Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Eikel :boxed:

Nou...zoiets dacht ik van de week dus ook ja:roftl:

Heb nog niet met m gepraat ofzo, maar van de week wilde ik eigenlijk nog thuisblijven want ik heb nog altijd een sinusitis en mn longen protesteren nogal momenteel. Maar mam is nu ook ziek, doe ik eens rustig aan qua infectie krijgt zij ineens longontsteking, dus die werkt ook niet. De bezorgsters waren allebei ziek, iemand op vakantie; kortom CHAOS. Dus ik met verse tegenzin toch maar gegaan. Was zo druk en alles zat tegen, gelukkig ging 's middags de medicijnrobot voor het gemak ook nog even kapot:boxed: dus we hadden echt crisis. Maandagnacht zeer slecht geslapen dus dinsdag heb ik tot tien uur op bed gelegen, was om 11 uur ofzo in de apotheek want eer ik mn eigen apotheek ingenomen en vernedeld heb ben ik een half uur verder en dan nog eten. Krijg ik 's middags de vraag (eigenlijk meer een bevel verpakt in een vraag...) of ik 'morgen eerder kan komen want vandaag was ik wel erg laat.' Normaal werk ik twee dagen, en dinsdag was ik om kwart voor zes nog niet weg daar.... Toen dat gevraagd werd moest ik echt even mijn verstand op nul zetten. Was totaal versleten, kan meer pijnstillers innemen omdat ik niet naar mijn lijf luister, ik maak van hun personeelsgebrek mijn probleem en krijg geen cent betaalt en dan dat... Kon wel janken! Dat heb ik dan ook de hele avond zitten doen, zeker nadat ik van mam hoorde dat die praktijkuren waarschijnlijk niet daar kunnen. Waar ben ik in godsnaam mee bezig? Had geen zin meer in die opleiding ook, maar nu heb ik besloten mijn toekomst niet door dat geouwehoer te laten bepalen. Zoek ik toch zelf wel een plekje? Als hij dan maar niet denkt dat ik terugkom als ik een diploma heb.....Dikke vinger!

Dat EN Mika .. wat wil een mens nog meer .. :mf_rosetinted

 

:naughty:roftl

Ja, je hebt het helemaal voor elkaar!! :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Ik zal het filmpje morgen even kijken, heb hier nu geen geluid, maar ben erg benieuwd :thumb_yello:

 

Zonder geluid gaat ook wel, dan komt de boodschap ook wel over :original:

Maar met geluid is het natuurlijk helemaal af :wink2:

Link to comment
Share on other sites

ik ga maar eens in mn bed kruipen..

ByeBye..:huglove:

 

Slaap lekker en tot snel maar weer!!

Ga ervan uit dat mijn internet het gewoon netjes blijft doen dus ik zie je vast eerder terug dan nu t geval was:thumb_yello:

Sweet dreams!

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Nou...zoiets dacht ik van de week dus ook ja:roftl:

Heb nog niet met m gepraat ofzo, maar van de week wilde ik eigenlijk nog thuisblijven want ik heb nog altijd een sinusitis en mn longen protesteren nogal momenteel. Maar mam is nu ook ziek, doe ik eens rustig aan qua infectie krijgt zij ineens longontsteking, dus die werkt ook niet. De bezorgsters waren allebei ziek, iemand op vakantie; kortom CHAOS. Dus ik met verse tegenzin toch maar gegaan. Was zo druk en alles zat tegen, gelukkig ging 's middags de medicijnrobot voor het gemak ook nog even kapot:boxed: dus we hadden echt crisis. Maandagnacht zeer slecht geslapen dus dinsdag heb ik tot tien uur op bed gelegen, was om 11 uur ofzo in de apotheek want eer ik mn eigen apotheek ingenomen en vernedeld heb ben ik een half uur verder en dan nog eten. Krijg ik 's middags de vraag (eigenlijk meer een bevel verpakt in een vraag...) of ik 'morgen eerder kan komen want vandaag was ik wel erg laat.' Normaal werk ik twee dagen, en dinsdag was ik om kwart voor zes nog niet weg daar.... Toen dat gevraagd werd moest ik echt even mijn verstand op nul zetten. Was totaal versleten, kan meer pijnstillers innemen omdat ik niet naar mijn lijf luister, ik maak van hun personeelsgebrek mijn probleem en krijg geen cent betaalt en dan dat... Kon wel janken! Dat heb ik dan ook de hele avond zitten doen, zeker nadat ik van mam hoorde dat die praktijkuren waarschijnlijk niet daar kunnen. Waar ben ik in godsnaam mee bezig? Had geen zin meer in die opleiding ook, maar nu heb ik besloten mijn toekomst niet door dat geouwehoer te laten bepalen. Zoek ik toch zelf wel een plekje? Als hij dan maar niet denkt dat ik terugkom als ik een diploma heb.....Dikke vinger!

 

:shocked:

 

Nou ja zeg! Das idd echt belachelijk!

 

Goed dat je je niet op je kop laat zitten door dit gedoe! :thumb_yello:

 

ik ga maar eens in mn bed kruipen..

ByeBye..:huglove:

 

Truste! :flowers2:

Link to comment
Share on other sites

hoi :mf_rosetinted:

Haai! Lang geleden, alles goed met je?

:shocked:

 

Nou ja zeg! Das idd echt belachelijk!

 

Goed dat je je niet op je kop laat zitten door dit gedoe! :thumb_yello:

 

Nou van de week had ik zoiets van barst maar, dan maar geen opleiding. Het voelt soms net of alles wat ik écht wil wordt tegengewerkt. Als t niet door mn gezondheid komt dan wel door anderen ofzo. Maar de aanhouder wint zullen we maar zeggen. Hoop dat de materialen snel binnenkomen, des te eerder kan ik beginnen en met een beetje mazzel kan ik in het najaar al een paar examens doen:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Nou...zoiets dacht ik van de week dus ook ja:roftl:

Heb nog niet met m gepraat ofzo, maar van de week wilde ik eigenlijk nog thuisblijven want ik heb nog altijd een sinusitis en mn longen protesteren nogal momenteel. Maar mam is nu ook ziek, doe ik eens rustig aan qua infectie krijgt zij ineens longontsteking, dus die werkt ook niet. De bezorgsters waren allebei ziek, iemand op vakantie; kortom CHAOS. Dus ik met verse tegenzin toch maar gegaan. Was zo druk en alles zat tegen, gelukkig ging 's middags de medicijnrobot voor het gemak ook nog even kapot:boxed: dus we hadden echt crisis. Maandagnacht zeer slecht geslapen dus dinsdag heb ik tot tien uur op bed gelegen, was om 11 uur ofzo in de apotheek want eer ik mn eigen apotheek ingenomen en vernedeld heb ben ik een half uur verder en dan nog eten. Krijg ik 's middags de vraag (eigenlijk meer een bevel verpakt in een vraag...) of ik 'morgen eerder kan komen want vandaag was ik wel erg laat.' Normaal werk ik twee dagen, en dinsdag was ik om kwart voor zes nog niet weg daar.... Toen dat gevraagd werd moest ik echt even mijn verstand op nul zetten. Was totaal versleten, kan meer pijnstillers innemen omdat ik niet naar mijn lijf luister, ik maak van hun personeelsgebrek mijn probleem en krijg geen cent betaalt en dan dat... Kon wel janken! Dat heb ik dan ook de hele avond zitten doen, zeker nadat ik van mam hoorde dat die praktijkuren waarschijnlijk niet daar kunnen. Waar ben ik in godsnaam mee bezig? Had geen zin meer in die opleiding ook, maar nu heb ik besloten mijn toekomst niet door dat geouwehoer te laten bepalen. Zoek ik toch zelf wel een plekje? Als hij dan maar niet denkt dat ik terugkom als ik een diploma heb.....Dikke vinger!

 

Pfff... Das niet fijn om te horen... Goed dat je gewoon je eigen plan trekt!!

 

Zonder geluid gaat ook wel, dan komt de boodschap ook wel over :original:

Maar met geluid is het natuurlijk helemaal af :wink2:

 

Dan wacht ik tot morgen om het helemaal af te hebben...

 

ik ga maar eens in mn bed kruipen..

ByeBye..:huglove:

 

Slaap lekker :huglove:

 

hoi :mf_rosetinted:

 

Starrats!!! Hoe is het?

Link to comment
Share on other sites

Hmmja, ben net al naar bed verhuist ..

Maar toen was ik ineens moe :blink::roftl:

 

Ik ben over mn slaap heen geloof ik :boxed:Paar nachten echt geen oog dichtgedaan. Lekker liggen piekeren enzo. Wilde vanavond vroeg naar bed maar dat gaat niet lukken denk ik. Heb t wel steenkoud ineens:thumbdown:

 

Had ik nog medegedeeld dat ik vrijdag goed ben wezen shoppen? En zaterdag kwam mn nieuwe mp3-speler binnen:naughty:Probleem blijkt alleen niet in mn oude mp3-speler te zitten, maar in de oplader :shocked: Waarschijnlijk was ik voor 5 pleuro klaargeweest, had ik alleen een ander oplaad-USB-plug-iets-dingetje moeten kopen en that's it. Maar op mn oude mp3 konden geen video's en ik moet zeggen dat t niet verkeerd is om bepaalde filmpjes wat vaker en zonder pc terug te kunnen zien :fisch:

Link to comment
Share on other sites

Lol. Ik ben al de hele week moe. :roftl:

 

Ook handig :boxed:

 

Ik ben over mn slaap heen geloof ik :boxed:Paar nachten echt geen oog dichtgedaan. Lekker liggen piekeren enzo. Wilde vanavond vroeg naar bed maar dat gaat niet lukken denk ik. Heb t wel steenkoud ineens:thumbdown

 

Had ik nog medegedeeld dat ik vrijdag goed ben wezen shoppen? En zaterdag kwam mn nieuwe mp3-speler binnen:naughtyProbleem blijkt alleen niet in mn oude mp3-speler te zitten, maar in de oplader :shocked Waarschijnlijk was ik voor 5 pleuro klaargeweest, had ik alleen een ander oplaad-USB-plug-iets-dingetje moeten kopen en that's it. Maar op mn oude mp3 konden geen video's en ik moet zeggen dat t niet verkeerd is om bepaalde filmpjes wat vaker en zonder pc terug te kunnen zien :fisch

 

Owh :roftl:

Vooral 1 bepaald filmpje zeker? :naughty:

Die wat ik net gepost heb is er trouwens ook eentje die ik wel vaak op verschillende plaatsen zou willen zien :wub2:

 

Ik was vorig week-end beetje in paniek .. dacht dat mijn gsm kapot was :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Um. Tsja. Bedtijd? :bleh:

 

 

 

Hello. ^^

 

Haai! Lang geleden, alles goed met je?

 

 

Nou van de week had ik zoiets van barst maar, dan maar geen opleiding. Het voelt soms net of alles wat ik écht wil wordt tegengewerkt. Als t niet door mn gezondheid komt dan wel door anderen ofzo. Maar de aanhouder wint zullen we maar zeggen. Hoop dat de materialen snel binnenkomen, des te eerder kan ik beginnen en met een beetje mazzel kan ik in het najaar al een paar examens doen:thumb_yello:

 

Pfff... Das niet fijn om te horen... Goed dat je gewoon je eigen plan trekt!!

 

 

 

Dan wacht ik tot morgen om het helemaal af te hebben...

 

 

 

Slaap lekker :huglove:

 

 

 

Starrats!!! Hoe is het?

 

 

het is muawwwww :boxed:

http://www.mikafanclub.com/forums/showthread.php?t=15113

 

 

@ Anouk zo te zien gaat het bij jouw ook weer lekker soepel allemaal maar niet heus :blink:

 

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Had ik nog medegedeeld dat ik vrijdag goed ben wezen shoppen? En zaterdag kwam mn nieuwe mp3-speler binnen:naughty:Probleem blijkt alleen niet in mn oude mp3-speler te zitten, maar in de oplader :shocked: Waarschijnlijk was ik voor 5 pleuro klaargeweest, had ik alleen een ander oplaad-USB-plug-iets-dingetje moeten kopen en that's it. Maar op mn oude mp3 konden geen video's en ik moet zeggen dat t niet verkeerd is om bepaalde filmpjes wat vaker en zonder pc terug te kunnen zien :fisch:

 

Cool!! Dat wil ik ook ooit nog eens, een mp3 waar je filmpjes op kunt afspelen :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Nou van de week had ik zoiets van barst maar, dan maar geen opleiding. Het voelt soms net of alles wat ik écht wil wordt tegengewerkt. Als t niet door mn gezondheid komt dan wel door anderen ofzo. Maar de aanhouder wint zullen we maar zeggen. Hoop dat de materialen snel binnenkomen, des te eerder kan ik beginnen en met een beetje mazzel kan ik in het najaar al een paar examens doen:thumb_yello:

 

Kan ik me ook goed voorstellen! :huglove:

 

Gelukkig ben je dan wel zo sterk dat je je daar overheen kan zetten. :thumb_yello:

 

Dat zou helemaal mooi zijn! ^^

 

Ook handig :boxed:

 

Ik was vorig week-end beetje in paniek .. dacht dat mijn gsm kapot was :boxed:

 

Zeker. :naughty:

 

Oeh, doet ie t nu wel weer gewoon?

Link to comment
Share on other sites

Zeker. :naughty:

 

Oeh, doet ie t nu wel weer gewoon?

 

Tot nu toe ...

Hoop dat het zo blijft, zou niet weten wat ik er zonder moet :boxed:

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik ben over mn slaap heen geloof ik :boxed:Paar nachten echt geen oog dichtgedaan. Lekker liggen piekeren enzo. Wilde vanavond vroeg naar bed maar dat gaat niet lukken denk ik. Heb t wel steenkoud ineens

 

Had ik nog medegedeeld dat ik vrijdag goed ben wezen shoppen? En zaterdag kwam mn nieuwe mp3-speler binnen:naughty:Probleem blijkt alleen niet in mn oude mp3-speler te zitten, maar in de oplader Waarschijnlijk was ik voor 5 pleuro klaargeweest, had ik alleen een ander oplaad-USB-plug-iets-dingetje moeten kopen en that's it. Maar op mn oude mp3 konden geen video's en ik moet zeggen dat t niet verkeerd is om bepaalde filmpjes wat vaker en zonder pc terug te kunnen zien

 

lol ik kan ook al de hele week niet lekker slapen :boxed:

Ik heb het alleen warm wat een wonder is aangezien mijn moeder het zelfs koud heeft en die heeft opvliegers :roftl: Ik denk dat het door de pijn in mijn armen komt de boel voelt namelijk wel warm aan :blink:

 

Oehhhh filmpjes op een mp3 :mf_lustslow:

Link to comment
Share on other sites

Owh :roftl:

Vooral 1 bepaald filmpje zeker? :naughty:

Die wat ik net gepost heb is er trouwens ook eentje die ik wel vaak op verschillende plaatsen zou willen zien :wub2:

 

Ik was vorig week-end beetje in paniek .. dacht dat mijn gsm kapot was :boxed:

Ja inderdaad, een bepaald filmpje heeft mijn stiekeme voorkeur:naughty: En die link die jij postte ben ik nu aan t binnenhalen. Ook wat video's van U2, de nieuwe clip van Anouk en wat van Snow Patrol mag erop. Moet ook eens uit gaan zoeken of en zoja hoe je fragmenten van dvd's kunt converteren.

 

Zou niet best zijn als je gsm stuk zou gaan...:boxed:Doet ie het nu gewoon weer goed?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy