Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

Tja van de week had ik het zooooo hard nodig, had een echte grafdag om het even zo uit te drukken. Voelde me niet lekker en heb gezeur qua werk.........Mijn hoofd liep over met allerlei negativiteit en toen werkte internet ook nog eens niet.... Toen had ik het hélemaal gehad :sneaky2:

Nu heb ik dus twee dagen enorm na zitten denken en zitten piekeren maar heb nu mijn hoofd weer op orde:thumb_yello: Ze kunnen me wat, ik trek mijn eigen plan en mocht het ze niet zinnen dan gaan ze maar lekker het dak op:mf_rosetinted:

 

Zo hoort dat :mf_rosetinted::thumb_yello:

 

:naughty:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ah, dat valt mee. Mooi. ^^

 

Hm, morgen 1e versie van een paper inleveren, volgende week een andere paper inleveren, dan die maandag daarna meteen een tentamen. Dan nog een presentatie en het maken van een website. En dan nog minstens 2 herkansingen (één tentamen en één opdracht). :biggrin2:

 

Ik ben nog wel ff bezig. :bleh:?

 

Jij blijft nog wel ff druk ja...

 

 

Ook geen geluid hier... :blink:

 

Nou, neen?

Maar dat is toch niet 2 extra? Mika is sowieso al hier ...

 

Hmm... Heb je een punt... :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Tja van de week had ik het zooooo hard nodig, had een echte grafdag om het even zo uit te drukken. Voelde me niet lekker en heb gezeur qua werk.........Mijn hoofd liep over met allerlei negativiteit en toen werkte internet ook nog eens niet.... Toen had ik het hélemaal gehad :sneaky2:

Nu heb ik dus twee dagen enorm na zitten denken en zitten piekeren maar heb nu mijn hoofd weer op orde:thumb_yello: Ze kunnen me wat, ik trek mijn eigen plan en mocht het ze niet zinnen dan gaan ze maar lekker het dak op:mf_rosetinted:

 

Soms moet dat gewoon ja :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

 

Ook geen geluid hier... :blink:

 

Hmm... Heb je een punt... :blush-anim-cl:

 

Oei :roftl:

 

:mf_rosetinted::naughty:

 

Lol. ^^

 

(Hij zegt trouwens dat ie t hele belangrijke awards vindt en er graag een zou winnen. :biggrin2)

 

Oooooooooooh :wub2: Merci :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Tja van de week had ik het zooooo hard nodig, had een echte grafdag om het even zo uit te drukken. Voelde me niet lekker en heb gezeur qua werk.........Mijn hoofd liep over met allerlei negativiteit en toen werkte internet ook nog eens niet.... Toen had ik het hélemaal gehad :sneaky2:

Nu heb ik dus twee dagen enorm na zitten denken en zitten piekeren maar heb nu mijn hoofd weer op orde:thumb_yello: Ze kunnen me wat, ik trek mijn eigen plan en mocht het ze niet zinnen dan gaan ze maar lekker het dak op:mf_rosetinted:

 

:huglove:

 

Goed plan! :thumb_yello:

 

Jij blijft nog wel ff druk ja...

 

Yup. Maar ben wel "al" met de paper van volgende week begonnen. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Anouk!!! :woot_jump:

 

Verblijft Mika in een hotel tijdens Werchter? :blink:

Ja, in t Campanille Brussel Zaventem. Net als ik :mf_rosetinted:

 

Ik vermoedde t al ja! Gezellig dat je er weer bent. ^^

Zelf verholpen? Goed man! :thumb_yello:

Alles goed?

 

Ja, helemaal zelf.... Als ik moet wachten tot mijn vader me zou helpen....

Die is een serie aan t kijken, Octopus. Een serie met 8 series van tig afleveringen, hij is net halverwege. Dus tja, dan ga ik zelf wel de speurneus en wizkid uithangen hoor. Valt mij eigenlijk ook wel mee dat t gelukt is:blink::naughty:

Link to comment
Share on other sites

Wat goed!! :shocked: Dat heb ik mezelf ook 5 jaar lang voorgenomen, maar nooit gedaan :blush-anim-cl::roftl:

 

Uiteindelijk moest je de paper niet meer inleveren zeker? :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Super :mf_rosetinted:

 

I know. :glasses2:

 

Wat goed!! :shocked: Dat heb ik mezelf ook 5 jaar lang voorgenomen, maar nooit gedaan :blush-anim-clroftl:

 

Lol. Ik ook, maar t drong nu tot me door dat t toch écht moest, omdat ik t nu nog waarschijnlijk niet ga redden. (In ieder geval niet met allemaal voldoendes.) :naughty:

 

Bienie 1,751

Cherish_X 786

Anouk 687

Nielo 675

Starrats 592

c@rin@ 371

 

Gewoon schandalig :blush-anim-cl::roftl:

 

Tis dat? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ja, helemaal zelf.... Als ik moet wachten tot mijn vader me zou helpen....

Die is een serie aan t kijken, Octopus. Een serie met 8 series van tig afleveringen, hij is net halverwege. Dus tja, dan ga ik zelf wel de speurneus en wizkid uithangen hoor. Valt mij eigenlijk ook wel mee dat t gelukt is:blink::naughty

 

 

Goed hoor :thumb_yello:

 

Uiteindelijk moest je de paper niet meer inleveren zeker? :naughty:

 

Ehmm... Bedoel dat ik me iedere keer weer opnieuw voornam om op tijd te beginnen, maar dat ik dat iedere keer weer snel vergat :blush-anim-cl:

 

Bienie 1,751

Cherish_X 786

Anouk 687

Nielo 675

Starrats 592

c@rin@ 371

 

 

:shocked:

 

Lol. Ik ook, maar t drong nu tot me door dat t toch écht moest, omdat ik t nu nog waarschijnlijk niet ga redden. (In ieder geval niet met allemaal voldoendes.) :naughty:

 

Wel joh :bleh:

Link to comment
Share on other sites

De lijst van de topposters van dit topic ...

 

Sommige mensen doen ook nog weleens iets anders:naughty::roftl:

In andere topics posten ofzo................

 

Zal trouwens binnenkort weer eens wat discipline op moeten brengen... Heb me toch maar ingeschreven voor de opleiding tot apothekers-assistente. Qua theorie is dat niet moeilijk maar er gaat wel tijd inzitten natuurlijk. Kan het zoveel mogelijk overdag doen, dan houd ik nog tijd over om 's avonds hier te zijn:thumb_yello:

Nu nog stageplek fixen.......:blink:

Link to comment
Share on other sites

Ah. Hoe vind je dat? :blink:

 

Je post lekker trouwens. :naughty::thumb_yello:

 

Ik schaam me dood :blush-anim-cl:

 

Ehmm... Bedoel dat ik me iedere keer weer opnieuw voornam om op tijd te beginnen, maar dat ik dat iedere keer weer snel vergat :blush-anim-cl:

 

:shocked:

 

Oh ... :bleh:

 

Echt?

Link to comment
Share on other sites

Sommige mensen doen ook nog weleens iets anders:naughty::roftl:

In andere topics posten ofzo................

 

Zal trouwens binnenkort weer eens wat discipline op moeten brengen... Heb me toch maar ingeschreven voor de opleiding tot apothekers-assistente. Qua theorie is dat niet moeilijk maar er gaat wel tijd inzitten natuurlijk. Kan het zoveel mogelijk overdag doen, dan houd ik nog tijd over om 's avonds hier te zijn:thumb_yello:

Nu nog stageplek fixen.......:blink

 

Ik ook :shocked::naughty:

 

Super! :thumb_yello: Alvast succes :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Goedenavond!

Zoals jullie al doorhadden (tenminste, dat mag ik hopen :blink :roftl) stopte mijn internet er van de week na precies een berichtje alweer mee:thumbdown

Heb goede hoop dat ik nu wat langer mag, volgens mij heb ik t probleem gevonden én verholpen. Kreeg zowat afkickverschijnselen zeg:blink

NOUKIIEEEEEEEEEEEEE!!..

:woot_jump::woot_jump::woot_jump::woot_jump::

Link to comment
Share on other sites

Ja, helemaal zelf.... Als ik moet wachten tot mijn vader me zou helpen....

Die is een serie aan t kijken, Octopus. Een serie met 8 series van tig afleveringen, hij is net halverwege. Dus tja, dan ga ik zelf wel de speurneus en wizkid uithangen hoor. Valt mij eigenlijk ook wel mee dat t gelukt is:blinknaughty:

 

:thumb_yello:

 

Wel joh :bleh:

 

Als jij het zegt. :naughty:

 

Zal trouwens binnenkort weer eens wat discipline op moeten brengen... Heb me toch maar ingeschreven voor de opleiding tot apothekers-assistente. Qua theorie is dat niet moeilijk maar er gaat wel tijd inzitten natuurlijk. Kan het zoveel mogelijk overdag doen, dan houd ik nog tijd over om 's avonds hier te zijn:thumb_yello

Nu nog stageplek fixen.......:blink:

 

Gaat je allemaal lukken! :punk:

 

Ik schaam me dood :blush-anim-cl:

 

Hoeft niet hoor. ^^

 

Maar laat ik t dan anders vragen, waar vind je dat? :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Hoeft niet hoor. ^^

 

Maar laat ik t dan anders vragen, waar vind je dat? :wink2:

 

waar heb je dat van??..:naughty:

 

Als je bij de onderwerpenlijst op het aantal posts klikt.. :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy