Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Neen?! Dat durf ik niet hoor! :shocked:

 

Nee, het is wel eng inderdaad... :boxed:

 

 

 

 

(Ff iets anders, ik speel op deze site weleens spelletjes en heb echt al 100 keer penguin bashing gedaan, zonder succes. Nu dacht ik net, ha! het gaat vast goed deze keer. En toen was ik ineens kampioen. :shocked: Het stomme is alleen dat de pagina vast liep en nu kon ik niet eens commentaar geven op mn overwinning. :tears::bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Nee, het is wel eng inderdaad... :boxed:

 

 

 

 

(Ff iets anders, ik speel op deze site weleens spelletjes en heb echt al 100 keer penguin bashing gedaan, zonder succes. Nu dacht ik net, ha! het gaat vast goed deze keer. En toen was ik ineens kampioen. :shocked: Het stomme is alleen dat de pagina vast liep en nu kon ik niet eens commentaar geven op mn overwinning. :tears::bleh:)

 

Ja :boxed:

 

 

 

 

(super :roftl: Ik speel hier nooit spelletjes, doe andere dingen.. :naughty:)

Link to comment
Share on other sites

Ja :boxed:

 

 

 

 

(super :roftl: Ik speel hier nooit spelletjes, doe andere dingen.. :naughty:)

 

Er gebeuren vandaag wel meer enge dingen... heb je gelezen hoe mijn elektricteit het spontaan weer deed? :blink::roftl:

Maar miss moeten we nu toch echt maar iets zeggen tegen bijna niemand...

 

*schraapt keel* (= doet oefeningen met vingers boven toetstenbord)

 

Um, hai? :blink:

 

 

 

 

(Ik deed ze eerst ook nooit, maar als je er eenmaal mee begint, zijn sommigen best verslavend. Vooral dat penguin bashing, omdat het heel makkelijk is om vlakbij de highscore te komen. Maar minder makkelijk om m te halen. :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Er gebeuren vandaag wel meer enge dingen... heb je gelezen hoe mijn elektricteit het spontaan weer deed? :blink::roftl:

Maar miss moeten we nu toch echt maar iets zeggen tegen bijna niemand...

 

*schraapt keel* (= doet oefeningen met vingers boven toetstenbord)

 

Um, hai? :blink:

 

 

 

 

(Ik deed ze eerst ook nooit, maar als je er eenmaal mee begint, zijn sommigen best verslavend. Vooral dat penguin bashing, omdat het heel makkelijk is om vlakbij de highscore te komen. Maar minder makkelijk om m te halen. :bleh:)

 

Ja, geweldig :roftl:

 

Moet nu bijna niemand gaan antwoorden? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ja, geweldig :roftl:

 

Moet nu bijna niemand gaan antwoorden? :blink:

 

Vond ik ook. Ik hoop alleen dat t niet weer spontaan uitvalt... :blink:

 

 

Um, ik weet niet of bijna niemand dat kan... ?

Link to comment
Share on other sites

BOE!!!!!

GOEDENAVOND

 

En voor de gezelligheid nog een plaatje erbij ook

dusseldorf.jpg

 

Alles goed hier? Afgezien van de rust??

 

*Schrik*

 

Prima hoor, zeker dankzij die foto. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Noukje! :woot_jump:

 

Je bent zeer welkom hier ... en die foto's ook .. :naughty:

 

Niet alles goed, maar maakt verder niet uit :wink2:

Hoe is het met jou?

Link to comment
Share on other sites

Noukje! :woot_jump:

 

Je bent zeer welkom hier ... en die foto's ook .. :naughty:

 

Niet alles goed, maar maakt verder niet uit :wink2:

Hoe is het met jou?

 

What's wrong? :blink:

 

 

 

(Bijna niemand lijkt weg te zijn. :wink2:)

Link to comment
Share on other sites

*Schrik*

 

Prima hoor, zeker dankzij die foto. :biggrin2:

 

Weet je al wie die stoppen vervangen heeft? Wel beter geregeld zo toch? Scheelt een hoop gezeur:thumb_yello:

 

Hier gaat ie inmiddels ook wel, begin een beetje op stoom te komen maar de rest van de dag was echt niet tof. En hier hebben ze niet veel in de gaten want ik ga mn gang zoals altijd, alleen wel met veel meer pijn. Maarja, dat is onzin dus ik kreeg geen andere pijnstillers erbij. Lieve mammie heeft lekker mn Oramorph meegenomen, als ik vannacht pijn krijg (heb afgelopen nacht echt geen oog dichtgedaan door de pijn in mn botten en kreeg niet eens een ibuprofennetje ofzo terwijl ik thuis als rescue medicatie gewoon nog morfine heb, mocht t met een paracetamolletje uitzoeken, hielp echt gewéldig joh:thumb_yello::thumbdown:) neem ik gewoon lekker mn eigen troep wel in. Bekijk het lekker....:sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

What's wrong? :blink:

 

 

 

(Bijna niemand lijkt weg te zijn. :wink2:)

 

Teveel aan mijn hoofd en volgens mij ben ik niet 100% gezond..

Ik ga jullie daar niet mee lastigvallen :wink2:

 

 

 

 

(:roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Weet je al wie die stoppen vervangen heeft? Wel beter geregeld zo toch? Scheelt een hoop gezeur:thumb_yello:

 

Hier gaat ie inmiddels ook wel, begin een beetje op stoom te komen maar de rest van de dag was echt niet tof. En hier hebben ze niet veel in de gaten want ik ga mn gang zoals altijd, alleen wel met veel meer pijn. Maarja, dat is onzin dus ik kreeg geen andere pijnstillers erbij. Lieve mammie heeft lekker mn Oramorph meegenomen, als ik vannacht pijn krijg (heb afgelopen nacht echt geen oog dichtgedaan door de pijn in mn botten en kreeg niet eens een ibuprofennetje ofzo terwijl ik thuis als rescue medicatie gewoon nog morfine heb, mocht t met een paracetamolletje uitzoeken, hielp echt gewéldig joh:thumb_yello::thumbdown:) neem ik gewoon lekker mn eigen troep wel in. Bekijk het lekker....:sneaky2:

 

Geen flauw idee, maar miss hang ik ff een briefje op ofzo. (Mijn gang is niet zo sociaal aangelegd. :naughty:)

 

Oeh, vervelend! :boxed:

Paracetamol helpt mij niet eens als ik hoofdpijn heb, ik kan me voorstellen dat t bij jou helemaal geen effect heeft nee. Gewoon je eigen dingen nemen idd!

Link to comment
Share on other sites

Teveel aan mijn hoofd en volgens mij ben ik niet 100% gezond..

Ik ga jullie daar niet mee lastigvallen :wink2:

 

 

 

 

(:roftl:)

 

Vervelend!

Mocht je toch nog de behoeft krijgen om ons er mee lastig te vallen, ga je gang. :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ik ben ook niet helemaal gezond Bienie:wink2: Zeker niet in mn hoofd, heb geloof ik weer iets ontketend:blink::roftl::roftl:

 

Maar dat had je vast allang gezien hoewel je nooit in andere threads komt:naughty:

 

Heb ruzie met mn infuuspomp, kan niet eens normaal internetten door die grafvenflon:boxed:Hoef mn arm maar een beetje te buigen en hij springt op alarm, nogal irritant:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Ik ben ook niet helemaal gezond Bienie:wink2: Zeker niet in mn hoofd, heb geloof ik weer iets ontketend:blink::roftl::roftl

 

Maar dat had je vast allang gezien hoewel je nooit in andere threads komt:naughty:

 

Heb ruzie met mn infuuspomp, kan niet eens normaal internetten door die grafvenflon:boxed:Hoef mn arm maar een beetje te buigen en hij springt op alarm, nogal irritant:thumbdown:

 

Miss moet ik toch ook maar eens in die thread gaan kijken... :naughty:

 

 

Hopeloos! Hoe is t eigenlijk met dat oude dametje dat naast je lag/ligt? Is ze nog steeds zo irritant?

Link to comment
Share on other sites

Ik ben ook niet helemaal gezond Bienie:wink2: Zeker niet in mn hoofd, heb geloof ik weer iets ontketend:blink::roftl :roftl

 

Maar dat had je vast allang gezien hoewel je nooit in andere threads komt:naughty:

 

Heb ruzie met mn infuuspomp, kan niet eens normaal internetten door die grafvenflon:boxed:Hoef mn arm maar een beetje te buigen en hij springt op alarm, nogal irritant:thumbdown:

 

Eigenlijk weet ik echt van niks :roftl:

Ik weet iets van een studie? Maar details ... geen idee..

 

Zo zag mijn been er trouwens gisteren uit:

afb008jo6.th.jpg

 

En vandaag is het een kruising tussen donkerrood en donkerblauw..

Gelukkig jeukt het niet meer (of vrij weinig), daar ben ik echt wel blij om.

Link to comment
Share on other sites

Eigenlijk weet ik echt van niks :roftl:

Ik weet iets van een studie? Maar details ... geen idee..

 

Zo zag mijn been er trouwens gisteren uit:

afb008jo6.th.jpg

 

En vandaag is het een kruising tussen donkerrood en donkerblauw..

Gelukkig jeukt het niet meer (of vrij weinig), daar ben ik echt wel blij om.

 

:shocked:

 

Ziet er niet zo prettig uit! Hopelijk wordt t snel minder.

Link to comment
Share on other sites

Zo zag mijn been er trouwens gisteren uit:

afb008jo6.th.jpg

 

En vandaag is het een kruising tussen donkerrood en donkerblauw..

Gelukkig jeukt het niet meer (of vrij weinig), daar ben ik echt wel blij om.

 

 

:shocked: Jeetje...

 

 

Haiii trouwens :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Origineel hoor :thumb_yello:

 

Alles verder goed?

 

Bwa .. eindwerk .. (maar heb geen zin om daarover te praten).

 

En ik weet niet of ik Cobe wil kopen of niet (willen natuurlijk wel, maar of het verstandig is ...). Zit ook in mijn hoofd ... Moet daar op dit moment helemaal niet zitten (heb echt wel andere dingen die op dit moment belangrijker zijn) maarja ...

 

:boxed:

 

Met jou?

Link to comment
Share on other sites

Miss moet ik toch ook maar eens in die thread gaan kijken... :naughty:

 

 

Hopeloos! Hoe is t eigenlijk met dat oude dametje dat naast je lag/ligt? Is ze nog steeds zo irritant?

Jep. Momenteel zeurt ze over dr morfinepleister die ze morgen pas krijgt. Ze is er nog altijd van overtuigd dat ze enorm ziek en zielig is. Okee, verzakte wervels zullen vast niet prettig aanvoelen maar morgen wordt er cement ingespoten en is de pijn meteen verdwenen. Wou dat ze in mij effe wat cement konden spuiten en ik dan ook van alle pijn afwas.... Maargoed, ze zou in principe zaterdag naar huis mogen, maar dat wil ze niet:blink: Ze was er geloof ik heilig van overtuigd dat ze hier de kerst nog mee ging maken ofzo en ik denk dat het nu een beetje tegenvalt. Dat wat ze gaan doen bij dr is normaal gesproken een poliklinische ingreep.....Hoop toch echt dat ze zaterdag opzout want ze werkt gigantisch op mijn zenuwen. En niet alleen op die van mij geloof ik.....:naughty:

Eigenlijk weet ik echt van niks :roftl:

Ik weet iets van een studie? Maar details ... geen idee..

 

Zo zag mijn been er trouwens gisteren uit:

afb008jo6.th.jpg

 

En vandaag is het een kruising tussen donkerrood en donkerblauw..

Gelukkig jeukt het niet meer (of vrij weinig), daar ben ik echt wel blij om.

 

:shocked:DAT zou een insectenbeet zijn?? Lijkt me niet inderdaad....

Mooi dat het minder jeukt nu, dat zal vast wel schelen. Hoop dat t snel weg is. Helpt die zalf of zat t m in die tabletjes? Of in Mika's healing touch?

 

 

@Carina: Haai!!:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Bwa .. eindwerk .. (maar heb geen zin om daarover te praten).

 

En ik weet niet of ik Cobe wil kopen of niet (willen natuurlijk wel, maar of het verstandig is ...). Zit ook in mijn hoofd ... Moet daar op dit moment helemaal niet zitten (heb echt wel andere dingen die op dit moment belangrijker zijn) maarja ...

 

:boxed:

 

Met jou?

 

:huglove: Eindwerk is &^%$@... En Cobe kopen.... Pfff... Lastig hoor...

 

Hier is het allemaal wel goed :original:

 

@Carina: Haai!!:mf_rosetinted:

 

:woot_jump: Anouk!

 

Hoe is het met jou?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy