Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lol. :lmfao:

 

Ah, hij trekt t zich toch niet te erg aan he?

 

Ach neen, toen ik naar 'm knipoogde en lachte kon ie alweer lachen :wink2::mf_rosetinted: (zo lachen en meteen naar beneden kijken en beginnen te blozen :wub2::roftl:)

Link to comment
Share on other sites

*komt even sociaal doen terwijl er eigenlijk nog huiswerk gedaan moet worden.. tut tut tut...* :mf_rosetinted:

 

Goedenavond allemaal! Hoe gaat het hier?

 

Join the club. :naughty:

 

Prima hoor, met jou?

Link to comment
Share on other sites

er gaan er tien vn de negentien door..dan heb ik tog liever dat zij doorgaat dan anderen die helemaal "niks" hebben..:bleh:

 

 

ik vind het ngl meevallen..dat merk je niet hoor..:wink2:

 

ik merk het wel :naughty:

Link to comment
Share on other sites

er gaan er tien vn de negentien door..dan heb ik tog liever dat zij doorgaat dan anderen die helemaal "niks" hebben..:bleh:

 

 

Ja, maar dat hoop ik altijd, omdat het toch België is .. :wink2:

 

*komt even sociaal doen terwijl er eigenlijk nog huiswerk gedaan moet worden.. tut tut tut...* :mf_rosetinted:

 

Goedenavond allemaal! Hoe gaat het hier?

 

Kom jij maar even sociaal doen, groot gelijk :mf_rosetinted:

 

Haai. Super. Met jou?

Link to comment
Share on other sites

Ach neen, toen ik naar 'm knipoogde en lachte kon ie alweer lachen :wink2::mf_rosetinted: (zo lachen en meteen naar beneden kijken en beginnen te blozen :wub2::roftl:)

 

Aw, wat lief! :wub2:

 

Zilveren schoenen staan m prima. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Join the club. :naughty:

 

Prima hoor, met jou?

 

Hehe, wat is de MFC toch slecht voor ons he...:no: nouja het brengt natuurlijk ook heel veel goede dingen met zich mee! :blush-anim-cl:

 

Met mij gaat het prima! Morgen laatste dagje écht school, laatste examendag, en dan ben ik daar klaar! Beetje een dubbel gevoel!

Link to comment
Share on other sites

Hehe, wat is de MFC toch slecht voor ons he...:no: nouja het brengt natuurlijk ook heel veel goede dingen met zich mee! :blush-anim-cl:

 

Met mij gaat het prima! Morgen laatste dagje écht school, laatste examendag, en dan ben ik daar klaar! Beetje een dubbel gevoel!

 

Lol. Precies. :naughty:

 

Oeh, succes met je allerlaatste schooldag! Ik snap dat t een dubbel gevoel is, maar stiekem ben ik toch wel een beetje jaloers. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Aw, wat lief! :wub2:

 

Zilveren schoenen staan m prima. :biggrin2:

 

Vind ik ook ..

Vonden ze op school trouwens ook, daar zeiden een aantal meisjes dat alleen echte mannen zilveren schoenen dragen :naughty::mf_rosetinted:

 

Oeh, succes met je allerlaatste schooldag! Ik snap dat t een dubbel gevoel is, maar stiekem ben ik toch wel een beetje jaloers. :bleh:

 

En anders ik wel :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

jah..en omdat het zoooo lang geleden is dat we ng eens gewonnen hebben..:naughty::naughty:

 

Nederland heeft ook al heel lang niet meer gewonnen. :roftl:

 

 

Maar t is ook gewoon een vage wedstrijd. Alle landen stemmen op hun buurlanden, en nu t hele oostblok meedoet zijn NL en BE gewoon de lul, omdat t ook nog een super kleine landen zijn.

Link to comment
Share on other sites

Vind ik ook ..

Vonden ze op school trouwens ook, daar zeiden een aantal meisjes dat alleen echte mannen zilveren schoenen dragen :naughty::mf_rosetinted:

 

Echt? Cool. :glasses2:

Link to comment
Share on other sites

Lol. Precies. :naughty:

 

Oeh, succes met je allerlaatste schooldag! Ik snap dat t een dubbel gevoel is, maar stiekem ben ik toch wel een beetje jaloers. :bleh:

 

Bedankt! Hehe ja ik zal het echt wel missen hoor, niet dat het zo'n geweldige school was, maar de lol die we er hebben :naughty: Oh en niet te vergeten m'n Mika-look-a-like-leraar! :mf_lustslow: Ik ga hierna wel doorstuderen hoor (als ik aangenomen wordt), want ik heb nog helemaal geen zin om full-time te gaan werken!

Link to comment
Share on other sites

Nederland heeft ook al heel lang niet meer gewonnen. :roftl:

 

 

Maar t is ook gewoon een vage wedstrijd. Alle landen stemmen op hun buurlanden, en nu t hele oostblok meedoet zijn NL en BE gewoon de lul, omdat t ook nog een super kleine landen zijn.

 

Ja, inderdaad.. ik hecht er ook geen belang aan, vind het 3x niks :thumbdown:

Alleen zolang België erin zit kijken ik wel (als er niks anders op is want ondertussen ben ik ook weer wat anders aan het kijken) gewoon om te zien hoe goed/slecht ze het doen :wink2:

Link to comment
Share on other sites

hallo allemaal!

 

ja ik kom hier zomaar binnenvallen, maar het is er nooit van gekomen om naar de dutch thread te komen...

 

ook naar de kalkoen aan het kijken? :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Echt? Cool. :glasses2:

 

Ja, was wel grappig ..

We zaten in de refter met een bende en buiten liepen wat jongens voorbij, waarvan dus 1 zilveren schoenen aan had. Die jongens die bij ons zaten begonnen daarover, dat dat op niks trok en dat je dat niet aandeed als jongen enzo .. Waarop dus dat antwoord van de meisjes kwam :mf_rosetinted:

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

hallo allemaal!

 

ja ik kom hier zomaar binnenvallen, maar het is er nooit van gekomen om naar de dutch thread te komen...

 

ook naar de kalkoen aan het kijken? :naughty:

 

Hellow :mf_rosetinted:

 

Kom maar vaker binnenvallen hoor :wink2:

 

Neen, ben nu overgeschakeld naar mijn restaurant :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Vind je studeren niet (meer) leuk dan? Of heb je gewoon behoefte aan vakantie? :naughty:

 

Nou, in het kort: ik ben het kots-, kots-, kotsbeu :boxed:

 

Dus vandaar :mf_rosetinted::roftl:

 

ik ga ervandoor :mf_rosetinted:

 

bye bye :punk:

 

Byebye :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Hellow :mf_rosetinted:

 

Kom maar vaker binnenvallen hoor :wink2:

 

Neen, ben nu overgeschakeld naar mijn restaurant :wink2:

 

 

OH!!! MIJN RESTAURANT! M'n favo programma, maar ze willen hier allemaal naar eurosong kijken en ik wou belgië ook niet missen...

 

ik hoop dat stephi & yanaika winnen, en jij?

Link to comment
Share on other sites

OH!!! MIJN RESTAURANT! M'n favo programma, maar ze willen hier allemaal naar eurosong kijken en ik wou belgië ook niet missen...

 

ik hoop dat stephi & yanaika winnen, en jij?

 

Voordeel van tv op je kamer :wink2:

 

Hetzelfde :mf_rosetinted:

Woon in de buurt, Stephanie is het buurmeisje van iemand bij mij op werk, ze heeft stage gedaan bij ons in het ziekenhuis en haar mamma werkt in het ziekenhuis bij ons. En ze zijn gewoon super samen en hun kok is leuk :blush-anim-cl: en mijn kapper is een vriend van hen.. Dus ze moeten winnen :naughty::bleh:

Link to comment
Share on other sites

Nou, in het kort: ik ben het kots-, kots-, kotsbeu :boxed:

 

Dus vandaar :mf_rosetinted::roftl:

 

Hmm okee okee dat is duidelijk! Hoe lang moet je nog? (niet om je depressief te maken ofzo :bleh: ) Ga je dan nog iets anders studeren, of ben je het studeren helemaal beu?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy