Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

Nou....dan vraag ik me af waar Mica dat vandaan heeft.... Hier is het wel degelijk zaak zo snel mogelijk de pc uit te hebben hoor als hij wil dat ik naar bed kom:blink:

 

Ik heb me al vaker afgevraagd waar Mica eigenlijk vandaan komt :roftl:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dat zeker ja. Misschien moet ie ook eens met een krultang gaan spelen:naughty: Wie weet wat dat voor resultaten oplevert:bleh

 

:lmfao: Dat is echt een eng idee. :roftl:

 

Is ie een mens dan? Ooooooooooooooooh ...

 

 

 

:roftl

 

 

 

Ik ga trouwens maar naar 'm luisteren.. hij maakt nu wel erg duidelijk dat hij wil gaan slapen .. Alhoewel .. slapen .. denk niet dat hij veel slaapplannen heeft :blink

 

:roftl:

 

Byebye...

 

:doh:

 

Goed plan, ik ga ook slapen. :huglove:

Link to comment
Share on other sites

 

Ik ga trouwens maar naar 'm luisteren.. hij maakt nu wel erg duidelijk dat hij wil gaan slapen .. Alhoewel .. slapen .. denk niet dat hij veel slaapplannen heeft :blink

 

Byebye...

Veel plezier dan maar, of zal ik toch maar zeggen slaap lekker? :naughty:

Vergeet niet Mika de groeten te doen he?

Ik heb me al vaker afgevraagd waar Mica eigenlijk vandaan komt :roftl:

Uit Mika's DNA. Heb m hoogstpersoonlijk gekloond. Was een lang en ingewikkeld proces, maar de moeite meer dan waard geweest. Mika kwam zelf met t idee:mf_rosetinted:

:lmfao: Dat is echt een eng idee. :roftl:

Goed plan, ik ga ook slapen. :huglove:

Ik ga ook stoppen hier, ga nog wat dingen downloaden en dat gaat sneller als ik niet 14 vensters geopend heb staan.....

Groeten aan Johnny!

 

Slaap lekker allebei en tot morgen!

Sweet dreams!

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Veel plezier dan maar, of zal ik toch maar zeggen slaap lekker? :naughty:

Vergeet niet Mika de groeten te doen he?

 

Uit Mika's DNA. Heb m hoogstpersoonlijk gekloond. Was een lang en ingewikkeld proces, maar de moeite meer dan waard geweest. Mika kwam zelf met t idee:mf_rosetinted:

 

Ik ga ook stoppen hier, ga nog wat dingen downloaden en dat gaat sneller als ik niet 14 vensters geopend heb staan.....

Groeten aan Johnny!

 

Slaap lekker allebei en tot morgen!

Sweet dreams!

:huglove:

 

bye bye Anouk

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Ik ga ook stoppen hier, ga nog wat dingen downloaden en dat gaat sneller als ik niet 14 vensters geopend heb staan.....

Groeten aan Johnny!

 

Slaap lekker allebei en tot morgen!

Sweet dreams!

:huglove:

 

Groetjes terug, ook aan Mica! :wink2:

 

 

 

Bye y'all. :flowers2:

Link to comment
Share on other sites

okey :roftl::naughty:

Tja.... hij gaat nog best snel en t converteren gaat sowieso niet zo snel, dat maakt niet uit of je dan op internet zit of niet.... Dus kan ik net zo goed nog effies blijven he? :naughty:

Groetjes terug, ook aan Mica! :wink2:

 

 

 

Bye y'all. :flowers2:

 

Dank voor de groetjes namens Mica!

Slaap ze!!

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Tja.... hij gaat nog best snel en t converteren gaat sowieso niet zo snel, dat maakt niet uit of je dan op internet zit of niet.... Dus kan ik net zo goed nog effies blijven he? :naughty:

 

 

Dank voor de groetjes namens Mica!

Slaap ze!!

:huglove:

 

:naughty::naughty:

 

hoe is het eigenlijk met asha?

Link to comment
Share on other sites

:naughty::naughty:

 

hoe is het eigenlijk met asha?

 

Ehmmm....Goed wel hoor. Ze heeft ontdekt dat het deurtje van haar kooi open kan dus ik kon van de week op hamsterjacht :boxed: En dat terwijl Loesje (een van onze katten....) op mn kamer zat. Gelukkig dat het James niet was want dan had ik een probleem gehad. Nu zit deurtje dichtgebonden en is Asha boos op me :roftl: Maar met een pompoenpitje is ze snel weer wat vrolijker hoor! Ze is echt groot geworden, zal snel weer nieuwe foto's maken.

Die rat die een tijdje terug aan het doodgaan was leeft nog steeds. Weet niet zo goed wat ik ermee aanmoet. Ziet er niet uit of hij pijn heeft ofzo, anders zou ik naar de dierenarts gaan. Maar als hij me hoort komt ie naar me toe, hij eet en gaat zn (uiterst slome...) gangetje. Geef hem minimaal twee keer per dag een papje. Convalescence (soort sondevoeding voor katten, fretten en knaagdieren als ratten en gerbils zijn er ook gek op) en 's avonds nog een schoteltje met Brinta.

En van de week had ik weer iets bizars: Wilde de bak van mn gerbils schoonmaken. Er zitten twee oudjes samen, man van 3+ en vrouw van 2+. Als een gerbilvrouwtje geen nest heeft gehad voor ze een jaar is, kan dat niet meer. En zeker niet als ze ouder is dan twee. Volgens de boeken dan. Want ik zag wat bewegen in t zaagsel en daar lag dus een pupje. Eentje, had al snorhaartjes en een beginnend vachtje. Zo schattig, maar wel erg klein voor zn leeftijd (heb vaker nestjes gerbils gehad dus ken de ontwikkeling wel globaal). Nu is pupje verdwenen, vind het wel erg jammer. Denk dat t vrouwtje geen melk genoeg kon geven, door haar leeftijd en vaak is het eerste nest toch al moeilijker. Misschien dat dit pupje de melktoevoer op gang heeft gebracht en kan de volgende worp het redden.... (vrouwtje wordt meteen na bevalling weer gedekt, dus wie weet is dat wel weer raak en krijg ik meer pupsels. Hoop het wel eigenlijk want ik zou het wel erg stoer vinden om de genen van Kereltje terug te zien in andere gerbils)

 

Hoe is het met jouw beestjes? Lotje wordt zeker ook wel flink? En heeft dat arme frummeltje alweer een compleet vachtje?

Link to comment
Share on other sites

Ehmmm....Goed wel hoor. Ze heeft ontdekt dat het deurtje van haar kooi open kan dus ik kon van de week op hamsterjacht En dat terwijl Loesje (een van onze katten....) op mn kamer zat. Gelukkig dat het James niet was want dan had ik een probleem gehad. Nu zit deurtje dichtgebonden en is Asha boos op me Maar met een pompoenpitje is ze snel weer wat vrolijker hoor! Ze is echt groot geworden, zal snel weer nieuwe foto's maken.

Die rat die een tijdje terug aan het doodgaan was leeft nog steeds. Weet niet zo goed wat ik ermee aanmoet. Ziet er niet uit of hij pijn heeft ofzo, anders zou ik naar de dierenarts gaan. Maar als hij me hoort komt ie naar me toe, hij eet en gaat zn (uiterst slome...) gangetje. Geef hem minimaal twee keer per dag een papje. Convalescence (soort sondevoeding voor katten, fretten en knaagdieren als ratten en gerbils zijn er ook gek op) en 's avonds nog een schoteltje met Brinta.

En van de week had ik weer iets bizars: Wilde de bak van mn gerbils schoonmaken. Er zitten twee oudjes samen, man van 3+ en vrouw van 2+. Als een gerbilvrouwtje geen nest heeft gehad voor ze een jaar is, kan dat niet meer. En zeker niet als ze ouder is dan twee. Volgens de boeken dan. Want ik zag wat bewegen in t zaagsel en daar lag dus een pupje. Eentje, had al snorhaartjes en een beginnend vachtje. Zo schattig, maar wel erg klein voor zn leeftijd (heb vaker nestjes gerbils gehad dus ken de ontwikkeling wel globaal). Nu is pupje verdwenen, vind het wel erg jammer. Denk dat t vrouwtje geen melk genoeg kon geven, door haar leeftijd en vaak is het eerste nest toch al moeilijker. Misschien dat dit pupje de melktoevoer op gang heeft gebracht en kan de volgende worp het redden.... (vrouwtje wordt meteen na bevalling weer gedekt, dus wie weet is dat wel weer raak en krijg ik meer pupsels. Hoop het wel eigenlijk want ik zou het wel erg stoer vinden om de genen van Kereltje terug te zien in andere gerbils)

 

Hoe is het met jouw beestjes? Lotje wordt zeker ook wel flink? En heeft dat arme frummeltje alweer een compleet vachtje?

 

:roftl: die asha toch

 

Ik vond het ook altijd moeilijk als mijn ratjes slecht waren, ze zien er slecht uit maar reageren nog wel overal op. :boxed: Ze maken het gewoon moeilijk voor je.

 

jammer van het pupje :boxed: wie weet gaat de volgende wel goed (als die er komt)

 

En Lotje groeit niet meer ze zit al 2 weken tussen de 114 en 120 gr het wisselt wel heel erg. Weet alleen niet of het aan lotje licht of aan de weegschaal. Ze is ook niet dik ofzo ik vind haar zelfs wat dunnetjes :blush-anim-cl: maarja ze eet wat ze nodig heeft en is erg druk, dus ik kan er weinig aan veranderen :bleh:

 

Frummel krijgt zijn vacht niet helemaal terug. zijn rechter achterpoot is nog kaal en daar groeit gewoon niks. net als bijn zijn ballen en staart en iets boven zijn staart. en op zijn rug houd hij ook een kaal plekje.

 

ik zoek even de foto's op :wink2:

 

En Met billy is alles rustig. Hij heeft gister een houte speel verdieping gehad :naughty:

Link to comment
Share on other sites

:roftl: die asha toch

 

Ik vond het ook altijd moeilijk als mijn ratjes slecht waren, ze zien er slecht uit maar reageren nog wel overal op. :boxed: Ze maken het gewoon moeilijk voor je.

 

jammer van het pupje :boxed wie weet gaat de volgende wel goed (als die er komt)

 

En Lotje groeit niet meer ze zit al 2 weken tussen de 114 en 120 gr het wisselt wel heel erg. Weet alleen niet of het aan lotje licht of aan de weegschaal. Ze is ook niet dik ofzo ik vind haar zelfs wat dunnetjes :blush-anim-cl maarja ze eet wat ze nodig heeft en is erg druk, dus ik kan er weinig aan veranderen :bleh

 

Frummel krijgt zijn vacht niet helemaal terug. zijn rechter achterpoot is nog kaal en daar groeit gewoon niks. net als bijn zijn ballen en staart en iets boven zijn staart. en op zijn rug houd hij ook een kaal plekje.

 

ik zoek even de foto's op :wink2

 

En Met billy is alles rustig. Hij heeft gister een houte speel verdieping gehad :naughty:

 

Ja ratten maken het soms inderdaad erg moeilijk voor je. Toch voel ik ergens wel dat ik juist handel. Heb inmiddels tien jaar ratten en zoveel met ze meegemaakt... Weet ook dat ze niet snel laten zien of ze pijn hebben enzo, maar meneertje kruipt niet weg, hij eet als een dijkwerker, reageert nog alert en kwam gisteren in de tijd dat ik pap voor m maakte zelfs kijken waarom t zolang duurde.... Hij heeft ook geen gezwellen ofzo, anders zou ik anders handelen denk ik. Heb wel een dametje met een gezwel op dr buik. Snelgroeiend wel....Maakt op die plaats niet eens uit of het goed-of kwaadaardig is, het zit zo dicht op de aorta dat t sowieso een zeer ongunstige prognose is:boxed: Verder nog een pruttelrat, mn broertje heeft vorige week een keer de deur van mn kamer open laten staan terwijl de ramen tegen elkaar open stonden... En ratten kunnen niet zo goed tegen tocht...........

 

Als Lotje zo druk is zou ik me er geen zorgen om maken dat ze niet zo vadsig is....Asha is ook niet zo héél actief hoor, dat zou ook wel schelen:wink2:

 

Jammer dat Frummel niet meer helemaal harig wordt, maar hij ziet er gegarandeerd véél beter uit dan anderhalve maand geleden!!!

 

Billy is dus weer helemaal happy, die wordt weer verwend:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Ja ratten maken het soms inderdaad erg moeilijk voor je. Toch voel ik ergens wel dat ik juist handel. Heb inmiddels tien jaar ratten en zoveel met ze meegemaakt... Weet ook dat ze niet snel laten zien of ze pijn hebben enzo, maar meneertje kruipt niet weg, hij eet als een dijkwerker, reageert nog alert en kwam gisteren in de tijd dat ik pap voor m maakte zelfs kijken waarom t zolang duurde.... Hij heeft ook geen gezwellen ofzo, anders zou ik anders handelen denk ik. Heb wel een dametje met een gezwel op dr buik. Snelgroeiend wel....Maakt op die plaats niet eens uit of het goed-of kwaadaardig is, het zit zo dicht op de aorta dat t sowieso een zeer ongunstige prognose isVerder nog een pruttelrat, mn broertje heeft vorige week een keer de deur van mn kamer open laten staan terwijl de ramen tegen elkaar open stonden... En ratten kunnen niet zo goed tegen tocht...........

 

Als Lotje zo druk is zou ik me er geen zorgen om maken dat ze niet zo vadsig is....Asha is ook niet zo héél actief hoor, dat zou ook wel schelen

 

Jammer dat Frummel niet meer helemaal harig wordt, maar hij ziet er gegarandeerd véél beter uit dan anderhalve maand geleden!!!

 

Billy is dus weer helemaal happy, die wordt weer verwend

 

als hij nog zo actief is zit het wel goed

 

ai gezwellen :boxed: weet er alles van helaas.

 

Weet ook alles van ratjes met een verkoudheid

Ik heb de rode snot vlekken nog op het behang zitten

 

Lotje is zelfs iets te druk af en toe :roftl:denk dat ik de volgende keer een wat rustiger syrtje neem :roftl:

 

En er wacht nog een houte verdieping op Billy :naughty:

 

heb dit allemaal bestelt:

spullen.jpg

 

en ben nog opzoek naar een derde verdieping om te kunnen afwisselen :naughty::blush-anim-cl:

 

(en heb binnenkort misschien een 4de hamster (rusje) waar mijn moeder niks van weet, komt van marktplaats, wil eigenlijk alleen de kooi maar er zit dus een hamster bij. als ze het niet goed vind kan ik altijd via het hamster forum of via een vriendin die hamster gek is een huisje vinden)

Link to comment
Share on other sites

Owwww wat is Frummel opgeknapt! Knap staaltje werk joh!

En Lotje is net zo'n knappe hamster als dr zusje:wub2: Je ziet wel duidelijk dat ze satijn is, Asha heeft dat niet, hoewel je wel ziet dat ze het wel in dr genen heeft zitten, ze glimt iets meer dan een niet-satijndrager.

Billy Brown ziet er zo lief uit ook, blijf eigenlijk best wel nieuwsgierig naar hoe dwerghamstertjes zijn:blink: Komt er vast ooit nog wel eens:naughty:

 

Ik ga nu zo langzaamaan wel naar bed want ik krijg steeds meer pijn in mn benen. Als ik ga liggen is dat vaak minder, dus de oplossing is simpel:blink:

Ik zie je snel weer, zal mijn best doen mijn beesten ook weer voor de lens te sleuren, hoewel Asha overdag steeds minder actief wordt. Logisch, t is een nachtdier, maar toch. Ze moet maar even poseren want Lotje en jij zijn vast benieuwd:bleh: Moet ze maar even voor ons over hebben he?

Ik hoop dat je een beetje kunt slapen, denk dat ik er morfine bijpak, heb echt het gevoel alsof ze met een lepel in mn botten zitten te roeren en ik weet gewoon dat niets anders werkt. Dus jammer, dan moet het maar. Als ik vannacht wéér niet slaap gaat het echt fout:boxed:

Sterkte met de pijn en tot morgen!

Slaap lekker (ik zeg het gewoon, wie weet helpt het) en tot morgen!

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Owwww wat is Frummel opgeknapt! Knap staaltje werk joh!

En Lotje is net zo'n knappe hamster als dr zusje Je ziet wel duidelijk dat ze satijn is, Asha heeft dat niet, hoewel je wel ziet dat ze het wel in dr genen heeft zitten, ze glimt iets meer dan een niet-satijndrager.

Billy Brown ziet er zo lief uit ook, blijf eigenlijk best wel nieuwsgierig naar hoe dwerghamstertjes zijn Komt er vast ooit nog wel eens

 

Ik ga nu zo langzaamaan wel naar bed want ik krijg steeds meer pijn in mn benen. Als ik ga liggen is dat vaak minder, dus de oplossing is simpel:blink:

Ik zie je snel weer, zal mijn best doen mijn beesten ook weer voor de lens te sleuren, hoewel Asha overdag steeds minder actief wordt. Logisch, t is een nachtdier, maar toch. Ze moet maar even poseren want Lotje en jij zijn vast benieuwd:bleh: Moet ze maar even voor ons over hebben he?

Ik hoop dat je een beetje kunt slapen, denk dat ik er morfine bijpak, heb echt het gevoel alsof ze met een lepel in mn botten zitten te roeren en ik weet gewoon dat niets anders werkt. Dus jammer, dan moet het maar. Als ik vannacht wéér niet slaap gaat het echt fout:boxed:

Sterkte met de pijn en tot morgen!

Slaap lekker (ik zeg het gewoon, wie weet helpt het) en tot morgen!

 

:blush-anim-cl:

 

Kan niet wachten tot de foto's van o.a Lotjes grote zussie :punk:

 

 

Jij ook sterkte en slaap lekker :thumb_yello:

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

als hij nog zo actief is zit het wel goed

 

ai gezwellen :boxed weet er alles van helaas.

 

Weet ook alles van ratjes met een verkoudheid

Ik heb de rode snot vlekken nog op het behang zitten

 

Lotje is zelfs iets te druk af en toe :roftdenk dat ik de volgende keer een wat rustiger syrtje neem :roftl

 

En er wacht nog een houte verdieping op Billy :naughty

 

heb dit allemaal bestelt:

spullen.jpg

 

en ben nog opzoek naar een derde verdieping om te kunnen afwisselen :naughty::blush-anim-cl:

 

(en heb binnenkort misschien een 4de hamster (rusje) waar mijn moeder niks van weet, komt van marktplaats, wil eigenlijk alleen de kooi maar er zit dus een hamster bij. als ze het niet goed vind kan ik altijd via het hamster forum of via een vriendin die hamster gek is een huisje vinden)

 

Stoere spullen! Ik kan niet veel veranderen aan de kooi van Asha maar zoiets zou in mn muizenbakken ook niet misstaan.

Die snotvlekken ken ik ook maar al te goed, porfyrine heet het. De eerste keer dat ik dat zag schrok ik me rot! Ik heb gelukkig behang waar je een sopje overheen kunt halen als er vlekken op zitten, dat is maar goed ook want ik heb de ratten dan wel niet naast de muur staan (die niezen mn tv en tv-meubel onder:wink2:) maar ik heb nogal eens de bloedvlekken van een doodgeslagen mug (die me uiteraard eerst gestoken had) als decoratie op mn muren....

Hihi jij bent al net zo erg als ik met beesten:naughty: Wedden dat die hamster zo lief is dat je m niet meer weg wilt doen?

Ga er nu echt vandoor, word gek van de pijn in mn bovenbenen:boxed:

Slaap lekker voor later en tot snel!

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Stoere spullen! Ik kan niet veel veranderen aan de kooi van Asha maar zoiets zou in mn muizenbakken ook niet misstaan.

Die snotvlekken ken ik ook maar al te goed, porfyrine heet het. De eerste keer dat ik dat zag schrok ik me rot! Ik heb gelukkig behang waar je een sopje overheen kunt halen als er vlekken op zitten, dat is maar goed ook want ik heb de ratten dan wel niet naast de muur staan (die niezen mn tv en tv-meubel onder) maar ik heb nogal eens de bloedvlekken van een doodgeslagen mug (die me uiteraard eerst gestoken had) als decoratie op mn muren....

Hihi jij bent al net zo erg als ik met beesten Wedden dat die hamster zo lief is dat je m niet meer weg wilt doen?

Ga er nu echt vandoor, word gek van de pijn in mn bovenbenen

Slaap lekker voor later en tot snel!

 

Ik kan mijn behang ook afnemen alleen zit er een profiel is en daar kom ik niet tussen :boxed: En ook ik heb hier en daar nog restjes mug en bloed op het behang :blush-anim-cl: Heb nu zo'n elektrische tennis racket of ze uit de lucht te zappen :mf_rosetinted:

 

Ik trouwens bang dat ik de hamster niet kan halen :boxed:

Ze kunnen haar niet naar het station brengen :boxed:

En de tijden dat ik haar kan halen komen helemaal niet goed uit :boxed:

 

Ben trouwens ook al een uur wakker :P

is weer veelste vroeg

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy