Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mijn sig doet het niet meer hé? :boxed: Of wel?

(niet het sweet dreams stukje, maar de rest...)

Was mij ook al opgevallen ja, dacht dat je er misschien mee bezig was. Gelukkig doet het allerbelangrijkste stukje sig het nog wel:naughty:

Hmmm ......

 

mika_23_wenn1464567.jpg

 

 

Neen hoor, hij is een kleeeeiiiin beetje groter.. :naughty:

 

madrid2.jpg

 

 

 

(sorry Anouk, maar het was al even geleden dat hier nog wat foto's voorbij kwamen :bleh:)

 

Hihi, ik wilde ze ook al neerplanten hier, maar dacht al dat jij die taak wel eens op je zou kunnen nemen. Dank je wel:thumb_yello:Geweldige samenwerking weer!!

Link to comment
Share on other sites

Stom hé? :tears:

Weet niet waarom ... Hopen dat ie het morgen wel weer gewoon doet..

 

Ja idd. Ik snap t ook niet. Meestal ligt t dan aan de link, maar ik neem aan dat je die niet veranderd hebt, of anders aan de pagina, maar dan zou ie t al lang weer moeten doen. :blink:

Nou ja, morgen zal ie t wel weer gewoon doen.

 

Heb een draadje door mn paper geprutst. Owee als ie er commentaar op heeft... :glasses2:

Link to comment
Share on other sites

Was mij ook al opgevallen ja, dacht dat je er misschien mee bezig was. Gelukkig doet het allerbelangrijkste stukje sig het nog wel:naughty:

 

 

Hihi, ik wilde ze ook al neerplanten hier, maar dacht al dat jij die taak wel eens op je zou kunnen nemen. Dank je wel:thumb_yello:Geweldige samenwerking weer!!

 

Oeh, jullie hebben telekinetische gaven! :naughty:

 

Fijne foto's. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Was mij ook al opgevallen ja, dacht dat je er misschien mee bezig was. Gelukkig doet het allerbelangrijkste stukje sig het nog wel:naughty

 

 

Hihi, ik wilde ze ook al neerplanten hier, maar dacht al dat jij die taak wel eens op je zou kunnen nemen. Dank je wel:thumb_yello Geweldige samenwerking weer!!

 

:biggrin2:

 

Ja idd. Ik snap t ook niet. Meestal ligt t dan aan de link, maar ik neem aan dat je die niet veranderd hebt, of anders aan de pagina, maar dan zou ie t al lang weer moeten doen. :blink

Nou ja, morgen zal ie t wel weer gewoon doen.

 

Heb een draadje door mn paper geprutst. Owee als ie er commentaar op heeft... :glasses2:

 

Heb helemaal niks veranderd neen .. Vind het best wel jammer eigenlijk.

Ondanks dat het linkerstuk het meest interessante is, ben ik toch wel het meest trots op het rechterstuk :blush-anim-cl:

 

Oeh, jullie hebben telekinetische gaven! :naughty:

 

Fijne foto's. :biggrin2:

 

:mf_rosetinted:

En ik kom nooit in die thread hoor ... helemaal niet..

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

:biggrin2:

 

 

 

Heb helemaal niks veranderd neen .. Vind het best wel jammer eigenlijk.

Ondanks dat het linkerstuk het meest interessante is, ben ik toch wel het meest trots op het rechterstuk :blush-anim-cl:

 

 

 

:mf_rosetinted:

En ik kom nooit in die thread hoor ... helemaal niet..

 

:roftl:

 

T is idd jammer. En gewoon niet logisch. Ik vind dat ie t morgen weer gewoon moet doen. Punt uit. :bleh:

 

Nee, dat dacht ik al. :naughty:

 

 

 

Hmm... heb ik t lef me op te geven voor de auditie voor een film? :blink:

Link to comment
Share on other sites

T is idd jammer. En gewoon niet logisch. Ik vind dat ie t morgen weer gewoon moet doen. Punt uit. :bleh:

 

Nee, dat dacht ik al. :naughty:

 

 

 

Hmm... heb ik t lef me op te geven voor de auditie voor een film? :blink:

 

Tuurlijk :mf_rosetinted:

Als je dat wil doen gewoon doen :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Z'n gezicht(suitdrukking) is niet alles, maar de rest ...

 

1288462126.jpg

 

LOL.

Daar heb je gelijk in, maar wat wil je, hij is druk aan t zingen. :biggrin2:

Errug fijn trouwens. :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Tuurlijk :mf_rosetinted:

Als je dat wil doen gewoon doen :wink2:

 

Hmm... eigenlijk wel he?

Als ik mezelf daar nou eens van zou kunnen overtuigen. :blush-anim-cl:

Maar miss ga ik toch wel ff mailen. ^^

Link to comment
Share on other sites

:mf_rosetinted:

En ik kom nooit in die thread hoor ... helemaal niet..

Ik weet het, zoals Nielo al zegt, wij hebben telekinetische gaven:thumb_yello:

Z'n gezicht(suitdrukking) is niet alles, maar de rest ...

 

1288462126.jpg

Nee je hebt gelijk, met de rest is helemaal niets mis. En ach, dat hoofd mag ook blijven hoor.........

 

 

Over blijven gesproken, ik vrees dat ik dit pand ga verlaten. Ik heb t gevoel door midden te breken door die klotepijn en bovendien slaapt de rest of doet een wanhopige poging tot....Ik ga nog wel even aan Nijntje werken, die geboortelap. Dat maakt minder herrie dan mijn getik hier.... Anders hebben ze nog iets te klagen ook en dat moet maar niet....Morgen gaat er in elk geval eentje naar huis. Maarja, dan de vraag wat ervoor in de plaats komt he.....

 

Ik zie jullie morgen wel weer hoop ik! Slaap lekker en de groetjes aan Mika en Johnny!! Sweet dreams!

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Ik weet het, zoals Nielo al zegt, wij hebben telekinetische gaven:thumb_yello:

 

Nee je hebt gelijk, met de rest is helemaal niets mis. En ach, dat hoofd mag ook blijven hoor.........

 

 

Over blijven gesproken, ik vrees dat ik dit pand ga verlaten. Ik heb t gevoel door midden te breken door die klotepijn en bovendien slaapt de rest of doet een wanhopige poging tot....Ik ga nog wel even aan Nijntje werken, die geboortelap. Dat maakt minder herrie dan mijn getik hier.... Anders hebben ze nog iets te klagen ook en dat moet maar niet....Morgen gaat er in elk geval eentje naar huis. Maarja, dan de vraag wat ervoor in de plaats komt he.....

 

Ik zie jullie morgen wel weer hoop ik! Slaap lekker en de groetjes aan Mika en Johnny!! Sweet dreams!

:huglove:

 

Slaap goed!

Tot morgen :wink2:

 

Byebye :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Ik weet het, zoals Nielo al zegt, wij hebben telekinetische gaven:thumb_yello:

 

Nee je hebt gelijk, met de rest is helemaal niets mis. En ach, dat hoofd mag ook blijven hoor.........

 

 

Over blijven gesproken, ik vrees dat ik dit pand ga verlaten. Ik heb t gevoel door midden te breken door die klotepijn en bovendien slaapt de rest of doet een wanhopige poging tot....Ik ga nog wel even aan Nijntje werken, die geboortelap. Dat maakt minder herrie dan mijn getik hier.... Anders hebben ze nog iets te klagen ook en dat moet maar niet....Morgen gaat er in elk geval eentje naar huis. Maarja, dan de vraag wat ervoor in de plaats komt he.....

 

Ik zie jullie morgen wel weer hoop ik! Slaap lekker en de groetjes aan Mika en Johnny!! Sweet dreams!

:huglove:

 

Sterkte en welterusten!

Groetjes terug, ook aan Mica. :wink2:

 

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Doe maar .. volgens mij weet ik van niks :roftl:

 

ok nou wij stonden dus te wachten tot mika bij ons kwam om te signeren , en toen kwam hij eerst bij mijn man. hij was erg moe en ineens was het HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII met een big smile. je kon echt aan zijn gezicht zien dat hij het wel erg leuk vond om hem te zien.

Link to comment
Share on other sites

ok nou wij stonden dus te wachten tot mika bij ons kwam om te signeren , en toen kwam hij eerst bij mijn man. hij was erg moe en ineens was het HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII met een big smile. je kon echt aan zijn gezicht zien dat hij het wel erg leuk vond om hem te zien.

 

LOL. Vet! :roftl:

Link to comment
Share on other sites

ok nou wij stonden dus te wachten tot mika bij ons kwam om te signeren , en toen kwam hij eerst bij mijn man. hij was erg moe en ineens was het HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII met een big smile. je kon echt aan zijn gezicht zien dat hij het wel erg leuk vond om hem te zien.

 

En dat lag aan je man?

Niet gewoon aan het feit dat hij altijd lief en blij doet tegen fans?

Of dat hij blij was eens een man te zien in plaats van al die gillende (tiener)meisjes?

 

:mf_rosetinted:

 

Aww! :huglove:

Wie wel?

 

Leuven.

 

Vind het echt zo erg .. maanden keihard gewerkt en gedaan en nu alles weg .. :tears:

Link to comment
Share on other sites

En dat lag aan je man?

Niet gewoon aan het feit dat hij altijd lief en blij doet tegen fans?

Of dat hij blij was eens een man te zien in plaats van al die gillende (tiener)meisjes?

 

:mf_rosetinted:

 

 

 

Leuven.

 

Vind het echt zo erg .. maanden keihard gewerkt en gedaan en nu alles weg .. :tears:

 

nee dit was echt anders dan gewoon lief en blij geloof me maar , zo deed hij bij niemand anders

Link to comment
Share on other sites

nee dit was echt anders dan gewoon lief en blij geloof me maar , zo deed hij bij niemand anders

 

Ja, bon .. jij je zin .. dat kan er ook nog wel bij ..

Link to comment
Share on other sites

Leuven.

 

Vind het echt zo erg .. maanden keihard gewerkt en gedaan en nu alles weg .. :tears:

 

:huglove:

 

Niet alles weg toch, ze hebben nu toch wel laten zien wat ze kunnen?

 

(Ik ken t programma niet, dus ik weet niet precies hoe t werkt, maar ze zullen toch wel voordeel hebben nu?)

Link to comment
Share on other sites

:huglove:

 

Niet alles weg toch, ze hebben nu toch wel laten zien wat ze kunnen?

 

(Ik ken t programma niet, dus ik weet niet precies hoe t werkt, maar ze zullen toch wel voordeel hebben nu?)

 

Dat is dan ook het enige voordeel.

Zou niet weten wat er voor de rest voordelig aan is, ze mogen het restaurant niet meer uitbaten. Mogen het wel overnemen maar dat kost zoveel geld en dat kunnen ze niet ..

 

Dus einde droom ...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy