Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

:thumbdown::roftl:

 

 

 

Vast, we zitten volgens mij nog geen 20 km van elkaar vandaan. :naughty:

Ach, die arme Mica. Bij wie moet hij nu z'n troost zoeken? :tears:

 

Als jij vlakbij Kinderdijk zit zou dat best eens kunnen kloppen. Gaat hier goed tekeer nu!!

Mica is stiekem naar het ziekenhuis gekomen. Trek straks de bedgordijnen dicht en dan gaat ie heel stil naast me liggen:wub2:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Heb in elk geval geen koude voetjes dan...:thumb_yello:

 

Ohw, juist ja .. :roftl:

(die heb ik eigenlijk nooit gehad dus vandaar dat ik daar in eerste instantie niet aan dacht en het mij niet echt duidelijk was :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

 

Denk het .. we hebben nog alle vingers.. :naughty roftl:

 

Met jou?

 

Ook maar net he :naughty:

 

Hier alles goed. Zaterdag boven verwachting met mn knollebollie weg geweest op endurance. Nooit durven dromen dat ze zo snel zou herstellen. We hebben de 35 km goed uitgereden, overal direct goedgekeurd en uiteindelijk ook nog eens 25e vd 70 geworden :shocked::wub2:

 

utrechtse-heuvelrug_D212515.jpg

 

Met die grote links hebben we de hele rit meegereden, kleine had van me heeft het super gedaan, en uiteindelijk op de laatste keuring de grote reus verslagen :naughty:

 

utrechtse-heuvelrug_D212517.jpg

 

:wub2:

Link to comment
Share on other sites

Ohw, juist ja .. :roftl:

(die heb ik eigenlijk nooit gehad dus vandaar dat ik daar in eerste instantie niet aan dacht en het mij niet echt duidelijk was :bleh:)

 

Daarom zeg ik t maar even. Ik heb wel vaak koude voeten en dan samen onder de dekens gaan liggen helpt enorm hoor! Denk er maar aan mocht je eens koude voeten hebben:naughty::thumb_yello:

 

Ik ga even tanden poetsen enzo anders maak ik straks de bejaardenclan weer wakker:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Als jij vlakbij Kinderdijk zit zou dat best eens kunnen kloppen. Gaat hier goed tekeer nu!!

Mica is stiekem naar het ziekenhuis gekomen. Trek straks de bedgordijnen dicht en dan gaat ie heel stil naast me liggen:wub2:

 

Alblasserdam.

Wat schattig is ie toch :mf_lustslow: Daar zou ik me meteen beter van gaan voelen.

Link to comment
Share on other sites

Ook maar net he :naughty

 

Hier alles goed. Zaterdag boven verwachting met mn knollebollie weg geweest op endurance. Nooit durven dromen dat ze zo snel zou herstellen. We hebben de 35 km goed uitgereden, overal direct goedgekeurd en uiteindelijk ook nog eens 25e vd 70 geworden :shocked :wub2

 

utrechtse-heuvelrug_D212515.jpg

 

Met die grote links hebben we de hele rit meegereden, kleine had van me heeft het super gedaan, en uiteindelijk op de laatste keuring de grote reus verslagen :naughty

 

utrechtse-heuvelrug_D212517.jpg

 

:wub2

 

Net is goed genoeg hé :bleh:

 

:woot_jump::thumb_yello:

 

Daarom zeg ik t maar even. Ik heb wel vaak koude voeten en dan samen onder de dekens gaan liggen helpt enorm hoor! Denk er maar aan mocht je eens koude voeten hebben:naughty :thumb_yello

 

Ik ga even tanden poetsen enzo anders maak ik straks de bejaardenclan weer wakker:thumbdown

 

Ik zal eraan denken :naughty: Merci voor de raad :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Als we toch met foto's aan het gooien zijn .. ikke gisteren gemaakt..

 

IMG_3001-border.jpg

 

IMG_3026-border.jpg

 

IMG_3028-border.jpg

 

Die op de 1e plaats hoorde bij ons :biggrin2: (en die andere kennen we ook dus dat is altijd leuk).

IMG_3047-border.jpg

 

IMG_3050-border.jpg

 

IMG_3031-border.jpg

Link to comment
Share on other sites

:roftl::roftl:

 

Goed hoor, van Annik en haar super groomteam :thumb_yello

 

:naughty: Je zou het baasje eens moeten zien..

 

Ja, inderdaad .. zonder ons had ze het echt niet gered :mf_rosetinted:

(yeah right .. ik heb dus echt niet veel nuttigs gedaan hoor :blush-anim-cl:)

 

Doodse stilte :blink:

 

Snorry, drukjes.. :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Alblasserdam.

Wat schattig is ie toch :mf_lustslow: Daar zou ik me meteen beter van gaan voelen.

 

Nou, dan is 20km nog veel denk ik.... Wonen we eigenlijk best wel vlak bij elkaar, als we hard schreeuwen kunnen we elkaar vast horen:naughty:

En ja, hij is echt een schat hoor, als ik hem niet had zou ik er veel rotter aan toe zijn (en o wat was Gerard aan t vissen vanavond, wie of wat Mica was:roftl::roftl:)

 

Nou moe, al die paardenfoto's..... Dat zit er voor mij niet meer in vrees ik.... Hoewel, ik houd me daar toch niet zo heel erg aan. Een buitenrit is al een stuk minder stoffig dan een uurtje rijden in een duffe binnenbak natuurlijk....

Zat er eigenlijk over te denken het weer goed op te gaan pakken, maar dat is toch wel een beetje uit mn hoofd gepraat......:tears:

Silke wacht op me...

221314145_5_K_AE.jpeg

Link to comment
Share on other sites

:naughty: Je zou het baasje eens moeten zien..

 

Ja, inderdaad .. zonder ons had ze het echt niet gered :mf_rosetinted

(yeah right .. ik heb dus echt niet veel nuttigs gedaan hoor :blush-anim-cl)

 

 

Baasje is niet verkeerd van de foto's :blush-anim-cl:

 

Enne, je bent wel een deelnemer van het winnende team hoor!!! Zonder grooms haalt ze die eerste plek niet!

 

Nou moe, al die paardenfoto's..... Dat zit er voor mij niet meer in vrees ik.... Hoewel, ik houd me daar toch niet zo heel erg aan. Een buitenrit is al een stuk minder stoffig dan een uurtje rijden in een duffe binnenbak natuurlijk....

Zat er eigenlijk over te denken het weer goed op te gaan pakken, maar dat is toch wel een beetje uit mn hoofd gepraat......:tears:

Silke wacht op me...

221314145_5_K_AE.jpeg

 

2 maanden terug zeiden ze nog dat Carien nooit een endurance zou lopen... Jij komt er ook wel weer :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Baasje is niet verkeerd van de foto's :blush-anim-cl:

 

Enne, je bent wel een deelnemer van het winnende team hoor!!! Zonder grooms haalt ze die eerste plek niet!

 

 

 

2 maanden terug zeiden ze nog dat Carien nooit een endurance zou lopen... Jij komt er ook wel weer :huglove:

 

:naughty::mf_rosetinted:

 

Ja nou .. ik denk dat het zonder mij ook gelukt was hoor :bleh:

 

Inderdaad Anouk, gewoon rustigaan en niks willen overhaasten en alles komt weer in orde. Je zit weer op Silke voordat je het weet :wink2::thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Van t weekend lijkt me een geschikt moment:naughty:

 

Of zou dat dan weer te snel zijn??

Nouja, feit is dat ik allergisch ben, maar dan nog. Ik ga iets wat ik leuk vind niet zomaar opgeven....

Zo had ik vanmorgen ineens het rare idee dat mn ratten beter weg konden. Nou mooi niet hoor, dat achterlijke idee is mn hoofd alweer volledig uit. Zolang ze niet kunnen garanderen dat het helpt ga ik niets wegdoen....Die beestjes zijn mn grootste hobby:blink: Dat geef ik echt niet zomaar op :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Van t weekend lijkt me een geschikt moment:naughty:

 

Of zou dat dan weer te snel zijn??

Nouja, feit is dat ik allergisch ben, maar dan nog. Ik ga iets wat ik leuk vind niet zomaar opgeven....

Zo had ik vanmorgen ineens het rare idee dat mn ratten beter weg konden. Nou mooi niet hoor, dat achterlijke idee is mn hoofd alweer volledig uit. Zolang ze niet kunnen garanderen dat het helpt ga ik niets wegdoen....Die beestjes zijn mn grootste hobby:blink: Dat geef ik echt niet zomaar op :sneaky2:

 

Lijkt mij persoonlijk een beetje snel :bleh:

Maar als je je goed voelt ... :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Van t weekend lijkt me een geschikt moment:naughty:

 

Of zou dat dan weer te snel zijn??

Nouja, feit is dat ik allergisch ben, maar dan nog. Ik ga iets wat ik leuk vind niet zomaar opgeven....

Zo had ik vanmorgen ineens het rare idee dat mn ratten beter weg konden. Nou mooi niet hoor, dat achterlijke idee is mn hoofd alweer volledig uit. Zolang ze niet kunnen garanderen dat het helpt ga ik niets wegdoen....Die beestjes zijn mn grootste hobby:blink: Dat geef ik echt niet zomaar op :sneaky2:

 

Moeyt je niet doen hoor, je hobby wegdoen!! :blink:

 

Verwacht je van het weekend weer thuis te zijn? :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Niet zo eigenwijs :blink: Misschien wel, maar in dit geval was je er wél bij, en dus deel van het succesteam :naughty::thumb_yello:

 

Jaja, het is al goed .. Merci :roftl:

 

Het was trouwens wel spannend gisteren. Ik had sowieso al de hele tijd het gevoel voor het podium, maar dan als 2e (achter die persoon die nu 2e was, we (inclusief hij denk ik :blej:) waren er echt van overtuigd dat die zou winnen). Net voor de prijsuitreiking was ik met degene die de uitreiking zou doen aan het praten (had de papieren al vast) en zegt die zo van: jij, goed gereden? Ik zeg: ik heb niet gereden .. Zegt die: oh, goed gegroomt dan?

 

Dus ja, toen dacht ik wel dat het podium binnen was (ookal kon die dat natuurlijk wel zeggen terwijl ze juist helemaal laatste zou zijn ofzo, maar kom :roftl:) maar had echt nooit gedacht dat het de 1e plaats zou zijn .. en die nu 2e was ook niet .. die z'n gezicht was geld waard :naughty:

Link to comment
Share on other sites

:roftl: Mn ventilator deed het nauwelijks nog, dus dat ding helemaal uit elkaar gesloopt, schoon gemaakt en op hoop van zegen weer in elkaar gezet. Tot mn stomme verbazing deed ie het weer super :naughty:

 

Maar nu doet ie het zo goed dat 'k met kippevel op mn armen zit :blink::naughty::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Lijkt mij persoonlijk een beetje snel :bleh:

Maar als je je goed voelt ... :wink2:

 

Mwah... snel... :naughty:

 

Maar op zich heb je wel gelijk Anouk. Jij bent de enige die kan beslissen of het zo belangrijk voor je is dat je het bijbehorende ongemak kunt verdragen. Je kunt tenslotte niet alle leuke dingen uit je leven weren, 't moet wel een beetje aardig blijven allemaal.

Link to comment
Share on other sites

Het was trouwens wel spannend gisteren. Ik had sowieso al de hele tijd het gevoel voor het podium, maar dan als 2e (achter die persoon die nu 2e was, we (inclusief hij denk ik :blej:) waren er echt van overtuigd dat die zou winnen). Net voor de prijsuitreiking was ik met degene die de uitreiking zou doen aan het praten (had de papieren al vast) en zegt die zo van: jij, goed gereden? Ik zeg: ik heb niet gereden .. Zegt die: oh, goed gegroomt dan?

 

Dus ja, toen dacht ik wel dat het podium binnen was (ookal kon die dat natuurlijk wel zeggen terwijl ze juist helemaal laatste zou zijn ofzo, maar kom :roftl:) maar had echt nooit gedacht dat het de 1e plaats zou zijn .. en die nu 2e was ook niet .. die z'n gezicht was geld waard :naughty:

 

Haha, geweldig!! 40 km, is dat klasse 1 of 2? Ben niet zo thuis in de belgische klasses... :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Lijkt mij persoonlijk een beetje snel :bleh:

Maar als je je goed voelt ... :wink2:

Nee was een geintje hoor, dat doen we maar niet, dat is inderdaad een beetje erg snel. Sowieso aangezien ik nu door die infectie geen Humira mag spuiten en dus weer veel meer pijn in mn botten en gewrichten krijg. En ik houd vocht vast, dat beest zou niet weten wat dr overkwam als er ineens een meer dan 10kg zwaarder iemand op dr neerploft.... Voel me een olifant, en de grap is dat ik er niets aan kan doen want eten lukt dus amper. Het zit allemaal op mn heupen, kont en in mn benen. De rest wordt weer zienderogen minder, de kippen kunnen weer op stok op mn sleutelbeenderen:blink:

Moeyt je niet doen hoor, je hobby wegdoen!! :blink:

 

Verwacht je van het weekend weer thuis te zijn? :thumb_yello:

 

Ja, ik hoop eigenlijk woensdag weg te gaan hier. Dan heb ik er vanaf 24 mei ingelegen en dat is weer even lang genoeg naar mijn zin:wink2:

Link to comment
Share on other sites

Haha, geweldig!! 40 km, is dat klasse 1 of 2? Ben niet zo thuis in de belgische klasses... :blush-anim-cl:

 

Uhm .. goh ..

Zal wel klasse 1 zijn? Gaat dat niet tot bijna 60 km ofzo?

 

(belgische klasses zijn simpel .. 20, 30, 40, 60, 80, 100 km .. alleen zijn de routes nooit precies dat aantal kilometers, maarja.. :roftl:)

 

Jahoor... :blink:

 

Bij mn ouders thuis heb ik internet dat om 23:00 besluit dat ik moet gaan slapen... Hier gaat om 23:30 mn aquarium licht uit :blink::roftl:

 

Gezellig :naughty::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Mwah... snel... :naughty:

 

Maar op zich heb je wel gelijk Anouk. Jij bent de enige die kan beslissen of het zo belangrijk voor je is dat je het bijbehorende ongemak kunt verdragen. Je kunt tenslotte niet alle leuke dingen uit je leven weren, 't moet wel een beetje aardig blijven allemaal.

 

Nee wees gerust, ik ga van t weekend echt nog geen rare dingen doen hoor!

Maar wat je zegt is dus helemaal hoe ik denk. Ze kunnen wel zeggen dat t niet meer mag, maar zolang ze geen garanties kunnen geven dat t echt wat uitmaakt....Net als met mn beesten, ze zouden het liefst zien dat die weggingen. Maar ze weten niet eens hoe sarco ontstaat dus wie zegt mij dat die beesten ermee te maken hebben? Bovendien, kijk hoeveel vieze beestjes een mens bij zich draagt. Op elk mensenlichaam huisvest ongeveer 1,5 kg aan bacterien....Smerige gedachte eigenlijk maar ik bedoel als ze willen dat ik zo min mogelijk oploop, moet ik in een glazen huis gaan wonen ofzo, steriel. Dat schiet ook niet op, dus kan ik mn ratjes net zo goed houden he??

Het leven moet wel een beetje leuk blijven, en daar zorg ik wel voor:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy