Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

roftl: Ík bedoelde de reputatie... Dat bevestigd maar weer eens dat het alleen een reputatie is roftl::naughty:

 

Ík bedoelde dat ook ... :boxed:

 

 

:roftl:

 

Maar hoezo bevestigd dat maar weer eens dat ... ?

 

Nou echt thuis voel ik me hier toch niet hoor.... Hoop ook vrij snel weg te zijn, maar ja aan de andere kant, aan een halve kuur heb ik ook niets. Vorige keer hebben ze me hier ook na een paar dagen naar huis gestuurd onder t mom van we zien niets in je bloed enzo. Ik voel het toch zeker zelf wel? Bovendien, je moet wel geluk hebben wil je met een bloedkweek net een bacterie vangen....Maargoed, zo snugger zijn ze hier niet, die artsen...

 

Wij maken geen ruzie hoor :thumb_yello We doen alsof :wink2

 

Ik heb opnieuw een longontsteking of bacteriemie. Waarschijnlijk weer door de Pseudomonas, zo'n beeld is t wel. Zaterdag ben ik nog naar de stad geweest en toen ik terug kwam ben ik gaan slapen onder t mom van straks voel ik me vast beter. Niet dus. Werd wakker met koude rillingen en had in een keer 40,4. Dus naar de huisartsenpost en dan weet ik wel hoe laat het is. Had dit echt niet aan zien komen, vandaar dat ik denk dat het die Pseudohufter weer is, die komt altijd zo razendsnel opzetten. Wel balen hoor, was net weer een beetje aan het fietsen om mn longen wat beter te krijgen, komt dit er weer overheen en zoiets betekend altijd inleveren. Mijn saturatie was zaterdag 85%, toen was ik wel blij met de zuurstof die ik kreeg :bleh

Het ergste moment vond ik nog wel toen ik een sms van Rimkje kreeg dat Mika in t voorprogramma van Celine Dion stond. Toen brak er iets in me, zo van t zal toch niet een of ander voorteken zijn??? Ik WIL er bij zijn in juli, duim mee dat ze dat kreng weer even terug krijgen in zn hok....

 

Neen inderdaad, blijf maar tot je zeker bent dat je daar geen terugval van krijgt :wink2: ookal is dat niet leuk natuurlijk .. :huglove:

 

:mf_rosetinted:

 

Jij bent erbij in Juli, en ik zeker van :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Get meis, wat vreselijk! Hoop dat ze inderdaad snel weten wat er aan de hand is. Wat had ie dan? Sterkte hoor :huglove:

 

hij deed eiglijk ngl raar..als ie liep dan sleepte zn achterpootje achter em aan..(waar niks aan is..hebben ze onderzocht..) soms viel hij ook gwn om..n dan weer begon hij te janken..n met zn snuit op zn buik te duwen..:boxed:(wat eiglijk wel een grappig zicht is..) n hij moest ook ngl vaak niezen nzo n soms kwam er dan een beetje bloed mee..:boxed::boxed: n nog zo vn die dingen..

hoop echt dat er niets echt ernstigs is..:tears:

Link to comment
Share on other sites

Ik vind het wel wat hebben ... Geeft aan dat ie zich niet goed genoeg voelt om in het voorprogramma van iemand te spelen :wink2::mf_rosetinted:

 

 

Zeker, zo bedoelde ik het ook niet... Alleen... Je zou denken dat ie druk zat is met zn eigen tour en album?

Link to comment
Share on other sites

Zeker, zo bedoelde ik het ook niet... Alleen... Je zou denken dat ie druk zat is met zn eigen tour en album?

 

Tour? Welke tour?

Dat beetje in juli waar ie gewoon hetzelfde gaat doen als anders?

 

Album? Welk album?

Dat wat pas in 2009 gaat uitkomen?

 

 

 

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

hij deed eiglijk ngl raar..als ie liep dan sleepte zn achterpootje achter em aan..(waar niks aan is..hebben ze onderzocht..) soms viel hij ook gwn om..n dan weer begon hij te janken..n met zn snuit op zn buik te duwen..:boxed:(wat eiglijk wel een grappig zicht is..) n hij moest ook ngl vaak niezen nzo n soms kwam er dan een beetje bloed mee..:boxed::boxed: n nog zo vn die dingen..

hoop echt dat er niets echt ernstigs is..:tears:

 

Dat klinkt niet echt lekker... Hopelijk blijkt het allemaal mee te vallen...

 

Ohja, nu is het me helemaal duidelijk!

 

 

 

 

 

:blink:

 

:thumb_yello::roftl:

Link to comment
Share on other sites

:huglove Bagger hoor... Hopelijk knap je snel op, en duurt het dan ook wat langer :wink2:

 

Mika in voorprogramma Celine Dion? Wat vreemd... Hij trekt zelf toch ook volle zalen? :blink

 

En je gaat er gewoon bij zijn in juli hoor!!! :huglove:

Ja ik hoop het ook want ik word er best wel moe van om elke keer als ik me wat beter ga voelen weer een terugslag te krijgen. Maar blijkbaar hoort dat erbij...

En ik vind het ook wel wat hebben dat hij in t voorprogramma van Celine Dion staat, zien die mensen ook nog iets (meer dan) fatsoenlijks ipv uitsluitend die krolse Celine:bleh:

Neen inderdaad, blijf maar tot je zeker bent dat je daar geen terugval van krijgt :wink2 ookal is dat niet leuk natuurlijk .. :huglove:

Jij bent erbij in Juli, en ik zeker van :wink2:

Nouja, vorige keer stuurden ze me naar huis op t moment dat ik me weer rotter ging voelen. Toen kwam er dus ook een Pseudomonas opzetten maar ze luisterden niet. Ze vinden in t zkh hier dat ik me aanstel, dat er niet veel aan de hand is. Het is ook onzin dat ik in t azM en LUMC onder behandeling ben want hier kunnen ze me ook PERFECT behandelen. Nou onzin, de arts in Maastricht noemt mij een zeer ernstig geval van sarcoïdose en de immunoloog in Leiden vroeg meteen de eerste keer dat ik daar was waarom ik in hemelsnaam pas na 6 jaar aanrommelen doorgestuurd was. Tja, hier weten ze t niet, maar toegeven dat hun kennis niet toereikend is doen ze niet. En dat vind ik dan weer jammer, want je kunt ook niet alles weten he?

Dank jullie voor de Juli-peptalk, ik zou t zo erg vinden dat ook weer te moeten missen....

Ik vind het wel wat hebben ... Geeft aan dat ie zich niet goed genoeg voelt om in het voorprogramma van iemand te spelen :wink2::mf_rosetinted:

Vind ik dus ook!

Link to comment
Share on other sites

:naughty:

Natuurlijk begon mijn moeder te zeuren dat Mika een jongensnaam was :roftl::roftl:

Zij wou zo graag een Mika en nu hebben we er 1 :roftl:

 

The name comes form the name Michael and in Finland it is used for men but in Japan it is for women.

 

Moeten jullie maar denken dat het een Japanse hamster is :naughty::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Het trieste is... Ik weet het zelf niet meer wat ik bedoelde... :blush-anim-cl:

 

........

 

Jij hebt de grootste van allemaal :bleh::naughty:

 

Wat?! :shocked:

 

 

Heeft Mika die niet?

 

:roftl: Ík bedoelde de reputatie... Dat bevestigd maar weer eens dat het alleen een reputatie is :roftl::naughty:

 

En aangezien ik het daar ook over had..

En zeker dat laatste snap ik niet ...

Link to comment
Share on other sites

En ik vind het ook wel wat hebben dat hij in t voorprogramma van Celine Dion staat, zien die mensen ook nog iets (meer dan) fatsoenlijks ipv uitsluitend die krolse Celine:bleh:

 

 

:roftl: Das waar!

 

 

Nouja, vorige keer stuurden ze me naar huis op t moment dat ik me weer rotter ging voelen. Toen kwam er dus ook een Pseudomonas opzetten maar ze luisterden niet. Ze vinden in t zkh hier dat ik me aanstel, dat er niet veel aan de hand is. Het is ook onzin dat ik in t azM en LUMC onder behandeling ben want hier kunnen ze me ook PERFECT behandelen. Nou onzin, de arts in Maastricht noemt mij een zeer ernstig geval van sarcoïdose en de immunoloog in Leiden vroeg meteen de eerste keer dat ik daar was waarom ik in hemelsnaam pas na 6 jaar aanrommelen doorgestuurd was. Tja, hier weten ze t niet, maar toegeven dat hun kennis niet toereikend is doen ze niet. En dat vind ik dan weer jammer, want je kunt ook niet alles weten he?

Dank jullie voor de Juli-peptalk, ik zou t zo erg vinden dat ook weer te moeten missen....

 

 

"Hopelijk" houden ze je dit keer langer, lang genoeg...

 

ik moet weer gaan..:mad3:

ByeBye..:huglove:

 

Doedoei :huglove:

Link to comment
Share on other sites

ik moet weer gaan..:mad3:

ByeBye..:huglove:

 

Slaap lekker meis en tot snel. Met een beetje mazzel heb ik die laptop morgenavond weer tot mn beschikking en dan zie ik je vast weer.

Sterkte met Lucaatje en tot snel!

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Goedenavond allemaal!

 

Ik heb opnieuw een longontsteking of bacteriemie. Waarschijnlijk weer door de Pseudomonas, zo'n beeld is t wel. Zaterdag ben ik nog naar de stad geweest en toen ik terug kwam ben ik gaan slapen onder t mom van straks voel ik me vast beter. Niet dus. Werd wakker met koude rillingen en had in een keer 40,4. Dus naar de huisartsenpost en dan weet ik wel hoe laat het is. Had dit echt niet aan zien komen, vandaar dat ik denk dat het die Pseudohufter weer is, die komt altijd zo razendsnel opzetten. Wel balen hoor, was net weer een beetje aan het fietsen om mn longen wat beter te krijgen, komt dit er weer overheen en zoiets betekend altijd inleveren. Mijn saturatie was zaterdag 85%, toen was ik wel blij met de zuurstof die ik kreeg:bleh:

Het ergste moment vond ik nog wel toen ik een sms van Rimkje kreeg dat Mika in t voorprogramma van Celine Dion stond. Toen brak er iets in me, zo van t zal toch niet een of ander voorteken zijn??? Ik WIL er bij zijn in juli, duim mee dat ze dat kreng weer even terug krijgen in zn hok....

 

Heeeey Anouk! Shiiit wat naar om te horen allemaal! :huglove: Ik was al een beetje bang dat er iets niet goed was omdat ik zo lang niets van je had gehoord! (En dat leek me niks voor jou! :wink2:)

 

Maar what the ... Celine Dion? Bwaah! :thumbdown: Sorry, maar dat vind ik echt 10x niks! Hehe, dat is nog eens raar en onverwacht nieuws!

 

Je gaat er echt wel bij zijn in juli! Desnoods in ziekenbed en al! Daar zorgen we wel voor!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy