Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

Verder dan Belgie zal ik deze zomer niet gaan komen denk ik... En jij?

 

België is leuk. ^^

 

Ik ga met mn ouders naar Oostenrijk, naar de boerderij waar ze kamers verhuren waar we vroeger ook altijd heengingen. Ben er 5 jaar geleden voor t laatst geweest, dus dat is wel weer ns leuk. :biggrin2:

En dan nog een paar dagen Berlijn.

 

Ik moet echt mn Duits weer ns gaan oefenen. Ik kan geen fatsoenlijke zin meer uitbrengen. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Verder dan Belgie zal ik deze zomer niet gaan komen denk ik... En jij?

 

Ga je naar België? Tof!

 

:bleh:

 

biggrin2: Leuke stad hoor. :naughty:

 

 

Ooh ja, die met die meisjes is schattig!!! :wub2:

 

Ja, vast :roftl:

Denk niet dat ik veel stad ga zien :naughty:

 

Ja :wub2:

Er was toch ook zo'n foto waar een meisje op een tafel zat (en hij erachter).. die is ook zo lief :wub2: (en volgens mij is er nog ergens zo'n soort foto).

Link to comment
Share on other sites

Jep. Kunnen nu echt amper meer vaten vinden die te gebruiken zijn. IK WIL MN POORT TERUG!!! :tears:

Doet echt pijn, ook al is t maar wat NaCl wat subcutaan gelopen heeft. Was t op mn rechterhand zo goed als over, krijg ik t links....Waarom kunnen die snertdingen niet gewoon eens een hele kuur meegaan? Of desnoods halverwege een keertje wisselen, mogen ze van mij nog best een keer mis prikken ook. Maar dit is gewoon waardeloos....Volgende stap zou een centraal veneuze catheter zijn, maar dat zie ik al helemaal niet zitten. Heb t niet zo op een catheter in een ader in mn hals, had dat na die miltoperatie en dat was pas écht vervelend....Maar ja die kant gaat t wel op als ze elke keer de anesthesie moeten bellen voor een nieuwe naald....Die kunnen wel prikken maar zelfs hun lukt t niet meer in een keer:thumbdown:

 

 

:blink: Dat is echt vervelend :huglove:

 

 

:lmfao:

GENIAAL!!!! Ik zie het helemaal voor me!! Wat zullen jullie gelachen hebben zeg!!

 

We hebben ons doodgelachen... Ook bij onze poging, zit met een goede vriend en 3 buitenlanders in groepje. Vriend en ik wilde wel, buitenlanders niet, maar die hadden geen keus, vriend van me had de peddels :roftl:

 

"Ok, there we go!!!" "No, no" "Flat in the bottom!!" "No... I don't wa..." "Flat, now!" "Ok..." :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Die foto is zooooo geweldig lief!! :wub2::blush-anim-cl:

 

lekker zinvolle post weer, maar ach, wat moet je verder op zo'n lief iets zeggen?

 

Ik heb liever zo'n foto's en zo'n reacties dan een bepaald anders soort foto's en reacties ...

 

 

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

België is leuk. ^^

 

Ik ga met mn ouders naar Oostenrijk, naar de boerderij waar ze kamers verhuren waar we vroeger ook altijd heengingen. Ben er 5 jaar geleden voor t laatst geweest, dus dat is wel weer ns leuk. :biggrin2:

En dan nog een paar dagen Berlijn.

 

Ik moet echt mn Duits weer ns gaan oefenen. Ik kan geen fatsoenlijke zin meer uitbrengen. :roftl:

 

Dat went heel snel weer :wink2:

 

Ga je naar België? Tof!

 

:bleh:

 

 

I hope so...

Link to comment
Share on other sites

Ja, vast :roftl:

Denk niet dat ik veel stad ga zien :naughty:

 

Ja :wub2

Er was toch ook zo'n foto waar een meisje op een tafel zat (en hij erachter).. die is ook zo lief :wub2(en volgens mij is er nog ergens zo'n soort foto).

 

Ja zeker. ^^

Je weet maar nooit. :biggrin2:

 

Volgens mij heb ik die ook wel eens gezien ja. Echt super schattig. :wub2:

 

 

We hebben ons doodgelachen... Ook bij onze poging, zit met een goede vriend en 3 buitenlanders in groepje. Vriend en ik wilde wel, buitenlanders niet, maar die hadden geen keus, vriend van me had de peddels :roftl:

 

"Ok, there we go!!!" "No, no" "Flat in the bottom!!" "No... I don't wa..." "Flat, now!" "Ok..." :roftl:

 

:roftl:

Geweldig. ^^

Link to comment
Share on other sites

België is leuk. ^^

 

Ik ga met mn ouders naar Oostenrijk, naar de boerderij waar ze kamers verhuren waar we vroeger ook altijd heengingen. Ben er 5 jaar geleden voor t laatst geweest, dus dat is wel weer ns leuk. :biggrin2:

En dan nog een paar dagen Berlijn.

 

Ik moet echt mn Duits weer ns gaan oefenen. Ik kan geen fatsoenlijke zin meer uitbrengen. :roftl:

 

WERCHTER:punk:

 

Verder niets nog eigenlijk. Ik voel me niet safe genoeg om nu een vakantie te boeken. Wil of dit najaar of volgend voorjaar naar Ierland. Dublin eens goed bekijken, de hometown van U2:bleh:

 

Ben twee jaar terug naar Berlijn geweest en daar ga ik op zeker nog een keer heen! Ik vond het geweldig, het klinkt zo grauwig, Berlijn, maar het is een superstad met van alles te beleven. Klinkt nogal nerd, maar de val van de Muur is mijn eerste stukje wereldgeschiedenis dat ik echt bewust meegemaakt heb en dat heeft altijd een grote indruk op me gemaakt. Ben dan ook op allerlei plaatsen die 'iets' met de Muur te maken hadden wezen kijken. Erg indrukwekkend, je krijgt toch meer een beeld over hoe bizar dat allemaal geweest moet zijn....

Verder moet je echt naar KaDeWe, een bizar groot warenhuis. Moet je op de delicatessenafdeling gaan kijken, je weet niet wat je ziet. Taarten van over de 100 euro enzo.....Als je failliet wilt gaan is dat sowieso een naam om te onthouden:wink2:

Link to comment
Share on other sites

Dat went heel snel weer :wink2:

 

Ik hoop t. Ik zat laatst voor de lol in de Deutsch thread, maar ik kon echt geen goedlopende volledige zinnen meer maken. Echt erg, vorig jaar kon ik nog teksten schrijven in t Duits. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Er was toch ook zo'n foto waar een meisje op een tafel zat (en hij erachter).. die is ook zo lief :wub2: (en volgens mij is er nog ergens zo'n soort foto).

 

Avond meiden!

Ik heb die foto net voorbij zien komen in m'n Mika-mappen. Ga 'm even opzoeken.

Link to comment
Share on other sites

WERCHTER:punk:

 

Verder niets nog eigenlijk. Ik voel me niet safe genoeg om nu een vakantie te boeken. Wil of dit najaar of volgend voorjaar naar Ierland. Dublin eens goed bekijken, de hometown van U2:bleh:

 

Ben twee jaar terug naar Berlijn geweest en daar ga ik op zeker nog een keer heen! Ik vond het geweldig, het klinkt zo grauwig, Berlijn, maar het is een superstad met van alles te beleven. Klinkt nogal nerd, maar de val van de Muur is mijn eerste stukje wereldgeschiedenis dat ik echt bewust meegemaakt heb en dat heeft altijd een grote indruk op me gemaakt. Ben dan ook op allerlei plaatsen die 'iets' met de Muur te maken hadden wezen kijken. Erg indrukwekkend, je krijgt toch meer een beeld over hoe bizar dat allemaal geweest moet zijn....

Verder moet je echt naar KaDeWe, een bizar groot warenhuis. Moet je op de delicatessenafdeling gaan kijken, je weet niet wat je ziet. Taarten van over de 100 euro enzo.....Als je failliet wilt gaan is dat sowieso een naam om te onthouden:wink2:

 

Dublin lijkt me ook leuk ja.

 

Het enige wat ik echt van Berlijn weet is idd de muur, maar ik was nog geen 6 maanden toen dat ding viel, dus dat kan ik me niet herinneren. :naughty:

Ik wil wel de dingen zien die ermee te maken, maar mn ouders vast ook, dus dat komt goed.

 

Dat klinkt goed! :naughty: Net zoiets als Harrods in Londen dus. (Daar ben je na een dag nog lang niet door het hele warenhuis geweest.)

Link to comment
Share on other sites

Pff, sloot Mika toch net niet het forum gewoon af zeker? :thumbdown:

Had ik 'm de kans gegeven stond mijn computer al uit ...

 

Maar ik duik mn bed in... Afgelopen nacht was het half 3, en om half 9 weer in de college zaal :blink: Dat moet je niet te vaak doen...

 

Slaap lekker!! :huglove:

 

Slaap goed! :huglove:

 

Avond meiden!

Ik heb die foto net voorbij zien komen in m'n Mika-mappen. Ga 'm even opzoeken.

 

Hellow :original:

 

Bedankt, maar het is niet echt nodig hoor .. heb die foto ook wel ergens :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Maar ik duik mn bed in... Afgelopen nacht was het half 3, en om half 9 weer in de college zaal :blink: Dat moet je niet te vaak doen...

 

Slaap lekker!! :huglove:

 

Oeh, nee, das niet alles.

 

Truste! :huglove:

 

Avond meiden!

Ik heb die foto net voorbij zien komen in m'n Mika-mappen. Ga 'm even opzoeken.

 

Haai! ^^

Link to comment
Share on other sites

Pff, sloot Mika toch net niet het forum gewoon af zeker? :thumbdown:

Had ik 'm de kans gegeven stond mijn computer al uit ...

 

Nou ja zeg! Das ook niet lief.

Link to comment
Share on other sites

Er was toch ook zo'n foto waar een meisje op een tafel zat (en hij erachter).. die is ook zo lief :wub2: (en volgens mij is er nog ergens zo'n soort foto).

Ik weet precies welke je bedoelt. Die andere zag ik van de week nog ergens in een oude thread die ik nu noodgedwongen door aan het spitten ben nu ik niet in mn eigen fotomappen kan. Mocht ik m zien....

Maar ik duik mn bed in... Afgelopen nacht was het half 3, en om half 9 weer in de college zaal :blink Dat moet je niet te vaak doen...

 

Slaap lekker!! :huglove:

Slaap ze meis, tot snel!!

:huglove:

Het enige wat ik echt van Berlijn weet is idd de muur, maar ik was nog geen 6 maanden toen dat ding viel, dus dat kan ik me niet herinneren. :naughty:

Ik wil wel de dingen zien die ermee te maken, maar mn ouders vast ook, dus dat komt goed.

 

Dat klinkt goed! :naughty: Net zoiets als Harrods in Londen dus. (Daar ben je na een dag nog lang niet door het hele warenhuis geweest.)

 

Je kunt er echt wel lekker winkelen ook, maar sowieso vond ik het een 'levendige' stad. Als je geen hoogtevrees hebt moet je de de Televisietoren en de Siegesaule eens opgaan. Die Fernsehnturm (ofzo) is echt bizar hoog, je hebt uitzicht over de hele stad. Er staat een mega rij maar er is een lift waar aardig wat mensjes per keer in kunnen. Die Siegesaule moet je zelf beklimmen en dat is ook een aardig stukje, maar zelfs ik heb t gehaald met die rotlongen, en ik heb echt van t uitzicht staan genieten. Geweldige foto's gemaakt. Tot Gerard zn hoogtevrees de overhand nam en hij stond te filosoferen wat er zou gebeuren als het hekje ineens af zou breken ofzo. Kortom tijd om te vertrekken want meneer trok wit weg:naughty::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Je kunt er echt wel lekker winkelen ook, maar sowieso vond ik het een 'levendige' stad. Als je geen hoogtevrees hebt moet je de de Televisietoren en de Siegesaule eens opgaan. Die Fernsehnturm (ofzo) is echt bizar hoog, je hebt uitzicht over de hele stad. Er staat een mega rij maar er is een lift waar aardig wat mensjes per keer in kunnen. Die Siegesaule moet je zelf beklimmen en dat is ook een aardig stukje, maar zelfs ik heb t gehaald met die rotlongen, en ik heb echt van t uitzicht staan genieten. Geweldige foto's gemaakt. Tot Gerard zn hoogtevrees de overhand nam en hij stond te filosoferen wat er zou gebeuren als het hekje ineens af zou breken ofzo. Kortom tijd om te vertrekken want meneer trok wit weg:naughty::roftl:

 

Klinkt goed. :biggrin2:

 

Ik vind stedentripjes altijd wel leuk. Er zijn altijd wel dingen om te beklimmen, bekijken en goede plekken om te winkelen/eten. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Fernsehturm

267px-Berlin_Fernsehturm_2005.jpg

 

De Fernsehturm is 368 meter hoog en daarmee het hoogste gebouw van de stad. De toren staat bij de Alexanderplatz. De toren is gebouwd in 1969 met hulp van Zweedse ingenieurs. De toren bestaat uit een betonnen mast met daarin twee liftschachten. Bovenop het betonnen deel bevindt zich een bol bedekt met plaatstaal met daarin het uitzichtplatform en een restaurant. Bovenop de bol staat een rood-witte televisie-antenne.

 

De Fernsehturm is vanuit de meeste punten in Berlijn te zien. Op 203 meter hoogte bevindt zich het uitzichtplatform. Bij goed weer kan men tot 40 km ver kijken. Boven het uitzichtplatform bevindt zich een restaurant dat langzaam ronddraait. Het restaurant draait in een half uur geheel rond. De Fernsehturm is een populaire attractie voor toeristen en er staan vaak lange wachtrijen om naar binnen te kunnen. De toren is het gehele jaar door geopend voor bezoekers. De lift waarmee de bezoekers naar boven kunnen gaat in 40 seconden van beneden naar boven.

 

:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Aww! :huglove:

 

Normaal is ie toch wel lief?

 

Normaal is ie wel lief ja ..

 

Maar nu heeft ie iets nodig denk ik.. en hij kan zeer stout worden als het niet meteen gaat hoe hij wil :boxed::naughty:

Link to comment
Share on other sites

Fernsehturm

267px-Berlin_Fernsehturm_2005.jpg

 

De Fernsehturm is 368 meter hoog en daarmee het hoogste gebouw van de stad. De toren staat bij de Alexanderplatz. De toren is gebouwd in 1969 met hulp van Zweedse ingenieurs. De toren bestaat uit een betonnen mast met daarin twee liftschachten. Bovenop het betonnen deel bevindt zich een bol bedekt met plaatstaal met daarin het uitzichtplatform en een restaurant. Bovenop de bol staat een rood-witte televisie-antenne.

 

De Fernsehturm is vanuit de meeste punten in Berlijn te zien. Op 203 meter hoogte bevindt zich het uitzichtplatform. Bij goed weer kan men tot 40 km ver kijken. Boven het uitzichtplatform bevindt zich een restaurant dat langzaam ronddraait. Het restaurant draait in een half uur geheel rond. De Fernsehturm is een populaire attractie voor toeristen en er staan vaak lange wachtrijen om naar binnen te kunnen. De toren is het gehele jaar door geopend voor bezoekers. De lift waarmee de bezoekers naar boven kunnen gaat in 40 seconden van beneden naar boven.

 

:mf_rosetinted:

 

Dank. ^^

 

Klinkt leuk. Jammer dat er zo'n rij voor staat, maar dat heb ik er wel ff voor over. Hopelijk mijn ouders ook. :bleh:

 

Normaal is ie wel lief ja ..

 

Maar nu heeft ie iets nodig denk ik.. en hij kan zeer stout worden als het niet meteen gaat hoe hij wil :boxed::naughty:

 

Oeh, klinkt alsof ie een beetje verwend is.

Uhoh, volgens mij wil Johnny ook iets van me... :blink::naughty:

Link to comment
Share on other sites

Fernsehturm

267px-Berlin_Fernsehturm_2005.jpg

 

De Fernsehturm is 368 meter hoog en daarmee het hoogste gebouw van de stad. De toren staat bij de Alexanderplatz. De toren is gebouwd in 1969 met hulp van Zweedse ingenieurs. De toren bestaat uit een betonnen mast met daarin twee liftschachten. Bovenop het betonnen deel bevindt zich een bol bedekt met plaatstaal met daarin het uitzichtplatform en een restaurant. Bovenop de bol staat een rood-witte televisie-antenne.

 

De Fernsehturm is vanuit de meeste punten in Berlijn te zien. Op 203 meter hoogte bevindt zich het uitzichtplatform. Bij goed weer kan men tot 40 km ver kijken. Boven het uitzichtplatform bevindt zich een restaurant dat langzaam ronddraait. Het restaurant draait in een half uur geheel rond. De Fernsehturm is een populaire attractie voor toeristen en er staan vaak lange wachtrijen om naar binnen te kunnen. De toren is het gehele jaar door geopend voor bezoekers. De lift waarmee de bezoekers naar boven kunnen gaat in 40 seconden van beneden naar boven.

 

:mf_rosetinted:

 

Zit je maag dan niet in je keel? :roftl:

Dat lijkt me enorm vlotjes te gaan .. of denk ik dat maar?

 

Ziet er wel mooi uit :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Oeh, klinkt alsof ie een beetje verwend is.

Uhoh, volgens mij wil Johnny ook iets van me... :blink::naughty:

 

Mika verwend?! Hoe kom je daar nu bij? :blink:

 

:roftl:

 

Het is niet omdat hij iets wil dat hij dat ook krijgt .... of toch in ieder geval niet meteen.. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy