Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

jah..was echt niet leuk om daar in de klas te komen..:thumbdown:n sommige pesten mij er dan ook nog mee dat ik geen ouders meer heb..:thumbdown:

ik hoop het ook..:naughty:n dan lekker foto's nemen vn mickey n minnie..n pluto..n koda!!..:roftl::roftl:

 

:boxed: Echt waar! :shocked: Dat sommige mensen zo kunnen zijn! Dat zijn geen mensen meer, dat zijn monsters!

 

Het lijkt mij ook wel leuk om eens naar Disneyland te gaan! Hehe, wel onwijs toeristisch, maar ach, voor 2 dagen is dat wel te doen! Hopen dat het daar dan ook een beetje lekker weer is!

Link to comment
Share on other sites

:boxed: Echt waar! :shocked: Dat sommige mensen zo kunnen zijn! Dat zijn geen mensen meer, dat zijn monsters!

 

Het lijkt mij ook wel leuk om eens naar Disneyland te gaan! Hehe, wel onwijs toeristisch, maar ach, voor 2 dagen is dat wel te doen! Hopen dat het daar dan ook een beetje lekker weer is!

mja idd..ik negeer ze meestal..maarja..ophouden zullen ze nooit..:thumbdown:

 

ik heb er altijd al heen willen gaan..n dan nu die prijs..dat was echt wel vn WOW..we gaan naar disneyland..het is alleen stom dat dat persee deze dag moet zijn..

idd..wel hopen dat het daar goed weer word..:bleh:

Link to comment
Share on other sites

gaat wel..

met jou??..

 

Goed ..

 

Moet even weg, moet persé NU de afwasmachine leegmaken (wat een uur daarvoor :boxed:).

Link to comment
Share on other sites

ik ga er weer vandoor..moet er morgen om halfzes uit..:thumbdown:

wss tot vrijdag..:wink2:

ByeBye..:huglove:

 

Byebye .. En veel plezier de komende dagen :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ik ben er! :woot_jump:

 

 

Nou ja, een beetje dan, want ik ben natuurlijk heel druk met mijn paper die morgen af moet. :mf_rosetinted:

 

Nielo!!!!! :woot_jump:

 

Nooit gedacht dat ik zo blij zou zijn je te zien .. :naughty:

Waar is iedereen? :tears:

 

En ik veronderstel dat je nog een stukje te gaan hebt? :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Nielo!!!!! :woot_jump

 

Nooit gedacht dat ik zo blij zou zijn je te zien .. :naughty

Waar is iedereen? :tears:

 

En ik veronderstel dat je nog een stukje te gaan hebt? :bleh

 

Nou ja zeg... :naughty:

Ehm... miss is iedereen nuttige dingen aan t doen? :bleh:

 

Nou, eigenlijk valt t best mee. :biggrin2:

Ben nu bij de conclusie, maar *shock* ik heb te veel woorden. :shocked: Daar heb ik normaal nou nooit last van. :blink:

 

(Oh, en laten we t maar niet hebben over de kwaliteit van de paper... of al de eisen die ze stellen aan details, of over het feit dat ik volgens mij het idee van een conclusie niet helemaal begrepen heb. :biggrin2:)

Link to comment
Share on other sites

Nou ja zeg... :naughty:

Ehm... miss is iedereen nuttige dingen aan t doen? :bleh:

 

Nou, eigenlijk valt t best mee. :biggrin2:

Ben nu bij de conclusie, maar *shock* ik heb te veel woorden. :shocked: Daar heb ik normaal nou nooit last van. :blink

 

(Oh, en laten we t maar niet hebben over de kwaliteit van de paper... of al de eisen die ze stellen aan details, of over het feit dat ik volgens mij het idee van een conclusie niet helemaal begrepen heb. :biggrin2)

 

Ik zou niet weten wat nuttigs je op dit uur (met dit weer?) kan doen..

Gisteren was er ookal bijna niemand .. en degene die er waren waren weer snel weg :tears:

 

Oei, dat heb ik nog nooit meegemaakt :roftl:

Nog succes ermee :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ik zou niet weten wat nuttigs je op dit uur (met dit weer?) kan doen..

Gisteren was er ookal bijna niemand .. en degene die er waren waren weer snel weg :tears:

 

Oei, dat heb ik nog nooit meegemaakt :roftl:

Nog succes ermee :bleh:

 

Papers schrijven. ^^

 

Tjsa... mijn telekinetische gaven werken niet zo goed, dus wat de rest aan t doen is... Not a clue.

 

Nee... t is ook erg onwennig. :blink:

Dank. :bleh:

 

Stomme vraag waarschijnlijk, maar is je stage eigenlijk nog bezig? :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Stomme vraag waarschijnlijk, maar is je stage eigenlijk nog bezig? :blush-anim-cl:

 

Die is nog bezig ja, tot 20 juni .. dus dat is nog eventjes :bleh:

 

Had vandaag een brief van school dat ik uitgenodigd was voor de diploma-uitreiking .. moet je voor inschrijven en dat moet voor 30 mei gebeuren..

 

En ik weet nog niet eens of ik geslaagd ben of niet ..

Die denken toch niet dat ik daar ga zitten, om dan geen diploma te krijgen..

 

Grapjassen :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Die is nog bezig ja, tot 20 juni .. dus dat is nog eventjes :bleh:

 

Had vandaag een brief van school dat ik uitgenodigd was voor de diploma-uitreiking .. moet je voor inschrijven en dat moet voor 30 mei gebeuren..

 

En ik weet nog niet eens of ik geslaagd ben of niet ..

Die denken toch niet dat ik daar ga zitten, om dan geen diploma te krijgen..

 

Grapjassen :roftl:

 

Ah, oké. Bevalt ie nog een beetje? ^^

 

Lol. Vreemde mensen. Dat is toch totaal niet logisch. Maar ja, als je het wel haalt, en niet ingeschreven staat, is het ook weer zo lullig. :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ah, oké. Bevalt ie nog een beetje? ^^

 

Lol. Vreemde mensen. Dat is toch totaal niet logisch. Maar ja, als je het wel haalt, en niet ingeschreven staat, is het ook weer zo lullig. :wink2:

 

Ja hoor :mf_rosetinted:

Stage zelf is erg leuk .. Dat papierwerk wat erbij komt kijken (moet er een heel eindwerk rond schrijven) is een stuk minder :boxed:

 

Tja, maarja .. dat overleef ik dan wel.

Ik heb het daar wel zo'n beetje gezien allemaal, dan hoeven die dingen voor mij ook niet ...

Link to comment
Share on other sites

 

Lol. :roftl:

 

Klinkt wel vreemd, maar ik kan t me eigenlijk wel voorstellen... op de foto die eerst op z'n wikipedia pagina stond (maar die ik nu nergens meer kan vinden, en ik weet dus niet zeker of mn geheugen klopt :naughty:) had ie volgens mij een gouden kettinkje om. Nou ja, dan is een oorbel de logische volgende stap. :naughty:

 

Sommige jongens kunnen t hebben. De meeste niet. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ja hoor :mf_rosetinted:

Stage zelf is erg leuk .. Dat papierwerk wat erbij komt kijken (moet er een heel eindwerk rond schrijven) is een stuk minder :boxed:

 

Tja, maarja .. dat overleef ik dan wel.

Ik heb het daar wel zo'n beetje gezien allemaal, dan hoeven die dingen voor mij ook niet ...

 

Ah ja, zo'n eindwerk is dan weer minder. :thumbdown:

 

Wil je niet naar je diploma uitreiking? :blink: Was t niet zo gezellig daar ofzo?

Link to comment
Share on other sites

Lol. :roftl

 

Klinkt wel vreemd, maar ik kan t me eigenlijk wel voorstellen... op de foto die eerst op z'n wikipedia pagina stond (maar die ik nu nergens meer kan vinden, en ik weet dus niet zeker of mn geheugen klopt :naughty) had ie volgens mij een gouden kettinkje om. Nou ja, dan is een oorbel de logische volgende stap. :naughty

 

Sommige jongens kunnen t hebben. De meeste niet. :bleh:

 

Ik weet welke je bedoeld (denk ik) maar vind 'm niet (heb 'm misschien gewoon niet :roftl:) en herinner me geen gouden ketting. Maar ik bestudeer die foto's ook niet allemaal .. :naughty::bleh:

 

Mika kan veel hebben denk ik :mf_rosetinted:

 

Maar vond dat stukje dat ie verlegen overkwam en dat er iemand op z'n voet ging staan en hij daar niet op reageerde echt :wub2:

 

Maar dat is misschien een rare hersenkronkel van mij :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ah ja, zo'n eindwerk is dan weer minder. :thumbdown:

 

Wil je niet naar je diploma uitreiking? :blink: Was t niet zo gezellig daar ofzo?

 

Tja, ik weet het niet .. Heb eigenlijk geen zin om daar even gezellig te gaan doen neen (zeker niet als ik mijn diploma niet krijg).

 

Laten we zeggen dat het met ups en downs ging (en nog gaat) :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy