Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

okeeej *bekijkt ze allemaal* :hypo:

 

De allermooiste die je hebt vind ik Endless en Cherub! :wub2: Echt tof!!

 

Haha ik zag een graduation erbij staan! Die moet ik hebben! :naughty:

Hehe past dit ook op Pandora? :bleh:

Ja, TB past op Pandora maar andersom niet....

 

Ik ga ervandoor, zal toch wat slaap moeten zien te krijgen. Voel me een beetje koortsig:boxed: Moeten we niet hebben!!!

 

Ik zie je morgen meis, slaap lekker en tot snel!

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja, TB past op Pandora maar andersom niet....

 

Ik ga ervandoor, zal toch wat slaap moeten zien te krijgen. Voel me een beetje koortsig:boxed: Moeten we niet hebben!!!

 

Ik zie je morgen meis, slaap lekker en tot snel!

:huglove:

 

Hier ook nog even weltrusten wensen!

Slaap lekker noekie, ik hoop dat het een beetje gaat lukken! Rust in ieder geval lekker uit!

:huglove: Tot morgen!

Link to comment
Share on other sites

Ik ben er, maar zou er eigenlijk niet moeten zijn! :naughty: Ik moet een motivatiebrief schrijven voor de HKU!

 

Heb je een goede nacht gehad?

 

Hoi José :bye:

Dat we nou precies op hetzelfde moment binnen komen vallen. Hoe bedoelt u, verslaafd? :naughty:

Jullie hebben het nog laat gemaakt gisteravond zag ik.

Link to comment
Share on other sites

Verslaafd? Que? :hypo:

 

Ja gisteravond lag ik pas om half 3 in bed ofzo... mjeh.. ik ben raar..

 

 

Raar, hmm, nou misschien een beetje :naughty:

Ik was altijd al een late slaper, maar normaal gesproken ga ik zo rond half 1. Sinds ik met jullie in de mikagasmics zit moet ik m'n best doen om rond 1 uur echt de stekker uit de pc te trekken.

Link to comment
Share on other sites

Raar, hmm, nou misschien een beetje :naughty:

Ik was altijd al een late slaper, maar normaal gesproken ga ik zo rond half 1. Sinds ik met jullie in de mikagasmics zit moet ik m'n best doen om rond 1 uur echt de stekker uit de pc te trekken.

 

Hahaha ja normaal slaap ik ook echt wel eerder, alleen sinds ik nu 2 weken niks wezenlijks te doen heb kan ik langer opblijven... hmm op het moment heb ik echt even geen leven.. nog geen nieuwe (serieuse :bleh: ) studie, nog geen baantje (alleen wat freelance).. mjeh :tears: Er zijn onwijs veel vacatures, alleen ik wil het liefst iets in de richting waar ik net op afgestudeerd ben, maar juist daar zijn heeeel weinig vacatures! :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Hahaha ja normaal slaap ik ook echt wel eerder, alleen sinds ik nu 2 weken niks wezenlijks te doen heb kan ik langer opblijven... hmm op het moment heb ik echt even geen leven.. nog geen nieuwe (serieuse :bleh: ) studie, nog geen baantje (alleen wat freelance).. mjeh :tears: Er zijn onwijs veel vacatures, alleen ik wil het liefst iets in de richting waar ik net op afgestudeerd ben, maar juist daar zijn heeeel weinig vacatures! :thumbdown:

 

Ik heb het ongetwijfeld gemist tijdens het kwijlen, maar wat voor studie heb je gedaan?

Wat een vreselijk woord is dat in het Nederlands trouwens, Engels klinkt beter!

Link to comment
Share on other sites

Ik heb het ongetwijfeld gemist tijdens het kwijlen, maar wat voor studie heb je gedaan?

Wat een vreselijk woord is dat in het Nederlands trouwens, Engels klinkt beter!

 

Ik heb de studie Multimedia vormgeven gedaan, op het Grafisch Lyceum. Ik wil nu proberen om op de HKU Audio visual Media te gaan studeren, maar de toelating is zwaar. Eerder ben ik op de filmacademie afgewezen! (daar nemen ze 6 mensen per jaar aan, van de 80/90 aanmeldingen) :thumbdown:

 

Sinds ik hier zit en zoveel Engels typ, heb ik op een vriendenblog steeds de neiging om ook alles in het Engels te typen! :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Jammer, niet mijn werksoort, anders had ik wel eens kunnen rondvragen.

 

Ja, dat Engels is vreselijk. Wil ik op m'n werk ook steeds gebruiken.

 

Mag ik vragen waar je werkt/wat voor werk je doet? Sorry als je dat al eens eerder vermeld hebt, dan was ik waarschijnlijk ook mijn ogen uit mn hoofd aan het staren op iets anders! :blush-anim-cl:

 

Hehe, mijn taalgebruik (normaal gesproken, niet op dit forum) is een mengelmoes van Nederlands, Engels en quotes van 'De Jeugd van Tegenwoordig'.

Link to comment
Share on other sites

Ik ben afgestudeerd als maatschappelijk werker, maar werk al jaren in het ouderenwerk. Voornamelijk als ouderenadviseur. Dat is eigenlijk meer de praktische kant van de hulpverlening.

 

En ik kopieer de "duh's" en zo voornamelijk van m'n jongere broertjes en zusje. Ben zelf niet meer zo jeugd van tegenwoordig :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Oooh mijn hele familie werkt in de zorg en hulpverlening, alleen ik ben het die weer de compleet andere kant op moest gaan.. :blush-anim-cl: Achja, het is maar net wat je leuk vind natuurlijk.. zelf lijkt mij werken in de zorg een van de lastigste dingen, maar ik heb er denk ik ook niet zo veel affiniteit mee.

 

Ah ik beschouw mezelf ook niet meer echt als de jeugd van tegenwoordig, maar doelde meer op de rapformatie waar ik een soort van fan van ben.. :mf_rosetinted: ..terwijl ik helemaal niet zo cool ben! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Oooh mijn hele familie werkt in de zorg en hulpverlening, alleen ik ben het die weer de compleet andere kant op moest gaan.. :blush-anim-cl: Achja, het is maar net wat je leuk vind natuurlijk.. zelf lijkt mij werken in de zorg een van de lastigste dingen, maar ik heb er denk ik ook niet zo veel affiniteit mee.

 

Ah ik beschouw mezelf ook niet meer echt als de jeugd van tegenwoordig, maar doelde meer op de rapformatie waar ik een soort van fan van ben.. :mf_rosetinted: ..terwijl ik helemaal niet zo cool ben! :naughty:

 

Kind, kind toch *knijpt moederlijk in je wangen*. Zo oud ben je toch nog niet!

:mf_rosetinted:

Na Watskeburt heb ik de jongens niet meer zo gevolgd. Maar die single heb ik wel in de kast staan.

Link to comment
Share on other sites

'Duh' is trouwens heel irritant als iemand dat constant zegt! :bleh: Ik heb zelf ook zo'n periode gehad! :naughty:

 

Is ook zo. M'n zusje (van 15, m'n pa z'n tweede leg) doet het aan een stuk door. :bash:

Link to comment
Share on other sites

Kind, kind toch *knijpt moederlijk in je wangen*. Zo oud ben je toch nog niet!

:mf_rosetinted:

Na Watskeburt heb ik de jongens niet meer zo gevolgd. Maar die single heb ik wel in de kast staan.

 

:naughty: ach.. wat is oud he.. :mf_rosetinted:

 

De nieuwe cd is nu 2 maanden uit, ongeveer, en hij is helemaal geweldig! Haha, ze zijn zo creatief met taal! Nieuwe single van hun is Hollereer, misschien heb je die nog wel gehoord? Watskeburt blijft geweldig! :roftl:

Link to comment
Share on other sites

:naughty: ach.. wat is oud he.. :mf_rosetinted:

 

De nieuwe cd is nu 2 maanden uit, ongeveer, en hij is helemaal geweldig! Haha, ze zijn zo creatief met taal! Nieuwe single van hun is Hollereer, misschien heb je die nog wel gehoord? Watskeburt blijft geweldig! :roftl:

 

Ik zal nog eens gaan luisteren. Ik heb indertijd wel die tv-programma's van ze gezien, vond ik erg grappig.

Link to comment
Share on other sites

Ik zal nog eens gaan luisteren. Ik heb indertijd wel die tv-programma's van ze gezien, vond ik erg grappig.

 

Haha, ja joh, ze zijn echt lichtelijk gestoord, geweldig!

 

Aah wat de neuk, ik word de hele tijd anoniem gebeld en als ik dan opneem wordt er direct opgehangen! :boxed:

Link to comment
Share on other sites

:shocked::shocked:

Jose...Het zal toch niet wéér die gast van van de week zijn???

 

 

Ik is er weer, was even mn irritatie aan t spuien buiten. Tering, wat een mens joh. Ga toch in godsnaam naar huis en laat ons met rust. Mn overbuurvrouw en ik worden gek van mn 'schuin tegenoverbuurvrouw'....Dat mens is niet te geloven hoor, echt niet.....Maarja, ze heeft wel erg veel pijn:roftl: Maar niet heus. Als een infuusnaaldje wat in een keer goed zit prikken al pijn doet, zegt dat voor mij genoeg over een pijndrempel: Die is geëgaliseerd in haar geval.

Link to comment
Share on other sites

:shocked::shocked:

Jose...Het zal toch niet wéér die gast van van de week zijn???

 

 

Ik is er weer, was even mn irritatie aan t spuien buiten. Tering, wat een mens joh. Ga toch in godsnaam naar huis en laat ons met rust. Mn overbuurvrouw en ik worden gek van mn 'schuin tegenoverbuurvrouw'....Dat mens is niet te geloven hoor, echt niet.....Maarja, ze heeft wel erg veel pijn:roftl: Maar niet heus. Als een infuusnaaldje wat in een keer goed zit prikken al pijn doet, zegt dat voor mij genoeg over een pijndrempel: Die is geëgaliseerd in haar geval.

 

Hahaha, hmmm ik denk dat mijn pijngrens ook heel erg laag is, maarja ik ben ook niks gewend (gelukkig)! :blush-anim-cl:

 

Ik hoop dat hij het is, dan is het nog een soort van aangenaam.. hij mag zelfs mijn persoonlijke hijger zijn!! Maar deze hangt telkens meteen op zonder iets te zeggen... ik weet niet wat het is! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hahaha, hmmm ik denk dat mijn pijngrens ook heel erg laag is, maarja ik ben ook niks gewend (gelukkig)! :blush-anim-cl:

 

Ik hoop dat hij het is, dan is het nog een soort van aangenaam.. hij mag zelfs mijn persoonlijke hijger zijn!! Maar deze hangt telkens meteen op zonder iets te zeggen... ik weet niet wat het is! :blink:

 

Nouja dat je een lage pijngrens hebt kun je niets aan doen. Maar als je daarnaast anderen gaat vertellen wat pijn is en wat niet..... Gisteren is er toch 's avonds nog een venflon gesneuveld bij me? Dat is dus ontstoken nu en dat heeft me vannacht zoveel pijn gegeven dat ik niet kon slapen. Heb de hele nacht met coldpacks zitten kloten. De aardige overbuurvrouw heeft hetzelfde probleem, die is ook echt niet te prikken en zij heeft ook dat om de haverklap de naalden stuk gaan. Van de week is de anesthesist hier voor ons allebei geweest, om 22 uur ofzo, dus in zn dienst. Zij kreeg vanmorgen een renovatie, ze hebben een wervel met cement gevuld ofzo, poliklinische toestand eigenlijk maar ze moest ook een venflon hebben. Heeft de verpleging zitten kijken maar ze zagen geen vat. Dus meteen anesthesist gebeld en o dat was interessant hoor. Dat betekende dat zij toch maar een stuk rotter te prikken was dan wij want wij hoefden immers niet helemaal naar de recovery enzo. Nee trut, omdat het midden in de nacht was. Maargoed. Het deed zó'n zeer, niet te geloven. En die hele ingreep zelf is zo ontzettend tegengevallen. Nu gaan ze dr catheter eruit halen maar ze moet tot 3 uur bedrust houden. Nu is ze aan t zeiken dat ze bang is dat ze om half 3 moet plassen, maar dat mag dan toch nog niet blablabla. Zoveel gezeur uit een mens, dat is gewoon niet voor te stellen zeg. En dat op een afdeling waar allemaal zwaar zieke mensen liggen die dolblij zouden zijn met een beetje cement in hun rug waardoor ze daarna alles weer konden doen. Is weer eens iets anders dan echt afhankelijk zijn van medicijnen als chemo's enzo he?? Maarja, ik moet helemaal mn mond houden want ik ben nog jong. Voor mij is het makkelijker te accepteren want ik heb nog meer tijd om aan ziek zijn te wennen. Als je 75 jaar gezond geweest bent dan is het een hele klap als je rug begint te slijten natuurlijk... Ik mag blij zijn als ik de 75 haal....:thumbdown::roftl:

Link to comment
Share on other sites

AHahaha ja sommige mensen klagen nou eenmaal graag Anouk, vooral in Nederland (heb ik het gevoel). Sommige mensen kunnen over alles klagen! En jij beklaagt je graag weer over mensen die zo goed kunnen klagen! :bleh: Maar ik kan me voorstellen dat zo'n vrouw je behoorlijk op de zenuwen werkt! Die denk omdat ze ouder is ze meer ervarig heeft en dus het recht heeft om alles om dr heen te bekritiseren en observeren. Gooi eens een appel naar d'r hoofd ofzo... :ap_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy