Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

Zit je maag dan niet in je keel? :roftl:

Dat lijkt me enorm vlotjes te gaan .. of denk ik dat maar?

 

Ziet er wel mooi uit :mf_rosetinted:

 

:lmfao:

 

Dat is een prettig idee. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mika verwend?! Hoe kom je daar nu bij? :blink:

 

:roftl:

 

Het is niet omdat hij iets wil dat hij dat ook krijgt .... of toch in ieder geval niet meteen.. :naughty:

 

Och, een ideetje. ^^

 

Aah, laat m spartelen, goed plan. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Och, een ideetje. ^^

 

Aah, laat m spartelen, goed plan. :naughty:

 

Het is best wel interessant hoor als hij je probeert te overtuigen om de pc af te sluiten om andere dingen te doen ... :naughty::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Zit je maag dan niet in je keel? :roftl:

Dat lijkt me enorm vlotjes te gaan .. of denk ik dat maar?

 

Ziet er wel mooi uit :mf_rosetinted:

 

Ik vond het meevallen, dacht ook dat ik er groggy uit zou komen maar niets van dat al hoor. En ach, het gaat in elk geval een stuk sneller dan lopen he:naughty:

 

Jeeeej nog maar drie nachtjes slapen voor ik centjes uit mag gaan geven:thumb_yello:

Kan trouwens wel een extra lening nemen als ik inderdaad voor elke geprikte venflon een bedel mag kopen.... Dan zit ik al op iets van 16 bedels, vanaf 23 pleuro.....:blink: Misschien moet ik mezelf verwennen met een 4e armband en slotje, kan ik weer eventjes vooruit:punk:

Link to comment
Share on other sites

Het is best wel interessant hoor als hij je probeert te overtuigen om de pc af te sluiten om andere dingen te doen ... naughty::mf_rosetinted

 

Hehehe... dat kan ik me voorstellen ja. :naughty:

 

Ik vond het meevallen, dacht ook dat ik er groggy uit zou komen maar niets van dat al hoor. En ach, het gaat in elk geval een stuk sneller dan lopen he:naughty:

 

Jeeeej nog maar drie nachtjes slapen voor ik centjes uit mag gaan geven:thumb_yello:

Kan trouwens wel een extra lening nemen als ik inderdaad voor elke geprikte venflon een bedel mag kopen.... Dan zit ik al op iets van 16 bedels, vanaf 23 pleuro.....:blink: Misschien moet ik mezelf verwennen met een 4e armband en slotje, kan ik weer eventjes vooruit:punk:

 

Gelukkig. ^^

 

Yay! Lol, je moet gewoon jezelf ns lekker verwennen. Dat heb je wel verdiend!

 

 

Maarreh, Johnny heeft me overtuigd, dus ik ga maar eens. :das:

(Hij doet nog wel de groetjes aan jullie allemaal en aan Mika en Mica. ^^)

 

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Hehehe... dat kan ik me voorstellen ja. :naughty:

 

Jij doet al hetzelfde als Carina (quoten zonder reactie) :roftl:

 

 

Maar ik ga toch even lief zijn en mijn pc afsluiten :wink2:

Tot morgen :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Jij doet al hetzelfde als Carina (quoten zonder reactie) :roftl:

 

 

Maar ik ga toch even lief zijn en mijn pc afsluiten :wink2:

Tot morgen :mf_rosetinted:

 

Was niet de bedoeling, ik drukte op enter en toen poste ie m ineens. :blink:

 

Maar goed, byebye! :flowers2:

Link to comment
Share on other sites

Deze komt er in elk geval, voor aan mn ketting die ik er ook gelijk maar effies bijzet....

3594.jpg

 

2290.jpg

 

Dan had ik een babytrolletje besteld:wub2:

3811.jpg

 

En ik heb nog meer ideetjes....

Dit zou ook weleens een van mn aankopen kunnen wezen

1481.jpg

Link to comment
Share on other sites

Deze komt er in elk geval, voor aan mn ketting die ik er ook gelijk maar effies bijzet....

3594.jpg

 

2290.jpg

 

Dan had ik een babytrolletje besteld:wub2:

3811.jpg

 

En ik heb nog meer ideetjes....

Dit zou ook weleens een van mn aankopen kunnen wezen

1481.jpg

 

Cool!!!

 

 

Maar nu ga ik echt, Johnny begint ongeduldig te worden... :naughty:

 

 

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Net op tijd terug om gedag te zeggen.

 

Welterusten Bienie en Nielo!

Slaap lekker meiden!

Zie jullie snel weer!

Groeten aan jullie mannen en sweet dreams!!

:huglove::bye:

 

Dammit, ik weet t echt niet hoor, er zijn ook zoveel mooie bedels die ik nog zou willen hebben....Deze wil ik ook al heel lang, ik vind m zo mooi van vorm en het is weer eens iets anders dan een beestje of een trol

2272.jpg

Link to comment
Share on other sites

Deze komt er in elk geval, voor aan mn ketting die ik er ook gelijk maar effies bijzet....

3594.jpg

 

2290.jpg

 

Dan had ik een babytrolletje besteld:wub2:

3811.jpg

 

En ik heb nog meer ideetjes....

Dit zou ook weleens een van mn aankopen kunnen wezen

1481.jpg

 

Ze zijn schattig! Ik ken die dingetjes helemaal niet, ouwe taart weet je wel, loop een beetje achter :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Woooow ANOUK ik vind ze echt heel tof! Vooral dat slotje vind ik echt heel mooi! :wub2: hmm ik geloof dat ik binnenkort maar eens voor mezelf moet gaan kijken! :fisch:zag dat de belastingdienst gestort heeft! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ze zijn schattig! Ik ken die dingetjes helemaal niet, ouwe taart weet je wel, loop een beetje achter :mf_rosetinted:

Mijn moeder spaart ze ook:wink2::wink2:

Zal ik, zal ik elke bedel posten die ik heb:naughty::mf_rosetinted:

 

Jose, mooi nieuws!! Ik moet t nog terug krijgen. Maar dat is mooi, want t is in totaal 3000 euro en daarover betalen ze nu rente:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Mijn moeder spaart ze ook:wink2::wink2:

Zal ik, zal ik elke bedel posten die ik heb

 

Jose, mooi nieuws!! Ik moet t nog terug krijgen. Maar dat is mooi, want t is in totaal 3000 euro en daarover betalen ze nu rente:thumb_yello:

 

Ooja en mijn moeder spaart ze ook ja! :wink2::bleh:

 

Haha ja post ze allemaal maar, dan zijn we straks weer een paar pagina's verder! :naughty:

 

3000 euro?! :shocked:

Link to comment
Share on other sites

Die klimhortensia vind ik echt mooi, die aan mn ketting komt. Die is duur, door dat goud erin, hoe weinig ook, maar ik ben er al zo lang verliefd op en ik vind dat ik m best mag kopen. Gerard rookt, ik bedel:naughty:

 

Ik wacht geen antwoord af en ga ze allemaal posten.

Armband een, mijn lievelings, de tweede die ik startte en helemaal naar mn zin, vooral door dat paars

Dit slotje zit eraan

1485.jpg

En deze bedels:

De paarse set die in t echt wat paarser is

2548.jpg

Een paarse retroglaskraal

3679.jpg

 

Een retired lilac gordeldier waar geen foto;s meer van te vinden zijn (die is ZELDZAAM en centjes waard!!)

 

En verder zilveren bedels

Mij geluksdraakje, een van mn lievelingsbedels

2278_small.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ooja en mijn moeder spaart ze ook ja! :wink2::bleh:

 

Haha ja post ze allemaal maar, dan zijn we straks weer een paar pagina's verder! :naughty:

 

3000 euro?! :shocked:

 

Jep, 3000 euro. Dat is dan weer een voordeel van ziek zijn, dat je bijzondere uitgaven terug kan vragen. Hoewel ik meer uitgegeven heb aan dat ziekenhuisgezeur elke keer hoor, maar logeerkosten van mam of gerard, de benzinekosten naar t LUMC en azM, medicijnen, kleding, een vaste compensatie voor chronisch zieken.....

 

Ik ga ze niet allemaal posten, is teveel werk. Ga de link posten en dan de namen van de bedels erbij, ook goed??:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Jep, 3000 euro. Dat is dan weer een voordeel van ziek zijn, dat je bijzondere uitgaven terug kan vragen. Hoewel ik meer uitgegeven heb aan dat ziekenhuisgezeur elke keer hoor, maar logeerkosten van mam of gerard, de benzinekosten naar t LUMC en azM, medicijnen, kleding, een vaste compensatie voor chronisch zieken.....

 

Ik ga ze niet allemaal posten, is teveel werk. Ga de link posten en dan de namen van de bedels erbij, ook goed??:mf_rosetinted:

 

Da's ook goed. Die paarse zijn mooi, prachtige kleur. :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Jep, 3000 euro. Dat is dan weer een voordeel van ziek zijn, dat je bijzondere uitgaven terug kan vragen. Hoewel ik meer uitgegeven heb aan dat ziekenhuisgezeur elke keer hoor, maar logeerkosten van mam of gerard, de benzinekosten naar t LUMC en azM, medicijnen, kleding, een vaste compensatie voor chronisch zieken.....

 

Ik ga ze niet allemaal posten, is teveel werk. Ga de link posten en dan de namen van de bedels erbij, ook goed??:mf_rosetinted:

 

Hehe ja is goed hoor, je hebt er gewoon TE veel! :bleh:

Ik vind die paarse trouwens echt heeeeeel mooi! Me loves kleurtjes! :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Okee, de link

http://trollbeads.com/site/trollbeads_eu/default.asp

 

Van de zilveren heb ik (en dan ga ik het rijtje gewoon af, van goedkoper naar duurder)

Van die van 32 euro

*lions (katten zijn mn favo diertjes, heb dan nog wel geen kat, leeuwen dus wel)zit aan paarse armband

*angel/demon (omdat ik het ene moment een engel ben en het volgende moment een stuk chagrijn)zit aan aardetinten armband

*endless (gekocht van het laatste geld dat ik van de oma van Gerard kreeg)zit aan aardetinten armband

*three monkeys (horen zien en zwijgen, van Lineke gekregen voor mn verjaardag) zit aan mix-armband

*the ugly ducking (zo'n schattige bedel en het is altijd een van mn favo sprookjes geweest) zit momenteel aan 'mix-armband'

 

Van die van 38 euro

*Cherub (beschermengeltje, kan ik wel gebruiken, heb ik van oma gekregen na een van de vele zkh-opnames)zit aan aardetintenarmband

 

Van die van 42 euro

*Thumbelina (gekregen voor mn verjaardag van Jens, mijn neefje dat toen 4 maandjes oud was. Is een van de leukste bedels, zit aan mn paarse armband)

*Mice on cheese (gekregen van mn pappie, omdat ik zo gek ben op knaagdieren en zelf ook ratten en muisjes heb) zit aan paarse armband

*symbols (kreeg ik van mamma toen ik mn 1e armband kocht, die symboliek vind ik erg mooi) zit aan aardetinten armband

*Buddha (van mn ouders voor verjaardag gekregen, mening erachter is duidelijk) Zit aan paarse armband

*bead of fortune (een van mn favorieten, die is elke keer anders en het zal bijgeloof zijn, maar er lijkt echt een soort regelmaat in te zitten qua symboliek...als ik me happy voel bijvoorbeeld houden de handjes elkaar vaak vast. Zit aan paarse armband)

 

Van die van 48 euro

* chicken (uiteraard hoort noekje een kipje aan haar armband te hebben, is inmiddels retired en zit aan mn paarse armband)

*rooster (bij een hen hoort een haan en zondag komt daar het kuiken uit voort waarschijnlijk. De haan zit ook aan mn paarse armband)

*Lucky dragon of te wel Zwelgje (eerste en lievelingskraal, zit in het midden van mijn paarse armband en is die ene waarmee het allemaal begon)

*circus elephant (van oma gekregen na een zkh opname, vind het een vrolijke kraal, zit aan mn mengelmoes armband)

 

Verder nog de tulp, die alleen in NL op de markt gebracht is.

Link to comment
Share on other sites

Ik ga naar bed meiden. Hopelijk wat mooie dromen over schotse meren en zo. :wink2:

 

:huglove:

 

:floor:

Gelijk heb je inderdaad, er zijn gelukkigen onder de mensheid die hem gezien hebben:naughty:

Sweet dreams en tot morgen waarschijnlijk!!

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy