Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

Ja ja, wat een onderwerp weer in die thread! :mf_rosetinted:

 

Goedenavond trouwens! :wink2:

 

Haai! ^^

 

:naughty: Goed hoor ..

We zijn gaan shoppen vandaag .. naja, gewoon beetje winkels kijken (hij heeft zich gelukkig ingehouden) want ik had schoenen nodig..

 

En voor de rest gewoon gezellig naar de paardjes, en nu zitten we gezellig hier op bed .. Alles goed dus :mf_rosetinted:

 

Leuk!

 

 

 

Is ie nog boos op me?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Haai! ^^

 

 

 

Leuk!

 

 

 

Is ie nog boos op me?

 

:roftl: Ik wist het ...

 

Vrees dat daar toch iets meer voor gaat nodig zijn ja .. zoals al gezegd zit het echt wel diep bij 'm ..

Link to comment
Share on other sites

Op speciaal verzoek meld ik mij hier:mf_rosetinted:

Hoe staat het leven vandaag? Hier blijft de beloofde regen uit geloof ik....

:shocked:O het regent al wel, maar dat onweer komt er niet helaas. Morgen misschien, van mij mag t afkoelen eigenlijk. Vind het weer even leuk geweest:boxed:

 

Afkoelen! Jaaaaa!!! (Mijn kamer is op de 8e verdieping en de zon staat er de hele dag op. En dan kijken mensen bij de bcc je ook nog vreemd aan als je zegt dat je een ventilator nodig hebt. :thumbdown:)

 

 

Oh, haai trouwens. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Op speciaal verzoek meld ik mij hier:mf_rosetinted:

Hoe staat het leven vandaag? Hier blijft de beloofde regen uit geloof ik....

:shocked:O het regent al wel, maar dat onweer komt er niet helaas. Morgen misschien, van mij mag t afkoelen eigenlijk. Vind het weer even leuk geweest:boxed

 

Hey, ook hier? :bleh:

Hier heeft het al flink geregend eigenlijk! Gisteren ook! Maar het wordt er niet minder benauwd van, helaas! :thumbdown:

 

Goedenavond :mf_rosetinted:

 

 

Hoe zou het toch komen? :roftl:

 

Ik ben niet begonnen, echt niet! :no:

Link to comment
Share on other sites

:roftl: Ik wist het ...

 

Vrees dat daar toch iets meer voor gaat nodig zijn ja .. zoals al gezegd zit het echt wel diep bij 'm ..

 

:blush-anim-cl:

 

Als je m nou vertelt dat ik maar een arme student ben die het helemaal niet kan betalen om telkens zoveel geld aan festivals en conerten uit te geven? :angel_not:

 

 

 

(Nog 3 woorden trouwens. :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

:blush-anim-cl:

 

Als je m nou vertelt dat ik maar een arme student ben die het helemaal niet kan betalen om telkens zoveel geld aan festivals en conerten uit te geven? :angel_not:

 

 

 

(Nog 3 woorden trouwens. :roftl:)

 

Dan zegt ie dat ie daar begrip voor heeft, maar je hebt het in het begin verkeerd gezegd ... Toen was het alsof je dat geld voor hem gewoon niet over had, dat ie daar niet goed genoeg of speciaal genoeg voor was..

 

Uhuh! :rolls_eyes: Eigenlijk weet ik niet eens meer hoe we hier op kwamen! Ben er wel trots op dat Mikagasm gewoon in de urban dictionary staat! Jaaj! :roftl:

 

Nou, doordat jij dat woord gebruikte ...

 

Geweldig :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Nou, doordat jij dat woord gebruikte ...

 

Geweldig :roftl:

 

Hehe nee iemand heeft dat ooit een keer toegevoegd, geen idee wie dat geweest is! Maar Mikagasm hoort ook zeker in mijn woordenboek! :naughty:

 

Volgens mij zijn jullie allebei onschuldig (deze keer dan). Sariflor begon over Mika on top, tja, dan vraag je erom :wink2:

l_4b26e8fab537929d32715a8a88ca0c-1.jpg

 

Haha, ja inderdaad! Maar zodra "Mika on top of me" wordt gezegd, kunnen we dat natuurlijk niet negeren he... :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Hey, ook hier? :bleh:

Hier heeft het al flink geregend eigenlijk! Gisteren ook! Maar het wordt er niet minder benauwd van, helaas! :thumbdown:

 

 

 

Ik ben niet begonnen, echt niet! :no:

 

Volgens mij zijn jullie allebei onschuldig (deze keer dan). Sariflor begon over Mika on top, tja, dan vraag je erom :wink2:

l_4b26e8fab537929d32715a8a88ca0c-1.jpg

 

Nee kijk, dat bedoel ik nou. En dan hebben WIJ de naam...:sneaky2:

Het is niet eerlijk....

Link to comment
Share on other sites

Nee kijk, dat bedoel ik nou. En dan hebben WIJ de naam...:sneaky2:

Het is niet eerlijk....

 

:roftl: Jullie kunnen er ook echt niks aan doen hé .. jullie doen er zo alles aan om dat te voorkomen, maar niks wil lukken :sad:

 

 

 

 

 

 

 

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Dan zegt ie dat ie daar begrip voor heeft, maar je hebt het in het begin verkeerd gezegd ... Toen was het alsof je dat geld voor hem gewoon niet over had, dat ie daar niet goed genoeg of speciaal genoeg voor was..

 

:doh:

 

Nou ja, tijd heelt alle wonden laten we maar zeggen.

 

 

:bleh:

 

Onbeleefd van me, vergeet helemaal om goedenavond te zeggen :naughty:

 

Goeienavond. ^^

Link to comment
Share on other sites

:doh:

 

Nou ja, tijd heelt alle wonden laten we maar zeggen.

 

 

:bleh:

 

 

 

Vast wel .. maar dan ga je nog héél wat geduld mogen oefenen denk ik zo :naughty::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Sweet dreams :blush-anim-cl:

 

Het is maar hoe je t opvat. Aan de ene kant, met Mika on top zou er van slapen niet veel komen, maarja, dat is slechts een droom voor de meesten van ons, we zijn niet allemaal zo happy als Bienie, dus tja, dan is t weer sweet dreams ja...

*wat ben ik weer filosofisch vanavond :fisch:*

Link to comment
Share on other sites

Sweet dreams :blush-anim-cl:

 

Ja, nou dat zal zeker geen probleem zijn vanavond! :naughty:

 

Nee kijk, dat bedoel ik nou. En dan hebben WIJ de naam...:sneaky2:

Het is niet eerlijk....

 

:sad: Nee... *zucht* we zullen er nooit vanaf komen ben ik bang, al doen we nog zo ons best...

 

Trouwens, heb nieuwe schoentjes gevonden :mf_rosetinted:

 

img2853borderfz9.jpg

 

Awesome! Echt leuke!! :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Het is maar hoe je t opvat. Aan de ene kant, met Mika on top zou er van slapen niet veel komen, maarja, dat is slechts een droom voor de meesten van ons, we zijn niet allemaal zo happy als Bienie, dus tja, dan is t weer sweet dreams ja...

*wat ben ik weer filosofisch vanavond :fisch*

 

Amai nog niet :roftl:

Hou wel van jouw gedachtegang hoor :thumb_yello::mf_rosetinted:

 

Awesome! Echt leuke!! :thumb_yello

 

:biggrin2:

 

Maar slaat er nog veel meer :bleh:

 

Je bent goed op dreef.. :naughty:

 

Cool! :thumb_yello

 

:biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Trouwens, heb nieuwe schoentjes gevonden :mf_rosetinted:

 

img2853borderfz9.jpg

 

img2854borderfn6.jpg

 

img2856borderrj2.jpg

 

Gaaf zeg!!:thumb_yello:

 

Ik heb een manier gevonden om toch mijn zelfontworpen Converse All Stars richting NL te krijgen, via vriend zn werk, die handelen met bedrijven in de USA, dus dan kunnen ze tussen alle rvs buizen en koppelingen en weet ik t er ook heus nog wel een doosje converse tussen gooien voor mij. Lijkt me wel gaaf, mn eigen ontwerpje dragen:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy