Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:original:

 

Maar ik ga mn bedje maar ns opzoeken. Nog genoeg te doen deze week en morgenavond nog een feest ook.

 

Byebye! :huglove:

 

Fijne avond dan morgen en tot snel!

Groetjes aan Johnny, vraag maar eens of ie het ziet zitten om met zn allen af te spreken, lijkt ons gezellig in elk geval. Je krijgt ook de groeten van Mica!

Slaap lekker, sweet dreams!

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Hellow! :mf_rosetinted:

Mika is in de top 40 gestegen naar nr 16! In de TMF superchart is hij binnengekomen op nr 25 (van de 33 nummers)!

 

Best ok dacht ik zo! :biggrin2:

 

:punk::mf_lustslow::wink2: Mooisoow.. Ga zo door Mika! Hij moet nummer een worden! Okee, is hij al voor mij.. Maar sommige mensen denken daar anders over.. :sneaky2: Ik heb vandaag nog iemand een stomp in zijn maag gegeven omdat hij zij dat Mika niks waard was, alleen een stomme homo die aandacht wou door op een vrouwentoon te gaan zingen.. Die laat dat voortaan wel uit zijn hoofd :naughty:

Link to comment
Share on other sites

:punk mf_lustslow: :wink2: Mooisoow.. Ga zo door Mika! Hij moet nummer een worden! Okee, is hij al voor mij.. Maar sommige mensen denken daar anders over.. :sneaky2: Ik heb vandaag nog iemand een stomp in zijn maag gegeven omdat hij zij dat Mika niks waard was, alleen een stomme homo die aandacht wou door op een vrouwentoon te gaan zingen.. Die laat dat voortaan wel uit zijn hoofd :naughty:

 

Achja, iedereen mag zijn eigen mening hebben toch? :boxed: En als Mika op nummer 1 komt vind toch ook echt nog steeds niet iedereen hem leuk! :bleh: Gelukkig maar! :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Achja, iedereen mag zijn eigen mening hebben toch? :boxed: En als Mika op nummer 1 komt vind toch ook echt nog steeds niet iedereen hem leuk! :bleh: Gelukkig maar! :blush-anim-cl:

 

Ik word ook veel te snel kwaad.. Dat heb ik altijd hoor.. Maar ik kan gewoon niet tegen dat soort dingen.. Toen een jongen bij mij uit de klas me uitschold voor kankerwijf had ik hem ook helemaal aangevallen.. Noujah, het kwam erop neer dat hij mij in elkaar sloeg.. :boxed: Maar m'n oma is gestorven aan kanker op haar 65ste.. Duss.. :'(

 

En als niet iedereen Mika leuk vind, is er meer voor ons! Delicious!

 

En Cherish.. Ik ben er nu :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik word ook veel te snel kwaad.. Dat heb ik altijd hoor.. Maar ik kan gewoon niet tegen dat soort dingen.. Toen een jongen bij mij uit de klas me uitschold voor kankerwijf had ik hem ook helemaal aangevallen.. Noujah, het kwam erop neer dat hij mij in elkaar sloeg.. :boxed: Maar m'n oma is gestorven aan kanker op haar 65ste.. Duss.. :'(

 

En als niet iedereen Mika leuk vind, is er meer voor ons! Delicious!

 

En Cherish.. Ik ben er nu :naughty:

 

Het spijt me van je oma! Het is een slechte ontwikkeling dat kanker een schelwoord wordt! Maarja, wat doe je er aan?

 

 

Goedenavond trouwens! Het is hier lekker rustig merk ik?

Link to comment
Share on other sites

Ik word ook veel te snel kwaad.. Dat heb ik altijd hoor.. Maar ik kan gewoon niet tegen dat soort dingen.. Toen een jongen bij mij uit de klas me uitschold voor kankerwijf had ik hem ook helemaal aangevallen.. Noujah, het kwam erop neer dat hij mij in elkaar sloeg.. :boxed: Maar m'n oma is gestorven aan kanker op haar 65ste.. Duss.. :'(

 

En als niet iedereen Mika leuk vind, is er meer voor ons! Delicious!

 

En Cherish.. Ik ben er nu :naughty:

 

hey..:biggrin2::biggrin2:

 

En nu niet meer, want ik moet naar bedje toe! Getting sweet Mika dreams, in my sweet Mika dreamworld.. ByeBye :huglove:

 

:tears:..

ByeBye..:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Het spijt me van je oma! Het is een slechte ontwikkeling dat kanker een schelwoord wordt! Maarja, wat doe je er aan?

 

 

Goedenavond trouwens! Het is hier lekker rustig merk ik?

 

hey..

jah..heel rustig..:boxed:

naja..alles goed??..

Link to comment
Share on other sites

Ja, met mij alles prima! En met jou?

Hmm waar is verder iedereen dan! *suspicious*

 

ik weet het eiglijk zelf niet..:boxed:

langs de ene kant ben ik wel blij dat ik eindelijk eens naar Disneyland kan..:naughty:

maar langs de andere kant ben ik gwn heel verdrietig n voel ik me slecht..omdat ik morgen mn ouders voor een jaar kwijt ben..:tears:

 

jah..dat vraag ik me ook af..*denkt*

Link to comment
Share on other sites

ik weet het eiglijk zelf niet..:boxed:

langs de ene kant ben ik wel blij dat ik eindelijk eens naar Disneyland kan..:naughty:

maar langs de andere kant ben ik gwn heel verdrietig n voel ik me slecht..omdat ik morgen mn ouders voor een jaar kwijt ben..:tears:

 

jah..dat vraag ik me ook af..*denkt*

 

Oh ja, dat zal een onwijs dubbel gevoel zijn! Heb je iemand mee naar Disneyland waar je lekker verdrietig bij kunt zijn als je daar behoefte aan hebt?

Link to comment
Share on other sites

Oh ja, dat zal een onwijs dubbel gevoel zijn! Heb je iemand mee naar Disneyland waar je lekker verdrietig bij kunt zijn als je daar behoefte aan hebt?

 

en ik haat dubbele gevoelens..:sneaky2::bleh:

jah..we gaan met heel de klas naar daar..we hadden een wedstrijd gewonnen..

maar Tom (mijn lief..:naughty:) zit bij mij in de klas n hij gaat ook mee dus..

Link to comment
Share on other sites

en ik haat dubbele gevoelens..:sneaky2::bleh:

jah..we gaan met heel de klas naar daar..we hadden een wedstrijd gewonnen..

maar Tom (mijn lief..:naughty:) zit bij mij in de klas n hij gaat ook mee dus..

 

Ooh gelukkig :wub2: Dat moet toch wel een fijn gevoel zijn dat je iemand hebt die je helemaal begrijpt! (ga ik vanuit!?) Wel tof dat jullie klas dat gewonnen heeft! :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ooh gelukkig :wub2: Dat moet toch wel een fijn gevoel zijn dat je iemand hebt die je helemaal begrijpt! (ga ik vanuit!?) Wel tof dat jullie klas dat gewonnen heeft! :wink2:

ik zat nog niet eens daar in de klas toen ze meededen..net zoals Tom..we zijn ong na de carnavalsvakantie van school verandert..n die klas moet mij eiglijk niet..is wel duidelijk te merken..:boxed:maar blijkbaar (en ik hoop dat dat ook zo is...)mogen wij daar vrij rondlopen..en dan hebben Tom en ik ook 2 leuke daagjes..en het idd wel fijn dat er iemand bij me is die me begrijpt..n waar ik bij kan huilen..want als ik zou beginnen huilen als heel de klas er bij is zouden ze me daar ook nog mee beginnen pesten..:thumbdown:

maar hoop wel dat het leuk word..

Link to comment
Share on other sites

ik zat nog niet eens daar in de klas toen ze meededen..net zoals Tom..we zijn ong na de carnavalsvakantie van school verandert..n die klas moet mij eiglijk niet..is wel duidelijk te merken..:boxed:maar blijkbaar (en ik hoop dat dat ook zo is...)mogen wij daar vrij rondlopen..en dan hebben Tom en ik ook 2 leuke daagjes..en het idd wel fijn dat er iemand bij me is die me begrijpt..n waar ik bij kan huilen..want als ik zou beginnen huilen als heel de klas er bij is zouden ze me daar ook nog mee beginnen pesten..:thumbdown:

maar hoop wel dat het leuk word..

 

Ooh wat naar om zo in de klas te komen! Gelukkig heb je dan Tom nog waar je je naar toe kan trekken! Sommige mensen zijn zo slecht, die weten echt niet wat pesten allemaal aan kan richten! :no: Ik hoop dat jij en Tom lekker 2 daagjes samen kunnen rondlopen! Dat kan nog best wel leuk zijn! Ondanks alles! :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ooh wat naar om zo in de klas te komen! Gelukkig heb je dan Tom nog waar je je naar toe kan trekken! Sommige mensen zijn zo slecht, die weten echt niet wat pesten allemaal aan kan richten! :no: Ik hoop dat jij en Tom lekker 2 daagjes samen kunnen rondlopen! Dat kan nog best wel leuk zijn! Ondanks alles! :wink2:

jah..was echt niet leuk om daar in de klas te komen..:thumbdown:n sommige pesten mij er dan ook nog mee dat ik geen ouders meer heb..:thumbdown:

ik hoop het ook..:naughty:n dan lekker foto's nemen vn mickey n minnie..n pluto..n koda!!..:roftl::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy