Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

En jij wilt niet weten hoe dat komt. Die 12uur ziekenhuis van jou zijn zo lang nog niet hoor:boxed:

 

:tears: Nieuwe thuis gevonden?

Hopelijk maar heel tijdelijk .. :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Neen.. :boxed:

Met jou?

 

ook niet..:boxed:

 

Ik ben weg, ga sweet dreams hebben.. :licks_lips: Bye iedereen!

ByeBye..:huglove:

En jij wilt niet weten hoe dat komt. Die 12uur ziekenhuis van jou zijn zo lang nog niet hoor:boxed:

NOUKIEEEEEEEE!!..:woot_jump:

 

 

 

geen ruzie maken hé..:tears:

Link to comment
Share on other sites

:roftl: Dat verbaast me niet ... :naughty:

 

Oei... Dat klinkt alsof ik een reputatie heb...

 

jeeej..:yay:

 

 

llow..

alles goed??..:bleh:

 

Jahoor, met jou?

 

Ik ben weg, ga sweet dreams hebben.. :licks_lips: Bye iedereen!

 

Doedoei!

 

En jij wilt niet weten hoe dat komt. Die 12uur ziekenhuis van jou zijn zo lang nog niet hoor:boxed:

 

Oei... Dat klinkt niet goed... Wat is er loos? :huglove:

Link to comment
Share on other sites

ook niet..:boxed:

 

geen ruzie maken hé..:tears:

 

Ow .. :boxed:

Hoe komt het?

 

Met mij gaat het eigenlijk wel goed hoor ..

Alleen .. Mika's cd komt niet uit tot volgend jaar :tears:

Wist ik eigenlijk wel al, maar om het zo zwart op wit (ofja, zwart op lichtgeel) te zien is toch niet zo leuk :tears:.

 

Ruzie? Wie, waar, wat, hoe?

Link to comment
Share on other sites

 

Alleen .. Mika's cd komt niet uit tot volgend jaar :tears:

Wist ik eigenlijk wel al, maar om het zo zwart op wit (ofja, zwart op lichtgeel) te zien is toch niet zo leuk :tears:.

 

 

Nee? Echt niet? :tears:

 

Die hebben we hier allemaal :mf_rosetinted:

 

:roftl: Zou 'et? :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Jahoor, met jou?

niet goed..:thumbdown:

 

Ow .. :boxed:

Hoe komt het?

 

Met mij gaat het eigenlijk wel goed hoor ..

Alleen .. Mika's cd komt niet uit tot volgend jaar :tears:

Wist ik eigenlijk wel al, maar om het zo zwart op wit (ofja, zwart op lichtgeel) te zien is toch niet zo leuk :tears:.

 

Ruzie? Wie, waar, wat, hoe?

 

Lucatje is ziek..n we zijn naar de DA geweest..maar ze konden direct niks vinden..n nu moest ie een paar nachtjes daar blijven..:thumbdown:

ik hoop dat het meevalt..

 

Die hebben we hier allemaal :mf_rosetinted:

 

en welke is de mijne dan??..:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Nee? Echt niet? :tears:

 

 

 

:roftl: Zou 'et? :naughty:

 

Heel echt niet :tears:

 

 

 

Niet dan? Kan me wel voorstellen dat ik er geen heb hoor ... :wink2:

Link to comment
Share on other sites

 

 

Lucatje is ziek..n we zijn naar de DA geweest..maar ze konden direct niks vinden..n nu moest ie een paar nachtjes daar blijven..:thumbdown:

ik hoop dat het meevalt..]

 

:shocked: Hopelijk valt het mee en is ie snel weer thuis!!

 

Niet dan? Kan me wel voorstellen dat ik er geen heb hoor ... :wink2:

 

Jij hebt de grootste van allemaal :bleh::naughty:

Link to comment
Share on other sites

Jij hebt de grootste van allemaal :bleh::naughty:

 

Wat?! :shocked:

 

 

Heeft Mika die niet?

 

 

 

 

 

Cherish, hopelijk vinden ze snel wat er is!

Niets weten is vreselijk ... :huglove:

Link to comment
Share on other sites

:tears: Nieuwe thuis gevonden?

Hopelijk maar heel tijdelijk .. :huglove:

Nou echt thuis voel ik me hier toch niet hoor.... Hoop ook vrij snel weg te zijn, maar ja aan de andere kant, aan een halve kuur heb ik ook niets. Vorige keer hebben ze me hier ook na een paar dagen naar huis gestuurd onder t mom van we zien niets in je bloed enzo. Ik voel het toch zeker zelf wel? Bovendien, je moet wel geluk hebben wil je met een bloedkweek net een bacterie vangen....Maargoed, zo snugger zijn ze hier niet, die artsen...

 

NOUKIEEEEEEEE!!..:woot_jump:

 

 

 

geen ruzie maken hé..:tears

Wij maken geen ruzie hoor :thumb_yello: We doen alsof:wink2:

Oei... Dat klinkt niet goed... Wat is er loos? :huglove:

Ik heb opnieuw een longontsteking of bacteriemie. Waarschijnlijk weer door de Pseudomonas, zo'n beeld is t wel. Zaterdag ben ik nog naar de stad geweest en toen ik terug kwam ben ik gaan slapen onder t mom van straks voel ik me vast beter. Niet dus. Werd wakker met koude rillingen en had in een keer 40,4. Dus naar de huisartsenpost en dan weet ik wel hoe laat het is. Had dit echt niet aan zien komen, vandaar dat ik denk dat het die Pseudohufter weer is, die komt altijd zo razendsnel opzetten. Wel balen hoor, was net weer een beetje aan het fietsen om mn longen wat beter te krijgen, komt dit er weer overheen en zoiets betekend altijd inleveren. Mijn saturatie was zaterdag 85%, toen was ik wel blij met de zuurstof die ik kreeg:bleh:

Het ergste moment vond ik nog wel toen ik een sms van Rimkje kreeg dat Mika in t voorprogramma van Celine Dion stond. Toen brak er iets in me, zo van t zal toch niet een of ander voorteken zijn??? Ik WIL er bij zijn in juli, duim mee dat ze dat kreng weer even terug krijgen in zn hok....

Link to comment
Share on other sites

jah..dat hoop ik ook..

maar ik ben bang dat het erger is..:tears:ik wil hem niet kwijt..:tears:

 

Get meis, wat vreselijk! Hoop dat ze inderdaad snel weten wat er aan de hand is. Wat had ie dan? Sterkte hoor :huglove:

Link to comment
Share on other sites

 

Ik heb opnieuw een longontsteking of bacteriemie. Waarschijnlijk weer door de Pseudomonas, zo'n beeld is t wel. Zaterdag ben ik nog naar de stad geweest en toen ik terug kwam ben ik gaan slapen onder t mom van straks voel ik me vast beter. Niet dus. Werd wakker met koude rillingen en had in een keer 40,4. Dus naar de huisartsenpost en dan weet ik wel hoe laat het is. Had dit echt niet aan zien komen, vandaar dat ik denk dat het die Pseudohufter weer is, die komt altijd zo razendsnel opzetten. Wel balen hoor, was net weer een beetje aan het fietsen om mn longen wat beter te krijgen, komt dit er weer overheen en zoiets betekend altijd inleveren. Mijn saturatie was zaterdag 85%, toen was ik wel blij met de zuurstof die ik kreeg:bleh:

Het ergste moment vond ik nog wel toen ik een sms van Rimkje kreeg dat Mika in t voorprogramma van Celine Dion stond. Toen brak er iets in me, zo van t zal toch niet een of ander voorteken zijn??? Ik WIL er bij zijn in juli, duim mee dat ze dat kreng weer even terug krijgen in zn hok....

 

:huglove: Bagger hoor... Hopelijk knap je snel op, en duurt het dan ook wat langer :wink2:

 

Mika in voorprogramma Celine Dion? Wat vreemd... Hij trekt zelf toch ook volle zalen? :blink:

 

En je gaat er gewoon bij zijn in juli hoor!!! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Wij maken geen ruzie hoor :thumb_yello: We doen alsof:wink2:

 

Ik heb opnieuw een longontsteking of bacteriemie. Waarschijnlijk weer door de Pseudomonas, zo'n beeld is t wel. Zaterdag ben ik nog naar de stad geweest en toen ik terug kwam ben ik gaan slapen onder t mom van straks voel ik me vast beter. Niet dus. Werd wakker met koude rillingen en had in een keer 40,4. Dus naar de huisartsenpost en dan weet ik wel hoe laat het is. Had dit echt niet aan zien komen, vandaar dat ik denk dat het die Pseudohufter weer is, die komt altijd zo razendsnel opzetten. Wel balen hoor, was net weer een beetje aan het fietsen om mn longen wat beter te krijgen, komt dit er weer overheen en zoiets betekend altijd inleveren. Mijn saturatie was zaterdag 85%, toen was ik wel blij met de zuurstof die ik kreeg:bleh:

Het ergste moment vond ik nog wel toen ik een sms van Rimkje kreeg dat Mika in t voorprogramma van Celine Dion stond. Toen brak er iets in me, zo van t zal toch niet een of ander voorteken zijn??? Ik WIL er bij zijn in juli, duim mee dat ze dat kreng weer even terug krijgen in zn hok....

dan is het goed..:wink2:

aaww..rot voor je..:thumbdown::huglove:

n ik zal voor je duimen!!..:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy