Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bij mij staat het allemaal veilig op de pc .. maar daar heb je niet veel aan als je het aan iemand wil laten zien :roftl:

 

Haha, nee daar heb je dan niet zoveel aan. Tenzij die persoon in levende lijve naast je zit! :bleh:

 

Toch nog je Sweet Dreams Bienie :naughty:

 

Gefeliciteerd Jose!! :yay:

 

Dank u dank u :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Haha, nee daar heb je dan niet zoveel aan. Tenzij die persoon in levende lijve naast je zit! :bleh:

 

Ja, klopt .. maar dat gaat niet .. naast mij is al bezet :naughty::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ja, klopt .. maar dat gaat niet .. naast mij is al bezet :naughty::roftl:

 

Teehee, jajaja. :roftl: Nouja dan wordt het tijd voor een database van links voor alle prettige filmpjes! Daar is volgens mij ook wel een thread van...

Link to comment
Share on other sites

Teehee, jajaja. :roftl: Nouja dan wordt het tijd voor een database van links voor alle prettige filmpjes! Daar is volgens mij ook wel een thread van...

 

Klopt, die is er .. maar daar stond Sweet Dreams niet tussen :roftl: (ofwel heb ik er langsdoor gekeken :wink2:).

 

Maar ik duik mijn bedje in ... Tot morgen :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Klopt, die is er .. maar daar stond Sweet Dreams niet tussen :roftl: (ofwel heb ik er langsdoor gekeken :wink2:).

 

Maar ik duik mijn bedje in ... Tot morgen :mf_rosetinted:

 

Weltrusten en sweet dreams zal je nu toch zeker wel hebben he!

:bye:

Link to comment
Share on other sites

hallo hallo :mf_rosetinted:

 

 

Jose? je bent niet naar utrecht gekomen? :shocked: 't was zooo supersuper gaaf:wub2:

 

Heey! Nee we waren niet uitgenodigd! :thumbdown: Achteraf gezien maar goed ook aangezien we die nacht daarvoor net iets te lang doorgefeest hebben! :naughty: (tot half 8 :fisch:) Maar zo te lezen was het tof!! Was Maxim er ook?

Link to comment
Share on other sites

Heey! Nee we waren niet uitgenodigd! :thumbdown: Achteraf gezien maar goed ook aangezien we die nacht daarvoor net iets te lang doorgefeest hebben! :naughty: (tot half 8 :fisch:) Maar zo te lezen was het tof!! Was Maxim er ook?

 

nope, die was er niet. Maar Giovanca wel! :biggrin2:

ik weet niet of je hyves hebt? maar doen moet je m'n blog maar even lezen.. (http://www.lindedekort.hyves.nl) want t is iets te lang om zo te typen :bleh:

Link to comment
Share on other sites

nope, die was er niet. Maar Giovanca wel! :biggrin2:

ik weet niet of je hyves hebt? maar doen moet je m'n blog maar even lezen.. (http://www.lindedekort.hyves.nl) want t is iets te lang om zo te typen :bleh:

 

Aaah superleuk joh! :dance_man: Ja helaas waren we er niet bij! Maar ach! Hoe was het dat 1100 man naar je staan te staren? Volgende keer lollipopgirl bij Mika? :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Aaah superleuk joh! :dance_man: Ja helaas waren we er niet bij! Maar ach! Hoe was het dat 1100 man naar je staan te staren? Volgende keer lollipopgirl bij Mika?

 

Het was echt de mooiste avond uit m'n leven :wub2: ik was super zenuwachtig, maar gelukkig waren alle andere dansers kei aardig en ook van mijn leeftijd :mf_rosetinted: en je zag bijna t publiek niet, alleen de mensen die vooraan stonden...maar de andere 1090 man gelukkig niet xD

 

en toen wouter tijdens zijn concert vroeg of alle dansers nog een keer met hem en giovanca wilden komen dansen...omg...:shocked: Dat was zoooo gaaf :wub2: voel ik ineens een hand op m'n rug..draai ik me om. staat WOUTER daar! zegt ie 'kom maar hier staan, NAAST HEM!! :wub2:

 

en toen naar z'n kleedkamer...

en de gesigneerde cd..

 

 

 

255015302_5_Rtgn.jpeg ik sta rechts naast wouter, met dat paarse aan

Link to comment
Share on other sites

Het was echt de mooiste avond uit m'n leven :wub2: ik was super zenuwachtig, maar gelukkig waren alle andere dansers kei aardig en ook van mijn leeftijd :mf_rosetinted en je zag bijna t publiek niet, alleen de mensen die vooraan stonden...maar de andere 1090 man gelukkig niet xD

 

en toen wouter tijdens zijn concert vroeg of alle dansers nog een keer met hem en giovanca wilden komen dansen...omg...:shocked Dat was zoooo gaaf :wub2 voel ik ineens een hand op m'n rug..draai ik me om. staat WOUTER daar! zegt ie 'kom maar hier staan, NAAST HEM!! :wub2:

 

en toen naar z'n kleedkamer...

en de gesigneerde cd..

 

 

 

255015302_5_Rtgn.jpeg ik sta rechts naast wouter, met dat paarse aan

 

Suuuuuupergaaf! :biggrin2::thumb_yello:

Dus je hebt er nu naast Mika een nieuwe passie bij? :naughty::bleh:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy