Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

Goed hoor.

Ik hoop dat er snel nieuwe foto's komen, die zijn te oud:naughty:

En lurken in de Mikagasmic Thread helpt ook veel:das:

 

Ben je ook met een nieuwe studie begonnen toevallig:das:

Hoewel dat wat ik daar zit te doen niet echt lurken genoemd meer kan worden, maarja heb ook teveel tijd zo tussen de oudjes in het ziekenhuis he? Moet toch wat om de avond een beetje gezellig te maken:naughty:

Maar ik ben het met je eens dat het tijd wordt voor wat nieuwe foto's hoor. Hoewel ik een foto niet snel TE oud vind. Ze zijn de moeite van het bekijken nog echt wel waard hoor:thumb_yello: Hoevaak je ze ook ziet, ze blijven leuk:naughty:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wat een aso

 

Hij heeft net een zonnebril opgezet, maar ik herken m nog steeds! :mf_rosetinted:

 

884052fd.jpg

 

Hmm dit is een lastige, maar volgens mij is dit m nog steeds... :blink:

f1273e8a.jpg

 

Betrapt!! Je hebt gelijk hoor. Ik voel me niet echt meer op mn gemak moet ik zeggen. Jij?

Kijk dit dan, hier probeert ie snel nog effies weg te rennen, maar ik heb m in de smiezen. Houdt m alsjeblieft in de gaten meid, die gozer is niet goed bij zn hoofd als je t mij vraagt:thumbdown:Loopt zelfs al shirtloos te gluren....:boxed:

100_0368.jpg

Link to comment
Share on other sites

Betrapt!! Je hebt gelijk hoor. Ik voel me niet echt meer op mn gemak moet ik zeggen. Jij?

Kijk dit dan, hier probeert ie snel nog effies weg te rennen, maar ik heb m in de smiezen. Houdt m alsjeblieft in de gaten meid, die gozer is niet goed bij zn hoofd als je t mij vraagt:thumbdown:Loopt zelfs al shirtloos te gluren....:boxed:

100_0368.jpg

 

Ooh hahaha oh noes! wat een perverseling! :blink:

 

Ik heb hem even boos aangekeken, en toen kreeg ik zo'n gezicht terug! :tears:

 

854d413c.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ik ga er vandoor.

Doei:huglove:

Fijne avond verder!

:bye:

Ooh hahaha oh noes! wat een perverseling!

 

Ik heb hem even boos aangekeken, en toen kreeg ik zo'n gezicht terug! :tears:

 

854d413c.jpg

Laat je niet afschrikken hoor! Hij mag best weten dat het irritant is om steeds geobserveerd te worden. Moet je zien hoe dat nu gewoon RECHT tegenover mn ziekenhuisbedje naar me zit te staren...

mikalebanesdu3.jpg

 

Ik zit hier verdorie om op te knappen, komt er de hele tijd zo'n gozer naar me zitten kijken met zo'n intense blik. Weet echt niet wat ik daar nou weer mee aanmoet hoor....:blink: Die omaatjes vinden het ook maar een beetje vreemd geloof ik:blink:

Link to comment
Share on other sites

Laat je niet afschrikken hoor! Hij mag best weten dat het irritant is om steeds geobserveerd te worden. Moet je zien hoe dat nu gewoon RECHT tegenover mn ziekenhuisbedje naar me zit te staren...

mikalebanesdu3.jpg

 

Ik zit hier verdorie om op te knappen, komt er de hele tijd zo'n gozer naar me zitten kijken met zo'n intense blik. Weet echt niet wat ik daar nou weer mee aanmoet hoor....:blink Die omaatjes vinden het ook maar een beetje vreemd geloof ik:blink

 

Jeeez, zit daar een beetje knap te wezen tegenover je, hoe durft ie! :thumbdown: Ik zou m slaan... :sneaky2:

 

01c2088e.jpg

aah.. okey... of misschien toch niet.. :wub2:

 

In meerdere opzichten Anouk toch, wat zeg je nou weer?:blink:

 

Hmm ik heb geen idee wat je daarmee bedoelt! :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Jeeez, zit daar een beetje knap te wezen tegenover je, hoe durft ie! :thumbdown Ik zou m slaan... :sneaky2

 

01c2088e.jpg

aah.. okey... of misschien toch niet.. :wub2

Slaan? Mwah, nee, stel dat ik m beschadig, dat zou ik echt wel zonde vinden hoor:boxed: Bovendien, hij is wel lief hoor, vroeg net aan m waar hij dacht mee bezig te zijn en sinds dat moment zitten we gezellig te praten:blush-anim-cl:

 

:naughty:naughty..

 

kijk dan..hij zit ons hier gwn uit te lachen!!..:boxed:

U1978P28T3D1980364F326DT20080409164.jpg

Nou moe, wat een hork:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Slaan? Mwah, nee, stel dat ik m beschadig, dat zou ik echt wel zonde vinden hoor:boxed: Bovendien, hij is wel lief hoor, vroeg net aan m waar hij dacht mee bezig te zijn en sinds dat moment zitten we gezellig te praten:blush-anim-cl:

 

 

Nou moe, wat een hork:thumbdown:

jah..:tears:..

n waarover praat die enge zoal??..:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Slaan? Mwah, nee, stel dat ik m beschadig, dat zou ik echt wel zonde vinden hoor:boxed: Bovendien, hij is wel lief hoor, vroeg net aan m waar hij dacht mee bezig te zijn en sinds dat moment zitten we gezellig te praten:blush-anim-cl:

 

Aaah zeg als jullie klaar zijn... :das: ..vraag hem dan even langs Apeldoorn te komen wil je? Ik heb nog iets met hem af te handelen! :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

n waarover praat die enge zoal??..:naughty

Dat kan ik hier maar beter niet zeggen. Het is een raar mannetje, met eigenaardige ideetjes:das::roftl:

Aaah zeg als jullie klaar zijn... :das: ..vraag hem dan even langs Apeldoorn te komen wil je? Ik heb nog iets met hem af te handelen! :biggrin2:

Is goed, heb t doorgegeven, maar hij komt in de loop van morgen pas. Vannacht blijft hij gezellig hier:thumb_yello:

ik ga er maar weer eens vandoor..

ByeBye..:huglove:

 

Inmiddels ben je al weg, maargoed, beter laat dan nooit dus:

Welterusten, slaap lekker en sweet dreams!

Zie je snel weer, niet dromen over enge stalkers hoor:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Dat kan ik hier maar beter niet zeggen. Het is een raar mannetje, met eigenaardige ideetjes:das::roftl:

 

Is goed, heb t doorgegeven, maar hij komt in de loop van morgen pas. Vannacht blijft hij gezellig hier:thumb_yello:

 

 

Potverdorie.. nouja ik gun het je natuurlijk van harte :blush-anim-cl: maar ik heb hem liever dan morgenochtend want dan ben ik even alleen! :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Potverdorie.. nouja ik gun het je natuurlijk van harte :blush-anim-cl maar ik heb hem liever dan morgenochtend want dan ben ik even alleen! :mf_rosetinted:

Goed dat je het zegt. Ik ben om zes uur wakker dus dan wordt hij ook wakker. Als we klaar zijn met douchen en ontbijten (nieuwe variant op chicken tonight is chicken this morning. Schijnt bijzonder goed te smaken:thumb_yello:) stuur ik m naar jou!!!:thumb_yello::mf_rosetinted:

Goeiesavonds :mf_rosetinted:

Hee! Alles goed met jou?

Let maar niet op ons, we zijn verwikkeld in een zeer serieus gesprek:naughty: Hebben denk ik te hard gestudeerd:bleh:

Link to comment
Share on other sites

Goed dat je het zegt. Ik ben om zes uur wakker dus dan wordt hij ook wakker. Als we klaar zijn met douchen en ontbijten (nieuwe variant op chicken tonight is chicken this morning. Schijnt bijzonder goed te smaken:thumb_yello:) stuur ik m naar jou!!!:thumb_yello::mf_rosetinted:

 

Hee! Alles goed met jou?

Let maar niet op ons, we zijn verwikkeld in een zeer serieus gesprek:naughty: Hebben denk ik te hard gestudeerd:bleh:

 

:naughty:krijg ik nou antwoord op iets wat ik nog niet eens gevraagd heb?

maar met mij ook goed, morgen m'n eerste dag bij de appie...cassiere...en ik ben onwijs zenuwachtig xD

Link to comment
Share on other sites

Goeiesavonds :mf_rosetinted:

 

Hooooi! :bye: Nog altijd een crush on Wouter? :naughty:

 

Goed dat je het zegt. Ik ben om zes uur wakker dus dan wordt hij ook wakker. Als we klaar zijn met douchen en ontbijten (nieuwe variant op chicken tonight is chicken this morning. Schijnt bijzonder goed te smaken:thumb_yello:) stuur ik m naar jou!!!:thumb_yello::mf_rosetinted:

 

Aaah nouja chicken at lunch zal vast ook wel lekker zijn.. toch? Lekker broodje kip met sla en tomaat..? Maar denk je dat ie niet te vol raakt van al die chicken op één dag?

Link to comment
Share on other sites

Hooooi! :bye: Nog altijd een crush on Wouter? :naughty:

 

 

:blush-anim-cl:Ik ga 14 Juni weer, en 27 november weer. en volgend jaar februarie/maart ook weer :wub2: En hopelijk in de tussentijd ook nog ergens...:naughty:

Link to comment
Share on other sites

:naughty:krijg ik nou antwoord op iets wat ik nog niet eens gevraagd heb?

maar met mij ook goed, morgen m'n eerste dag bij de appie...cassiere...en ik ben onwijs zenuwachtig xD

Jep. Ik dacht dan hebben we dat maar vast gehad:naughty:

Spannend morgen, ik zou ook zenuwachtig zijn! Denk maar lekker aan t geld wat je ermee gaat verdienen, dat helpt je vast over t moeilijkste punt heen. Zo'n eerste dag is nooit echt geweldig he? Maar dat gaat vast helemaal goedkomen joh! Succes:thumb_yello:

Aaah nouja chicken at lunch zal vast ook wel lekker zijn.. toch? Lekker broodje kip met sla en tomaat..? Maar denk je dat ie niet te vol raakt van al die chicken op één dag?

 

Welnee. Kip is lichtverteerbaar he?

Link to comment
Share on other sites

:blush-anim-cl:Ik ga 14 Juni weer, en 27 november weer. en volgend jaar februarie/maart ook weer :wub2: En hopelijk in de tussentijd ook nog ergens...:naughty:

 

Ooo wow! Dat is gaaf! Ik heb hem nog geen een keer live gezien! :thumbdown: Maar dat gaat vast nog wel gebeuren! Ik had nog wel de promo op Utrecht CS gespot! Zeer tof! :thumb_yello:

 

 

Welnee. Kip is lichtverteerbaar he?

 

Dat schijnt bij mannen iets gecompliceerder te liggen dan bij vrouwen.. maarja hij is nog jong, dus zijn spijsvertering kan wel wat hebben! :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ooo wow! Dat is gaaf! Ik heb hem nog geen een keer live gezien! :thumbdown: Maar dat gaat vast nog wel gebeuren! Ik had nog wel de promo op Utrecht CS gespot! Zeer tof! :thumb_yello:

 

 

 

Ja , ik dacht al dat jij dat was! Gaaf :biggrin2: ik had daar nog 15 minuten staan wachten...bleek dat pas de dag daarna die clip daar te zien was :boxed:

 

Ga maar eens slapen, Trusten!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy