Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

jah..mn pleegouders willen bij de fotograaf langsgaan..:blink:

nou..dan ga ik wel naar MEDIA MARKT!!..natuurlijk dat ik daar nog niet aan gedacht heb!!..:roftl::roftl:

 

Opzich, langs de fotograaf gaan is zo slecht nog niet, alleen betaal je over het algemeen daar de volle mep! Maar dan weet je wel zeker dat als er iets mis is je altijd goed geholpen wordt.. dat is bijvoorbeeld bij de MediaMarkt wel weer anders! Maar voor een compacte camera kan je best naar de MediaMarkt gaan! Daar kan niet zoveel mis mee gaan!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Opzich, langs de fotograaf gaan is zo slecht nog niet, alleen betaal je over het algemeen daar de volle mep! Maar dan weet je wel zeker dat als er iets mis is je altijd goed geholpen wordt.. dat is bijvoorbeeld bij de MediaMarkt wel weer anders! Maar voor een compacte camera kan je best naar de MediaMarkt gaan! Daar kan niet zoveel mis mee gaan!

 

jah..weet het nog niet zo..bij de fotograaf is het idd wel duur..maar bij media markt soms ook..alhoewel ik daar nog niet vaak geweest ben..kan ook eens bij de haremdse smid of bij crefel gaan kijken..kijken kost niks..:naughty:en info vragen ook niet..

Link to comment
Share on other sites

jah..weet het nog niet zo..bij de fotograaf is het idd wel duur..maar bij media markt soms ook..alhoewel ik daar nog niet vaak geweest ben..kan ook eens bij de haremdse smid of bij crefel gaan kijken..kijken kost niks..:naughty:en info vragen ook niet..

 

Inderdaad, alleen het gevaar van verkooppraatjes ligt bij dat soort winkels op de loer! Over het algemeen is de fotograaf het meest oprecht! In ieder geval succes met uitzoeken, ik weet hoe ingewikkeld het kan zijn! Zo veel verschillende camera's en zo veel informatie! :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

jah..weet het nog niet zo..bij de fotograaf is het idd wel duur..maar bij media markt soms ook..alhoewel ik daar nog niet vaak geweest ben..kan ook eens bij de haremdse smid of bij crefel gaan kijken..kijken kost niks..:naughty:en info vragen ook niet..

 

Da's heel verstandig. Mediamarkt heeft heel veel keus, maar ze zijn niet altijd de goedkoopste.

Link to comment
Share on other sites

Inderdaad, alleen het gevaar van verkooppraatjes ligt bij dat soort winkels op de loer! Over het algemeen is de fotograaf het meest oprecht! In ieder geval succes met uitzoeken, ik weet hoe ingewikkeld het kan zijn! Zo veel verschillende camera's en zo veel informatie! :thumbdown:

I know..maar kan wel info vragen..n dan nog even komen vragen welke ik het beste zou nemen hé..:wink2:

jij/jullie hebben er tenminste verstand van..

 

Da's heel verstandig. Mediamarkt heeft heel veel keus, maar ze zijn niet altijd de goedkoopste.

 

uhu..idd..maar het zal wss tog nog niet voor de eerste dagen zijn hoor..eerst mn zondagsgeld nog opeisen..(ik sta ng zon anderhalve maand achter..:naughty:)

 

 

bedankt in ieder geval..:wink2:

Link to comment
Share on other sites

Jose, zijn alleen wij tweetjes nog maar hier? Dan zie ik je wel in de mikagasmic-thread :drool:

 

Hahaha, ja joh, het is ernstig rustig, voor de verandering! :huh: Terwijl er in de gasmic thread nog best goed gepost wordt! :groovy:

Link to comment
Share on other sites

Mwah... beetje blegh. :thumbdown:

 

Oei, beetje blegh is niet goed :huglove:

Gelukkig dat het maar een beetje is :wink2:

Weet je de oorzaak? Of is het gewoon zo'n algemeen gevoel?

Link to comment
Share on other sites

Oei, beetje blegh is niet goed :huglove:

Gelukkig dat het maar een beetje is :wink2:

Weet je de oorzaak? Of is het gewoon zo'n algemeen gevoel?

 

Voornamelijk algemeen gevoel, maar miss vooral omdat ik t echt heel druk heb en ik gewoon helemaal gek word.

Maar daar zou ik wel aan gewend moeten zijn, dus ik houd t toch maar op een algemeen gevoel. :bleh:

 

1210867631.jpg

 

Wat heeft die op zich hangen? :boxed::roftl:

 

:lmfao:

 

Kweenie, maar t ziet er niet zo fris uit.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy