Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi :)

Alles goed hier?

Ik dacht dat ik vanavond wat Nederlands zou spreken :naughty:

 

Anouk, ik wist niet dat je ziek was. Ik ben blij dat je je nu beter voelt!

 

Wie we hier hebben! :biggrin2: Alles ok?

Goed idee van je hoor .. mag je vaker doen :naughty::wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ja hoor ..

Gisteren wedstrijd .. heb mijn vinger er bijna afgesneden en ben blijkbaar gestoken door 1 of ander beest (ziet er niet leuk uit en jeukt verschrikkelijk) :boxed maar we hebben gewonnen!! :biggrin2

 

Met jou?

 

Oeh, dat klinkt niet zo prettig, maar goed dat je gewonnen hebt! :punk:

 

Mwah... als je gelezen hebt dat ik vanavond nog zou komen, heb je miss ook mijn klagende post over mijn papers gezien. :naughty:

Ik ben daar nog best pissig over. Stomme uni. Bah. Ik werk me helemaal kapot (serieus, ik heb last van mn rechterarm door t schrijven en typen :blink:) en dan kijken ze mn paper niet eens na omdat er weer ns iets niet goed is met de voetnoten. :doh::sneaky2:

 

Hoi :)

Alles goed hier?

Ik dacht dat ik vanavond wat Nederlands zou spreken :naughty:

 

Anouk, ik wist niet dat je ziek was. Ik ben blij dat je je nu beter voelt!

 

Hello. ^^

Link to comment
Share on other sites

Nielo! Nikki!! :woot_jump:

Hoe gaat het ermee?

 

@ Bienie: Fijn dat dat etter je even met rust laat, misschien heeft Mika op m ingepraat ofzo... En weet die gans nu hoe dol hij is op ganzenpaté...:thumb_yello:

 

Damnit, men gaat zich nu alweer gereedmaken voor de nacht....Nog geen half tien:shocked: Ik sla nog even over.... De nachtdienst die komt is een muts. Die gaat vast om half twaalf ouwehoeren dat ik moet gaan slapen omdat de andere mensjes anders last van me hebben. De buurvrouw heeft al gezegd dat ik lekker mn gang moet gaan (die is wel relaxt) en de overbuurvrouw slaapt dus al half. En die andere ziet er ook niet uit alsof ze er problemen mee heeft dat een niet-bejaarde wat langer opblijft dan de gemiddelde bejaarde..... Heb nu al zin in wat woorden met dat mens. Gisteren negeerde ze me toen ik over moest geven, toen heb ik t expres op mn dekbed en laken gedaan zodat ze mn bed kon verschonen:naughty: (sorry voor de vieze praat, maar dat was haar verdiende loon)

Link to comment
Share on other sites

Oeh, dat klinkt niet zo prettig, maar goed dat je gewonnen hebt! punk:

 

Mwah... als je gelezen hebt dat ik vanavond nog zou komen, heb je miss ook mijn klagende post over mijn papers gezien. :naughty

Ik ben daar nog best pissig over. Stomme uni. Bah. Ik werk me helemaal kapot (serieus, ik heb last van mn rechterarm door t schrijven en typen :blink) en dan kijken ze mn paper niet eens na omdat er weer ns iets niet goed is met de voetnoten. :doh :sneaky2

 

Neen, vond het ook niet zo interessant :roftl:

 

Oh neen, dat heb ik gemist.. heb een beetje heel erg selectief gelezen :blush-anim-cl::naughty:

 

Ja ja ja, dat weet ik :naughty

Ik vind die thread erg leuk ...maarja... meestal heb ik s' avonds een pauze nodig als ik te veel Nederlands op werk gesproken heb :roftl

 

Flauw excuus ...

 

 

 

:bleh:

 

@ Bienie: Fijn dat dat etter je even met rust laat, misschien heeft Mika op m ingepraat ofzo... En weet die gans nu hoe dol hij is op ganzenpaté...:thumb_yello

 

Damnit, men gaat zich nu alweer gereedmaken voor de nacht....Nog geen half tien:shocked: Ik sla nog even over.... De nachtdienst die komt is een muts. Die gaat vast om half twaalf ouwehoeren dat ik moet gaan slapen omdat de andere mensjes anders last van me hebben. De buurvrouw heeft al gezegd dat ik lekker mn gang moet gaan (die is wel relaxt) en de overbuurvrouw slaapt dus al half. En die andere ziet er ook niet uit alsof ze er problemen mee heeft dat een niet-bejaarde wat langer opblijft dan de gemiddelde bejaarde..... Heb nu al zin in wat woorden met dat mens. Gisteren negeerde ze me toen ik over moest geven, toen heb ik t expres op mn dekbed en laken gedaan zodat ze mn bed kon verschonen:naughty (sorry voor de vieze praat, maar dat was haar verdiende loon)

 

Wie weet :roftl:

Maar ik hoop er niet op.. het zal vast niet lang duren..

 

:roftl: Je bent ook geen gemakkelijke..

Link to comment
Share on other sites

Nielo! Nikki!! :woot_jump:

Hoe gaat het ermee?

 

Gisteren negeerde ze me toen ik over moest geven, toen heb ik t expres op mn dekbed en laken gedaan zodat ze mn bed kon verschonen:naughty: (sorry voor de vieze praat, maar dat was haar verdiende loon)

 

:roftl::roftl::roftl::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Nielo ik kan me helemaal voorstellen dat je de ziekte in hebt. Soms weten ze niet half hoe achterlijk ze bezig zijn he? Het gaat uiteindelijk toch om de inhoud, toch niet om een paar domme voetnootjes? Maar ook dit klinkt weer bekend. Heb dat ook een keer met een protocol wat ik moest maken gehad. Werd niet nagekeken omdat het lettertype niet goed was, was Verdana 11ptn en moest Arial 11 zijn ofzo. Dan vinden ze het gek dat je pissig wordt.... Het stond nog op floppy (die goede oude tijd...:roftl:) ook dus ze hadden t zelf ook even kunnen veranderen. Maar dat is dan weer teveel werk he?

Of als je literatuurlijst niet helemaal volgens de regels was, kreeg je t zakie ook weer terug met een onvoldoende resultaat. Zeikerds, dat zijn het:thumbdown:

Sterkte en succes met aanpassen!!

Link to comment
Share on other sites

Tja... Toen ik mijn scriptie schreef verloor ik enorm veel tijd met die voetnoten en regels... Maar ik vermoed dat het toch van belang is, en dat het beter is deze regels nu te leren dan tijdens het laaste jaar van uni...

Link to comment
Share on other sites

Nielo! Nikki!! :woot_jump

Hoe gaat het ermee?

 

@ Bienie: Fijn dat dat etter je even met rust laat, misschien heeft Mika op m ingepraat ofzo... En weet die gans nu hoe dol hij is op ganzenpaté...:thumb_yello

 

Damnit, men gaat zich nu alweer gereedmaken voor de nacht....Nog geen half tien:shocked: Ik sla nog even over.... De nachtdienst die komt is een muts. Die gaat vast om half twaalf ouwehoeren dat ik moet gaan slapen omdat de andere mensjes anders last van me hebben. De buurvrouw heeft al gezegd dat ik lekker mn gang moet gaan (die is wel relaxt) en de overbuurvrouw slaapt dus al half. En die andere ziet er ook niet uit alsof ze er problemen mee heeft dat een niet-bejaarde wat langer opblijft dan de gemiddelde bejaarde..... Heb nu al zin in wat woorden met dat mens. Gisteren negeerde ze me toen ik over moest geven, toen heb ik t expres op mn dekbed en laken gedaan zodat ze mn bed kon verschonen:naughty: (sorry voor de vieze praat, maar dat was haar verdiende loon)

 

Hehehe... die mag wel oppassen voor jou vanavond. :naughty::thumb_yello:

 

Neen, vond het ook niet zo interessant :roftl

 

Oh neen, dat heb ik gemist.. heb een beetje heel erg selectief gelezen :blush-anim-clnaughty

 

Groot gelijk. :biggrin2:

 

Nielo ik kan me helemaal voorstellen dat je de ziekte in hebt. Soms weten ze niet half hoe achterlijk ze bezig zijn he? Het gaat uiteindelijk toch om de inhoud, toch niet om een paar domme voetnootjes? Maar ook dit klinkt weer bekend. Heb dat ook een keer met een protocol wat ik moest maken gehad. Werd niet nagekeken omdat het lettertype niet goed was, was Verdana 11ptn en moest Arial 11 zijn ofzo. Dan vinden ze het gek dat je pissig wordt.... Het stond nog op floppy (die goede oude tijd...:roftl) ook dus ze hadden t zelf ook even kunnen veranderen. Maar dat is dan weer teveel werk he?

Of als je literatuurlijst niet helemaal volgens de regels was, kreeg je t zakie ook weer terug met een onvoldoende resultaat. Zeikerds, dat zijn het:thumbdown

Sterkte en succes met aanpassen!!

 

Thanx! :huglove:

Ja, dat soort dingen zelf aanpassen kunnen ze natuurlijk niet aan beginnen... :bleh:

Ga in ieder geval naar de inzage, om te kijken wat het dan precies is dat ik niet goed heb gedaan. (Als die vent tenminste nog ff laat weten wáár de inzage is...)

Link to comment
Share on other sites

Tja... Toen ik mijn scriptie schreef verloor ik enorm veel tijd met die voetnoten en regels... Maar ik vermoed dat het toch van belang is, en dat het beter is deze regels nu te leren dan tijdens het laaste jaar van uni...

 

Ik vind ook zeker dat t van belang is. Ik vind t alleen zo jammer dat we alle papers tegelijk in moesten leveren, en dat je dus pas hoort dat je t fout gedaan hebt terwijl je de rest ook zo gedaan hebt. :thumbdown:

Ik wil best aan dit soort dingen werken, maar door mn papers niet na te kijken raak ik niet echt gemotiveerd er hard aan te gaan werken. :naughty:

 

ben ook trg..met ernstige vertraging..:naughty:

 

:biggrin2: Haai!

Link to comment
Share on other sites

:woot_jump:

 

 

:biggrin2: Haai!

heey..

alles goed??..

 

wou een kwartiertje geleden al trgkomen..maar toen viel de stroom uit..n die was pas trg..maar nu begint het weer trg..:thumbdown:hoop dat ie het houd..mja..ik moet om 10 uur tog weg..:boxed:

Link to comment
Share on other sites

Ik vind ook zeker dat t van belang is. Ik vind t alleen zo jammer dat we alle papers tegelijk in moesten leveren, en dat je dus pas hoort dat je t fout gedaan hebt terwijl je de rest ook zo gedaan hebt. :thumbdown:

Ik wil best aan dit soort dingen werken, maar door mn papers niet na te kijken raak ik niet echt gemotiveerd er hard aan te gaan werken. :naughty:

 

Ja, dat snap ik wel.

Maar geef de moede niet op!

Link to comment
Share on other sites

het begint weer..n moet tog zo gaan slapen..

dus ik ga ervandoor..tot morgen!!..

ByeBye..:huglove:

 

Hou het maar bij u hé .. :bleh:

 

Slaap goed! :wink2:

Link to comment
Share on other sites

ben ook trg..met ernstige vertraging..:naughty:

Welkom terug! Is t noodweer een beetje over nu? Denk dat het hier zo ongeveer gaat beginnen....

Hehehe... die mag wel oppassen voor jou vanavond. :naughty::thumb_yello:

 

Ga in ieder geval naar de inzage, om te kijken wat het dan precies is dat ik niet goed heb gedaan. (Als die vent tenminste nog ff laat weten wáár de inzage is...)

 

Hihi zeker, er zit me wat dwars ten opzichte van haar, dus kom maar op. Denk dat ik weer eens een nachtje ga doorhalen, heb nog niet het volledige seizoen 7 van ER gezien. Vannacht is dé nacht daarvoor me dunkt:naughty::naughty:

 

Zou inderdaad handig zijn als die knakker dat er dan ook nog even bij vermeldt ja....Dat is weer te veel werk waarschijnlijk.....

Link to comment
Share on other sites

Hihi zeker, er zit me wat dwars ten opzichte van haar, dus kom maar op. Denk dat ik weer eens een nachtje ga doorhalen, heb nog niet het volledige seizoen 7 van ER gezien. Vannacht is dé nacht daarvoor me dunkt:naughty::naughty:

 

:naughty::thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Ja, dat snap ik wel.

Maar geef de moede niet op!

 

I'll try. :wink2:

 

het begint weer..n moet tog zo gaan slapen..

dus ik ga ervandoor..tot morgen!!..

ByeBye..:huglove:

 

Byebye! :huglove:

 

Welkom terug! Is t noodweer een beetje over nu? Denk dat het hier zo ongeveer gaat beginnen....

 

 

Hihi zeker, er zit me wat dwars ten opzichte van haar, dus kom maar op. Denk dat ik weer eens een nachtje ga doorhalen, heb nog niet het volledige seizoen 7 van ER gezien. Vannacht is dé nacht daarvoor me dunkt:naughty::naughty:

 

Zou inderdaad handig zijn als die knakker dat er dan ook nog even bij vermeldt ja....Dat is weer te veel werk waarschijnlijk.....

 

Dit klinkt idd als dé perfecte nacht voor ER. :naughty:

 

Ja... mn humeur wordt er niet beter op. (Wat niet motiverend werkt voor alle andere **** die ik nog moet doen. :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Laat maar zijn, dat hebben we hier al genoeg gehad :boxed:

 

Ja, t weer is hier ook niet echt denderend. Alhoewel t nu weer wat beter lijkt. Nou ja, zolang t alleen 's avonds slecht weer is, vind ik t best. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy