Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mag ik aub even zo brutaal zijn om jullie te wijzen op mijn thread voor de fotowedstrijd waar mijn dochter aan meedoet? Ik zou het supergaaf vinden als jullie dagelijks op haar foto willen stemmen. (Je kan dan ook nog een luchtbed van de lachende koe winnen:wink2:)

 

 

Ik heb de indruk dat deze link niet meer werkt, misschien deze: http://www.zwemmenisleuk.nl/pages/acties.html'>http://www.zwemmenisleuk.nl/pages/acties.html

 

Hopelijk ligt het aan mijn computer, want die laatste krijg ik ook niet opgeroepen, kijk anders gewoon op http://www.zwemmenisleuk.nl en klik dan linksonder voor de actiepagina.

 

Teehee, ik heb al een paar keer gestemd :bleh: Ik kom telkens zo'n oproepje tegen! :naughty::thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Ik zag hem een paar dagen geleden al. Je kunt elke dag stemmen toch? Zou leuk zijn als ze wint!!

 

Maarre, heb jij nou ook wat gewonnen? :wink2:

 

Goh, zou kunnen, kan het me niet meer helemaal helder voor de geest halen...:wink:...misschien staat het op deze thread: http://www.mikafanclub.com/forums/showthread.php?t=15068:wink2:

 

En ja: je kunt (ik zou bijna zeggen: je moet:naughty:!) elke dag stemmen. Kan per emailadres.

Link to comment
Share on other sites

Mn thesis in een notendop:

 

Van dit

 

IMG_0212.jpg

 

[imghttp://i237.photobucket.com/albums/ff39/bergm001/IMG_0233.jpg[/img]

 

:shocked::blink:

 

Ew. Wat is dat na de gewone dooier? :blink:

 

Owhjee, en toen had ik de hele pagina uit zn verband gerukt :naughty::blush-anim-cl

 

Yup. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Goh, zou kunnen, kan het me niet meer helemaal helder voor de geest halen...:wink:...misschien staat het op deze thread: http://www.mikafanclub.com/forums/showthread.php?t=15068:wink2:

 

En ja: je kunt (ik zou bijna zeggen: je moet:naughty:!) elke dag stemmen. Kan per emailadres.

 

:shocked:

Ik had die thread niet echt meer bekeken, dus ik had geen idee dat je gewonnen had! Wat cool!!! :woot_jump:

Gefeliciteerd! En veel plezier natuurlijk! :punk:

Link to comment
Share on other sites

Allemaal geschokt door mn bezigheden voor mn thesis? :shocked::naughty:

 

Edit: Ah, een verse smalle pagina, das mooi!

 

Zeker. :shocked:

Prettig onderzoek dat je gedaan hebt... :blink:

 

Lol.

Link to comment
Share on other sites

Allemaal geschokt door mn bezigheden voor mn thesis? :shocked::naughty:

 

Edit: Ah, een verse smalle pagina, das mooi!

 

Nou geschokt...in eerste instantie dacht is wel: lekkere foto's zijn dat, maar als je goed kijkt is het heel interessant. Heb je ook ontdekt hoe het nu bijvoorbeeld komt dat ie drie pootjes had?

Wij hadden ooit een kuikentje waarvan z'n ene pootje (hij had er gewoon 2) langs z'n koppie omhoog stak. Heel zielig.

Link to comment
Share on other sites

Allemaal geschokt door mn bezigheden voor mn thesis? :shocked::naughty:

 

Edit: Ah, een verse smalle pagina, das mooi!

 

:lmfao: Haha ik weet niet maar het was wel een soort van schok! :bleh:

 

Ehm, tja: als moeder heb je veel over voor je kind.....

En MegPl is uit zichzelf een spam-actie voor Merel gestart.

 

Haha, cool toch, gaan jullie het winnen?

Link to comment
Share on other sites

:shocked:

Ik had die thread niet echt meer bekeken, dus ik had geen idee dat je gewonnen had! Wat cool!!! :woot_jump:

Gefeliciteerd! En veel plezier natuurlijk! :punk:

 

Dankje! Ik had never nooit verwacht dat ik zou winnen. Ik had aan het eind van de ochtend even snel mijn verhaaltje doorgemaild (niet geschoten is altijd mis) en onder lunchtijd werd ik al gebeld door Q Music dat ik een van de kanshebbers was.....

Link to comment
Share on other sites

Dankje! Ik had never nooit verwacht dat ik zou winnen. Ik had aan het eind van de ochtend even snel mijn verhaaltje doorgemaild (niet geschoten is altijd mis) en onder lunchtijd werd ik al gebeld door Q Music dat ik een van de kanshebbers was.....

 

Echt heel cool! ^^ Met wie ga je er heen?

Ben sowieso ook heel blij dat een mfc-er gewonnen heeft. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Haha, cool toch, gaan jullie het winnen?

 

 

Hopelijk, met wat hulp...:wink2:De deadline is 1 juli, of wellicht 30 juni dat weet ik niet zeker. Er moet dus wel dagelijks gestemd blijven worden, dus waarschijnlijk val ik de MFC er nog wel een tijdje lastig mee.....sorry:wink2:

Link to comment
Share on other sites

Goh, zou kunnen, kan het me niet meer helemaal helder voor de geest halen...:wink...misschien staat het op deze thread: http://www.mikafanclub.com/forums/showthread.php?t=15068:wink2:

 

 

Wat gaaf!!!! Gefeliciteerd :yay:

 

:shocked blink:

 

Ew. Wat is dat na de gewone dooier? :blink:

 

Een embryo van 7 dagen oud in al zn vliezen.

 

Nou geschokt...in eerste instantie dacht is wel: lekkere foto's zijn dat, maar als je goed kijkt is het heel interessant. Heb je ook ontdekt hoe het nu bijvoorbeeld komt dat ie drie pootjes had?

Wij hadden ooit een kuikentje waarvan z'n ene pootje (hij had er gewoon 2) langs z'n koppie omhoog stak. Heel zielig.

 

Niet precies waarom, maar waarschijnlijk wel iets gevonden waardoor het allemaal minder vaak voor zou gaan komen... Maar daar mag ik niks over zeggen voorlopig :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Echt heel cool! ^^ Met wie ga je er heen?

Ben sowieso ook heel blij dat een mfc-er gewonnen heeft. :biggrin2:

 

Ehhhhh, ik moet heel eerlijk zeggen dat ik er misschien niet heen ga.....ik huil van binnen hoor....(en ook soms wel van buiten....)

Ik dacht: kom ik doe mee, we zitten dan toch in Frankrijk (en ik win toch vast niet...)Maar ja: wat ik me niet gerealiseerd had: we zitten op bijna 6 uur rijden van Parijs, en ik heb natuurlijk geen oppas voor de kinderen. En om man en kids nu twee dagen alleen te laten tijdens de vakantie vind ik ook niet zo leuk.

Maar als iemand een goede oplossing voor me heeft, graag!

 

En nu ga ik nog even Tetrissen en dan naar bed, en voorlopig ben ik hier niet meer te vinden om te chatten, alleen om te zeuren om stemmen voor mijn middelste (Stuck in the Middle) dochter.....

 

Doeg, houdoe en welterusten:blush-anim-cl::punk:

Link to comment
Share on other sites

Een embryo van 7 dagen oud in al zn vliezen.

 

 

 

Niet precies waarom, maar waarschijnlijk wel iets gevonden waardoor het allemaal minder vaak voor zou gaan komen... Maar daar mag ik niks over zeggen voorlopig :blush-anim-cl

 

Ah. Apart.

 

Oeh, stoer. Geheimzinnig hoor. :thumb_yello:

 

Ehhhhh, ik moet heel eerlijk zeggen dat ik er misschien niet heen ga.....ik huil van binnen hoor....(en ook soms wel van buiten....)

Ik dacht: kom ik doe mee, we zitten dan toch in Frankrijk (en ik win toch vast niet...)Maar ja: wat ik me niet gerealiseerd had: we zitten op bijna 6 uur rijden van Parijs, en ik heb natuurlijk geen oppas voor de kinderen. En om man en kids nu twee dagen alleen te laten tijdens de vakantie vind ik ook niet zo leuk.

Maar als iemand een goede oplossing voor me heeft, graag!

 

En nu ga ik nog even Tetrissen en dan naar bed, en voorlopig ben ik hier niet meer te vinden om te chatten, alleen om te zeuren om stemmen voor mijn middelste (Stuck in the Middle) dochter.....

 

Doeg, houdoe en welterusten:blush-anim-clpunk

 

:shocked:

 

Je man en kinderen kunnen zeker niet mee naar Parijs he? Anders zouden zij gewoon de stad in kunnen gaan, terwijl jij naar Mika gaat...?

Hopelijk vind je nog een manier om te gaan!!! :huglove:

 

Byebye! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Ik moet toch beter op de hoogte proberen te blijven van dingen. :blink:

 

Wisten jullie al dat het voorprogramma voor Mika in juli bekend is? :blink:

 

Ja... Sam Sparro :punk:

 

Maarre, ik duik mn bed in... Slaap lekker allemaal :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Nee, maar ik wil het wel graag even van je horen voordat ik ga slapen.

 

Ja... Sam Sparro :punk:

 

Maarre, ik duik mn bed in... Slaap lekker allemaal :huglove:

 

Sam Sparro....nooooit van gehoord, wel van Jack Sparrow, maar ik weet niet of die goed kan zingen.....

 

 

Bedankt voor de informatie en welterusten allemaal!!:punk:

 

Ik had ook nog nooit van m gehoord, maar hij klinkt redelijk op zn MySpace.

 

Jack Sparrow kan trouwens prima zingen. :biggrin2: (Mocht je van horror musicals houden, dan moet je vooral Sweeney Todd eens bekijken. :bleh:)

 

Truste allebei! :huglove:

 

Dan ga ik ook maar. ^^

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy