Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

Nee was een geintje hoor, dat doen we maar niet, dat is inderdaad een beetje erg snel. Sowieso aangezien ik nu door die infectie geen Humira mag spuiten en dus weer veel meer pijn in mn botten en gewrichten krijg. En ik houd vocht vast, dat beest zou niet weten wat dr overkwam als er ineens een meer dan 10kg zwaarder iemand op dr neerploft.... Voel me een olifant, en de grap is dat ik er niets aan kan doen want eten lukt dus amper. Het zit allemaal op mn heupen, kont en in mn benen. De rest wordt weer zienderogen minder, de kippen kunnen weer op stok op mn sleutelbeenderen:blink:

 

 

Ja, ik hoop eigenlijk woensdag weg te gaan hier. Dan heb ik er vanaf 24 mei ingelegen en dat is weer even lang genoeg naar mijn zin:wink2:

 

En als dat vocht dadelijk ook weg is is er dus niks meer van Anouk over? :blink:

 

Dat zou fijn zijn, als je dan lekker naar huis mag! Is ook wel lang genoeg geweest dan ja...

 

Heb je trouwens al de foto's gezien van die leuke jongen waar ze Bienie gister geprobeerd aan te hebben koppelen? :naughty:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Uhm .. goh ..

Zal wel klasse 1 zijn? Gaat dat niet tot bijna 60 km ofzo?

 

(belgische klasses zijn simpel .. 20, 30, 40, 60, 80, 100 km .. alleen zijn de routes nooit precies dat aantal kilometers, maarja.. :roftl:)

 

 

 

Gezellig :naughty::roftl:

 

Ok, in Nl volgens mij tot 39, maar dat weet ik eigenlijk ineens niet meer zeker... :blush-anim-cl:

 

Fijn he :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Heb je trouwens al de foto's gezien van die leuke jongen waar ze Bienie gister geprobeerd aan te hebben koppelen? :naughty:

 

:shocked:

 

(niet alleen gisteren trouwens .. en ook nog eens door verschillende mensen die dat niet van mekaar kunnen weten ... :roftl:)

 

Ok, in Nl volgens mij tot 39, maar dat weet ik eigenlijk ineens niet meer zeker... :blush-anim-cl:

 

Fijn he :naughty:

 

Oh neen, ik zit verkeerd .. Zal wel kloppen wat je zegt ja.

Dan was het dus een klasse 2 :mf_rosetinted::roftl:

Link to comment
Share on other sites

:shocked:

 

(niet alleen gisteren trouwens .. en ook nog eens door verschillende mensen die dat niet van mekaar kunnen weten ... :roftl:)

 

 

 

Oh neen, ik zit verkeerd .. Zal wel kloppen wat je zegt ja.

Dan was het dus een klasse 2 :mf_rosetinted::roftl:

 

Jullie zijn gewoon een leuke combi!! :thumb_yello:

 

Korte klasse 2 dus, super hoor :punk:

Link to comment
Share on other sites

Jullie zijn gewoon een leuke combi!! :thumb_yello:

 

Korte klasse 2 dus, super hoor :punk:

 

:roftl: En dat kan jij weten natuurlijk ...

 

:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

En als dat vocht dadelijk ook weg is is er dus niks meer van Anouk over? :blink:

 

Dat zou fijn zijn, als je dan lekker naar huis mag! Is ook wel lang genoeg geweest dan ja...

 

Heb je trouwens al de foto's gezien van die leuke jongen waar ze Bienie gister geprobeerd aan te hebben koppelen? :naughty:

 

Zoiets ja. Dan ben ik weer een gratenbaal ipv een gezonde hollandse meid. Maarja dat gezonde is toch al niet van toepassing.... Maar dan krijg je weer zoiets

241454885_5_Nv80.jpeg

Persoonlijk vind ik dat echt niets. Als ik te lang op dezelfde manier zit doet alles zeer, laat staan als je dagenlang in je nest ligt. Kreeg er echt doorligplekken van omdat t alleen nog bot met vel eromheen was. En t was altijd bot met vel met vet ertussen....Nu zal het zoiets zijn, hoewel mn handen echt botterig zijn, echt alle spieren die ik had (nou dat waren er veel hoor:roftl:) zijn weg, maar voor de rest zal t nu zoiets zijn, ook qua kleur

6835405_500_500_hQqF.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Trouwens, foto's van jongen waar ze Bienie aan proberen te koppelen??

Waar??

En Mika dan:shocked::boxed::blink:

 

Op mijn pc (ergens) :bleh:

(hij staat trouwens ook op 1 van de foto's die ik eerder gepost heb :naughty:)

 

Het is niet omdat ze dat proberen dat dat ook lukt hé :roftl:

 

Goedenavond!

 

Ik denk ik scroll even snel door de laatste pagina heen, maar het enige wat ik onthouden heb is 1,5 kilo bacteriën! :shocked

 

:roftl: Goedenavond..

Link to comment
Share on other sites

:roftl: En dat kan jij weten natuurlijk ...

 

Jups!

 

Zoiets ja. Dan ben ik weer een gratenbaal ipv een gezonde hollandse meid. Maarja dat gezonde is toch al niet van toepassing.... Maar dan krijg je weer zoiets

241454885_5_Nv80.jpeg

Persoonlijk vind ik dat echt niets. Als ik te lang op dezelfde manier zit doet alles zeer, laat staan als je dagenlang in je nest ligt. Kreeg er echt doorligplekken van omdat t alleen nog bot met vel eromheen was. En t was altijd bot met vel met vet ertussen....Nu zal het zoiets zijn, hoewel mn handen echt botterig zijn, echt alle spieren die ik had (nou dat waren er veel hoor:roftl:) zijn weg, maar voor de rest zal t nu zoiets zijn, ook qua kleur

6835405_500_500_hQqF.jpeg

 

Snel weer wat bijkomen dus als je weer thuis bent!

 

Trouwens, foto's van jongen waar ze Bienie aan proberen te koppelen??

Waar??

En Mika dan:shocked :boxed blink:

 

:naughty:

 

Goedenavond!

 

Ik denk ik scroll even snel door de laatste pagina heen, maar het enige wat ik onthouden heb is 1,5 kilo bacteriën! :shocked:

 

:roftl:

 

Avond!

Link to comment
Share on other sites

Goedenavond!

 

Ik denk ik scroll even snel door de laatste pagina heen, maar het enige wat ik onthouden heb is 1,5 kilo bacteriën! :shocked:

Ja kan er ook niets aan doen. Dat was een van de eerste dingen die mn immunoloog me toen vertelde. Op zich wel een pakkende openingszin want hij blijft wel hangen he?:roftl:

Op mijn pc (ergens) :bleh:

(hij staat trouwens ook op 1 van de foto's die ik eerder gepost heb :naughty:)

 

Het is niet omdat ze dat proberen dat dat ook lukt hé :roftl:

Ik schrok al...Kon me er al niets bij voorstellen....

 

Maar even serieus: Zie jij zelf het nut van die koppelpoging of heb je zelf zoiets van laat maar? Of zeg je dat lekker niet:bleh:

*gaat terugzoeken*

Link to comment
Share on other sites

Ja kan er ook niets aan doen. Dat was een van de eerste dingen die mn immunoloog me toen vertelde. Op zich wel een pakkende openingszin want hij blijft wel hangen he?:roftl:

 

Ik schrok al...Kon me er al niets bij voorstellen....

 

Maar even serieus: Zie jij zelf het nut van die koppelpoging of heb je zelf zoiets van laat maar? Of zeg je dat lekker niet:bleh:

*gaat terugzoeken*

 

Zie je jezelf al in de kroeg staan met een biertje, en op een leuke gozer afstappen... "he, weet je dat..." :roftl:

 

Hij is wel leuk hoor Anouk... :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Snel weer wat bijkomen dus als je weer thuis bent!

Hoe?? Dat is het hele punt...eetlust is totaal verdwenen en als t net zo gaat als 'normaal' dan duurt dat wel een jaartje ofzo. Was eigenlijk net weer lekker begonnen met eten. Zo op die laatste valt t mee, maar echt, mn schouders enzo zijn best wel uitgemergeld... Misschien weer wat vaker een brownie bakken, al heb ik daar ook totaal geen trek in....

Laten we beginnen met de Fortifresh die de dietiste voor me regelt. Heb net drie weken geleden een hele lading weggekacheld onder t mom "zo, die tijd hebben we gehad, dat hebben we niet meer nodig." :blink::boxed:

Timing he?:roftl::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik schrok al...Kon me er al niets bij voorstellen....

 

Maar even serieus: Zie jij zelf het nut van die koppelpoging of heb je zelf zoiets van laat maar? Of zeg je dat lekker niet:bleh:

*gaat terugzoeken*

 

Tja, nut ... Neen, het heeft geen nut .. weet dat hij het niet ziet zitten :roftl:

Link to comment
Share on other sites

:roftl: Goedenavond..

 

:roftl:

 

Avond!

 

:bye: Alles goed hier? Ook zo'n heerlijk onweer bij jullie?

 

Ja kan er ook niets aan doen. Dat was een van de eerste dingen die mn immunoloog me toen vertelde. Op zich wel een pakkende openingszin want hij blijft wel hangen he?:roftl:

 

Euh ja.. :blink: Met zo'n openingszin kan je zeker wel een jongen aan de haak slaan! Misschien iets voor Werchter... :fisch:

Link to comment
Share on other sites

Goedenavond!

 

Ik denk ik scroll even snel door de laatste pagina heen, maar het enige wat ik onthouden heb is 1,5 kilo bacteriën! :shocked:

 

Verdwaal ik even in de mikagasmics, lees ik dit bij terugkeer :eek:

Link to comment
Share on other sites

:bye: Alles goed hier? Ook zo'n heerlijk onweer bij jullie?

 

 

Ohja, geweldig .. Net weer het nieuws aan het kijken om te zien waar het nu weer onder water staat :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Hoe?? Dat is het hele punt...eetlust is totaal verdwenen en als t net zo gaat als 'normaal' dan duurt dat wel een jaartje ofzo. Was eigenlijk net weer lekker begonnen met eten. Zo op die laatste valt t mee, maar echt, mn schouders enzo zijn best wel uitgemergeld... Misschien weer wat vaker een brownie bakken, al heb ik daar ook totaal geen trek in....

Laten we beginnen met de Fortifresh die de dietiste voor me regelt. Heb net drie weken geleden een hele lading weggekacheld onder t mom "zo, die tijd hebben we gehad, dat hebben we niet meer nodig." :blink::boxed:

Timing he?:roftl::roftl:

 

Ehmm... Ja... Geen idee?

 

:bye: Alles goed hier? Ook zo'n heerlijk onweer bij jullie?

 

Sinds een half uurtje ja... Maar wel fikse klappen!!

Link to comment
Share on other sites

Verdwaal ik even in de mikagasmics, lees ik dit bij terugkeer :eek:

 

:lmfao: Sorry! Maar het was zo schokkend!!

 

Ohja, geweldig .. Net weer het nieuws aan het kijken om te zien waar het nu weer onder water staat :boxed:

 

Ah ja, in België is het helemaal hopeloos! :thumbdown: Is het bij jou in de buurt ook zo erg?

 

Sinds een half uurtje ja... Maar wel fikse klappen!!

 

Ja, ik vind ze eng! :blink: Hier is het nu voornamelijk alleen flitsen... maarja die zijn wel het gevaarlijkste natuurlijk!

Link to comment
Share on other sites

Ah ja, in België is het helemaal hopeloos! :thumbdown: Is het bij jou in de buurt ook zo erg?

 

Hier is het erg geweest .. momenteel is het hier al een tijdje stil. Laat het zo maar blijven :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Tja, nut ... Neen, het heeft geen nut .. weet dat hij het niet ziet zitten :roftl:

He dat is minder dan, wat een sukkel dan als ie jou niet ziet zitten... Hij weet niet wat hij mist!!

Euh ja.. :blink: Met zo'n openingszin kan je zeker wel een jongen aan de haak slaan! Misschien iets voor Werchter... :fisch:

Ik zal m onthouden ja, wie weet wat we ermee bereiken he??

Ben trouwens toch maar even rond aan t kijken voor een vernevelaar met een accu. Dacht er desnoods eentje zelf te kopen maar zo'n kreng kost 400 pleuro en dan moet je dus ook elke keer alle filters enzo zelf betalen. Dus heb mn moeder maar even met de longarts in t azM laten mailen, kostte dat mij geen tijd en als t een beetje meezit heb ik m dan zo geregeld. Die rolstoel zou ook nog wel eens nuttiger kunnen zijn dan in eerste instantie gedacht Jose, aparte ingangen, plaatsen bij t podium.....Need I say more:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Hier is het erg geweest .. momenteel is het hier al een tijdje stil. Laat het zo maar blijven :bleh:

 

Hier begint het geloof ik weer opnieuw. In elk geval gaat t weer erger flitsen. Persoonlijk vind ik dat wel mooi hoor, zolang ik binnenzit vind ik het best....

Link to comment
Share on other sites

He dat is minder dan, wat een sukkel dan als ie jou niet ziet zitten... Hij weet niet wat hij mist!!

 

Juist wel denk ik .. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ja, ik vind ze eng! :blink: Hier is het nu voornamelijk alleen flitsen... maarja die zijn wel het gevaarlijkste natuurlijk!

 

Vind ze niet eng, maar gaat flink tekeer!!

 

Maarre, ik ga slapen... Slaap lekker allemaal :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Vind ze niet eng, maar gaat flink tekeer!!

 

Maarre, ik ga slapen... Slaap lekker allemaal :huglove:

 

Slaap goed!

 

Byebye :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy