Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

Ik weet welke je bedoeld (denk ik) maar vind 'm niet (heb 'm misschien gewoon niet :roftl:) en herinner me geen gouden ketting. Maar ik bestudeer die foto's ook niet allemaal .. :naughty :bleh

 

Mika kan veel hebben denk ik :mf_rosetinted

 

Maar vond dat stukje dat ie verlegen overkwam en dat er iemand op z'n voet ging staan en hij daar niet op reageerde echt :wub2:

 

Maar dat is misschien een rare hersenkronkel van mij :roftl:

 

Ik bestudeer die foto's ook niet echt goed, en heb er eigenlijk vrij weinig opgeslagen, maar die viel me toen op omdat ik iets op de foto, en volgens mij wat t dus een ketting, echt verschrikkelijk vond. :roftl:

Mika kan miss veel hebben, maar gouden kettingen en diamanten oorbellen... nee... :shocked:

 

Ja, dat is idd wel heel schattig. ^^

 

Tja, ik weet het niet .. Heb eigenlijk geen zin om daar even gezellig te gaan doen neen (zeker niet als ik mijn diploma niet krijg).

 

Laten we zeggen dat het met ups en downs ging (en nog gaat) :naughty:

 

Ah, nee, dan snap ik t helemaal dat je er niet per se heen hoeft. :original:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Damn, ik heb 200 woorden te veel. :sneaky2:

Nou moet ik dingen gaan schrappen en dan klopt er straks natuurlijk weer helemaal niets van.

 

Maar ja, nu eigenlijk ook al niet, dus wat maakt t uit. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik bestudeer die foto's ook niet echt goed, en heb er eigenlijk vrij weinig opgeslagen, maar die viel me toen op omdat ik iets op de foto, en volgens mij wat t dus een ketting, echt verschrikkelijk vond. :roftl:

Mika kan miss veel hebben, maar gouden kettingen en diamanten oorbellen... nee... :shocked:

 

Ja, dat is idd wel heel schattig. ^^

 

 

 

Ah, nee, dan snap ik t helemaal dat je er niet per se heen hoeft. :original:

 

Achja .. ten eerste weten we niet of het waar is en ten tweede weten we niet hoe dat ding eruit ziet (als het waar is). Volgens mij kan Mika het toch best wel hebben :mf_rosetinted:

 

Damn, ik heb 200 woorden te veel. :sneaky2:

Nou moet ik dingen gaan schrappen en dan klopt er straks natuurlijk weer helemaal niets van.

 

Maar ja, nu eigenlijk ook al niet, dus wat maakt t uit. :naughty:

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Achja .. ten eerste weten we niet of het waar is en ten tweede weten we niet hoe dat ding eruit ziet (als het waar is). Volgens mij kan Mika het toch best wel hebben :mf_rosetinted:

 

 

 

:roftl:

 

Lol. Das waar.

Misschien. Ik zou het live moeten zien. :naughty:

 

Ja, lach maar. Nou moet ik t (als t dan eindelijk af is) ook nog in pdf omzetten en dan via een of andere vage site inleveren. :blink:

Jippie. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Lol. Das waar.

Misschien. Ik zou het live moeten zien. :naughty:

 

Ja, lach maar. Nou moet ik t (als t dan eindelijk af is) ook nog in pdf omzetten en dan via een of andere vage site inleveren. :blink:

Jippie. :mf_rosetinted:

 

Heb zo het gevoel dat dat moment nooit gaat komen :roftl:

 

Veel plezier :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Heb zo het gevoel dat dat moment nooit gaat komen :roftl:

 

Veel plezier :bleh:

 

Hmmm... we shall see. :naughty:

 

Dank... ben echt heel slecht met computers, maar omdat 'nieuwe media' toevallig ook onder mijn studie valt, gaan ze er vanuit dat wij alles wel ff kunnen doen. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Het was trouwens geweldig daarstraks bij de paarden (ookal was het in de gietende regen :boxed:) ..

 

Vanmorgen nog had gans ervoor gezorgd dat een paard aan de kant ging, uit schrik (je moet niet vragen wat een rotbeest dat is) maar vanavond hadden paard en ik samen de gans te pakken :devil:

 

Was zo grappig .. Gans liep daar wat rond, liep in de weg .. Ik kom langs de ene kant, paard komt langs de andere kant .. Gans wist niet waar die moest kijken en al helemaal niet hoe snel die moest wegkomen :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Het was trouwens geweldig daarstraks bij de paarden (ookal was het in de gietende regen :boxed) ..

 

Vanmorgen nog had gans ervoor gezorgd dat een paard aan de kant ging, uit schrik (je moet niet vragen wat een rotbeest dat is) maar vanavond hadden paard en ik samen de gans te pakken :devil:

 

Was zo grappig .. Gans liep daar wat rond, liep in de weg .. Ik kom langs de ene kant, paard komt langs de andere kant .. Gans wist niet waar die moest kijken en al helemaal niet hoe snel die moest wegkomen :roftl

 

Regen? :blink: Hier is t echt al dagenlang super warm. :blink:

 

:lmfao:

 

Ik zou bijna medelijden met de gans krijgen als ik niet al eerder verhalen over m gehoord had. :naughty:

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Regen? :blink: Hier is t echt al dagenlang super warm. :blink:

 

:lmfao:

 

Ik zou bijna medelijden met de gans krijgen als ik niet al eerder verhalen over m gehoord had. :naughty:

 

:roftl:

 

Ja, vandaag eens ... Ze hadden al van gisteren hevig onweer voorspeld, maar het enige wat ik tot nu toe daarvan gezien heb ik vanaf een uur of 4 hevige regen :roftl:

 

Haha ja, maarja .. als een gans ervoor kan zorgen dat een paard aan de kant gaat dan kan die daar ook wel tegen :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ja, vandaag eens ... Ze hadden al van gisteren hevig onweer voorspeld, maar het enige wat ik tot nu toe daarvan gezien heb ik vanaf een uur of 4 hevige regen :roftl:

 

Haha ja, maarja .. als een gans ervoor kan zorgen dat een paard aan de kant gaat dan kan die daar ook wel tegen :naughty:

 

Oeh, bij ons komt er geloof ik vanaf morgen slechter weer. Oh, ze hadden trouwens vandaag voorspeld. Geloof ik. Ik ben het gevoel van dagen een beetje kwijt. :blink: Het is toch donderdag vandaag he?

 

Lol. Dan kan ie er idd wel tegen ja. En dan is t verdiend ook. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Vandaag is het donderdag ja :roftl:

 

Dank je. :roftl:

 

 

T komt gewoon omdat ik geen colleges meer heb en ook nog eens op een andere dag terugkwam van mn ouders dan normaal. Nu ben ik echt totaal uit mn ritme. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Dank je. :roftl:

 

 

T komt gewoon omdat ik geen colleges meer heb en ook nog eens op een andere dag terugkwam van mn ouders dan normaal. Nu ben ik echt totaal uit mn ritme. :roftl:

 

Arme jij :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Nog maar 45 woorden deleten. :glasses2::roftl:

 

Dat schiet goed op! :mf_rosetinted:

 

Hmmmmmm... :mf_rosetinted:

 

Tsja, bij gebrek aan bewijs geef ik je dan maar het voordeel van de twijfel.

 

 

 

 

:roftl:

 

Nou .. uhm .. dank je?

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

3ss.jpg

 

:lmfao:

 

Dat schiet goed op! :mf_rosetinted

 

 

 

Nou .. uhm .. dank je?

 

:roftl:

 

Jaaa... nu nog maar 24. :mf_rosetinted:

 

Graag gedaan. :biggrin2:

 

Hoe is t eigenlijk met Mika? :fisch:

Link to comment
Share on other sites

Hoe is t eigenlijk met Mika? :fisch:

 

:naughty: Goed hoor ..

We zijn gaan shoppen vandaag .. naja, gewoon beetje winkels kijken (hij heeft zich gelukkig ingehouden) want ik had schoenen nodig..

 

En voor de rest gewoon gezellig naar de paardjes, en nu zitten we gezellig hier op bed .. Alles goed dus :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Op speciaal verzoek meld ik mij hier:mf_rosetinted:

Hoe staat het leven vandaag? Hier blijft de beloofde regen uit geloof ik....

:shocked:O het regent al wel, maar dat onweer komt er niet helaas. Morgen misschien, van mij mag t afkoelen eigenlijk. Vind het weer even leuk geweest:boxed:

Link to comment
Share on other sites

Ja ja, wat een onderwerp weer in die thread! :mf_rosetinted:

 

Goedenavond trouwens! :wink2:

 

Goedenavond :mf_rosetinted:

 

 

Hoe zou het toch komen? :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Op speciaal verzoek meld ik mij hier:mf_rosetinted:

Hoe staat het leven vandaag? Hier blijft de beloofde regen uit geloof ik....

:shocked:O het regent al wel, maar dat onweer komt er niet helaas. Morgen misschien, van mij mag t afkoelen eigenlijk. Vind het weer even leuk geweest:boxed:

 

Anouk! :woot_jump:

 

Eindelijk :naughty:

 

Afkoelen mag hier inderdaad ook wel .. maar voor mij moet dat niet met onweer zijn hoor (heb het niet zo op onweer) ...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy