Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

AHahaha ja sommige mensen klagen nou eenmaal graag Anouk, vooral in Nederland (heb ik het gevoel). Sommige mensen kunnen over alles klagen! En jij beklaagt je graag weer over mensen die zo goed kunnen klagen! :bleh: Maar ik kan me voorstellen dat zo'n vrouw je behoorlijk op de zenuwen werkt! Die denk omdat ze ouder is ze meer ervarig heeft en dus het recht heeft om alles om dr heen te bekritiseren en observeren. Gooi eens een appel naar d'r hoofd ofzo... :ap_rosetinted:

 

Ja normaal ben ik vrij tolerant. Je hebt toch allemaal je eigen sores he, in n zkh? Maar dit is te veel. Vanmorgen hebben we ook al een potje zitten roddelen over dr, ik ben niet de enige die lichtelijk jeuk krijgt van haar, en dat is dan weer fijn om te horen.

Helaas heb ik geen appels hier, anders zou ik er graag wat gooi-oefeningen mee doen:bleh:

 

Erg hoor, had ik net mn map erbij gepakt, klaar en open op het hoofdstuk bloed en cytologie, krijg ik een smsje, of ik trek in een ijsje heb.....Natuurlijk niet, maar vooruit, kan lieve lien toch niet teleurstellen he?:roftl:

Dus nou moet ik in plaats van lekker met mn neus in de boeken te duiken weer zo'n ranzig softijsje (die dus sinds een paar daagjes weer smaken!! overigens is dat t enige wat smaakt maar dat doet er niet toe, ijs is ijs en ijs is goed) gaan zitten eten buiten in t zonnetje:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja normaal ben ik vrij tolerant. Je hebt toch allemaal je eigen sores he, in n zkh? Maar dit is te veel. Vanmorgen hebben we ook al een potje zitten roddelen over dr, ik ben niet de enige die lichtelijk jeuk krijgt van haar, en dat is dan weer fijn om te horen.

Helaas heb ik geen appels hier, anders zou ik er graag wat gooi-oefeningen mee doen:bleh:

 

Erg hoor, had ik net mn map erbij gepakt, klaar en open op het hoofdstuk bloed en cytologie, krijg ik een smsje, of ik trek in een ijsje heb.....Natuurlijk niet, maar vooruit, kan lieve lien toch niet teleurstellen he?:roftl:

Dus nou moet ik in plaats van lekker met mn neus in de boeken te duiken weer zo'n ranzig softijsje (die dus sinds een paar daagjes weer smaken!! overigens is dat t enige wat smaakt maar dat doet er niet toe, ijs is ijs en ijs is goed) gaan zitten eten buiten in t zonnetje:thumbdown:

 

Haha meid toch wat erg! :huglove:

Maar goed om te horen dat ijs weer smaakt! ijs is zeker goed! Ik ben vooral gek op waterijs! :wub2:

Hmm zorg dat Lien appels meeneemt dan trouwens! :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Haha meid toch wat erg! :huglove:

Maar goed om te horen dat ijs weer smaakt! ijs is zeker goed! Ik ben vooral gek op waterijs! :wub2:

Hmm zorg dat Lien appels meeneemt dan trouwens! :mf_rosetinted:

 

Of tomaat, of eieren...whatever, als je ermee kunt gooien is het best.

 

Ik ga nog eventjes mn ogen dichtdoen, val echt in slaap...

 

Tot later meis, ik zie je vast weer vandaag op de bekende plaats!

 

:huglove: tot snel!!

Link to comment
Share on other sites

Zohee, hier is veel gebeurd de afgelopen uren!!!:blink::thumb_yello::roftl:

 

Zeker! :naughty: Ik heb ook weinig spannends te melden! Vandaag nog even de stad in geweest om de Computer Arts te kopen. Ik las hier dat Mika er in stond, en dat klopt! Je moet er van houden, maar ik vind het supertof!!

 

ComputerArtsJune08.jpg

Link to comment
Share on other sites

Wow!!!

Ik hou daar ook wel van hoor!!

Ziet er supertof uit!!

 

Er is weer hoop dat zeuroma toch weggaat, maar voorlopig heeft ze zó ontzettend veel pijn, dat is niet voor te stellen joh! Echt, ik heb zo met haar te doen:blink:

 

 

 

 

 

 

 

 

:roftl:

 

Hoorde trouwens van mn ma dat onze lieve schattige James vanmorgen met een parkiet thuis is gekomen. Nouja, de tuin lag helemaal vol veren, de rest van dat ding was verdwenen. Kortom: meneer heeft weer eens een exclusief maaltje genuttigd....:boxed:

Link to comment
Share on other sites

Haha ik hoop het echt voor je, en de rest van de mensen op de kamer, dat mevrouwtje weg gaat! :naughty:

 

Is James die de kat waar je het laatst over had..? tenminste, ik kan me herinneren dat je het had over een kat welke een kruising was tussen een siamees en een rode kater.. Waarom ik dit onthouden heb? Je zal het niet geloven, maar ik heb ook zo'n kat! :wub2: Hij woont nu wel bij mijn ouders, omdat ik hem hier niet kan houden, maar hij is nog altijd van mij! Zo schattig, hij kijkt altijd zo heerlijk chagrijnig! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Wow!!!

Ik hou daar ook wel van hoor!!

Ziet er supertof uit!!

 

Er is weer hoop dat zeuroma toch weggaat, maar voorlopig heeft ze zó ontzettend veel pijn, dat is niet voor te stellen joh! Echt, ik heb zo met haar te doen:blink:

 

 

 

 

 

 

 

 

:roftl:

 

Hoorde trouwens van mn ma dat onze lieve schattige James vanmorgen met een parkiet thuis is gekomen. Nouja, de tuin lag helemaal vol veren, de rest van dat ding was verdwenen. Kortom: meneer heeft weer eens een exclusief maaltje genuttigd....:boxed:

 

 

 

 

 

 

 

http://youtube.com/watch?v=KKxBuixwmNc

 

 

 

 

hello alles wat je oranje mensen, hopen dat u een groot feest georganiseerd voor ons komende over naar Amsterdam voor de Mika concert in juli. dacht dat u wel zou willen luisteren naar dit en laat uw opmerkingen

Link to comment
Share on other sites

Haha ik hoop het echt voor je, en de rest van de mensen op de kamer, dat mevrouwtje weg gaat! :naughty

 

Is James die de kat waar je het laatst over had..? tenminste, ik kan me herinneren dat je het had over een kat welke een kruising was tussen een siamees en een rode kater.. Waarom ik dit onthouden heb? Je zal het niet geloven, maar ik heb ook zo'n kat! :wub2 Hij woont nu wel bij mijn ouders, omdat ik hem hier niet kan houden, maar hij is nog altijd van mij! Zo schattig, hij kijkt altijd zo heerlijk chagrijnig! :naughty

Jep, you're right, goed onthouden:thumb_yello: Is die van jou ook zo arrogant?? James voelt zich echt, hij kan geweldig arrogant doen en kijken. Heerlijk! Ooit zullen er échte Oosterse katten door mn huis lopen, ik ben helemaal wég van dat karakter, het is echt wel anders dan dat van de gewone HTK-kat

Meet James:

133329526_5_cTu2.jpeg

 

154671078_5_SAX0.jpeg

 

Allow .....

 

:woot_jump:

BIENIEEEEE!!!! Hoe is het ermee?

Gaat t al wat beter met je been??

Link to comment
Share on other sites

:woot_jump:

BIENIEEEEE!!!! Hoe is het ermee?

Gaat t al wat beter met je been??

 

Pfff :thumbdown:

Been is ook nog steeds hetzelfde, maar het hangt er nog aan :bleh:

Vandaag toen ik naar de bus ging kreeg ik wel ineens op die plaats heel erge steken, moest echt even stoppen want ik kwam niet meer vooruit van de pijn :blink: Maar dat was hopelijk maar eens eventjes tussendoor ...

 

Hoe is het met jou?

Link to comment
Share on other sites

Jep, you're right, goed onthouden:thumb_yello: Is die van jou ook zo arrogant?? James voelt zich echt, hij kan geweldig arrogant doen en kijken. Heerlijk! Ooit zullen er échte Oosterse katten door mn huis lopen, ik ben helemaal wég van dat karakter, het is echt wel anders dan dat van de gewone HTK-kat

Meet James:

133329526_5_cTu2.jpeg

 

154671078_5_SAX0.jpeg

 

 

Schattig!!

Mijn kat is niet echt arrogant, tenminste niet tegen mij! Hij is heel grappig, hij springt altijd bij de mensen op schoot die een hekel hebben aan katten! :roftl:

 

James lijkt trouwens helemaal niet op mijn kat!

 

19720301_700_700_MvTN.jpeg

 

11413592_700_700_0kPQ.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Pfff :thumbdown

Been is ook nog steeds hetzelfde, maar het hangt er nog aan :bleh

Vandaag toen ik naar de bus ging kreeg ik wel ineens op die plaats heel erge steken, moest echt even stoppen want ik kwam niet meer vooruit van de pijn :blink Maar dat was hopelijk maar eens eventjes tussendoor ...

 

Hoe is het met jou?

Getver, dat klinkt ook niet fijn zeg... Hoop dat t nou eens over gaat, heeft weer lang genoeg geduurd nu...Maar; in elk geval wel fijn dat t er nog aan hangt joh!!:roftl:

 

Hier beetje hetzelfde, begin alleen weer keelpijn te krijgen, de kenmerkende...Maargoed ze hebben vanmiddag nogmaals mn CRP en leuko's geprikt om te kijken of ze zondag de Tobra en Tazocin kunnen stoppen dus mocht er weer iets vaags zitten dan zien ze t wel hoor...

 

Schattig!!

Mijn kat is niet echt arrogant, tenminste niet tegen mij! Hij is heel grappig, hij springt altijd bij de mensen op schoot die een hekel hebben aan katten! :roftl

 

James lijkt trouwens helemaal niet op mijn kat!

 

19720301_700_700_MvTN.jpeg

 

11413592_700_700_0kPQ.jpeg

 

Dat hoort he? Katten voelen dat aan en maken daar feilloos gebruik van. Vooral onze Hassan doet dat heel erg. Hessel was daar meester in, maar die is er dus niet meer. Nu neemt Hassan zn honneurs waar:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Dat hoort he? Katten voelen dat aan en maken daar feilloos gebruik van. Vooral onze Hassan doet dat heel erg. Hessel was daar meester in, maar die is er dus niet meer. Nu neemt Hassan zn honneurs waar:thumb_yello:

 

Hehe blijkbaar, ik had het met mn vorige katten nog niet meegemaakt.

 

Mijn kat is nu, deze week, 2 keer geopereerd aan zijn oog! :tears: Hij had gevochten met een andere kat en die had m flink door z'n oog gekrabt! Waarschijnlijk is hij nu blind aan een oog! :sad:

Link to comment
Share on other sites

Even katten spammen

Hessel, mijn favo kat ever.........

60422549_3_Wo3G.jpeg

 

35093979_5_1yeP.jpeg

 

Hassan de asielzoeker (heeft al meer dan 10 jaar een verblijfsvergunning bij ons hoor, hij is echt een schat, kan me niet voorstellen dat iemand m zomaar op straat gegooid heeft en m mishandeld heeft....Als hij nog een halve week langer had moeten zwerven was hij dood geweest, hij was compleet uitgemergeld, woog net 2 kg (en hij is best een grote kat, niet dik maar lang zeg maar). Nu heeft hij nog steeds een eetprobleem, omdat hij zo'n honger heeft geleden propt hij zn eten vaak te snel naar binnen en dan komt het er vaak net zo snel weer uit....jek). Hij is ook ooit beschoten door een kattenmepper, toen zaten er korrels lood in zn borst :tears:

60422275_5_is9u.jpeg

 

Geen beest kan zo geweldig lekker slapen als een katachtige, daar ben ik soms best jaloers op....

140720520_5_qoo7.jpeg

 

Loesje, onze oude taart. Hangt ook al zo aan mij, wat Hessel dus ook deed. Slaapt altijd op mn kamer, meestal naast me op bed. Is bij ons thuis geboren (ook al op mijn kamer....) en is onze autistikat. Wij mogen alles met haar, maar het is verder een bange poeperd. Maar o zo lief, én mooi!

133329525_5_VjKQ.jpeg

 

Anybody feels like chicken tonight??

133329524_5_LtDQ.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Hehe blijkbaar, ik had het met mn vorige katten nog niet meegemaakt.

 

Mijn kat is nu, deze week, 2 keer geopereerd aan zijn oog! :tears: Hij had gevochten met een andere kat en die had m flink door z'n oog gekrabt! Waarschijnlijk is hij nu blind aan een oog! :sad:

 

Awwww....:huglove:

Een troostje: Hessel was ook blind aan een oog, zomaar, ineens van de ene op de andere dag. Hij heeft er nooit echt last van gehad qua zicht ofzo. Alleen zo af en toe was dat oog ontstoken en dan deed t m pijn. We waren net een beetje aan t kwakkelen ermee en zaten met de vraag of t er niet beter uit kon want hij had drie keer binnen driekwart jaar een infectie in zn oog, toen bleek dat hij botkanker had....Was dus niet meer nodig.... Mis Hessel echt wel, hij was mn maatje door dik en dun...Mocht echt álles met hem, kon hem zelfs als hoofdkussen gebruiken. Hij trok naar mij, vanaf de eerste dag en in het begin werd ik er wel eens moe van, altijd met hem op schoot zitten, maar we groeiden naar elkaar toe (hoe dom dat ook mag klinken bij een kat....) en nu zeg ik vol trots dat hij de liefste kater ooit geweest is en ik ben ook oprecht bang dat ik nooit meer zo'n lieve en bijzondere kater zal krijgen. Alle katten hebben iets speciaals, maar hij had net dat beetje extra:wub2:

Hoewel ik ook gek ben op de andere drie hoor, maar Hessel was gek op mij...Anders dan die andere katten...James is mn moeders kat, Hassan trekt naar pap en Loes zit meestal bij mij, maar Hessel lag ook echt op schoot enzo, terwijl Loes meer naast me zit...

Link to comment
Share on other sites

Leuke poezebeesten :original:

 

Ik verveel me :boxed:

 

Kom ook hier in t Albert Schweitzer joh, de tijd vliegt hier echt voorbij:thumb_yello::boxed::roftl:

 

Mijn Nijntje-borduurlap gaat ook veel te snel eigenlijk. Is altijd in ziekenhuizen, daar heb ik teveel tijd voor dat soort dingen. Op zich staat hier ook wel de nodige druk achter, het wordt een geboortelap en dat kind laat ook geen jaren meer op zich wachten. Sterker nog; eind juli moet t af zijn, ingelijst en wel:boxed::blink:

Link to comment
Share on other sites

Kom ook hier in t Albert Schweitzer joh, de tijd vliegt hier echt voorbij:thumb_yello::boxed::roftl

 

Mijn Nijntje-borduurlap gaat ook veel te snel eigenlijk. Is altijd in ziekenhuizen, daar heb ik teveel tijd voor dat soort dingen. Op zich staat hier ook wel de nodige druk achter, het wordt een geboortelap en dat kind laat ook geen jaren meer op zich wachten. Sterker nog; eind juli moet t af zijn, ingelijst en wel:boxed::blink:

 

En dan maar hopen dat die niet te vroeg geboren wordt.. :naughty:

 

 

Ikke ook foto'tje posten van mijn dierbaarste "bezit" ..

 

e3550028.jpg

 

:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Aaaah dat is zo schattig! Opzich merk ik bij mijn kat wel dat hij altijd blij is om mij te zien (ook misschien omdat ik niet zoveel meer bij mijn ouders langskom) :naughty: Bij de rest van de familie is ie wat afstandig, maar bij mij komt hij altijd zitten en slapen! :wub2:

 

Trouwens, kan je tv kijken? Ze gaan straks een concert van Anouk uitzenden, waar je volgens mij ook heen geweest was?

Link to comment
Share on other sites

En dan maar hopen dat die niet te vroeg geboren wordt.. :naughty:

 

 

Ikke ook foto'tje posten van mijn dierbaarste "bezit" ..

 

e3550028.jpg

 

:mf_rosetinted:

 

Nou hou op zeg:shocked::boxed:

En ik hoop ook dat ze t een normale roepnaam geven. Weet al dat t een meisje wordt en dat ze Elisabeth gaat heten, maar dat is zo lang....Dan moet ik t weer aan gaan zitten passen qua ruimte enzo. Ach, ik maak er gewoon roepnaam Lisa van, dat past perfect:thumb_yello:

 

Jouw dierbaarste bezit mag er anders best wezen zeg!!:drool:

Link to comment
Share on other sites

Nou hou op zeg:shocked::boxed:

En ik hoop ook dat ze t een normale roepnaam geven. Weet al dat t een meisje wordt en dat ze Elisabeth gaat heten, maar dat is zo lang....Dan moet ik t weer aan gaan zitten passen qua ruimte enzo. Ach, ik maak er gewoon roepnaam Lisa van, dat past perfect:thumb_yello:

 

Jouw dierbaarste bezit mag er anders best wezen zeg!!:drool:

 

In ieder geval succes ermee :roftl:

 

Ben er ook wel trots op ... :wub2:

 

 

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy