Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja hoor. Druk, maar das niets nieuws. ^^

 

Ah, ja, de belichting is idd niet alles. :bleh:

 

Zijn we het daar toch over eens :naughty:

Commentaar op Mika's kledingstijl.. tsss .. zou niet durven :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Zijn we het daar toch over eens :naughty:

Commentaar op Mika's kledingstijl.. tsss .. zou niet durven :roftl:

 

Af en toe kunnen we het wel eens zijn. :mf_rosetinted::wink2:

 

Idd. :bleh: Dat jasje is trouwens super cool. Waar zijn die foto's eigenlijk van?

Link to comment
Share on other sites

Af en toe kunnen we het wel eens zijn. :mf_rosetinted::wink2:

 

Idd. :bleh: Dat jasje is trouwens super cool. Waar zijn die foto's eigenlijk van?

 

Ivor Novello Awards .. vandaag ..

 

Heeft songwriter of the year gewonnen!!! :yay::mf_rosetinted::wub2:

Link to comment
Share on other sites

Ivor Novello Awards .. vandaag ..

 

Heeft songwriter of the year gewonnen!!! :yay::mf_rosetinted::wub2:

 

Ah, thanx. Ik las de thread titel wel, maar ik moet toegeven dat ik nog weleens vergeet om dan ook de bijbehorende post te lezen. :blush-anim-cl::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ah, thanx. Ik las de thread titel wel, maar ik moet toegeven dat ik nog weleens vergeet om dan ook de bijbehorende post te lezen. :blush-anim-cl::roftl:

 

:roftl: Ben echt blij voor 'm :mf_rosetinted: .. Is tenminste eens een echte award :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Je bent precies kort van stof vandaag .. :naughty::roftl:

 

Kort maar bondig toch?

 

Cool! :thumb_yello:

 

Definitieve versie?

 

Kind of. Krijg hem dinsdag nog eens terug, maar als het goed is is het dan een kwestie van punten en komma's...

 

Ivor Novello Awards .. vandaag ..

 

Heeft songwriter of the year gewonnen!!! :yay::mf_rosetinted::wub2:

 

:yay:

Link to comment
Share on other sites

Kort maar bondig toch?

 

 

Dat zeker :roftl:

 

Past dat wel allemaal op je kamer? :naughty:

 

Ja hoor.. je weet wel niet hoe groot mijn kamer is? :mf_rosetinted:

 

 

 

 

 

:roftl: Ben al blij als er tijdelijk een extra bed in kan ..

Link to comment
Share on other sites

:roftl: Ben echt blij voor 'm :mf_rosetinted: .. Is tenminste eens een echte award :naughty:

 

:thumb_yello: Das waar. ^^

 

Kind of. Krijg hem dinsdag nog eens terug, maar als het goed is is het dan een kwestie van punten en komma's...

 

Mooi! :thumb_yello:

 

Moet je nu nog veel andere dingen doen?

Link to comment
Share on other sites

:roftl: Ben al blij als er tijdelijk een extra bed in kan ..

 

Oei, passen er dan wel 2 extra in? :naughty:

 

Mooi! :thumb_yello:

 

Moet je nu nog veel andere dingen doen?

 

Woensdag colloquium, en 1 juni project proposal inleveren voor mn andere thesis. Valt mee dus :thumb_yello:

 

Jij nor erg druk met artikelen?

Link to comment
Share on other sites

Goedenavond!

Zoals jullie al doorhadden (tenminste, dat mag ik hopen :blink::roftl:) stopte mijn internet er van de week na precies een berichtje alweer mee:thumbdown:

Heb goede hoop dat ik nu wat langer mag, volgens mij heb ik t probleem gevonden én verholpen. Kreeg zowat afkickverschijnselen zeg:blink:

Link to comment
Share on other sites

Oei, passen er dan wel 2 extra in? :naughty:

 

 

2 extra? :blink:

 

Goedenavond!

Zoals jullie al doorhadden (tenminste, dat mag ik hopen :blink::roftl:) stopte mijn internet er van de week na precies een berichtje alweer mee:thumbdown:

Heb goede hoop dat ik nu wat langer mag, volgens mij heb ik t probleem gevonden én verholpen. Kreeg zowat afkickverschijnselen zeg:blink

 

 

Anouk!!!!!!!!!!!! :woot_jump:

 

Heb nog aan je gedacht (nog niet zolang geleden eigenlijk) .. Hoopte dat het je internet was en geen andere dingen (stond op het punt om in de mikagasmic-thread achter je te vragen maar dat heb ik nog net niet gedaan :bleh:). Hoe is het met je?

Link to comment
Share on other sites

Goedenavond!

Zoals jullie al doorhadden (tenminste, dat mag ik hopen :blink::roftl:) stopte mijn internet er van de week na precies een berichtje alweer mee:thumbdown:

Heb goede hoop dat ik nu wat langer mag, volgens mij heb ik t probleem gevonden én verholpen. Kreeg zowat afkickverschijnselen zeg:blink:

 

Anouk!!! :woot_jump:

 

2 extra? :blink:

 

 

Verblijft Mika in een hotel tijdens Werchter? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Woensdag colloquium, en 1 juni project proposal inleveren voor mn andere thesis. Valt mee dus :thumb_yello:

 

Jij nor erg druk met artikelen?

 

Ah, dat valt mee. Mooi. ^^

 

Hm, morgen 1e versie van een paper inleveren, volgende week een andere paper inleveren, dan die maandag daarna meteen een tentamen. Dan nog een presentatie en het maken van een website. En dan nog minstens 2 herkansingen (één tentamen en één opdracht). :biggrin2:

 

Ik ben nog wel ff bezig. :bleh:

 

Goedenavond!

Zoals jullie al doorhadden (tenminste, dat mag ik hopen :blink: :roftl) stopte mijn internet er van de week na precies een berichtje alweer mee:thumbdown

Heb goede hoop dat ik nu wat langer mag, volgens mij heb ik t probleem gevonden én verholpen. Kreeg zowat afkickverschijnselen zeg:blink

 

Ik vermoedde t al ja! Gezellig dat je er weer bent. ^^

Zelf verholpen? Goed man! :thumb_yello:

Alles goed?

Link to comment
Share on other sites

Verblijft Mika in een hotel tijdens Werchter? :blink:

 

Nou, neen?

Maar dat is toch niet 2 extra? Mika is sowieso al hier ...

Link to comment
Share on other sites

Anouk!!!!!!!!!!!! :woot_jump:

 

Heb nog aan je gedacht (nog niet zolang geleden eigenlijk) .. Hoopte dat het je internet was en geen andere dingen (stond op het punt om in de mikagasmic-thread achter je te vragen maar dat heb ik nog net niet gedaan :bleh:). Hoe is het met je?

 

Tja van de week had ik het zooooo hard nodig, had een echte grafdag om het even zo uit te drukken. Voelde me niet lekker en heb gezeur qua werk.........Mijn hoofd liep over met allerlei negativiteit en toen werkte internet ook nog eens niet.... Toen had ik het hélemaal gehad :sneaky2:

Nu heb ik dus twee dagen enorm na zitten denken en zitten piekeren maar heb nu mijn hoofd weer op orde:thumb_yello: Ze kunnen me wat, ik trek mijn eigen plan en mocht het ze niet zinnen dan gaan ze maar lekker het dak op:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy