Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Volgens mij heeft AMP echt wel die tickets gewonnen hoor..

Mijn vader kwam net binnen, hij had het gehoord (is voor zijn werk veel onderweg en vooral in nederland) en het was iemand die getrouwd was en kinderen had en iets van dat ze niks meer van Mika zou zingen als die in de buurt waren ... En blijkbaar heeft AMP iets in die aard ingestuurd, dus het moet gewoon ..

 

:woot_jump:

Link to comment
Share on other sites

het enthousiasme straalt er vanaf :roftl:

 

Pff ja, ben echt bekaf ..

Heb 12u in het ziekenhuis gezeten, als het geen week-end was zou ik daar zijn blijven slapen denk ik :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Volgens mij heeft AMP echt wel die tickets gewonnen hoor..

Mijn vader kwam net binnen, hij had het gehoord (is voor zijn werk veel onderweg en vooral in nederland) en het was iemand die getrouwd was en kinderen had en iets van dat ze niks meer van Mika zou zingen als die in de buurt waren ... En blijkbaar heeft AMP iets in die aard ingestuurd, dus het moet gewoon ..

 

:woot_jump:

I know ik heb het live gehoord :naughty:

 

 

Pff ja, ben echt bekaf ..

Heb 12u in het ziekenhuis gezeten, als het geen week-end was zou ik daar zijn blijven slapen denk ik :roftl:

 

:shocked::shocked: waarom dat dan?

Link to comment
Share on other sites

:shocked::shocked: waarom dat dan?

 

Nou, eerst werken (8u tot 16.30u) en toen nog op mijn bomma gewacht. Die werd 's middags geopereerd en was nog niet terug toen ik gedaan had met werken. Dus hebben we tot 20u in het ziekenhuis gezeten..

Link to comment
Share on other sites

Nou, eerst werken (8u tot 16.30u) en toen nog op mijn bomma gewacht. Die werd 's middags geopereerd en was nog niet terug toen ik gedaan had met werken. Dus hebben we tot 20u in het ziekenhuis gezeten..

 

:shocked::shocked: wow das lang zeg

Link to comment
Share on other sites

Nogal ja :boxed:

 

Seg, heb jij toevallig de link van de myspace-video van Sweet Dreams bij de hand? (die van mijn onderschrift dus). Zou die link moeten hebben maar vind 'm niet..

Link to comment
Share on other sites

Nogal ja :boxed:

 

Seg, heb jij toevallig de link van de myspace-video van Sweet Dreams bij de hand? (die van mijn onderschrift dus). Zou die link moeten hebben maar vind 'm niet..

 

nope sorry

 

ik houd dat nooit bij

Link to comment
Share on other sites

 

En waar is de rest? :blink:

 

Hier :mf_rosetinted:

 

Volgens mij heeft AMP echt wel die tickets gewonnen hoor..

Mijn vader kwam net binnen, hij had het gehoord (is voor zijn werk veel onderweg en vooral in nederland) en het was iemand die getrouwd was en kinderen had en iets van dat ze niks meer van Mika zou zingen als die in de buurt waren ... En blijkbaar heeft AMP iets in die aard ingestuurd, dus het moet gewoon ..

 

:woot_jump:

 

Echt? Dat zou gaaf zijn!!! Ene Anneke was het volgens mij wat ik hoorde op de radio...

 

Nou, eerst werken (8u tot 16.30u) en toen nog op mijn bomma gewacht. Die werd 's middags geopereerd en was nog niet terug toen ik gedaan had met werken. Dus hebben we tot 20u in het ziekenhuis gezeten..

 

Alles goed met je bomma?

Link to comment
Share on other sites

Ja hoor.. Met jou?

 

 

 

Die werd gezocht ja, kon je geen 5 minuten eerder komen? :roftl:

Neen, maakt niet uit .. Bedankt :bleh:

En proficiat! :thumb_yello:

 

Haha, sorry! Ik was er wel, maar niet hier! :mf_rosetinted:

Dat is echt een van de weinige filmpjes die in mijn favorieten staat! *surprise*

 

Dank je wel! :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Haha, sorry! Ik was er wel, maar niet hier! :mf_rosetinted:

Dat is echt een van de weinige filmpjes die in mijn favorieten staat! *surprise*

 

Dank je wel! :biggrin2:

 

Bij mij staat het allemaal veilig op de pc .. maar daar heb je niet veel aan als je het aan iemand wil laten zien :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy