Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

Vast wel .. maar dan ga je nog héél wat geduld mogen oefenen denk ik zo :naughty::roftl:

 

Ik heb veel geduld hoor. :mf_rosetinted:

 

 

 

En anders leidt Johnny me wel even af. :naughty:

 

Maar slaat er nog veel meer :bleh:

 

Lol. Laten we t daar maar niet over hebben dan. ^^

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gaaf zeg!!:thumb_yello:

 

Ik heb een manier gevonden om toch mijn zelfontworpen Converse All Stars richting NL te krijgen, via vriend zn werk, die handelen met bedrijven in de USA, dus dan kunnen ze tussen alle rvs buizen en koppelingen en weet ik t er ook heus nog wel een doosje converse tussen gooien voor mij. Lijkt me wel gaaf, mn eigen ontwerpje dragen:thumb_yello:

 

Super :thumb_yello:

 

Volgens mij had ik daarstraks in een winkel iets zien hangen dat je daar ook je eigen all stars kon aanvragen zeg maar .. Maar ben niet heel zeker, zag het maar vluchtig (moest even zorgen dat Mika niet de halve winkel leegkocht, daar hebben we hier echt geen plaats voor :boxed:)

Link to comment
Share on other sites

Trouwens, heb nieuwe schoentjes gevonden :mf_rosetinted:

 

img2853borderfz9.jpg

 

Leuk!

 

Ik heb een manier gevonden om toch mijn zelfontworpen Converse All Stars richting NL te krijgen, via vriend zn werk, die handelen met bedrijven in de USA, dus dan kunnen ze tussen alle rvs buizen en koppelingen en weet ik t er ook heus nog wel een doosje converse tussen gooien voor mij. Lijkt me wel gaaf, mn eigen ontwerpje dragen:thumb_yello:

 

Ook heel leuk!

Ik heb op die site ook al eens wat zitten spelen. Je kunt je er echt uitleven.

Link to comment
Share on other sites

Amai nog niet :roftl:

Hou wel van jouw gedachtegang hoor :thumb_yello::mf_rosetinted:

 

Je bent goed op dreef.. :naughty:

 

Ik ben nu eenmaal enorm filosofisch aangelegd, er zijn zoveel dingen waar we geen antwoord op hebben of die gewoon niet kloppen....Zoals ik van de week al zei; waarom heb je de uitdrukking "Wat in het vat zit verzuurt niet" terwijl er zuurkool van t vat is??? Dat soort dingen stoort me gewoon.

dat is onzin, maar ik kan wel echt nadenken over sommige dingen, de wereld steekt soms nou eenmaal raar in elkaar en ik ben nou eenmaal nieuwsgierig en heb soms wat te veel tijd

 

 

 

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Gaaf zeg!!:thumb_yello:

 

Ik heb een manier gevonden om toch mijn zelfontworpen Converse All Stars richting NL te krijgen, via vriend zn werk, die handelen met bedrijven in de USA, dus dan kunnen ze tussen alle rvs buizen en koppelingen en weet ik t er ook heus nog wel een doosje converse tussen gooien voor mij. Lijkt me wel gaaf, mn eigen ontwerpje dragen:thumb_yello:

 

Gaaf! :thumb_yello:

Ik heb ook een manier gevonden. Een meisje dat ik van een ander forum ken heeft, heel lief, aangeboden om ze te ontvangen en dan door te sturen. :biggrin2:

 

Heb je ontwerpen trouwens opgeslagen? Ik wel, maar als ik ze nu aanklik krijg ik ze niet meer te zien. =(

Link to comment
Share on other sites

Super :thumb_yello:

 

Volgens mij had ik daarstraks in een winkel iets zien hangen dat je daar ook je eigen all stars kon aanvragen zeg maar .. Maar ben niet heel zeker, zag het maar vluchtig (moest even zorgen dat Mika niet de halve winkel leegkocht, daar hebben we hier echt geen plaats voor :boxed:)

 

Ja op de site van converse kun je je ermee uitleven, maar ze leveren alleen in Amerika die eigen ontwerp schoenen. Niet eerlijk:thumbdown: Stomme Amerika....

 

Heeft Mika ook nog wat gekocht of helemaal niets? Lastig lijkt me hoor, dat ie alles in drievoud koopt. Staat je huis zo vol inderdaad:blink:

Link to comment
Share on other sites

Ik ben nu eenmaal enorm filosofisch aangelegd, er zijn zoveel dingen waar we geen antwoord op hebben of die gewoon niet kloppen....Zoals ik van de week al zei; waarom heb je de uitdrukking "Wat in het vat zit verzuurt niet" terwijl er zuurkool van t vat is??? Dat soort dingen stoort me gewoon.

dat is onzin, maar ik kan wel echt nadenken over sommige dingen, de wereld steekt soms nou eenmaal raar in elkaar en ik ben nou eenmaal nieuwsgierig en heb soms wat te veel tijd

 

 

 

 

:roftl:

 

:roftl:

 

Ja, dat zijn van die leuke dingen. Heb ooit weleens ergens zo'n lijstje gevonden met allemaal van die dingen die niet kloppen, maar weet niet meer waar dat is.

Link to comment
Share on other sites

Ja op de site van converse kun je je ermee uitleven, maar ze leveren alleen in Amerika die eigen ontwerp schoenen. Niet eerlijk:thumbdown: Stomme Amerika....

 

Heeft Mika ook nog wat gekocht of helemaal niets? Lastig lijkt me hoor, dat ie alles in drievoud koopt. Staat je huis zo vol inderdaad:blink:

 

Gelukkig niet neen.. heb 'm best wel onder controle :naughty::mf_rosetinted:

Had alleen geluk dat die all stars van mij er niet waren in zijn maat .. anders was ik niet meer alleen geweest :roftl: Maar nu heeft hij ze gekocht voor mij :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Haaaaai :mf_rosetinted:

 

Hoe is het hier? :original:

 

Haai! :biggrin2:

 

Prima, heb net mn paper af. :biggrin2: Nu nog ff controleren, in pdf omzetten en uitzoeken hoe ik het op de site moet krijgen. :naughty:

 

Met jou?

Link to comment
Share on other sites

Gaaf! :thumb_yello:

Ik heb ook een manier gevonden. Een meisje dat ik van een ander forum ken heeft, heel lief, aangeboden om ze te ontvangen en dan door te sturen. :biggrin2:

 

Heb je ontwerpen trouwens opgeslagen? Ik wel, maar als ik ze nu aanklik krijg ik ze niet meer te zien. =(

Goh, dat klinkt bekend :blink:

Ga je ze dan ook echt bestellen? Ik ga t denk ik wel doen inderdaad, moet eerst dat eens echt zien te regelen maar t moet geen probleem zijn:thumb_yello:

Haaaaai :mf_rosetinted:

 

Hoe is het hier? :original:

 

Haai!

Alles goed hoor, zijn vandaag even aan t autoshoppen geweest:mf_rosetinted: Ik zit nu dus weer heel erg te dubben of ik mn auto verkoop en dan n nieuwe terugkoop, maar denk dat ik t maar niet moet doen. Ze rijdt echt nog super en is nog prima, het scheelt wel een klauw centen natuurlijk.... Maar aan de andere kant, een paarse kar is ook wel errug stoer en nu rijd ik nieuw, als ik deze op rij kan ik nooit meer nieuw terug kopen. Of ik zou toch eens moeten sparen.....

Maar ik denk dat mn lieve autootje gewoon bij me blijft eigenlijk. Zou t ook wel jammer vinden om dr weg te doen, is mn eerste auto die écht helemaal van mij is, en ze is nog geen 5 jaar oud.....

Link to comment
Share on other sites

Carina!!!! :woot_jump:

 

Super :mf_rosetinted:

Nieuwe schoentjes gekregen vandaag :wub2:

 

Met jou?

 

Ik zag het!! Gaaf hoor!!!

 

Haai! :biggrin2:

 

Prima, heb net mn paper af. :biggrin2: Nu nog ff controleren, in pdf omzetten en uitzoeken hoe ik het op de site moet krijgen. :naughty:

 

Met jou?

 

Moooi!!

 

Hier ook alle goed... Beetje moe... Vrienden vertrokken gister pas om half 2, en om 7 uur moest ik alweer op de uni zijn :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ik zag het!! Gaaf hoor!!!

 

Hier ook alle goed... Beetje moe... Vrienden vertrokken gister pas om half 2, en om 7 uur moest ik alweer op de uni zijn :blink:

 

:biggrin2:

 

Oh, gezellig :naughty::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Goh, dat klinkt bekend :blink:

Ga je ze dan ook echt bestellen? Ik ga t denk ik wel doen inderdaad, moet eerst dat eens echt zien te regelen maar t moet geen probleem zijn:thumb_yello

 

Weet t nog niet. Ik wil dan eerst echt een ontwerp maken dat ik ook echt zou dragen, en dan alles nog ff goed regelen met dat meisje. Maar t zou wel heel stoer zijn. :biggrin2:

 

Moooi!!

 

Hier ook alle goed... Beetje moe... Vrienden vertrokken gister pas om half 2, en om 7 uur moest ik alweer op de uni zijn :blink:

 

Oeh, om 7 uur er zijn?! Wow. :shocked:

 

Ik ben gisteren juist vroeg weggegaan bij vrienden om vandaag hard aan mijn paper te werken. :roftl:

 

We zijn trouwens vanmiddag hier gaan lunchen:

afb006bordercd4.jpg

 

En hebben een broodje Super Mika gegeten :roftl:

 

LOL. OMG. Daar wil ik ook heen!!!

Link to comment
Share on other sites

LOL. OMG. Daar wil ik ook heen!!!

 

Moet je eens langskomen hé :mf_rosetinted:

 

Dat was vast een érg lekker broodje. Zeker met kip:naughty::roftl:

 

Neen, dat toch niet .. Dat zou het wel helemaal af gemaakt hebben :lmfao:

Link to comment
Share on other sites

Goed plan. :thumb_yello:

 

 

(Al betwijfel ik of Mika daar zo blij mee zou zijn.)

 

Daar zou ik niet meteen op kunnen antwoorden...

Denk dat je dan inderdaad nog eerst wat beter je best moet doen :naughty::mf_rosetinted:

 

 

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Damn, nou zegt de woorden teller in word ineens dat ik 20 woorden te veel heb. :blink:

 

Niet moeilijk over doen Nielo. Je moet hem omzetten naar een PDF file toch? Dan kunnen ze het toch lekker niet meer controleren... Wat ze overigens toch nooit doen, ze hebben we betere dingen te doen :naughty:

 

Maarre... Ik duik mn bed in, zit hier te knikkebollen achter mn laptop :blush-anim-cl:

 

Slaap lekker :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Daar zou ik niet meteen op kunnen antwoorden...

Denk dat je dan inderdaad nog eerst wat beter je best moet doen :naughty::mf_rosetinted:

 

 

 

:roftl:

 

Hmm...

 

Tips zijn welkom. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Niet moeilijk over doen Nielo. Je moet hem omzetten naar een PDF file toch? Dan kunnen ze het toch lekker niet meer controleren... Wat ze overigens toch nooit doen, ze hebben we betere dingen te doen :naughty:

 

Maarre... Ik duik mn bed in, zit hier te knikkebollen achter mn laptop :blush-anim-cl:

 

Slaap lekker :huglove:

 

Slaap goed!

 

Byebye :huglove:

 

Hmm...

 

Tips zijn welkom. :biggrin2:

 

Ohw ... uhm ...

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy