Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Heyaa! :roftl: Ik ook xD Latijn huiswerk.. :fisch:

ik ICT..zit ik alles op te zoeken op internet en op die cd..vind maar de helft..staat er een oef op die we met het hb moeten maken..doe ik mn boek open..staan daar alle antwoorden in..:boxed:tja..:glasses2:

Link to comment
Share on other sites

Je huiswerk is af?:naughty:

 

3/4..:naughty:

maar ben het overschrijven beu..::thumbdown:

 

ik ICT..zit ik alles op te zoeken op internet en op die cd..vind maar de helft..staat er een oef op die we met het hb moeten maken..doe ik mn boek open..staan daar alle antwoorden in..:boxed:tja..:glasses2:

Link to comment
Share on other sites

ik ICT..zit ik alles op te zoeken op internet en op die cd..vind maar de helft..staat er een oef op die we met het hb moeten maken..doe ik mn boek open..staan daar alle antwoorden in..:boxed:tja..:glasses2:

 

Handig.. Ik dacht dat ik net alles geleerd had, merk ik dat ik het verkeerde he geleerd.. :boxed: Weer opnieuw beginnen duss.. :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Handig.. Ik dacht dat ik net alles geleerd had, merk ik dat ik het verkeerde he geleerd.. :boxed: Weer opnieuw beginnen duss.. :thumbdown:

 

Oeps.....dat is wat je noemt minder....

Ik heb mn map dichtgedaan, scheelt wat ruimte.:roftl: Zie mezelf niet heel veel meer doen vanavond eigenlijk. Morgen weer een dag he??:thumb_yello::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

troost je..had ik ook..met frans..alleen kwam ik er pas achter toen ik de toets voor me kreeg..:boxed::naughty

:roftl::roftl:Om eerlijk te zijn...dit klinkt bekend:boxed:

:yay::woot_jump::yay:..

 

Wat is er? Ben je klaar of vier je je 4646e post?

Link to comment
Share on other sites

Oeps.....dat is wat je noemt minder....

Ik heb mn map dichtgedaan, scheelt wat ruimte.:roftl Zie mezelf niet heel veel meer doen vanavond eigenlijk. Morgen weer een dag he??:thumb_yello :mf_rosetinted

 

om te leren??..of om je posts hier omhoog te krikken??..:naughty:

 

Aaaj. :boxed Das vervelend!

jah..had 3 op 13..:bleh:

 

:roftl::roftl Om eerlijk te zijn...dit klinkt bekend:boxed:

 

 

Wat is er? Ben je klaar of vier je je 4646e post?

 

tja..:naughty:

euhm..ik ben klaar..:naughty:n dat andere had ik nog niet eens door..maarja..:punk:

Link to comment
Share on other sites

Ik ben zo ongeveer klaar! :punk: Toch maar verder op anouk's plaatjes studeren.. :naughty::licks_lips:

 

Die zijn veel interessanter dan de gemiddelde leerstof he?:thumb_yello::drool:

 

Enne Charlotte: Morgen stamp ik die ongein er gewoon effe in joh. Misschien ga ik zelfs zo nog even actief zijn, maar de buurvrouw heeft nogal luidruchtige visite (bezoekuur is allang afgelopen maar ach) en dat leert ook niet echt lekker he?

Link to comment
Share on other sites

Ik ben zo ongeveer klaar! :punk: Toch maar verder op anouk's plaatjes studeren.. :naughty::licks_lips:

 

yeey..:punk:

 

kmoet stoppen, bye! :huglove: Naar bed.. en verder dromen, studeren op de posters die op m' plafond hangen, en op LICM.. :licks_lips

Slaap/droom ze..:wink2:

ByeBye..:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Die zijn veel interessanter dan de gemiddelde leerstof he?:thumb_yello::drool:

 

Enne Charlotte: Morgen stamp ik die ongein er gewoon effe in joh. Misschien ga ik zelfs zo nog even actief zijn, maar de buurvrouw heeft nogal luidruchtige visite (bezoekuur is allang afgelopen maar ach) en dat leert ook niet echt lekker he?

 

ok dan..:wink2:

n dan kan je je idd niet echt concentreren..tsss..die buren tog altijd hé..:naughty:

Link to comment
Share on other sites

kmoet stoppen, bye! :huglove: Naar bed.. en verder dromen, studeren op de posters die op m' plafond hangen, en op LICM.. :licks_lips:

 

Okee, ik zal zorgen dat je morgen weer wat nieuwe opgaven aantreft voor als je je huiswerk afhebt:naughty:

Slaap lekker voor later en tot morgen ofzo!!

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

ok dan..:wink2:

n dan kan je je idd niet echt concentreren..tsss..die buren tog altijd hé..:naughty:

Nou he? Ze zouden verboden moeten worden:thumbdown::roftl:

Ellow :mf_rosetinted:

 

BIENIEEEE!!!! :woot_jump:

Hoe is het ermee?

Het gaat m niet worden hoor, dit weekend met Silke...:blink:

Link to comment
Share on other sites

yuw..:glasses2

 

:mf_rosetinted:

 

BIENIEEEE!!!! :woot_jump:

Hoe is het ermee?

Het gaat m niet worden hoor, dit weekend met Silke...:blink:

 

Noukje!! :biggrin2:

 

Neen? Gaat het niet zo goed? :boxed:

 

Hier gaat het wel .. vandaag bij de dokter geweest, die heeft weer makkelijk centjes aan mij verdient (moet toch eens gaan denken over een carrière-switch :roftl:). Ging ongeveer zo:

Dokter: wat is het probleem

Ik: heb weer een plek op mijn been, is op een dag tijd dubbel zo groot geworden en jeukt vreselijk

Dokter: weer gestoken door een beest

Ik: misschien, kan het me moeilijk voorstellen eigenlijk (hef mijn been al beetje op om te zorgen dat hij er toch maar naar gaat kijken).

Dokter: *kijkt* ja, is duidelijk een allergische reactie op een steek van iets, gewoon zalf op smeren 2x per dag en dan gaat het wel over

Ik: ik heb vandaag al 2x gesmeerd en na de laatste keer merkte ik geen verschil, mag het niet vaker?

Dokter: neen, max. 2x per dag

Ik: maar het jeukt echt wel vreselijk ...

Dokter: neem dan nog maar 1x per dag een pilletje (zijn speciale tegen de jeuk, moet nog eens gaan uittesten of ze werken..)

 

En ja, dat was het.. Toch makkelijk om zo je geld te verdienen hé?

Ik heb het er moeilijk mee om te geloven dat het is door gestoken te zijn. Kan me niet inbeelden wat het dan wel zou zijn, maar toch ... Een beest dat door je broek en je sok uit steekt? Ok, misschien was het deze keer wel mogelijk geweest, maar ik heb vorig jaar ergens nog eens zo'n plek gehad. Die zat toen aan de binnenkant van mijn been onder mijn knie .. Was dus ook gestoken .. Ja, heel makkelijk: door mijn rijbroek, rijkousen en chaps uit terwijl mijn been tegen het zadel/paard aan zit ...

 

Ik weet het niet hoor :boxed:

Link to comment
Share on other sites

jah..sommige tog..niet als ze superlievesgattige diertjes hebben..zoals Kaya n Marsie..:naughty:

 

Mijn buurtjes liggen superschattig te snurken (als een zeehond met kroep:boxed:), te klagen over hoe warm het wel niet is of dus luidruchtige gesprekken te houden met hun visite.....

Die buren hoef ik dus niet:boxed:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy