Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

Lief he? Ben hem zo onwijs dankbaar!!!:blush-anim-cl::wub2:

Zal m op Werchter even vertellen dat ie me wederom door een zkh-opname heeft gesleept:bleh:

 

:tears: ...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vrees dat ik straks moet kappen, de kereltjes slapen of willen gaan slapen, die waarderen dat getik van mij vast niet zo. Zet anders wel een dvd'tje aan, hoewel ik helemaal nog geen zin heb om weg te gaan :tears: Die nachten zijn hels..........:boxed:

 

Balen. :thumbdown:

Awww!!!! :huglove: :huglove: :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Oh, handig .. Anders kon ik nog gaan afwassen ook :roftl:

 

Hmhm, met KOUD water :roftl:

 

:shocked Que? Tis niet dat ik a-technisch ben, maar hier heb ik nog nooit van gehoord! Sorry!

 

Hmm... Ik vind het ook maar vreemd...

 

Ehmmm....hangt ervan af. Als je van grijs, verlept en oud houdt zijn ze vast erg aantrekkelijk ja!

Maar ze zijn op zich niet onaardig hoor, ze praten tenminste niet de hele dag over kleinkinderen enzo zoals de meeste oude vrouwtjes doen....Maar ik moet zeggen: Ik kan me een inspirerendere omgeving voorstellen....Heb weleens beter gezelschap gehad. Ze snurken ook alledrie....Gelukkig kan ik mn mp3 speler opzetten, Mika's stem houdt me gezelschap:wub2:

Trouwens Jose, je ziet dat t maar goed is dat ik die nieuwe mp3speler besteld had he? Heb ik toch mooi idd Sweet Dreams bij de hand:naughty

En ik had mn ma gevraagd mn portable dvd speler mee te nemen met serie zeven van ER. De eerste cd zit nog in mn dvd thuis, en tot mijn grote vreugde zat de LICM-dvd in het hoesje van die eerste ER-dvd!!!

 

Hmm... Dat is niet zo bar aantrekkelijk nee... Komt Mica wel braaf op bezoek? En super van je nieuwe mp3speler en dvd's :thumb_yello:

 

Vrees dat ik straks moet kappen, de kereltjes slapen of willen gaan slapen, die waarderen dat getik van mij vast niet zo. Zet anders wel een dvd'tje aan, hoewel ik helemaal nog geen zin heb om weg te gaan :tears: Die nachten zijn hels..........:boxed:

 

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Dit is wat ik het sarcoïdosedieet noem, ik heb dan écht totaal geen trek en als ik dan toch wat eet tegen mn zin in dan komt t binnen t half uur retour afzender en dat is ook niet de bedoeling.... Maar ik was net weer op gewicht, zou best weleens kunnen dat dit weer richting de Fortifresh gaat blink:thumbdown: Heb er nu al trek in!:mf_rosetinted: Sondevoeding...daar zijn ze niet zo happig op hier gelukkig. Daar zit ik echt niet op te wachten. Heb sowieso een 2,5 l infuus. Hoewel dat ook niet echt zoden aan de dijk zet want dat is NaCl, dus gewoon zout water. Erg voedzaam:naughty:

 

 

Ehmmm....hangt ervan af. Als je van grijs, verlept en oud houdt zijn ze vast erg aantrekkelijk ja!

Maar ze zijn op zich niet onaardig hoor, ze praten tenminste niet de hele dag over kleinkinderen enzo zoals de meeste oude vrouwtjes doen....Maar ik moet zeggen: Ik kan me een inspirerendere omgeving voorstellen....Heb weleens beter gezelschap gehad. Ze snurken ook alledrie....Gelukkig kan ik mn mp3 speler opzetten, Mika's stem houdt me gezelschap:wub2:

Trouwens Jose, je ziet dat t maar goed is dat ik die nieuwe mp3speler besteld had he? Heb ik toch mooi idd Sweet Dreams bij de hand:naughty:

En ik had mn ma gevraagd mn portable dvd speler mee te nemen met serie zeven van ER. De eerste cd zit nog in mn dvd thuis, en tot mijn grote vreugde zat de LICM-dvd in het hoesje van die eerste ER-dvd!!!

 

Hmm, enig idee hoe lang je nog in het ziekenhuis moet blijven? :blink: Ja gelukkig heb je je Mp3-speler! Als privézuster schrijf ik je voor om toch minstens 1x per half uur Sweet Dreams te kijken en voor het slapen gaan nog even de LICM-dvd! En vergeet niet om af en toe binnen te sneaken in de Mikagasmic thread, maar pas op, niet te vaak, want dat is ook weer gevaarlijk voor de gezondheid!

 

Ooh en weet je dat we eigenlijk helemaal zo raar nog niet zijn? Check

:shocked:
Link to comment
Share on other sites

Vrees dat ik straks moet kappen, de kereltjes slapen of willen gaan slapen, die waarderen dat getik van mij vast niet zo. Zet anders wel een dvd'tje aan, hoewel ik helemaal nog geen zin heb om weg te gaan :tears: Die nachten zijn hels..........:boxed:

 

:huglove: Aaah da's balen! Gelukkig heb je dvd en de mp3 speler nog!

 

:sad::tears:

Link to comment
Share on other sites

Ik hou het voor bekeken .. Mijn pols heeft het begeven en aangezien ik 'm morgen toch echt wel nodig heb laat ik 'm nu maar rusten (en probeer de pijn te negeren) ...

 

Slaap goed iedereen!

 

Byebye..

Link to comment
Share on other sites

Ik hou het voor bekeken .. Mijn pols heeft het begeven en aangezien ik 'm morgen toch echt wel nodig heb laat ik 'm nu maar rusten (en probeer de pijn te negeren) ...

 

Slaap goed iedereen!

 

Byebye..

 

Weltrusten! Slaap lekker :bye:

Link to comment
Share on other sites

Ik hou het voor bekeken .. Mijn pols heeft het begeven en aangezien ik 'm morgen toch echt wel nodig heb laat ik 'm nu maar rusten (en probeer de pijn te negeren) ...

 

Slaap goed iedereen!

 

Byebye..

 

Oeh, pijnlijk! Sterkte daarmee! :huglove:

 

Truste! :flowers2:

Link to comment
Share on other sites

Ik hou het voor bekeken .. Mijn pols heeft het begeven en aangezien ik 'm morgen toch echt wel nodig heb laat ik 'm nu maar rusten (en probeer de pijn te negeren) ...

 

Slaap goed iedereen!

 

Byebye..

 

Slaap lekker! Hopelijk voelt je pols morgen beter aan :huglove:

 

Nielo, had jij nog reactie gehad in de mods thread?

Link to comment
Share on other sites

Nielo, had jij nog reactie gehad in de mods thread?

 

:doh:

 

Goeie vraag, dat wilde ik net gaan bekijken, maar toen vergat ik t weer. :naughty:

 

*gaat naar mod thread*

Link to comment
Share on other sites

Hmm, enig idee hoe lang je nog in het ziekenhuis moet blijven? :blinkJa gelukkig heb je je Mp3-speler! Als privézuster schrijf ik je voor om toch minstens 1x per half uur Sweet Dreams te kijken en voor het slapen gaan nog even de LICM-dvd! En vergeet niet om af en toe binnen te sneaken in de Mikagasmic thread, maar pas op, niet te vaak, want dat is ook weer gevaarlijk voor de gezondheid!

 

Ooh en weet je dat we eigenlijk helemaal zo raar nog niet zijn? Check

:shocked:

Tuurlijk zijn wij niet raar, dat weet je toch? Ik zal me aan je voorschrift houden, ga straks nog even fijn de dvd kijken en als die uit is zet ik mn mp3 aan. Morgen kom ik hier weer, denk niet overdag want dan is er toch niemand waarschijnlijk, maar 's avonds ben ik er wel weer.

Weet niet hoe lang ik moet blijven. Krijg Tobramycine en Tazocin, dat zijn beide antibiotica die normaal meestal 7 dagen gegeven worden en omdat ik een afweerstoornis heb moet ik eigenlijk langer. Zou aan de ene kant zsm weg willen maar aan de andere kant dan is de kans bar groot dat ik volgende week weer met spoed naar Leiden kan en dat is nog minder. Hoop dus eigenlijk dat ik toch minimaal die 7 dagen af 'mag' maken, hoewel ze er in dit zkh dus een handje van hebben om na 4 dagen te zeggen dat ik beter ben en dan die kuren abrupt af te breken. Als ze het dan over gevaar voor resistentie hebben.....DAT is pas slecht, dan heb je die bacterie alleen maar verdoofd en heeft hij als t ware materiaal om idd resistent te worden voor die twee ab's. En dat moet ik niet hebben want Tobra is t enige probate middel bij een Pseudomonas...

Ik hou het voor bekeken .. Mijn pols heeft het begeven en aangezien ik 'm morgen toch echt wel nodig heb laat ik 'm nu maar rusten (en probeer de pijn te negeren) ...

 

Slaap goed iedereen!

 

Byebye..

 

He bah, hoop dat je pols blij is met de rust en ik zie je hopelijk morgen weer!

Slaap lekker, groetjes aan Mika en Sweet Dreams!

 

Ik ga er ook maar vandoor, de rest slaapt al en anders maak ik ze weer wakker. Dat wil ik niet op mn geweten hebben natuurlijk....

Slaap lekker en tot morgen!

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Tuurlijk zijn wij niet raar, dat weet je toch? Ik zal me aan je voorschrift houden, ga straks nog even fijn de dvd kijken en als die uit is zet ik mn mp3 aan. Morgen kom ik hier weer, denk niet overdag want dan is er toch niemand waarschijnlijk, maar 's avonds ben ik er wel weer.

Weet niet hoe lang ik moet blijven. Krijg Tobramycine en Tazocin, dat zijn beide antibiotica die normaal meestal 7 dagen gegeven worden en omdat ik een afweerstoornis heb moet ik eigenlijk langer. Zou aan de ene kant zsm weg willen maar aan de andere kant dan is de kans bar groot dat ik volgende week weer met spoed naar Leiden kan en dat is nog minder. Hoop dus eigenlijk dat ik toch minimaal die 7 dagen af 'mag' maken, hoewel ze er in dit zkh dus een handje van hebben om na 4 dagen te zeggen dat ik beter ben en dan die kuren abrupt af te breken. Als ze het dan over gevaar voor resistentie hebben.....DAT is pas slecht, dan heb je die bacterie alleen maar verdoofd en heeft hij als t ware materiaal om idd resistent te worden voor die twee ab's. En dat moet ik niet hebben want Tobra is t enige probate middel bij een Pseudomonas...

 

 

He bah, hoop dat je pols blij is met de rust en ik zie je hopelijk morgen weer!

Slaap lekker, groetjes aan Mika en Sweet Dreams!

 

Ik ga er ook maar vandoor, de rest slaapt al en anders maak ik ze weer wakker. Dat wil ik niet op mn geweten hebben natuurlijk....

Slaap lekker en tot morgen!

:huglove:

 

Bubbye! :huglove:

 

Hopelijk laten ze je je kuur wel afmaken en voel je je daarna wel helemaal beter!!! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

 

Ik ga er ook maar vandoor, de rest slaapt al en anders maak ik ze weer wakker. Dat wil ik niet op mn geweten hebben natuurlijk....

Slaap lekker en tot morgen!

:huglove:

 

Hopelijk sturen ze je niet weer te snel weg...

 

Slaap lekker en tot morgen! :huglove:

 

Ah, de letterlijke reply is:

 

"I'd say keep going for it. :thumb_yello:"

 

:naughty: Told you so... Wie reageerde er?

Link to comment
Share on other sites

Ja, MET koud water:boxed:

Of je zou t eerst moeten koken en dan weer af laten koelen maar dat is ook zo'gehannes.... Mooi dat die dingen zelfvoorzienend zijn:thumb_yello: Slim bedacht!!

 

 

Vrees dat ik straks moet kappen, de kereltjes slapen of willen gaan slapen, die waarderen dat getik van mij vast niet zo. Zet anders wel een dvd'tje aan, hoewel ik helemaal nog geen zin heb om weg te gaan :tears: Die nachten zijn hels..........:boxed:

 

Heee Anouk, ik ben er eigenlijk niet maar ik moet je even beterschap en sterkte wensen!

Drie ouwe kereltjes nog wel.....droom straks maar lekker van een jong kereltje, een jaar of 24, met donkere krullen en een geweldige stem die een paar mooie liedjes voor je zingt!

Hopelijk ben je snel weer genoeg opgeknapt om naar huis te gaan!

 

Sterkte!!:wub2::huglove:

Link to comment
Share on other sites

Tuurlijk zijn wij niet raar, dat weet je toch? Ik zal me aan je voorschrift houden, ga straks nog even fijn de dvd kijken en als die uit is zet ik mn mp3 aan. Morgen kom ik hier weer, denk niet overdag want dan is er toch niemand waarschijnlijk, maar 's avonds ben ik er wel weer.

Weet niet hoe lang ik moet blijven. Krijg Tobramycine en Tazocin, dat zijn beide antibiotica die normaal meestal 7 dagen gegeven worden en omdat ik een afweerstoornis heb moet ik eigenlijk langer. Zou aan de ene kant zsm weg willen maar aan de andere kant dan is de kans bar groot dat ik volgende week weer met spoed naar Leiden kan en dat is nog minder. Hoop dus eigenlijk dat ik toch minimaal die 7 dagen af 'mag' maken, hoewel ze er in dit zkh dus een handje van hebben om na 4 dagen te zeggen dat ik beter ben en dan die kuren abrupt af te breken. Als ze het dan over gevaar voor resistentie hebben.....DAT is pas slecht, dan heb je die bacterie alleen maar verdoofd en heeft hij als t ware materiaal om idd resistent te worden voor die twee ab's. En dat moet ik niet hebben want Tobra is t enige probate middel bij een Pseudomonas...

 

 

He bah, hoop dat je pols blij is met de rust en ik zie je hopelijk morgen weer!

Slaap lekker, groetjes aan Mika en Sweet Dreams!

 

Ik ga er ook maar vandoor, de rest slaapt al en anders maak ik ze weer wakker. Dat wil ik niet op mn geweten hebben natuurlijk....

Slaap lekker en tot morgen!

:huglove:

 

Oooh wat raar, ze zouden toch beter moeten weten! :shocked:

 

Maargoed, heel veel sterkte meissie! En hopelijk gaat slapen een beetje lukken! :huglove: Weltrusten! X

Link to comment
Share on other sites

:naughty: Told you so... Wie reageerde er?

 

Yup, you were right. *Bows*

StandardToaster. :biggrin2:

 

Heee Anouk, ik ben er eigenlijk niet maar ik moet je even beterschap en sterkte wensen!

Drie ouwe kereltjes nog wel.....droom straks maar lekker van een jong kereltje, een jaar of 24, met donkere krullen en een geweldige stem die een paar mooie liedjes voor je zingt!

Hopelijk ben je snel weer genoeg opgeknapt om naar huis te gaan!

 

Sterkte!!:wub2::huglove:

 

AMP!!! :woot_jump:

 

Alles goed?

Link to comment
Share on other sites

Heee Anouk, ik ben er eigenlijk niet maar ik moet je even beterschap en sterkte wensen!

Drie ouwe kereltjes nog wel.....droom straks maar lekker van een jong kereltje, een jaar of 24, met donkere krullen en een geweldige stem die een paar mooie liedjes voor je zingt!

Hopelijk ben je snel weer genoeg opgeknapt om naar huis te gaan!

 

Sterkte!!:wub2::huglove:

 

Hihi dat had ik net in de Mikagasmic geschreven, ook toevallig!!

Ik weet wel betere objecten om over te dromen dan mijn kamergenoten ja. Wat dacht je van dit?

f8e2e852.jpg

Vind ik niet verkeerd hoor:naughty:

Dank voor je beterschapswens en ik hoop je snel te spreken!!

 

Ik ga, slaap lekker allemaal

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Mag ik aub even zo brutaal zijn om jullie te wijzen op mijn thread voor de fotowedstrijd waar mijn dochter aan meedoet? Ik zou het supergaaf vinden als jullie dagelijks op haar foto willen stemmen. (Je kan dan ook nog een luchtbed van de lachende koe winnen:wink2:)

Bump. :original:

 

Merel needs a bit more votes, please. You can vote everyday per email-adres.

 

If you click this link Merel's pic will immediatly pop up. You only have to fill in your name and email adres and click on Stem (oh yes: and you have to fill in the box where it says: Ja, ik ga akkoord met de voorwaarden. I agree with the conditions) Then you receive an email in which you have to confirm your vote by clicking on Klik Hier. That's all.

http://www.zwemmenisleuk.nl/pages/pop_vote.html?id=9b48c3e73c7c66fcec351ad39cb17137'>http://www.zwemmenisleuk.nl/pages/pop_vote.html?id=9b48c3e73c7c66fcec351ad39cb17137

 

Thanks very very much for your effort:thumb_yello::mf_lustslow::blush-anim-cl:

 

Ik heb de indruk dat deze link niet meer werkt, misschien deze: http://www.zwemmenisleuk.nl/pages/acties.html'>http://www.zwemmenisleuk.nl/pages/acties.html

 

Hopelijk ligt het aan mijn computer, want die laatste krijg ik ook niet opgeroepen, kijk anders gewoon op http://www.zwemmenisleuk.nl en klik dan linksonder voor de actiepagina.

Link to comment
Share on other sites

Mag ik aub even zo brutaal zijn om jullie te wijzen op mijn thread voor de fotowedstrijd waar mijn dochter aan meedoet? Ik zou het supergaaf vinden als jullie dagelijks op haar foto willen stemmen. (Je kan dan ook nog een luchtbed van de lachende koe winnen:wink2:)

 

Ik zag hem een paar dagen geleden al. Je kunt elke dag stemmen toch? Zou leuk zijn als ze wint!!

 

Maarre, heb jij nou ook wat gewonnen? :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Almost always :blush-anim-cl::naughty:

 

Ja ja... terugkrabbelen he? :roftl: ^^

 

Mag ik aub even zo brutaal zijn om jullie te wijzen op mijn thread voor de fotowedstrijd waar mijn dochter aan meedoet? Ik zou het supergaaf vinden als jullie dagelijks op haar foto willen stemmen. (Je kan dan ook nog een luchtbed van de lachende koe winnen:wink2:)

 

 

Ik heb de indruk dat deze link niet meer werkt, misschien deze: http://www.zwemmenisleuk.nl/pages/acties.html

 

Oh ja, die thread had ik al gezien. Ik had alleen nog niet gestemd. :blush-anim-cl:

 

De link werkt trouwens nog wel. ^^

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy