Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

Mwahah tuurlijk denk ik aan jou, ik kan me niemand indenken die ik beter mee kan nemen backstage! :bleh:

Hehe dat truukje kunnen we altijd nog toepassen. Ik denk dat Mika dan wel naar ons toe komt snellen om te vragen wat er aan de hand is.. op dat moment laten die andere 70.000 hem koud, hij wilt alleen ons! :mf_rosetinted:

 

Juist. Jij snapt het helemaal.

Misschien is t ook beter als ie minimaal een uurtje in de buurt blijft, voor hetzelfde geldt gebeuren er rare dingen en dat kunnen we niet hebben he?

Als hij ons eenmaal ziet kan hij sowieso zn hoofd moeilijk bij zn optreden houden. Dus misschien moeten we proberen m niet te veel af te leiden.

Maar inderdaad, die andere 70.0000 mensen kunnen m gestolen worden in ruil voor een gezellig samenzijn met ons. Hij verheugt zich er vast al op. Als hij weer mee zit te lezen: Wij ook hoor Mika!

 

Daar was de nachtdienst. Blijkbaar hebben ze dus idd niet door dat ik een kutdag had want ze wist van niets toen ik zei dat ik zo'n pijn had enzo. Dus dat is lekker. Wedden dat ze me dinsdag of woensdag naar huis schoppen? Als ik dan maar niet volgende week weer in Leiden lig. Wil nu opknappen anders gaat Werchter helemaal niet door straks :tears:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Juist. Jij snapt het helemaal.

Misschien is t ook beter als ie minimaal een uurtje in de buurt blijft, voor hetzelfde geldt gebeuren er rare dingen en dat kunnen we niet hebben he?

Als hij ons eenmaal ziet kan hij sowieso zn hoofd moeilijk bij zn optreden houden. Dus misschien moeten we proberen m niet te veel af te leiden.

Maar inderdaad, die andere 70.0000 mensen kunnen m gestolen worden in ruil voor een gezellig samenzijn met ons. Hij verheugt zich er vast al op. Als hij weer mee zit te lezen: Wij ook hoor Mika!

 

Daar was de nachtdienst. Blijkbaar hebben ze dus idd niet door dat ik een kutdag had want ze wist van niets toen ik zei dat ik zo'n pijn had enzo. Dus dat is lekker. Wedden dat ze me dinsdag of woensdag naar huis schoppen? Als ik dan maar niet volgende week weer in Leiden lig. Wil nu opknappen anders gaat Werchter helemaal niet door straks :tears:

 

 

Aaah hoe kunnen ze dat nou niet doorhebben dan? :shocked: Je MOET opgeknapt zijn voor Werchter! Het moeoeoet! Ik kom je halen anders, ik weet waar je huis woont! :mf_rosetinted:

 

Haha, serieus, als Mika ook maar een minuut met ons zou spenderen (wat is dat nou weer voor een woord >.< ) dan gebeuren er juist allemaal rare dingen met mij! En met jou waarschijnlijk ook! :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Aaah hoe kunnen ze dat nou niet doorhebben dan? :shocked: Je MOET opgeknapt zijn voor Werchter! Het moeoeoet! Ik kom je halen anders, ik weet waar je huis woont! :mf_rosetinted:

 

Haha, serieus, als Mika ook maar een minuut met ons zou spenderen (wat is dat nou weer voor een woord >.< ) dan gebeuren er juist allemaal rare dingen met mij! En met jou waarschijnlijk ook! :bleh:

 

Hihi dat is een geruststelling, kom me maar halen. Met bed en al, hoeven we daar niet meer naar te zoeken (en dit is gelijk een reactie op jouw stukje over rare dingen die kunnen gebeuren:das:)

 

Tja ze weten hier gewoon niets over sarcoïdose én CVID af. Ze lezen hier waarschijnlijk dat t meestal niets voorstelt. MEESTAL ja, maar bij mij zit de sarco door mn hele lijf en als de nederlandse expert op dat gebied zegt dat t een zeer ernstig geval is, dan neem ik dat eerder aan dan wanneer ze hier zeggen dat ik er met 6 weekjes prednison weer bovenop ben. Want die 6 weekjes zijn onderhand 6 jaren.....Bovendien, ik voel toch zeker zelf wel dat er van alles mis is in dit lijf? Daar hoef je geen arts voor te zijn. Soms wou je dat je eens een dagje kon ruilen met iemand, dat die sukkels hier zich eens een dagje zo zouden voelen zoals ik me al jaren voel. En dan behandel ik ze net zo als zij bij mij doen, zodat zij zich ook niet serieus genomen voelen. Want dat steekt ook behoorlijk hoor....:thumbdown::tears:

Link to comment
Share on other sites

Hihi dat is een geruststelling, kom me maar halen. Met bed en al, hoeven we daar niet meer naar te zoeken (en dit is gelijk een reactie op jouw stukje over rare dingen die kunnen gebeuren:das:)

 

Tja ze weten hier gewoon niets over sarcoïdose én CVID af. Ze lezen hier waarschijnlijk dat t meestal niets voorstelt. MEESTAL ja, maar bij mij zit de sarco door mn hele lijf en als de nederlandse expert op dat gebied zegt dat t een zeer ernstig geval is, dan neem ik dat eerder aan dan wanneer ze hier zeggen dat ik er met 6 weekjes prednison weer bovenop ben. Want die 6 weekjes zijn onderhand 6 jaren.....Bovendien, ik voel toch zeker zelf wel dat er van alles mis is in dit lijf? Daar hoef je geen arts voor te zijn. Soms wou je dat je eens een dagje kon ruilen met iemand, dat die sukkels hier zich eens een dagje zo zouden voelen zoals ik me al jaren voel. En dan behandel ik ze net zo als zij bij mij doen, zodat zij zich ook niet serieus genomen voelen. Want dat steekt ook behoorlijk hoor....thumbdown::tears:

 

:tears: Hmm ik zou willen dat ik je verpleegster was daar! (hoewel dat ook echt niet veilig is :naughty: ). Ze zouden je gewoon serieus moeten nemen! Tuurlijk voel je zelf het beste aan of er iets mis is! :blink: Grmbl, soms vraag je je af of ze nog wat les moeten krijgen in luisteren daar, of niet dan!?

 

Hehe, en die opmerking over dat bed :lmfao: die is echt te fout! :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Met mijn perverse geest is nog niets mis, dat zie je wel!!

 

Ze zijn hier gewoon een soort streekziekenhuis, alle moeilijke gevallen gaan naar de Academische ziekenhuizen en terecht. Ik snap ook wel dat ze niet alles kunnen weten, maar geef gewoon toe dat iets te ingewikkeld is en stuur iemand door ipv zelf te gaan rommelen met alle gevolgen van dien. In t azM MERK je gewoon dat ze wel hun best doen je te begrijpen, daar weten ze wat sarco kan doen en bovendien ben ik de jongste persoon met sarco die met TNF-alfa-remmers behandeld word en dat zegt ook genoeg lijkt me.... Die zooi geven ze heus niet 'op hoop van zegen'. Dat is zulk tuig dat ze daar pas mee starten als al t andere zinloos is gebleken..... Maarja ik krijg dus hier t gevoel alsof ze vinden dat ik een aansteller ben..... En dat is niet tof. Maar zolang ik t zelf nog maar weet, als zij zich zo zouden voelen piepen ze ook wel anders (letterlijk, als ze ook zulke goeie longen cadeau krijgen:naughty:)

 

Ik ga zo slapen, voel me waardeloos. Hier is t wel gezellig, maar die pijn voel ik tenminste niet als ik slaap. Hoop niet dat de boel morgen weer platligt.....

Link to comment
Share on other sites

Met mijn perverse geest is nog niets mis, dat zie je wel!!

 

Ze zijn hier gewoon een soort streekziekenhuis, alle moeilijke gevallen gaan naar de Academische ziekenhuizen en terecht. Ik snap ook wel dat ze niet alles kunnen weten, maar geef gewoon toe dat iets te ingewikkeld is en stuur iemand door ipv zelf te gaan rommelen met alle gevolgen van dien. In t azM MERK je gewoon dat ze wel hun best doen je te begrijpen, daar weten ze wat sarco kan doen en bovendien ben ik de jongste persoon met sarco die met TNF-alfa-remmers behandeld word en dat zegt ook genoeg lijkt me.... Die zooi geven ze heus niet 'op hoop van zegen'. Dat is zulk tuig dat ze daar pas mee starten als al t andere zinloos is gebleken..... Maarja ik krijg dus hier t gevoel alsof ze vinden dat ik een aansteller ben..... En dat is niet tof. Maar zolang ik t zelf nog maar weet, als zij zich zo zouden voelen piepen ze ook wel anders (letterlijk, als ze ook zulke goeie longen cadeau krijgen:naughty:)

 

Ik ga zo slapen, voel me waardeloos. Hier is t wel gezellig, maar die pijn voel ik tenminste niet als ik slaap. Hoop niet dat de boel morgen weer platligt.....

 

Ahja ze hebben gewoon moeite met het begrijpen van wat je nou precies hebt. Hmm, nouja dan moeten ze maar gewoon van jou aannemen dat als je zegt dat je pijn hebt, dat dat ook zo is. Dat is toch niet zo heel moeilijk!

 

Jaa ga lekker slapen meis! Ik begrijp dat slapen lekker kan zijn, en prettig dromen moet nu ook goedkomen! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Nou......ik hoop dat t gaat lukken met drie snurkende mensen om me heen....:boxed:

Een snurkende Mika zou geweldig zijn, maar daar lijken ze dus ook al totaal niet op. Maar zet mn mp3 gewoon aan en dan kan ik zelfs nog even Sweet dreams kijken ook:thumb_yello: Neem ook maar lekker een extra methadonnetje, misschien voel ik mn benen dan vannacht eens even niet. Heb geen zin om alweer te gaan maffen, maar het moet. Soms moet een mens verstandig zijn he?

 

 

 

Zeg expres nog geen trusten, heb ik n excuus om nog minimaal een keer terug te komen. Maar dat gaat dan de laatste keer ook worden, ik moet streng zijn voor mezelf:boxed:

Link to comment
Share on other sites

Nou......ik hoop dat t gaat lukken met drie snurkende mensen om me heen....:boxed:

Een snurkende Mika zou geweldig zijn, maar daar lijken ze dus ook al totaal niet op. Maar zet mn mp3 gewoon aan en dan kan ik zelfs nog even Sweet dreams kijken ook:thumb_yello: Neem ook maar lekker een extra methadonnetje, misschien voel ik mn benen dan vannacht eens even niet. Heb geen zin om alweer te gaan maffen, maar het moet. Soms moet een mens verstandig zijn he?

 

 

 

Zeg expres nog geen trusten, heb ik n excuus om nog minimaal een keer terug te komen. Maar dat gaat dan de laatste keer ook worden, ik moet streng zijn voor mezelf:boxed:

 

Hehe, oh ik heb al weltrusten tegen je gezegd in de Mikagasmic thread! :bleh: Misschien moet je inderdaad nog maar even lekker Sweet Dreams kijken en luisteren! Snurkende mensen kunnen zou irritant zijn! Zelfs een snurkende Mika zou ik nog irritant vinden! :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Hehe, oh ik heb al weltrusten tegen je gezegd in de Mikagasmic thread! :bleh: Misschien moet je inderdaad nog maar even lekker Sweet Dreams kijken en luisteren! Snurkende mensen kunnen zou irritant zijn! Zelfs een snurkende Mika zou ik nog irritant vinden! :bleh

 

Ligt eraan wat er tegenover staat he? Soms kan snurken best gezellig zijn. Als ie erg moe is mag ie van mij best snurken hoor :das:

Ik snurk niet, echt niet, maar soms praat ik in mn slaap. Dan geef ik ook gewoon antwoord. Best wel link eigenlijk....Moet ik eens iets aan doen:blink::roftl:

 

Ik ga maffen. Slaap lekker en tot morgen meis, thanks voor je gezelschap, was weer ouderwets lachen:thumb_yello:

 

Sweet dreams!

:huglove:

 

mika1608finestra4vx0.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ligt eraan wat er tegenover staat he? Soms kan snurken best gezellig zijn. Als ie erg moe is mag ie van mij best snurken hoor :das:

Ik snurk niet, echt niet, maar soms praat ik in mn slaap. Dan geef ik ook gewoon antwoord. Best wel link eigenlijk....Moet ik eens iets aan doenblink::roftl:

 

Ik ga maffen. Slaap lekker en tot morgen meis, thanks voor je gezelschap, was weer ouderwets lachen:thumb_yello

 

Sweet dreams!

:huglove:

 

mika1608finestra4vx0.jpg

 

Slaap lekker! En hopelijk ga je niet al je dingen die je zou willen doen met Mika hardop vertellen vanacht! :naughty:

Tot de volgende keer! (morgen ofzo :bleh: )

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Ah, zo. :bleh:

 

Alles goed?

 

Jahoor, zaterdag heerlijk wedstrijd gehad met mn knol. Niet normaal hoe snel die hersteld is, en nu super meedraaid :shocked::wub2:

 

Verder met fulltime vak bezig, waterqualiteit. Dus de hele dag met een roeiboot over de universiteitsvijver gevaren om watersamples te nemen. Geen verkeerd iets met dit super weer :biggrin2:

 

Hoe is het met jou?

Link to comment
Share on other sites

Jahoor, zaterdag heerlijk wedstrijd gehad met mn knol. Niet normaal hoe snel die hersteld is, en nu super meedraaid :shockedwub2:

 

Verder met fulltime vak bezig, waterqualiteit. Dus de hele dag met een roeiboot over de universiteitsvijver gevaren om watersamples te nemen. Geen verkeerd iets met dit super weer :biggrin2

 

Hoe is het met jou?

 

Cool! :punk:

 

Oeh, dat klinkt wel relaxed ja! :biggrin2:

 

Mwah... net op internet gezien dat ik weer eens een paper NAV heb. T zal wel weer met de voetnoten te maken hebben. Ik word echt gek van die mensen, het gaat alleen maar om de vorm en al die details. Ik weet nu nog steeds niet of ik überhaupt papers kan schrijven, ze zijn nog nooit nagekeken, omdat ze m al afkeuren vanwege bronnen en voetnoten enzo. :thumbdown:

Zul je zien dat als ik m herkans dat de tekst ook nog eens slecht blijkt te zijn. Kan ik t vak zeker volgend jaar over gaan doen. Bekijk t ff. :sneaky2:

 

Maar goed... :bleh:

Link to comment
Share on other sites

 

Mwah... net op internet gezien dat ik weer eens een paper NAV heb. T zal wel weer met de voetnoten te maken hebben. Ik word echt gek van die mensen, het gaat alleen maar om de vorm en al die details. Ik weet nu nog steeds niet of ik überhaupt papers kan schrijven, ze zijn nog nooit nagekeken, omdat ze m al afkeuren vanwege bronnen en voetnoten enzo. :thumbdown:

Zul je zien dat als ik m herkans dat de tekst ook nog eens slecht blijkt te zijn. Kan ik t vak zeker volgend jaar over gaan doen. Bekijk t ff. :sneaky2:

 

Maar goed... :bleh:

 

Oei, dat is niet zo fijn... Vreemd ook dat ze hem daar meteen op afkeuren? Normaal zou zoiets bijzaak moeten zijn, zéker op 1e jaars universitair niveau :blink:

Link to comment
Share on other sites

Oei, dat is niet zo fijn... Vreemd ook dat ze hem daar meteen op afkeuren? Normaal zou zoiets bijzaak moeten zijn, zéker op 1e jaars universitair niveau :blink:

 

Bij ons lijken ze daar anders over te denken. Als je niet alles precies volgens de syllabus van academische vaardigheden doet, dan krijg je een 1, of wordt ie niet nagekeken. Ook als er teveel spelfouten in staan doen ze dat. Ik heb dus al een 1 te pakken en een NAV. T gaat lekker. :mf_rosetinted:

Ik vraag me nu echt af waarom ik die papers überhaupt schrijf. Het gaat toch alleen maar om al die andere zooi. Het fijne is vooral dat alle papers te gelijk ingeleverd moesten, en dat t dus best zou kunnen dat de rest ook allemaal afgekeurd wordt. Ik snap best dat voetnoten enzo ook belangrijk zijn, maar ze leggen er bij ons toch wel iets te veel nadruk op. :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy