Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

bye bye

ik ga er ook vandoor :thumb_yello:

:huglove:

 

Tot ziens Starrats! :bye:

 

Hoe is het hier verder?

 

:bash::fish:

 

Mn colloquium van morgen gaat ws niet door. Vrouw van mn begeleider heeft vannacht een kind geworpen en nu kan hij er ws morgen niet bij zijn waardoor het verzet moet worden :thumbdown:

 

Da's knap balen :thumbdown: Weet je al een nieuwe datum?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou ja, het is toch niet prettig als iemand je de hele tijd ergens mee lastig valt? :bleh:

 

Oh, je was sarcastisch .. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

En dat is heel erg?

 

 

Oh, hopeloos. :thumbdown:

 

Da's knap balen :thumbdown: Weet je al een nieuwe datum?

 

Het is geen ramp, maar was er graag vanaf geweest. Plus dat ik 16 juni eindgesprek heb, en voor die tijd moet colloquium gedaan zijn... Maar vanaf maandag heb ik een fulltime vak en een week excursie waarin ik het niet kán doen... kind was al 2 weken overtijd, had ze niet 2 dagen langer kunnen blijven zitten???

 

Verder alles goed hoor :original::naughty:

Link to comment
Share on other sites

Oh, je was sarcastisch .. :roftl:

 

Lol. Ja, miss moet ik dat er de volgende keer bijzetten. :roftl:

 

 

(Mensen hebben het in RL ook nooit door als ik sarcastisch ben. Maar als ik dan een keer serieus ben, denken ze juist dat het sarcasme is. :doh: Miss moet ik daar toch eens iets aan doen. :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Lol. Ja, miss moet ik dat er de volgende keer bijzetten. :roftl:

 

 

(Mensen hebben het in RL ook nooit door als ik sarcastisch ben. Maar als ik dan een keer serieus ben, denken ze juist dat het sarcasme is. :doh: Miss moet ik daar toch eens iets aan doen. :roftl:)

 

Ik zag het toen ik de reactie nog eens las, maar had het eerst echt niet door :roftl:

 

Maarja, als het aan jou ligt .... :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Het is geen ramp, maar was er graag vanaf geweest. Plus dat ik 16 juni eindgesprek heb, en voor die tijd moet colloquium gedaan zijn... Maar vanaf maandag heb ik een fulltime vak en een week excursie waarin ik het niet kán doen... kind was al 2 weken overtijd, had ze niet 2 dagen langer kunnen blijven zitten???

 

Verder alles goed hoor :original::naughty:

 

Dat wordt nog goed plannen dan. Succes!

 

Hehehe, dat was wel handiger geweest ja. :bleh:

 

Gelukkig maar. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Ik zag het toen ik de reactie nog eens las, maar had het eerst echt niet door :roftl:

 

Maarja, als het aan jou ligt .... :naughty:

 

Wie zegt dat t aan mij ligt? Andere mensen begrijpen mij gewoon niet. :biggrin2:

 

 

 

 

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Wie zegt dat t aan mij ligt? Andere mensen begrijpen mij gewoon niet. :biggrin2:

 

 

 

 

 

:roftl:

 

Neen, je hebt gelijk .. het ligt niet aan jou ..

 

 

 

 

 

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Neen, je hebt gelijk .. het ligt niet aan jou ..

 

 

 

 

 

 

:roftl:

 

Alleen omdat andere mensen mijn sarcasme niet herkennen, betekent niet dat ik dat van anderen niet herken. :mf_rosetinted:

 

 

 

 

:bleh:

Link to comment
Share on other sites

Alleen omdat andere mensen mijn sarcasme niet herkennen, betekent niet dat ik dat van anderen niet herken. :mf_rosetinted:

 

 

 

 

:bleh:

 

:bleh: Maar bij mij is gewoon altijd duidelijk wat ik bedoel en hoe ik dat bedoel :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

*fingers crossed*

 

Hoe staat het met je papers?

 

Um, heb er vandaag een afgemaakt, maar heb te veel woorden, te weinig bronnen en voornamelijk onzin. :biggrin2:

 

Maar het moet maar, want hij moet vrijdag ingeleverd en ik moet nog beginnen met leren voor het tentamen van maandag.

 

:bleh: Maar bij mij is gewoon altijd duidelijk wat ik bedoel en hoe ik dat bedoel :mf_rosetinted:

 

Tuurlijk.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:lmfao:

Link to comment
Share on other sites

Um, heb er vandaag een afgemaakt, maar heb te veel woorden, te weinig bronnen en voornamelijk onzin. :biggrin2:

 

Maar het moet maar, want hij moet vrijdag ingeleverd en ik moet nog beginnen met leren voor het tentamen van maandag.

 

 

Tijd zat :thumb_yello:

 

Te veel woorden is goed, voornamelijk onzin ook... Daar kun je een thesis mee schrijven :naughty: Je moet alleen aan je bronnen werken, die zien ze graag :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Tijd zat :thumb_yello:

 

Te veel woorden is goed, voornamelijk onzin ook... Daar kun je een thesis mee schrijven :naughty: Je moet alleen aan je bronnen werken, die zien ze graag :wink2:

 

Ja precies. Het probleem is alleen dat ik zo'n simpel onderwerp heb gekozen dat ik eigenlijk al meer bronnen heb gebruikt dan ik nodig had. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Uhoh. Heeft mijn sarcastische opmerking je beledigd? :blink:

 

 

 

:angel_not:

 

Ookal slechte punten bij mij ....

 

 

 

 

 

 

 

 

:bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb trouwens crème :mf_rosetinted: (geen chocolade jammer genoeg :bleh:).

Die deel ik wel met Mika .. mijn moeder was 'm vergeten.. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ja precies. Het probleem is alleen dat ik zo'n simpel onderwerp heb gekozen dat ik eigenlijk al meer bronnen heb gebruikt dan ik nodig had. :roftl:

 

Dat ken ik :blush-anim-cl: Een paar "valse" bronnen werkt ook altijd wat zeg ik nu dan?

 

Aan bronnen heb ik niks te klagen... Heb een referentie lijst van 7 paginas :blink:

Link to comment
Share on other sites

Check. Lekker :naughty:

 

Ik heb zin in chocola... Pure zwarte chocola met hele hazelnoten.. :drool:

 

Het is al op :boxed:

Gaat snel met 2 :roftl:

 

Ieuw .. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ookal slechte punten bij mij ....

 

 

 

 

 

 

 

 

:bleh:

 

Oeps. :blush-anim-cl::naughty:

 

Ik heb trouwens crème :mf_rosetinted: (geen chocolade jammer genoeg :bleh:).

Die deel ik wel met Mika .. mijn moeder was 'm vergeten.. :roftl:

 

Nu weet ik t zeker.

 

 

 

Ik ga een lolly nemen. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy