Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

Ja nou, kan me best wel voorstellen hoe dat gaat gaan hoor .. Mika alleen aandacht voor jou en je jurk .. Die andere fans? Pff, wat heeft ie daaraan? Die hebben niet zo'n superleuke, zelfgemaakte jurk ..

 

 

:roftl:

jaa en dan neem ik hem mee en dan heb ik hem helemaal voor mezelf:roftl:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

mja..:tears:

 

AAAAAAAAAAAAH..ik ben dit zo beu hé..elke keer als ik eens iemand heb om van te houden word die van me afgenomen!!..eerst mn ouders..toen mn oma n nu Luca..mag ik dan echt van niemand houden??..:tears:en ik haat dat f*cking rotgevoel!!..:tears::tears::tears:

ik heb echt met je tedoen meid , sterkte

Link to comment
Share on other sites

mja..:tears:

 

AAAAAAAAAAAAH..ik ben dit zo beu hé..elke keer als ik eens iemand heb om van te houden word die van me afgenomen!!..eerst mn ouders..toen mn oma n nu Luca..mag ik dan echt van niemand houden??..:tears:en ik haat dat f*cking rotgevoel!!..:tears::tears::tears:

 

:huglove:

 

Weet dat het moeilijk is maar probeer toch een beetje positief te blijven. Na regen komt ...

 

(zelfs na zo'n rotonweer van daarstraks scheen de zon :wink2:)

Link to comment
Share on other sites

:tears::huglove:

 

Weet niet goed wat te zeggen ..

Vergeleken met jou zijn mijn "problemen" echt niks .. kan me voorstellen dat je het niet altijd ziet zitten..

 

Maar moed houden hé, je komt er wel door .. En denk maar aan Juli .. Mika ... en ik .. (al kan ik me niet voorstellen dat je daar naar uitkijkt, maar kom :roftl:) en Carina ... en de rest ... :wink2

Tuurlijk blijf ik positief joh, je moest eens weten hoe erg ik er naar uitkijk, en niet alleen vanwege Mika, ik kijk er dus wel echt naar uit om jullie te ontmoeten!! De gedachte aan juli maakt me alweer wat blijer hoor:bleh:

:tears:tearsLuca..Luca is..:tears:niet meer..:tears

OMG....

de DA heeft juist gebeld..dat ze niets gevonden hebben..van wat hij kon gehad hebben..

ze kunnen nu wel een euhh..hoe noem je dat..een dissectie (??..) doen n kijken of ze dan iets vinden maar ik wil niet dat ze hem opensnijden..dat verandert tog niets meer..:tears:tears:tears

 

Meisje, ik weet echt niet wat ik moet zeggen....Niets is van nut nu, woorden kunnen niet uitdrukken hoe rot ik me voel voor je.....Jou wordt ook niets bespaard zeg.....Hele dikke knuffel vanuit t zkh, ik heb hier geen msn, maar toch, je weet me te vinden he? Ik denk aan je meisje....

 

En inderdaad, die obductie zou ik ook niet laten doen. Je schiet er niets mee op. Voor hem is t interessant, hij zou ervan leren en er misschien wat aan hebben, jij wint er niets mee. Als jij je er niet goed bij voelt gewoon niet doen inderdaad...

Link to comment
Share on other sites

:tears::tears:Luca..Luca is..:tears:niet meer..:tears

 

 

de DA heeft juist gebeld..dat ze niets gevonden hebben..van wat hij kon gehad hebben..

ze kunnen nu wel een euhh..hoe noem je dat..een dissectie (??..) doen n kijken of ze dan iets vinden maar ik wil niet dat ze hem opensnijden..dat verandert tog niets meer..:tearstearstears:

 

:tears:

 

Aww!!! Dat is echt erg! :huglove:

 

Bwa .. niet echt schitterend maar in vergelijking met anderen helemaal geweldig :wink2

 

Hetzelfde als me jou. ^^

 

ja ik heb weer een nieuwe ontworpen , totaal anders dan de eerste. ik kan moeilijk met dezelfde jurk aankomen he

 

Cool! :thumb_yello:

Nee, natuurlijk niet. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Tuurlijk blijf ik positief joh, je moest eens weten hoe erg ik er naar uitkijk, en niet alleen vanwege Mika, ik kijk er dus wel echt naar uit om jullie te ontmoeten!! De gedachte aan juli maakt me alweer wat blijer hoor:bleh:

 

:biggrin2:

 

ik denk dat als ik hem mee naar huis zou nemen , ik degene bent die teleurgesteld wordt, ik denk dat hij meer oog heeft voor mijn man . onee ik WEET dat ghij mweer oog heeft voor mijn man :roftl:

 

:shocked:

 

Ik ga weer.

Welterusten alvast en nog een fijne avond:huglove:

 

Byebye ..

Link to comment
Share on other sites

ja dat is echt waar hoor , ik vergeet nooit meer hoe blij mika was om hem te zien. maargoed nu ga ik echt doeiiiiiiiiii

 

Ja, loopt nu maar weg ja .. :sneaky2:

Uitleg moet je niet geven hoor ... (denk dat ik wat gemist heb :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

ik heb echt met je tedoen meid , sterkte

 

thnx..

 

:huglove:

 

Weet dat het moeilijk is maar probeer toch een beetje positief te blijven. Na regen komt ...

 

(zelfs na zo'n rotonweer van daarstraks scheen de zon :wink2:)

 

jah idd..zeg dat wel..rotweer..en weet je wat..we moesten erdoor!!..L.O.!!..met de fiets door het onweer..kletsnat waren we..n daarna ng naar een apart liggende blok voor de les..op heel de speelplaats stond overal wel 10 a 15 cm water..mn schoenen ook ng kletsnat..:thumbdown:echt een rotdag vandaag..:tears: ik zie het niet meer zitten..:boxed::thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

jah idd..zeg dat wel..rotweer..en weet je wat..we moesten erdoor!!..L.O.!!..met de fiets door het onweer..kletsnat waren we..n daarna ng naar een apart liggende blok voor de les..op heel de speelplaats stond overal wel 10 a 15 cm water..mn schoenen ook ng kletsnat..:thumbdown:echt een rotdag vandaag..:tears: ik zie het niet meer zitten..:boxed::thumbdown:

 

Ohw, ja .. jij hebt dat ook meegemaakt dat weer .. Was misschien niet zo'n goede opmerking dan, sorry :blush-anim-cl::bleh:

Link to comment
Share on other sites

jaa en dan neem ik hem mee en dan heb ik hem helemaal voor mezelf:roftl

 

:shocked::tears:

 

Niet grappig :boxed:

Echt niet :tears:

Ach arme Bienie....Trek het je niet aan meis, je weet hoe gek hij op je is. Hoorde m vanavond nog met Mica bellen en geloof me, dat zit helemaal goed. Hij is erg blij dat jij er ook bent de 8e, dat maakt het extra bijzonder voor hem:thumb_yello:

Ik ga weer.

Welterusten alvast en nog een fijne avond:huglove:

 

Slaap lekker en tot snel! Sweet dreams ! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

thnx..

 

 

 

jah idd..zeg dat wel..rotweer..en weet je wat..we moesten erdoor!!..L.O.!!..met de fiets door het onweer..kletsnat waren we..n daarna ng naar een apart liggende blok voor de les..op heel de speelplaats stond overal wel 10 a 15 cm water..mn schoenen ook ng kletsnat..:thumbdown:echt een rotdag vandaag..:tears: ik zie het niet meer zitten..:boxed::thumbdown:

 

Dat is idd een kutdag. :huglove:

 

Maar, zoals Bienie al zegt, altijd komt er weer een betere dag. Daar heb je op dit moment waarschijnlijk niet veel aan, maar ooit wordt het beter. :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Meisje, ik weet echt niet wat ik moet zeggen....Niets is van nut nu, woorden kunnen niet uitdrukken hoe rot ik me voel voor je.....Jou wordt ook niets bespaard zeg.....Hele dikke knuffel vanuit t zkh, ik heb hier geen msn, maar toch, je weet me te vinden he? Ik denk aan je meisje....

 

En inderdaad, die obductie zou ik ook niet laten doen. Je schiet er niets mee op. Voor hem is t interessant, hij zou ervan leren en er misschien wat aan hebben, jij wint er niets mee. Als jij je er niet goed bij voelt gewoon niet doen inderdaad...

jah idd..ik kan nu ook met geen woorden uitdrukken hoe ik me voel..gelukkig dat jij me begrijpt..n ik weet je te vinden..:wink2:

nee..dat wil ik echt niet..hem laten opensnijden..mn pleegouders willen hem trouwens gwn onder de grond steken..:thumbdown:ik niet..ik wil hem laten cremeren fzo n dan n deeltje vn zn as aan de ketting..(ik heb een halskettinkje waar al de as vn mn vader, moeder n oma aanhangt..)

Link to comment
Share on other sites

Ach arme Bienie....Trek het je niet aan meis, je weet hoe gek hij op je is. Hoorde m vanavond nog met Mica bellen en geloof me, dat zit helemaal goed. Hij is erg blij dat jij er ook bent de 8e, dat maakt het extra bijzonder voor hem:thumb_yello:

 

Ahw, lief van je :wub2:

Bedankt :blush-anim-cl:

 

jah idd..ik kan nu ook met geen woorden uitdrukken hoe ik me voel..gelukkig dat jij me begrijpt..n ik weet je te vinden..:wink2:

nee..dat wil ik echt niet..hem laten opensnijden..mn pleegouders willen hem trouwens gwn onder de grond steken..:thumbdown:ik niet..ik wil hem laten cremeren fzo n dan n deeltje vn zn as aan de ketting..(ik heb een halskettinkje waar al de as vn mn vader, moeder n oma aanhangt..)

 

Als je dat wil moet je dat zeker doen, hoop dat je pleegouders daarin gaan meewerken. Die van ons is ook gecremeerd en ik heb ook een ketting met as in .. Ben echt blij dat ik dat heb, hoe raar het misschien ook klinkt..

Link to comment
Share on other sites

Ahw, lief van je :wub2:

Bedankt :blush-anim-cl:

 

 

 

Als je dat wil moet je dat zeker doen, hoop dat je pleegouders daarin gaan meewerken. Die van ons is ook gecremeerd en ik heb ook een ketting met as in .. Ben echt blij dat ik dat heb, hoe raar het misschien ook klinkt..

 

jah..dan is het gwn alsof ze nog altijd bij je zijn..

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy