Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

Jep. Momenteel zeurt ze over dr morfinepleister die ze morgen pas krijgt. Ze is er nog altijd van overtuigd dat ze enorm ziek en zielig is. Okee, verzakte wervels zullen vast niet prettig aanvoelen maar morgen wordt er cement ingespoten en is de pijn meteen verdwenen. Wou dat ze in mij effe wat cement konden spuiten en ik dan ook van alle pijn afwas.... Maargoed, ze zou in principe zaterdag naar huis mogen, maar dat wil ze niet:blink: Ze was er geloof ik heilig van overtuigd dat ze hier de kerst nog mee ging maken ofzo en ik denk dat het nu een beetje tegenvalt. Dat wat ze gaan doen bij dr is normaal gesproken een poliklinische ingreep.....Hoop toch echt dat ze zaterdag opzout want ze werkt gigantisch op mijn zenuwen. En niet alleen op die van mij geloof ik.....:naughty:

 

Hopeloos mens. Je zou denken dat ze blij is dat ze naar huis mag!

Ik hoop voor jou, en de rest van je buren :naughty:, dat ze snel weg mag. ^^

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:shocked:DAT zou een insectenbeet zijn?? Lijkt me niet inderdaad....

Mooi dat het minder jeukt nu, dat zal vast wel schelen. Hoop dat t snel weg is. Helpt die zalf of zat t m in die tabletjes? Of in Mika's healing touch?

 

Neuneu, een allergische reactie op een insectenbeet :wink2:

 

Ik weet niet wat het is, zalf heb ik gisteren (en vandaag) niet gesmeert en heb ook geen pilletje ingenomen (ik ben daar echt zooo moe van geweest, was gewoon niet leuk ..). Dus ja, ik weet het niet :roftl:

Link to comment
Share on other sites

:woot_jump: Anouk!

 

Hoe is het met jou?

Momenteel even ****, venflon is zojuist gesneuveld, loopt wéér subcutaan. Dat is de 5e deze week:blink::boxed:

Ben zo terug, even dat kreng eruit halen:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

:huglove: Eindwerk is &^%$@... En Cobe kopen.... Pfff... Lastig hoor...

 

Hier is het allemaal wel goed :original:

 

Ja, het is niet niks allemaal.. :boxed:

 

Fijn :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Momenteel even ****, venflon is zojuist gesneuveld, loopt wéér subcutaan. Dat is de 5e deze week:blink::boxed:

Ben zo terug, even dat kreng eruit halen:thumbdown:

 

Blegh... Je bent dus aardig lekgeprikt...

Link to comment
Share on other sites

:wub2:

 

Cool. ^^

 

Dat is een juist antwoord!

 

:naughty:

 

:blink: Lijkt erop... Had toch durven wedden dat ik deze smiley had aangeklikt...: :wub2:

 

Oh, dan is het goed :naughty::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Trouwens wel grappig... Ik volg nu een vak op de uni, water ecology and quality. Hierbij werken we in groepjes van 5 man, en doen we watermetingen in de universiteitsvijver :naughty:

 

Nu was ons groepje maandag de uitverkorene om als eerste met een roeiboot die vijver op te gaan en op verschillende plekken monsters te nemen. De vijver is in 2en gesplitst door een brug, die vrij laag over het water loopt. Nou wilden we eigenlijk ook monsters nemen aan de andere kant van dr brug... :naughty:

 

Langs de brug gelegen met bootje, plat op de bodem met zn allen, en dan zou het precies moeten passen... Docent erbij met fototoestel, die zag het al gebeuren... Wij vaart maken, vlak voor de brug plat op de bodem van de boot :roftl: En jahoor, perfect naar de overkant.

 

De dag erna werd deze foto van hoe we perfect er precies onderdoor pasten in de presentatie van de docent gebruikt en iedereen onder de indruk. Groepje wat die dag monsters zou nemen wilde dat ook doen... Alleen die zaten met zn 3en in de boot en wij met zn 5en... En het had die nacht een heleboel geregend...

 

Ze kijken niet of het past, maken vaart, gaan plat op de bodem liggen, en blijven op 1/4e van de brug steken :roftl: Hebben we ze met een man of 10 onder due brug vandaan moeten peuteren :roftl:

 

Tsja, is ook niet echt slim, minder man in de boot, dus je boot ligt hoger, en het waterniveau is gestegen... Dat was vragen om problemen... Helaas hebben we daar geen foto's van :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Trouwens wel grappig... Ik volg nu een vak op de uni, water ecology and quality. Hierbij werken we in groepjes van 5 man, en doen we watermetingen in de universiteitsvijver :naughty

 

Nu was ons groepje maandag de uitverkorene om als eerste met een roeiboot die vijver op te gaan en op verschillende plekken monsters te nemen. De vijver is in 2en gesplitst door een brug, die vrij laag over het water loopt. Nou wilden we eigenlijk ook monsters nemen aan de andere kant van dr brug... :naughty:

 

Langs de brug gelegen met bootje, plat op de bodem met zn allen, en dan zou het precies moeten passen... Docent erbij met fototoestel, die zag het al gebeuren... Wij vaart maken, vlak voor de brug plat op de bodem van de boot :roftl: En jahoor, perfect naar de overkant.

 

De dag erna werd deze foto van hoe we perfect er precies onderdoor pasten in de presentatie van de docent gebruikt en iedereen onder de indruk. Groepje wat die dag monsters zou nemen wilde dat ook doen... Alleen die zaten met zn 3en in de boot en wij met zn 5en... En het had die nacht een heleboel geregend...

 

Ze kijken niet of het past, maken vaart, gaan plat op de bodem liggen, en blijven op 1/4e van de brug steken :roftl: Hebben we ze met een man of 10 onder due brug vandaan moeten peuteren :roftl:

 

Tsja, is ook niet echt slim, minder man in de boot, dus je boot ligt hoger, en het waterniveau is gestegen... Dat was vragen om problemen... Helaas hebben we daar geen foto's van :naughty:

 

:lmfao::roftl:

 

Jammer dat er geen foto's van gemaakt zijn!

Link to comment
Share on other sites

Trouwens wel grappig... Ik volg nu een vak op de uni, water ecology and quality. Hierbij werken we in groepjes van 5 man, en doen we watermetingen in de universiteitsvijver :naughty

 

Nu was ons groepje maandag de uitverkorene om als eerste met een roeiboot die vijver op te gaan en op verschillende plekken monsters te nemen. De vijver is in 2en gesplitst door een brug, die vrij laag over het water loopt. Nou wilden we eigenlijk ook monsters nemen aan de andere kant van dr brug... :naughty

 

Langs de brug gelegen met bootje, plat op de bodem met zn allen, en dan zou het precies moeten passen... Docent erbij met fototoestel, die zag het al gebeuren... Wij vaart maken, vlak voor de brug plat op de bodem van de boot :roftl: En jahoor, perfect naar de overkant.

 

De dag erna werd deze foto van hoe we perfect er precies onderdoor pasten in de presentatie van de docent gebruikt en iedereen onder de indruk. Groepje wat die dag monsters zou nemen wilde dat ook doen... Alleen die zaten met zn 3en in de boot en wij met zn 5en... En het had die nacht een heleboel geregend...

 

Ze kijken niet of het past, maken vaart, gaan plat op de bodem liggen, en blijven op 1/4e van de brug steken :roftl: Hebben we ze met een man of 10 onder due brug vandaan moeten peuteren :roftl:

 

Tsja, is ook niet echt slim, minder man in de boot, dus je boot ligt hoger, en het waterniveau is gestegen... Dat was vragen om problemen... Helaas hebben we daar geen foto's van :naughty:

 

:lmfao: Ge-wel-dig!

 

:biggrin2:

 

Zeg, gaan jullie nog op vakantie dit jaar?

 

Ja .. naar Amsterdam :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Blegh... Je bent dus aardig lekgeprikt...

Jep. Kunnen nu echt amper meer vaten vinden die te gebruiken zijn. IK WIL MN POORT TERUG!!! :tears:

Doet echt pijn, ook al is t maar wat NaCl wat subcutaan gelopen heeft. Was t op mn rechterhand zo goed als over, krijg ik t links....Waarom kunnen die snertdingen niet gewoon eens een hele kuur meegaan? Of desnoods halverwege een keertje wisselen, mogen ze van mij nog best een keer mis prikken ook. Maar dit is gewoon waardeloos....Volgende stap zou een centraal veneuze catheter zijn, maar dat zie ik al helemaal niet zitten. Heb t niet zo op een catheter in een ader in mn hals, had dat na die miltoperatie en dat was pas écht vervelend....Maar ja die kant gaat t wel op als ze elke keer de anesthesie moeten bellen voor een nieuwe naald....Die kunnen wel prikken maar zelfs hun lukt t niet meer in een keer:thumbdown:

Trouwens wel grappig... Ik volg nu een vak op de uni, water ecology and quality. Hierbij werken we in groepjes van 5 man, en doen we watermetingen in de universiteitsvijver

 

Nu was ons groepje maandag de uitverkorene om als eerste met een roeiboot die vijver op te gaan en op verschillende plekken monsters te nemen. De vijver is in 2en gesplitst door een brug, die vrij laag over het water loopt. Nou wilden we eigenlijk ook monsters nemen aan de andere kant van dr brug...

 

Langs de brug gelegen met bootje, plat op de bodem met zn allen, en dan zou het precies moeten passen... Docent erbij met fototoestel, die zag het al gebeuren... Wij vaart maken, vlak voor de brug plat op de bodem van de boot En jahoor, perfect naar de overkant.

 

De dag erna werd deze foto van hoe we perfect er precies onderdoor pasten in de presentatie van de docent gebruikt en iedereen onder de indruk. Groepje wat die dag monsters zou nemen wilde dat ook doen... Alleen die zaten met zn 3en in de boot en wij met zn 5en... En het had die nacht een heleboel geregend...

 

Ze kijken niet of het past, maken vaart, gaan plat op de bodem liggen, en blijven op 1/4e van de brug steken :roftl: Hebben we ze met een man of 10 onder due brug vandaan moeten peuteren :roftl:

 

Tsja, is ook niet echt slim, minder man in de boot, dus je boot ligt hoger, en het waterniveau is gestegen... Dat was vragen om problemen... Helaas hebben we daar geen foto's van :naughty:

 

:lmfao:

GENIAAL!!!! Ik zie het helemaal voor me!! Wat zullen jullie gelachen hebben zeg!!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy