Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zal trouwens binnenkort weer eens wat discipline op moeten brengen... Heb me toch maar ingeschreven voor de opleiding tot apothekers-assistente. Qua theorie is dat niet moeilijk maar er gaat wel tijd inzitten natuurlijk. Kan het zoveel mogelijk overdag doen, dan houd ik nog tijd over om 's avonds hier te zijn:thumb_yello:

Nu nog stageplek fixen.......:blink:

 

Cool :thumb_yello:

 

IkOh ... :bleh:

 

Echt?

 

Ja :blink:

 

http://www.mikafanclub.com/forums/showthread.php?p=1478406#post1478406

 

:punk: Zó gaaf voor Sara en Rose :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Ik ook :shocked:naughty

 

Super! :thumb_yello Alvast succes :wink2

Ja alleen jammer dat ik niet in de apotheek waar ik nu werk kan blijven voor die praktijkuren. Om een zwaar achterlijke reden waar ik best de ziekte over in heb. Maargoed, heb t al aan de mede-aandeelhouder voorgelegd, die heeft ook nog een andere apotheek. En hij heeft net twee leerlingen aangenomen maar hij gaat zn best doen. En als t kan, ben ik meteen weg bij de apotheek waar ik nu werk :sneaky2: Apotheker vindt t geen strak plan als moeder en dochter samen in een team werken. Typisch dat het dan nu wel kan. Heeft er vast mee te maken dat ik nu voor niets werk, wel makkelijk natuurlijk; een gemotiveerde werknemer die je niet hoeft te betalen:thumb_yello::boxed:

NOUKIIEEEEEEEEEEEEE!!..

:woot_jump::woot_jump:woot_jump:woot_jump:

 

Heee meissie, hoe is het met je? Heb je het ondanks de datum nog een beetje naar je zin gehad vorige week in Disneyland?

Link to comment
Share on other sites

Ja alleen jammer dat ik niet in de apotheek waar ik nu werk kan blijven voor die praktijkuren. Om een zwaar achterlijke reden waar ik best de ziekte over in heb. Maargoed, heb t al aan de mede-aandeelhouder voorgelegd, die heeft ook nog een andere apotheek. En hij heeft net twee leerlingen aangenomen maar hij gaat zn best doen. En als t kan, ben ik meteen weg bij de apotheek waar ik nu werk :sneaky2: Apotheker vindt t geen strak plan als moeder en dochter samen in een team werken. Typisch dat het dan nu wel kan. Heeft er vast mee te maken dat ik nu voor niets werk, wel makkelijk natuurlijk; een gemotiveerde werknemer die je niet hoeft te betalen:thumb_yello::boxed:

 

 

Heee meissie, hoe is het met je? Heb je het ondanks de datum nog een beetje naar je zin gehad vorige week in Disneyland?

haay..:glasses2:

goed goed..

jah..was wel leuk had wel wat moeilijke momenten..vooral donderdag..maar heb een toen een dikke knuffel gekregen van Pluto..:biggrin2:n toen ging het wel weer beter..:naughty:

Link to comment
Share on other sites

haay..:glasses2:

goed goed..

jah..was wel leuk had wel wat moeilijke momenten..vooral donderdag..maar heb een toen een dikke knuffel gekregen van Pluto..:biggrin2:n toen ging het wel weer beter..:naughty:

 

Aww! :huglove:

 

Gelukkig zijn (bijna alle) disney figuren heel knuffelbaar en lief! :wub2:

Link to comment
Share on other sites

haay..:glasses2:

goed goed..

jah..was wel leuk had wel wat moeilijke momenten..vooral donderdag..maar heb een toen een dikke knuffel gekregen van Pluto..:biggrin2:n toen ging het wel weer beter..:naughty:

 

Awwww.......Die Pluto :wub2::wink2:

Heb je niet meer gezien sinds vorige week woensdag ofzo, maar ik heb aan je gedacht. Niet dat je er iets aan hebt, maar toch....:wink2: Ben je achteraf blij dat je toch bent meegegaan?

Link to comment
Share on other sites

Ja alleen jammer dat ik niet in de apotheek waar ik nu werk kan blijven voor die praktijkuren. Om een zwaar achterlijke reden waar ik best de ziekte over in heb. Maargoed, heb t al aan de mede-aandeelhouder voorgelegd, die heeft ook nog een andere apotheek. En hij heeft net twee leerlingen aangenomen maar hij gaat zn best doen. En als t kan, ben ik meteen weg bij de apotheek waar ik nu werk :sneaky2: Apotheker vindt t geen strak plan als moeder en dochter samen in een team werken. Typisch dat het dan nu wel kan. Heeft er vast mee te maken dat ik nu voor niets werk, wel makkelijk natuurlijk; een gemotiveerde werknemer die je niet hoeft te betalen:thumb_yello::boxed:

 

Eikel :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Aww! :huglove:

 

Gelukkig zijn (bijna alle) disney figuren heel knuffelbaar en lief! :wub2:

jah..omdat we die 2-daagse gewonnen hadden..werden we opgewacht door de "beroemdste" disneyfiguren en de organisators nzo..n toen op dat moment kreeg ik het moeilijk..n één vn die medewerkers had dat blijkbaar gezien..n die ging dan aan onze leerkracht vragen of zij wist wat er was..zij dat ong zeggen..die medewerker loopt naar die disneyfiguren..n komt trg met Pluto..n toen kreeg ik een dikke knuffel vn Pluto..:biggrin2::biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Awwww.......Die Pluto :wub2::wink2:

Heb je niet meer gezien sinds vorige week woensdag ofzo, maar ik heb aan je gedacht. Niet dat je er iets aan hebt, maar toch....:wink2: Ben je achteraf blij dat je toch bent meegegaan?

 

thnx..:wink2::naughty:

jah..eiglijk wel..buiten de moeilijke momenten heb ik me wel geamuseerd..:bleh:

Link to comment
Share on other sites

jah..omdat we die 2-daagse gewonnen hadden..werden we opgewacht door de "beroemdste" disneyfiguren en de organisators nzo..n toen op dat moment kreeg ik het moeilijk..n één vn die medewerkers had dat blijkbaar gezien..n die ging dan aan onze leerkracht vragen of zij wist wat er was..zij dat ong zeggen..die medewerker loopt naar die disneyfiguren..n komt trg met Pluto..n toen kreeg ik een dikke knuffel vn Pluto..:biggrin2biggrin2:

 

Aw, wat lief van die medewerker! En van Pluto natuurlijk! :biggrin2:

 

Dat EN Mika .. wat wil een mens nog meer .. :mf_rosetinted:

 

 

:naughty::roftl:

 

Ach ja, ik ben tevreden met Johnny. ^^

 

 

 

(Deze quote van Johnny las ik laatst ergens, echt zó schattig!:

 

Johnny: [on being an uncle] ‘My sister Christi had a baby when I was 17, and I had just heard about crib death. The horrible thing was that it wasn't understood. For some unknown reason the baby would stop breathing. So I would sneak into where the baby was sleeping and put my hand in her crib, hold her little finger, and I'd sleep on the floor like that. It was stupid, I'm sure. But I thought the warmth of my hand might help, that maybe if she felt my pulse it would remind her to breathe.’

 

:wub2: :wub2: :wub2:)

Link to comment
Share on other sites

Ach ja, ik ben tevreden met Johnny. ^^

 

 

 

(Deze quote van Johnny las ik laatst ergens, echt zó schattig!:

 

Johnny: [on being an uncle] ‘My sister Christi had a baby when I was 17, and I had just heard about crib death. The horrible thing was that it wasn't understood. For some unknown reason the baby would stop breathing. So I would sneak into where the baby was sleeping and put my hand in her crib, hold her little finger, and I'd sleep on the floor like that. It was stupid, I'm sure. But I thought the warmth of my hand might help, that maybe if she felt my pulse it would remind her to breathe.’

 

:wub2: :wub2 :wub2)

 

Gelukkig maar :naughty:

 

:wub2:

 

nein..maar mn YT werkt niet..:thumbdown:

kijk het morgen wel fzo..

 

Doe dat, het is de moeite :wink2:

 

Nee, nog niet. Schattig! :wub2:

 

Ja hé? Vind het echt een superfilmpje :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy