Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zou niet best zijn als je gsm stuk zou gaan...:boxed:Doet ie het nu gewoon weer goed?

 

Tot nu toe toch .. Weet niet wat het was, maar ik hoop dat het niet meer terugkomt :bleh:

 

Je foon is ook uniek :wub2:

 

:biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Tot nu toe ...

Hoop dat het zo blijft, zou niet weten wat ik er zonder moet :boxed:

 

:roftl:

 

Hopelijk houdt ie dat vol!

 

Mijne heeft ook af en toe kuren. Dan gaat ie niet over als iemand belt, om me vervolgens een uur later via een smsje te laten weten dat ik een gemiste oproep heb. :doh:

Link to comment
Share on other sites

Hopelijk houdt ie dat vol!

 

Mijne heeft ook af en toe kuren. Dan gaat ie niet over als iemand belt, om me vervolgens een uur later via een smsje te laten weten dat ik een gemiste oproep heb. :doh:

 

Handig :roftl:

Bij mij was het de batterij, volledig opladen en de volgende dag weer plat.. Zeer handig als je de hele dag in het bos op paard zit en 's middags ineens merkt dat je batterij bijna plat is :boxed::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Handig :roftl:

Bij mij was het de batterij, volledig opladen en de volgende dag weer plat.. Zeer handig als je de hele dag in het bos op paard zit en 's middags ineens merkt dat je batterij bijna plat is :boxed::roftl:

 

Dat had ik vorige week ook!!! Hele nacht aan de lader gehad, en ineens zonder waarschuwing zwart :blink: Paar uur aan de lader gehad weer en toen deed ie het weer :blink:

Link to comment
Share on other sites

@ Anouk zo te zien gaat het bij jouw ook weer lekker soepel allemaal maar niet heus :blink

 

:huglove:

Tja....het zal eens normaal gaan he? Volgens mij is dat bij ons uitgesloten:boxed:

Cool!! Dat wil ik ook ooit nog eens, een mp3 waar je filmpjes op kunt afspelen :thumb_yello

Ik moet zeggen dat het me best bevalt inderdaad. Heb die bij bol.com besteld, de Creative Zen van 8gB. Als hij vol is kan ik t geheugen uitbreiden dus voorlopig kan ik nog wel even.... Ik houd die oudere speler voorlopig gewoon voor muziek en de nieuwe voor filmpjes en uiteraard ook wel wat muziek....

lol ik kan ook al de hele week niet lekker slapen :boxed:

Ik heb het alleen warm wat een wonder is aangezien mijn moeder het zelfs koud heeft en die heeft opvliegers :roftl Ik denk dat het door de pijn in mijn armen komt de boel voelt namelijk wel warm aan :blink:

 

Oehhhh filmpjes op een mp3 :mf_lustslow:

Sjezus, fijn weer dan... Heb door het werken nu dikke handen en een stijve schouder, moest medicijndozen vullen voor een tehuis hier in de stad, en het uitdrukken van die pillen uit de strips doet zeer aan je handen na een tijdje. Nu zijn mn vingerkootjes aan het zeuren. Maar mn longne en vooral mn maag zijn t ergst nu. Ben al dagen misselijk. Nouja misselijk........ Continu zuurbranden vooral als ik lig. Moet de hoofdsteun van mn bed echt hoog zetten anders moet ik elk uur gal kotsen. Ben bang dat t weer een nieuwe gastroscopie gaat worden, ze willen weten waar het vandaan komt want waarschijnlijk zit er ook een kleine bloeding ofzo in mn maag door de sarco. Blijf bloedarmoede houden terwijl mn ijzeropname gewoon goed is. Maar ik vind dat vreselijk, maagonderzoeken....:boxed:

Hoop dat je vannacht een beetje kunt slapen joh! Je raakt zo uitgeput he? En dan kun je steeds minder pijn hebben... Sterkte! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Dat had ik vorige week ook!!! Hele nacht aan de lader gehad, en ineens zonder waarschuwing zwart :blink: Paar uur aan de lader gehad weer en toen deed ie het weer :blink:

 

Bij mij was het 2 keer ..

Donderdag avond opladen, vrijdagnacht plat (zeer handig om daarvan wakker te worden .. en toen begon het ook nog eens te onweren :boxed:). Vrijdagnacht ingestoken en zondagmiddag weer plat ..

Link to comment
Share on other sites

Handig :roftl:

Bij mij was het de batterij, volledig opladen en de volgende dag weer plat.. Zeer handig als je de hele dag in het bos op paard zit en 's middags ineens merkt dat je batterij bijna plat is :boxe: roftl:

 

Yup. :biggrin2:

 

Oh ja, heel prettig. :blink:

 

Dat had ik vorige week ook!!! Hele nacht aan de lader gehad, en ineens zonder waarschuwing zwart :blink Paar uur aan de lader gehad weer en toen deed ie het weer :blink:

 

:blink:

Vaagheid!

 

Mijn vorige ging soms midden in een gesprek gewoon weer op menu staan. Stond er 'plaats simkaart in telefoon'. :doh:

(Die heb ik toen dus maar vervangen. :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Bij mij was het 2 keer ..

Donderdag avond opladen, vrijdagnacht plat (zeer handig om daarvan wakker te worden .. en toen begon het ook nog eens te onweren :boxed:). Vrijdagnacht ingestoken en zondagmiddag weer plat ..

 

Hopelijk is dat niet het begin van het einde... Kun je niet een nieuwe batterij voor em kopen? Ga ik ook doen, heb hem nu ruim 2 jaar en die dingen hebben normaal maar een levensduur van een jaar, en daarna gaat de batterij klooien...

 

1.jpg

 

:wub2::wub2:

Link to comment
Share on other sites

Tja....het zal eens normaal gaan he? Volgens mij is dat bij ons uitgesloten:boxed:

 

Ik moet zeggen dat het me best bevalt inderdaad. Heb die bij bol.com besteld, de Creative Zen van 8gB. Als hij vol is kan ik t geheugen uitbreiden dus voorlopig kan ik nog wel even.... Ik houd die oudere speler voorlopig gewoon voor muziek en de nieuwe voor filmpjes en uiteraard ook wel wat muziek....

 

Sjezus, fijn weer dan... Heb door het werken nu dikke handen en een stijve schouder, moest medicijndozen vullen voor een tehuis hier in de stad, en het uitdrukken van die pillen uit de strips doet zeer aan je handen na een tijdje. Nu zijn mn vingerkootjes aan het zeuren. Maar mn longne en vooral mn maag zijn t ergst nu. Ben al dagen misselijk. Nouja misselijk........ Continu zuurbranden vooral als ik lig. Moet de hoofdsteun van mn bed echt hoog zetten anders moet ik elk uur gal kotsen. Ben bang dat t weer een nieuwe gastroscopie gaat worden, ze willen weten waar het vandaan komt want waarschijnlijk zit er ook een kleine bloeding ofzo in mn maag door de sarco. Blijf bloedarmoede houden terwijl mn ijzeropname gewoon goed is. Maar ik vind dat vreselijk, maagonderzoeken....:boxed:

Hoop dat je vannacht een beetje kunt slapen joh! Je raakt zo uitgeput he? En dan kun je steeds minder pijn hebben... Sterkte! :huglove:

 

Bij jouw gaat het ook lekker zeg :boxed:

:huglove:

 

ik hoop dat het met jouw ook beter zal gaan vannacht :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Hopelijk is dat niet het begin van het einde... Kun je niet een nieuwe batterij voor em kopen? Ga ik ook doen, heb hem nu ruim 2 jaar en die dingen hebben normaal maar een levensduur van een jaar, en daarna gaat de batterij klooien...

 

 

 

:wub2::wub2:

 

Weet het niet .. die batterijen zijn niet goedkoop .. en meestal zeggen ze dat het beter is een nieuwe gsm te kopen, want als je batterij éénmaal begint dan blijft dat bezig (meestal ligt het dan trouwens aan de gsm en niet aan de batterij, dus een nieuwe batterij die gaat ook niet zo lang meegaan..)

 

Wauw, al 2? :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Weet het niet .. die batterijen zijn niet goedkoop .. en meestal zeggen ze dat het beter is een nieuwe gsm te kopen, want als je batterij éénmaal begint dan blijft dat bezig (meestal ligt het dan trouwens aan de gsm en niet aan de batterij, dus een nieuwe batterij die gaat ook niet zo lang meegaan..)

 

Wauw, al 2? :roftl:

 

Iets van 15 euro geloof ik? Dat valt wel mee dan toch? Nieuwe foon is duurder...

Link to comment
Share on other sites

Mijne heeft ook af en toe kuren. Dan gaat ie niet over als iemand belt, om me vervolgens een uur later via een smsje te laten weten dat ik een gemiste oproep heb. :doh:

Goh dat klinkt heel bekend.... Mijne doet dat ook regelmatig. Vooral met mn beste vriendin. Dan krijg ik haar sms drie dagen later binnen ofzo... Heel praktisch. Maar ze weet dat ik normaal snel antwoord dus als er niet binnen t uur een reactie is weet ze dat ik m niet gekregen heb. Soms is een postduif zo gek nog niet :blink:

Bij jouw gaat het ook lekker zeg :boxed:

:huglove:

 

ik hoop dat het met jouw ook beter zal gaan vannacht :thumb_yello:

 

Laten we afspreken dat we vannacht allebei gewoon lekker gaan slapen, zonder onzin, en morgen pijnvrij wakker worden:thumb_yello::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Iets van 15 euro geloof ik? Dat valt wel mee dan toch? Nieuwe foon is duurder...

 

Oh buh, weet niet .. Zondag zei iemand dat batterijen niet goedkoop waren en dat je meestal beter af was met een nieuwe gsm ..

Link to comment
Share on other sites

ola :mf_rosetinted:

 

 

Ik ga morgen dansen bij Wouter Hamel xD tijdens de presentatie van z'n nieuwe videoclip :naughty: ik dacht dat we daar met kei veel mensen zouden dansen, blijken het er maar 6 te zijn :thumbdown:

 

Allow :mf_rosetinted:

 

Leuk! Toch? :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Wauw, 3 zelfs :naughty

 

Yup. :bleh:

 

Goh dat klinkt heel bekend.... Mijne doet dat ook regelmatig. Vooral met mn beste vriendin. Dan krijg ik haar sms drie dagen later binnen ofzo... Heel praktisch. Maar ze weet dat ik normaal snel antwoord dus als er niet binnen t uur een reactie is weet ze dat ik m niet gekregen heb. Soms is een postduif zo gek nog niet :blink

 

Oh ja, ook zo handig...

Postduiven zijn cool. :biggrin2:

 

ola :mf_rosetinted

 

 

Ik ga morgen dansen bij Wouter Hamel xD tijdens de presentatie van z'n nieuwe videoclip :naughty ik dacht dat we daar met kei veel mensen zouden dansen, blijken het er maar 6 te zijn :thumbdown

 

Hey. ^^

 

Leuk toch?

 

mika_1880011.jpg

 

:woot_jump :wub2

 

:wub2::mf_lustslow::wub2::mf_lustslow:

Link to comment
Share on other sites

Oh buh, weet niet .. Zondag zei iemand dat batterijen niet goedkoop waren en dat je meestal beter af was met een nieuwe gsm ..

Gewoon een op de markt scoren ofzo. Heeft mn vriend ook gedaan, dat ding werkt prima, in elk geval een stuk beter dan de oude batterij in zn foon. Dat ding is geen officiële Nokia-batterij, maar hij werkt prima en het scheelde 20 euro want deze batterij was 10 eurie:thumb_yello:

ola :mf_rosetinted

 

 

Ik ga morgen dansen bij Wouter Hamel xD tijdens de presentatie van z'n nieuwe videoclip :naughty: ik dacht dat we daar met kei veel mensen zouden dansen, blijken het er maar 6 te zijn :thumbdown:

Haai!!

Spannend zeg! Fijne dag dan maar!

mika_1880011.jpg

 

:woot_jump::wub2:

Ik verwachtte m al :naughty:

Zeer fijn fotootje he?

Link to comment
Share on other sites

Goh dat klinkt heel bekend.... Mijne doet dat ook regelmatig. Vooral met mn beste vriendin. Dan krijg ik haar sms drie dagen later binnen ofzo... Heel praktisch. Maar ze weet dat ik normaal snel antwoord dus als er niet binnen t uur een reactie is weet ze dat ik m niet gekregen heb. Soms is een postduif zo gek nog niet :blink:

 

 

Laten we afspreken dat we vannacht allebei gewoon lekker gaan slapen, zonder onzin, en morgen pijnvrij wakker worden:thumb_yello::mf_rosetinted:

 

okey :thumb_yello:

 

Ik ga morgen wel een nieuwe lijst maken voor mijn begeleider voor de gemeente, ze zal wel denken dat het altijd een smoes van me is dat ik dat verrekte lijstje telkens kwijt ben. Ik was er vorige week al bang voor dat ik een afspraak brief zou krijgen ik had het namelijk gedroomd :blush-anim-cl: en toen ik mijn kamer had opgeruimd en hem later nergens meer kon vinden wist ik het ook al. :boxed:

 

maar ik wil het nu wel eens ergens ander over hebben:blush-anim-cl:

 

Hoe is het met Asha en de rest van de beestenboel?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy