Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wat is het eigenlijk voor een hamster? Net zo'n "geval" als BB?

 

nope:bleh:

 

Ze is een russische dwerghamster :thumb_yello: Dat is het soort dat je meestal in de dierenwinkel ziet

Billy Brown is een Chinese dwerg hamster

Frummel is een Roborovski (dwerg) hamster

En Lotje is een Syrische hamster/goudhamster

 

:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Pff, ik heb het zo ongelooflijk warm hé :blink:

Geraak gewoon niet afgekoeld ... (en neen, heb geen zin in een koude douche :boxed::roftl:)

Link to comment
Share on other sites

nope:bleh:

 

Ze is een russische dwerghamster :thumb_yello Dat is het soort dat je meestal in de dierenwinkel ziet

Billy Brown is een Chinese dwerg hamster

Frummel is een Roborovski (dwerg) hamster

En Lotje is een Syrische hamster/goudhamster

 

:naughty:

 

Haha, jij hebt het kwartet compleet :naughty:

 

Hey y'all. ^^

 

 

Nielo!!!

 

Pff, ik heb het zo ongelooflijk warm hé :blink

Geraak gewoon niet afgekoeld ... (en neen, heb geen zin in een koude douche :boxed::roftl:)

 

Zeg eens tegen Mika dat ie je met rust moet laten :sneaky2::naughty:

Link to comment
Share on other sites

Goedenavond allemaal!

 

 

 

Heeeey Anouk! Shiiit wat naar om te horen allemaal! :huglove: Ik was al een beetje bang dat er iets niet goed was omdat ik zo lang niets van je had gehoord! (En dat leek me niks voor jou! :wink2)

 

Maar what the ... Celine Dion? Bwaah! :thumbdown Sorry, maar dat vind ik echt 10x niks! Hehe, dat is nog eens raar en onverwacht nieuws!

 

Je gaat er echt wel bij zijn in juli! Desnoods in ziekenbed en al! Daar zorgen we wel voor!

Ik vind Celine Dion ook niets, zie mijn opmerking "krolse Celine". Lief van Mika dat ie zn best gedaan heeft die mensen toch nog iets prettigs voor te schotelen toch?

Ik had normaal wel effe iets laten weten ja, maarja geen laptop tot vanavond he? Moet m vannacht (als ik ga slapen....) weer inleveren maar morgen mag ik m weer lenen. Dus dat is mooi! Voel me echt niet tof, heb sinds zaterdag ook amper gegeten (om precies te zijn zaterdagochtend nog een broodje met aardbei, dat is het laatste volwaardige wat ik gegeten heb, daarna 's nachts om 3 uur toen ik eindelijk van de EHBO af was een bekertje yoghurt, zondagmorgen n half bakje muesli, 's middags niets, 's avonds een hap warme zooi maar daar stond mn kop al helemaal niet naar dus heb ik n beschuit genomen, vanmorgen weer een half bakje muesli, vanmiddag ehmmm...niets geloof ik ohnee wat yoghurt en vanavond een hapje rundervink, twee hapjes aardappelpuree en drie hapjes andijvie. Zal wel weer goed zijn voor de lijn dit verblijf hier. Staat nu nog een overheerlijk toetje, klaar voor de vuilnisbak!) en mn longen zijn gewoon echt ziek nu. Nouja altijd al, maar nu zit het helemaal vast en ik pruttel als een pan erwtensoep:boxed:

Lig op een zaal met drie mannen, erg gezellig hoor:blink:

 

Zie je wel Anouk, je gaat er gewoon bij zijn :roftl

Mooi zo, op jullie kan ik rekenen he?:thumb_yello:

nope:bleh:

 

Ze is een russische dwerghamster :thumb_yello: Dat is het soort dat je meestal in de dierenwinkel ziet

Billy Brown is een Chinese dwerg hamster

Frummel is een Roborovski (dwerg) hamster

En Lotje is een Syrische hamster/goudhamster

 

En stuk voor stuk zijn ze leuk!!!!! Goed joh, dat t je gelukt is!

Link to comment
Share on other sites

Nielo! :woot_jump:

 

Haai. ^^

 

Pff, ik heb het zo ongelooflijk warm hé :blink:

Geraak gewoon niet afgekoeld ... (en neen, heb geen zin in een koude douche :boxed::roftl:)

 

Is dat Mika's schuld? :naughty:

 

 

 

(En je kunt die koude douche beter nemen als je t toch heel warm hebt. :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Zeg eens tegen Mika dat ie je met rust moet laten :sneaky2::naughty:

 

:blush-anim-cl::roftl:

 

Is dat Mika's schuld? :naughty

 

 

 

(En je kunt die koude douche beter nemen als je t toch heel warm hebt. :bleh)

 

Neu hoor, hoe kom je daarbij? :blink:

 

 

 

(ik hou niet van koude douches .. en ik ken dat, dan krijg ik het daarna weer niet meer warm :boxed::roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Nielo!!!

 

:biggrin2:

 

Alles goed?

 

Neu hoor, hoe kom je daarbij? :blink:

 

 

 

(ik hou niet van koude douches .. en ik ken dat, dan krijg ik het daarna weer niet meer warm :boxed::roftl:)

 

Gokje... :fisch:

 

 

Ga je dan deze week bij iemand anders douchen? Of gewoon een weekje niet?

Link to comment
Share on other sites

Ik vind Celine Dion ook niets, zie mijn opmerking "krolse Celine". Lief van Mika dat ie zn best gedaan heeft die mensen toch nog iets prettigs voor te schotelen toch?

Ik had normaal wel effe iets laten weten ja, maarja geen laptop tot vanavond he? Moet m vannacht (als ik ga slapen....) weer inleveren maar morgen mag ik m weer lenen. Dus dat is mooi! Voel me echt niet tof, heb sinds zaterdag ook amper gegeten (om precies te zijn zaterdagochtend nog een broodje met aardbei, dat is het laatste volwaardige wat ik gegeten heb, daarna 's nachts om 3 uur toen ik eindelijk van de EHBO af was een bekertje yoghurt, zondagmorgen n half bakje muesli, 's middags niets, 's avonds een hap warme zooi maar daar stond mn kop al helemaal niet naar dus heb ik n beschuit genomen, vanmorgen weer een half bakje muesli, vanmiddag ehmmm...niets geloof ik ohnee wat yoghurt en vanavond een hapje rundervink, twee hapjes aardappelpuree en drie hapjes andijvie. Zal wel weer goed zijn voor de lijn dit verblijf hier. Staat nu nog een overheerlijk toetje, klaar voor de vuilnisbak!) en mn longen zijn gewoon echt ziek nu. Nouja altijd al, maar nu zit het helemaal vast en ik pruttel als een pan erwtensoep:boxed:

Lig op een zaal met drie mannen, erg gezellig hoor:blink:

 

Mooi zo, op jullie kan ik rekenen he?:thumb_yello:

 

Hmm, zelfs Sonja Bakker zou hier van schrikken! :blink: Maar als je te lang niets eet moet je dan sondevoeding? Je moet toch iets binnenkrijgen om een beetje aan te sterken!?

 

Hmm zeker gaan woest aantrekkelijke mannen die op je zaal liggen zo te horen! :naughty: En overtuigen hoe geweldig Mika is zal ook wel lastig worden dan! :thumbdown: Gelukkig kon je een laptop lenen! Dan kunnen wij je weer wat afleiding geven!

Link to comment
Share on other sites

Ik vind Celine Dion ook niets, zie mijn opmerking "krolse Celine". Lief van Mika dat ie zn best gedaan heeft die mensen toch nog iets prettigs voor te schotelen toch?

Ik had normaal wel effe iets laten weten ja, maarja geen laptop tot vanavond he? Moet m vannacht (als ik ga slapen....) weer inleveren maar morgen mag ik m weer lenen. Dus dat is mooi! Voel me echt niet tof, heb sinds zaterdag ook amper gegeten (om precies te zijn zaterdagochtend nog een broodje met aardbei, dat is het laatste volwaardige wat ik gegeten heb, daarna 's nachts om 3 uur toen ik eindelijk van de EHBO af was een bekertje yoghurt, zondagmorgen n half bakje muesli, 's middags niets, 's avonds een hap warme zooi maar daar stond mn kop al helemaal niet naar dus heb ik n beschuit genomen, vanmorgen weer een half bakje muesli, vanmiddag ehmmm...niets geloof ik ohnee wat yoghurt en vanavond een hapje rundervink, twee hapjes aardappelpuree en drie hapjes andijvie. Zal wel weer goed zijn voor de lijn dit verblijf hier. Staat nu nog een overheerlijk toetje, klaar voor de vuilnisbak!) en mn longen zijn gewoon echt ziek nu. Nouja altijd al, maar nu zit het helemaal vast en ik pruttel als een pan erwtensoep:boxed:

Lig op een zaal met drie mannen, erg gezellig hoor:blink:

 

 

Dat is niet echt veel... Drie mannen? Net zo knap als Mika? :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Gokje... :fisch:

 

 

Ga je dan deze week bij iemand anders douchen? Of gewoon een weekje niet?

 

Op Mika's manier hé .. :naughty::roftl:

 

Neen, ik ga zien.. Het kon zijn dat we woensdag alweer warm water hebben, dus daar hopen we dan maar op ... En anders spring ik even binnen bij mijn tante :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Lieve lieve lieve *ahum* internetgenies... Help mij eens...

 

Mijn internet is een beetje merkwaardig... Besluit standaard om 23:00 dat het tijd is om naar bed te gaan... Vermoed dat dat te maken heeft met de updates die de router binnenhaald...

 

Nu heeft ie iets nieuws bedacht... Als ik mn USBstick in mn laptop plug, dan is ie zn verbinding weer kwijt. Sterker nog, hij kan onze router niet meer vinden... Van de buren ziet ie alles, alleen die van ons niet...

 

Haal ik mn USB stick eruit, dan is er geen probleem meer...

 

Wie o wie kan dit verklaren? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Wat me nu ineens te binnen schiet (vraag me niet waarom :roftl:): hoe zit dat met een afwasmachine? Want dat ding heeft toch ook warm water nodig? Of warmt die dat zelf op zeg maar?

Link to comment
Share on other sites

Wat me nu ineens te binnen schiet (vraag me niet waarom :roftl:): hoe zit dat met een afwasmachine? Want dat ding heeft toch ook warm water nodig? Of warmt die dat zelf op zeg maar?

 

Afwasmachine en wasmachine warmen zelf hun water op :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Op Mika's manier hé .. :naughty: :roftl

 

Neen, ik ga zien.. Het kon zijn dat we woensdag alweer warm water hebben, dus daar hopen we dan maar op ... En anders spring ik even binnen bij mijn tante :wink2:

 

Aah... :naughty:

 

Dat zou fijn zijn!

 

Lieve lieve lieve *ahum* internetgenies... Help mij eens...

 

Mijn internet is een beetje merkwaardig... Besluit standaard om 23:00 dat het tijd is om naar bed te gaan... Vermoed dat dat te maken heeft met de updates die de router binnenhaald...

 

Nu heeft ie iets nieuws bedacht... Als ik mn USBstick in mn laptop plug, dan is ie zn verbinding weer kwijt. Sterker nog, hij kan onze router niet meer vinden... Van de buren ziet ie alles, alleen die van ons niet...

 

Haal ik mn USB stick eruit, dan is er geen probleem meer...

 

Wie o wie kan dit verklaren? :blink:

 

:blink:

 

Wat me nu ineens te binnen schiet (vraag me niet waarom :roftl:): hoe zit dat met een afwasmachine? Want dat ding heeft toch ook warm water nodig? Of warmt die dat zelf op zeg maar?

 

Heb op allebei jullie vragen helaas geen antwoord. Ben niet zo'n technisch aangelegd persoon. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ik vind Celine Dion ook niets, zie mijn opmerking "krolse Celine". Lief van Mika dat ie zn best gedaan heeft die mensen toch nog iets prettigs voor te schotelen toch?

Ik had normaal wel effe iets laten weten ja, maarja geen laptop tot vanavond he? Moet m vannacht (als ik ga slapen....) weer inleveren maar morgen mag ik m weer lenen. Dus dat is mooi! Voel me echt niet tof, heb sinds zaterdag ook amper gegeten (om precies te zijn zaterdagochtend nog een broodje met aardbei, dat is het laatste volwaardige wat ik gegeten heb, daarna 's nachts om 3 uur toen ik eindelijk van de EHBO af was een bekertje yoghurt, zondagmorgen n half bakje muesli, 's middags niets, 's avonds een hap warme zooi maar daar stond mn kop al helemaal niet naar dus heb ik n beschuit genomen, vanmorgen weer een half bakje muesli, vanmiddag ehmmm...niets geloof ik ohnee wat yoghurt en vanavond een hapje rundervink, twee hapjes aardappelpuree en drie hapjes andijvie. Zal wel weer goed zijn voor de lijn dit verblijf hier. Staat nu nog een overheerlijk toetje, klaar voor de vuilnisbak!) en mn longen zijn gewoon echt ziek nu. Nouja altijd al, maar nu zit het helemaal vast en ik pruttel als een pan erwtensoep:boxed:

Lig op een zaal met drie mannen, erg gezellig hoor:blink:

:huglove:

 

 

En stuk voor stuk zijn ze leuk!!!!! Goed joh, dat t je gelukt is!

 

:naughty::naughty:

Link to comment
Share on other sites

Hmm, zelfs Sonja Bakker zou hier van schrikken! :blink Maar als je te lang niets eet moet je dan sondevoeding? Je moet toch iets binnenkrijgen om een beetje aan te sterken!?

 

Hmm zeker gaan woest aantrekkelijke mannen die op je zaal liggen zo te horen! :naughty En overtuigen hoe geweldig Mika is zal ook wel lastig worden dan! :thumbdown Gelukkig kon je een laptop lenen! Dan kunnen wij je weer wat afleiding geven!

Dit is wat ik het sarcoïdosedieet noem, ik heb dan écht totaal geen trek en als ik dan toch wat eet tegen mn zin in dan komt t binnen t half uur retour afzender en dat is ook niet de bedoeling.... Maar ik was net weer op gewicht, zou best weleens kunnen dat dit weer richting de Fortifresh gaat :blink::thumbdown: Heb er nu al trek in!:mf_rosetinted: Sondevoeding...daar zijn ze niet zo happig op hier gelukkig. Daar zit ik echt niet op te wachten. Heb sowieso een 2,5 l infuus. Hoewel dat ook niet echt zoden aan de dijk zet want dat is NaCl, dus gewoon zout water. Erg voedzaam:naughty:

Dat is niet echt veel... Drie mannen? Net zo knap als Mika? :naughty

 

Ehmmm....hangt ervan af. Als je van grijs, verlept en oud houdt zijn ze vast erg aantrekkelijk ja!

Maar ze zijn op zich niet onaardig hoor, ze praten tenminste niet de hele dag over kleinkinderen enzo zoals de meeste oude vrouwtjes doen....Maar ik moet zeggen: Ik kan me een inspirerendere omgeving voorstellen....Heb weleens beter gezelschap gehad. Ze snurken ook alledrie....Gelukkig kan ik mn mp3 speler opzetten, Mika's stem houdt me gezelschap:wub2:

Trouwens Jose, je ziet dat t maar goed is dat ik die nieuwe mp3speler besteld had he? Heb ik toch mooi idd Sweet Dreams bij de hand:naughty:

En ik had mn ma gevraagd mn portable dvd speler mee te nemen met serie zeven van ER. De eerste cd zit nog in mn dvd thuis, en tot mijn grote vreugde zat de LICM-dvd in het hoesje van die eerste ER-dvd!!!

Link to comment
Share on other sites

Ehmmm....hangt ervan af. Als je van grijs, verlept en oud houdt zijn ze vast erg aantrekkelijk ja!

Maar ze zijn op zich niet onaardig hoor, ze praten tenminste niet de hele dag over kleinkinderen enzo zoals de meeste oude vrouwtjes doen....Maar ik moet zeggen: Ik kan me een inspirerendere omgeving voorstellen....Heb weleens beter gezelschap gehad. Ze snurken ook alledrie....Gelukkig kan ik mn mp3 speler opzetten, Mika's stem houdt me gezelschap:wub2:

Trouwens Jose, je ziet dat t maar goed is dat ik die nieuwe mp3speler besteld had he? Heb ik toch mooi idd Sweet Dreams bij de hand:naughty:

En ik had mn ma gevraagd mn portable dvd speler mee te nemen met serie zeven van ER. De eerste cd zit nog in mn dvd thuis, en tot mijn grote vreugde zat de LICM-dvd in het hoesje van die eerste ER-dvd!!!

 

 

Ach, kijk hoe goed Mika voor je zorgt :wub2::wink2::huglove:

Link to comment
Share on other sites

Oh, handig .. Anders kon ik nog gaan afwassen ook :roftl:

 

Ja, MET koud water:boxed:

Of je zou t eerst moeten koken en dan weer af laten koelen maar dat is ook zo'gehannes.... Mooi dat die dingen zelfvoorzienend zijn:thumb_yello: Slim bedacht!!

 

 

Vrees dat ik straks moet kappen, de kereltjes slapen of willen gaan slapen, die waarderen dat getik van mij vast niet zo. Zet anders wel een dvd'tje aan, hoewel ik helemaal nog geen zin heb om weg te gaan :tears: Die nachten zijn hels..........:boxed:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy