleh:

 

Ach, het interesseert me wel hoor. Maar hij komt er toch wel overheen. Dit is gewoon een fase. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Nee die indruk krijg ik ook. Typisch. Ik moet er niet aan denken hoor, ruzie met Mika:boxed::roftl::roftl:

 

Neen, ik ook niet :boxed:

 

Het zou een gezellig huishouden hier zijn dan .. :blink:

 

 

 

 

 

 

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ach, het interesseer me wel hoor. Maar hij komt er toch wel overheen. Dit is gewoon een fase. :mf_rosetinted:

 

Zolang jij daar maar zeker van bent hé :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Even een gezellig fotootje tussendoor

Mika-music-04.jpg

:wub2::wub2::wub2:

 

Als ik hier nou van zeg dat t een hele mooie foto is, zou Mika dat waarderen? :naughty:

 

Zolang jij daar maar zeker van bent hé :mf_rosetinted:

 

Precies. :glasses2:

Link to comment
Share on other sites

Als ik hier nou van zeg dat t een hele mooie foto is, zou Mika dat waarderen? :naughty:

 

 

Een hééééééééél klein beetje denk ik :wink2:

 

Hij zegt wel altijd dat hij liever geen foto's ziet van zichzelf en dat het hem niet interesseert wat anderen van hem of z'n foto's vinden .. maar diep vanbinnen zal het hem toch een klein beetje uitmaken denk ik :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Een hééééééééél klein beetje denk ik :wink2:

 

Hij zegt wel altijd dat hij liever geen foto's ziet van zichzelf en dat het hem niet interesseert wat anderen van hem of z'n foto's vinden .. maar diep vanbinnen zal het hem toch een klein beetje uitmaken denk ik :mf_rosetinted:

 

Dat zal toch wel? En die foto is gewoon te mooi om niet zo af en toe te posten toch?

Bovendien zet het de meningen weer even op een lijn:mf_rosetinted::roftl::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Een hééééééééél klein beetje denk ik :wink2:

 

Hij zegt wel altijd dat hij liever geen foto's ziet van zichzelf en dat het hem niet interesseert wat anderen van hem of z'n foto's vinden .. maar diep vanbinnen zal het hem toch een klein beetje uitmaken denk ik :mf_rosetinted:

 

Hm. Kun je t hem dan doorgeven? :biggrin2:

 

Dat zal toch wel? En die foto is gewoon te mooi om niet zo af en toe te posten toch?

Bovendien zet het de meningen weer even op een lijn:mf_rosetinted::roftl::roftl:

 

Precies. ^^

Link to comment
Share on other sites

Dat zal toch wel? En die foto is gewoon te mooi om niet zo af en toe te posten toch?

Bovendien zet het de meningen weer even op een lijn:mf_rosetinted::roftl::roftl:

 

Ja, het maakt hem wel uit hoor wat anderen van bepaalde foto's vinden.. ookal zegt ie van niet :wink2:

 

Dat hij zichzef niet constant hoeft te zien dat kan ik nog wel begrijpen :roftl:

 

Hm. Kun je t hem dan doorgeven? :biggrin2:

 

Gebeurd :mf_rosetinted:

 

 

 

Hij zei: oh, bedankt .. En keek toen weer naar tv...

Link to comment
Share on other sites

Ja, het maakt hem wel uit hoor wat anderen van bepaalde foto's vinden.. ookal zegt ie van niet :wink2:

 

Dat hij zichzef niet constant hoeft te zien dat kan ik nog wel begrijpen :roftl:

 

 

 

Gebeurd :mf_rosetinted:

 

 

 

Hij zei: oh, bedankt .. En keek toen weer naar tv...

 

Ah. Vooruitgang. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Om de vooruitgang te versoepelen, nog een foto die je van commentaar kunt voorzien Nielo laat ik mn commentaar maar voor me houden, zou niet willen dat Mica dat leest:naughty:

heaven2haha.jpg

 

:roftl: Wat een foto :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Om de vooruitgang te versoepelen, nog een foto die je van commentaar kunt voorzien Nielo laat ik mn commentaar maar voor me houden, zou niet willen dat Mica dat leest:naughty:

heaven2haha.jpg

 

Oeh, daar kan ik nog wel even de tijd voor nemen. :naughty:

 

Mooie actiefoto. Goede kledingkeuze. Mooie pose. Geweldig haar.

 

:wub2:

 

 

:naughty:

Link to comment
Share on other sites

:original:

 

Maar ik ga mn bedje maar ns opzoeken. Nog genoeg te doen deze week en morgenavond nog een feest ook.

 

Byebye! :huglove:

 

Veel plezier :wink2:

 

Byebye :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Oeh, daar kan ik nog wel even de tijd voor nemen. :naughty:

 

Mooie actiefoto. Goede kledingkeuze. Mooie pose. Geweldig haar.

 

:wub2:

 

 

:naughty:

 

Dat haar doet het 'm ja :wub2:

 

 

 

 

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy