Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

schaam je!!..Mika gwn vergeten!!..hoe durf je!!..:roftl::roftl:

 

niet echt goed..:thumbdown:heb keiveel schrik..:blush-anim-cl::boxed

met jou??..:wink2

 

Snorry :blush-anim-cl:

Het is al zo vanzelfsprekend voor mij hé ... :roftl:

 

Ik zit hier ook niet op mijn gemak :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

yeeey..

wrm hebben wij in ons Belgenlandje tog meestal zon kloteweer??..:boxed::thumbdown::thumbdown:

 

Tja ... België ... Heb er niks anders op te zeggen :roftl:

Link to comment
Share on other sites

denk aan de frieten, de chocolade, het bier, de kriek!!..:mf_lustslow::naughty:

 

Hmmm ... :wub2:

(behalve dat bier, dat is niet zo mijn ding :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

kriek tog wel..of niet??..:shocked:

 

howly..het begint weer met onweren n al..dus als ik er zometeen niet meer ben..--> dan is de stroom uitgevallen..:naughty::boxed:

 

Kriek zeker .. daar had ik het ook helemaal niet over :naughty::mf_rosetinted:

 

Hier lijkt het te minderen .. voorlopig nog geen last van stroomuitvalproblemen, leve de laptop :naughty: (tenzij internet het natuurlijk begeeft, dan hebben we een probleem :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

HAAAAAAAIIIIII!!!

Hier onweert het ook:thumb_yello

 

Wat een geweldig lieve actie van jullie zeg, dank jullie wel! De mooiste kaart die ik ooit gekregen heb:wub2::blush-anim-cl:

 

Noukje! :woot_jump:

 

Blij je weer te zien hier :biggrin2:

En blij dat het ook weer beter gaat :biggrin2:

 

Het is heel graag gedaan hoor, Jose kwam met het idee :wink2:

Blij dat je er zo blij mee bent :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Kriek zeker .. daar had ik het ook helemaal niet over :naughty :mf_rosetinted

 

Hier lijkt het te minderen .. voorlopig nog geen last van stroomuitvalproblemen, leve de laptop :naughty: (tenzij internet het natuurlijk begeeft, dan hebben we een probleem :bleh)

 

ah ok..:naughty:

idd..leve de laptop!!..maar niet als de batterij leeg is n als ie insteekt..

 

HAAAAAAAIIIIII!!!

Hier onweert het ook:thumb_yello:

 

Wat een geweldig lieve actie van jullie zeg, dank jullie wel! De mooiste kaart die ik ooit gekregen heb:wub2::blush-anim-cl:

 

heey..

je hebt de kaart dus al gekregen..:naughty:

 

maar ga er even vandoor..tot het onweer overis..het hangt hier boven..n jah..(pleeg)vaders..:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

ah ok..:naughty:

idd..leve de laptop!!..maar niet als de batterij leeg is n als ie insteekt..

 

 

 

heey..

je hebt de kaart dus al gekregen..:naughty:

 

maar ga er even vandoor..tot het onweer overis..het hangt hier boven..n jah..(pleeg)vaders..:thumbdown:

 

Dan hoop ik dat t snel over is! Ik zeg gewoon tot snel!!

Link to comment
Share on other sites

ah ok..:naughty:

idd..leve de laptop!!..maar niet als de batterij leeg is n als ie insteekt..

 

 

 

heey..

je hebt de kaart dus al gekregen..:naughty:

 

maar ga er even vandoor..tot het onweer overis..het hangt hier boven..n jah..(pleeg)vaders..:thumbdown:

 

Neen, dan heb je er niet veel aan natuurlijk :roftl:

 

Tot snel :wink2:

(hier is het zo goed als over, dus het komt bij jullie ook vast snel in orde :mf_rosetinted:)

Link to comment
Share on other sites

Noukje! :woot_jump:

 

Blij je weer te zien hier :biggrin2

En blij dat het ook weer beter gaat :biggrin2

 

Het is heel graag gedaan hoor, Jose kwam met het idee :wink2:

Blij dat je er zo blij mee bent :biggrin2:

 

Hi!!

Was wel lachen, Gerard was er ook nog toen ik m kreeg en die zat echt zo te lezen en ik ZAG m denken "Huh, Mikagasmic?", "What the heck is een mikakloon en wie is Mica?":roftl: En nu maar stug volhouden dat ik dat verhaal allang verteld had he? Dat hij nou niet luistert kan ik niet helpen....

Bovendien, kom op zeg, hij mag lekker uit en feesten, dan mag ik hier best wel wat lol maken toch?

 

Lief trouwens dat Mika er ook bij stond:blush-anim-cl::thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Hi!!

Was wel lachen, Gerard was er ook nog toen ik m kreeg en die zat echt zo te lezen en ik ZAG m denken "Huh, Mikagasmic?", "What the heck is een mikakloon en wie is Mica?":roftl En nu maar stug volhouden dat ik dat verhaal allang verteld had he? Dat hij nou niet luistert kan ik niet helpen....

Bovendien, kom op zeg, hij mag lekker uit en feesten, dan mag ik hier best wel wat lol maken toch?

 

Lief trouwens dat Mika er ook bij stond:blush-anim-cl::thumb_yello:

 

Ohjee, die was daarbij .. :blush-anim-cl::roftl:

 

Achja, dat was het minste wat we konden doen hé :mf_rosetinted:

(wist alleen niet of ik al dan niet Mika erbij moest betrekken .. maar blijkbaar viel ik nog niet zo uit de toon :naughty::roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Bietje stilletjes hier .. :tears:

 

Dacht dat Nielo en Carina gingen komen?

En Cherish moet toch ook zo bijna gaan terugkomen? (hier is het zo goed als gedaan met onweren :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Ohjee, die was daarbij .. :blush-anim-cl::roftl:

 

Achja, dat was het minste wat we konden doen hé :mf_rosetinted:

(wist alleen niet of ik al dan niet Mika erbij moest betrekken .. maar blijkbaar viel ik nog niet zo uit de toon :naughty::roftl:)

 

Het is een verhaal tussen jou en mij (hij kent jouw naam omdat we hier nogal eens samen bivakkeren he?). Anderen hadden ruzie over Mika en jij hebt de echte en ik een kloon. Stel dat er iets met m zou gebeuren....

 

 

Getver ik word zooooo moe van dat mens tegenover me, alleen maar ouwehoeren over pijn, warmte, gebrek aan eetlust (terwijl ze alles eet wat los en vast zit en wat ze te pakken kan krijgen. Als ik geen eetlust heb dan eet ik ook gewoon écht niet want ik kan dan niets naar binnen krijgen. Maarja wie ben ik) en wat ik allemaal moet doen om gezond te worden. ZIJ is pas ziek. Gelukkig is zij al 3 keer zo oud en heeft ze een heel gezond en werkzaam leven achter de rug. Mijn leven begint eigenlijk net (nouja, mn werkzame leven) en het ziet er niet naar uit dat dat net zo veelbewogen als dat van haar zal gaan worden, met drie kinderen, een huis in t buitenland en jarenlang werken....Maargoed, ik moet niet klagen want ik ben jong en heb de wereld aan mn voeten. Jammer dat het in mijn geval om een zieke wereld gaat......(hoewel dat me er niet van weerhoud om plezier te maken en te doen wat ik wil. Sterker nog, ik denk dat ik juist door dat ziekzijn gelukkiger ben dan een hoop anderen van mijn leeftijd, ik maak me niet zo druk om van die nutteloze dingen (hoewel....) afgezonderd van zeurende overbuurvrouwtjes dan)

Link to comment
Share on other sites

Bietje stilletjes hier .. :tears:

 

Dacht dat Nielo en Carina gingen komen?

En Cherish moet toch ook zo bijna gaan terugkomen? (hier is het zo goed als gedaan met onweren :bleh:)

 

Dan moeten wij maar flink spammen he?

Denk dat het hier straks nog even flink los gaat barsten. Er zitten een paar vogels blij te fluiten, 's avonds is dat vaak een teken dat t gaat onweren is me opgevallen. Zou het niet erg vinden, het is zo goor benauwd hier. Heb zo al genoeg moeite met ademhalen, laat staan met dit weer:boxed:

 

Heb je nog ruzie met meneer gans gehad eigenlijk?:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Bietje stilletjes hier .. :tears:

 

Dacht dat Nielo en Carina gingen komen?

En Cherish moet toch ook zo bijna gaan terugkomen? (hier is het zo goed als gedaan met onweren :bleh:)

 

Stop worrying, I'm here. :naughty:

 

Het is een verhaal tussen jou en mij (hij kent jouw naam omdat we hier nogal eens samen bivakkeren he?). Anderen hadden ruzie over Mika en jij hebt de echte en ik een kloon. Stel dat er iets met m zou gebeuren....

 

 

Getver ik word zooooo moe van dat mens tegenover me, alleen maar ouwehoeren over pijn, warmte, gebrek aan eetlust (terwijl ze alles eet wat los en vast zit en wat ze te pakken kan krijgen. Als ik geen eetlust heb dan eet ik ook gewoon écht niet want ik kan dan niets naar binnen krijgen. Maarja wie ben ik) en wat ik allemaal moet doen om gezond te worden. ZIJ is pas ziek. Gelukkig is zij al 3 keer zo oud en heeft ze een heel gezond en werkzaam leven achter de rug. Mijn leven begint eigenlijk net (nouja, mn werkzame leven) en het ziet er niet naar uit dat dat net zo veelbewogen als dat van haar zal gaan worden, met drie kinderen, een huis in t buitenland en jarenlang werken....Maargoed, ik moet niet klagen want ik ben jong en heb de wereld aan mn voeten. Jammer dat het in mijn geval om een zieke wereld gaat......(hoewel dat me er niet van weerhoud om plezier te maken en te doen wat ik wil. Sterker nog, ik denk dat ik juist door dat ziekzijn gelukkiger ben dan een hoop anderen van mijn leeftijd, ik maak me niet zo druk om van die nutteloze dingen (hoewel....) afgezonderd van zeurende overbuurvrouwtjes dan)

 

:huglove: Als ik jou was zou ik moeite hebben om haar niet eens heel even goed de waarheid te zeggen...

Link to comment
Share on other sites

Het is een verhaal tussen jou en mij (hij kent jouw naam omdat we hier nogal eens samen bivakkeren he?). Anderen hadden ruzie over Mika en jij hebt de echte en ik een kloon. Stel dat er iets met m zou gebeuren....

 

 

Getver ik word zooooo moe van dat mens tegenover me, alleen maar ouwehoeren over pijn, warmte, gebrek aan eetlust (terwijl ze alles eet wat los en vast zit en wat ze te pakken kan krijgen. Als ik geen eetlust heb dan eet ik ook gewoon écht niet want ik kan dan niets naar binnen krijgen. Maarja wie ben ik) en wat ik allemaal moet doen om gezond te worden. ZIJ is pas ziek. Gelukkig is zij al 3 keer zo oud en heeft ze een heel gezond en werkzaam leven achter de rug. Mijn leven begint eigenlijk net (nouja, mn werkzame leven) en het ziet er niet naar uit dat dat net zo veelbewogen als dat van haar zal gaan worden, met drie kinderen, een huis in t buitenland en jarenlang werken....Maargoed, ik moet niet klagen want ik ben jong en heb de wereld aan mn voeten. Jammer dat het in mijn geval om een zieke wereld gaat......(hoewel dat me er niet van weerhoud om plezier te maken en te doen wat ik wil. Sterker nog, ik denk dat ik juist door dat ziekzijn gelukkiger ben dan een hoop anderen van mijn leeftijd, ik maak me niet zo druk om van die nutteloze dingen (hoewel....) afgezonderd van zeurende overbuurvrouwtjes dan)

 

Ow, hij kent mij.. niet goed.. :boxed::roftl:

Anderen hadden ruzie? En er gebeurt niks hoor .. wat zou er wel gaan gebeuren? :bleh:

 

Leuk zo'n buurvrouw :thumbdown:

Ik weet toch als ik ooit het ziekenhuis in moet dat ik een kamer alleen wil .. Misschien beetje eenzaam af en toe maar dat neem ik er dan wel bij .. Heb ook al teveel 'niet leuke' buren gezien bij mijn bomma en bompa enzo.. :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Dan moeten wij maar flink spammen he?

Denk dat het hier straks nog even flink los gaat barsten. Er zitten een paar vogels blij te fluiten, 's avonds is dat vaak een teken dat t gaat onweren is me opgevallen. Zou het niet erg vinden, het is zo goor benauwd hier. Heb zo al genoeg moeite met ademhalen, laat staan met dit weer:boxed

 

Heb je nog ruzie met meneer gans gehad eigenlijk?:naughty

 

Ja, hebben niks anders te doen hé :bleh:

 

Neen, daar heb ik niet veel contact meer mee gehad .. gelukkig :roftl:

 

Stop worrying, I'm here. :naughty

 

:woot_jump:

 

Trouwens, je siggy doet t weer:thumb_yello :thumb_yello

Had jij allang weer gezien uiteraard (tenminste, dat neem ik aan) maar ik ben niet zo snel van begrip nu:blink::roftl:

 

:biggrin2: Had het inderdaad gezien.. maar nog niet lang hoor :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ja, hebben niks anders te doen hé :bleh:

 

Neen, daar heb ik niet veel contact meer mee gehad .. gelukkig :roftl:

 

 

 

:woot_jump:

 

 

 

:biggrin2: Had het inderdaad gezien.. maar nog niet lang hoor :roftl:

 

:biggrin2:

 

Alles goed?

Link to comment
Share on other sites

:biggrin2:

 

Alles goed?

 

Ja hoor ..

Gisteren wedstrijd .. heb mijn vinger er bijna afgesneden en ben blijkbaar gestoken door 1 of ander beest (ziet er niet leuk uit en jeukt verschrikkelijk) :boxed: maar we hebben gewonnen!! :biggrin2:

 

Met jou?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy