Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

De timing van sites die er uit liggen is altijd goed. Fijn dat t zo makkelijk is trouwens!

 

Oh, hopeloos! :doh: Wat kunnen ze daar wél goed doen?

 

Wel fijn dat die zeikerd weg is! Gelukkig mag jij ook binnenkort weg.

 

Ahahah Anouk ik krijg altijd de riebels van jouw infuusverhalen! *ik ben zo'n bangepoeperd voor naalden :naughty:* Maar goed nieuws dat je dinsdag naar huis mag, dat is al bijna!! Jaaaj!

 

Ehmmm....dat dinsdag weggaan heb ik zelf bedacht he? :naughty:Nu de arts nog overtuigen:blink:

 

Ben bang dat de rest van die opleiding wel wat meer moeite gaat kosten hoor, zo simpel als dit is t heus niet allemaal. Maar het is verbazingwekkend wat er toch blijkbaar allemaal is blijven hangen van de HBO-V...Komt goed uit:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:naughty:

 

 

Ja, ik schrijf ook altijd wat steekwoorden op. Maar meestal onthoud ik alles toch wel en sta ik alleen maar zenuwachtig aan dat papiertje te frummelen. :roftl:

 

Hahaha ja ik heb dat ook vaak, maar ik ga je maar niet nerveuzer maken door het allemaal eens te zijn met wat je zegt! :mf_rosetinted: Ik zal zeggen: het komt vast allemaal wel goed! Want dat is tenslotte ook vaak echt zo! :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Yay!!! :woot_jump:

 

Alles goed?

 

Carina!!! :woot_jump:

 

Hoe is het met je??

 

Hey!!!

 

Hier gaat het best hoor... Niet helemaal fit helaas, keelpijn en een kop die voelt alsof ie vol zit, maar dat is niet zo :blink:

 

Morgen voor een paar dagen kamperen... Een soort van excursie naar een meer waar we bij kamperen en dag en nacht watermetingen gaan doen. Hopelijk word 'k niet echt verkouden, zou niet zo best uitkomen :blink:

 

Mahja, is allemaal te overzien hoor :wink2:

 

Hoe is het met jullie? Nielo presentatie las ik? Vervelend hoor, als je er zo tegenop ziet... Tip van Anouk werkt meestal wel ja, beetje op bluf een presentatie doorkomen.

En Anouk is wezen shoppen! Heb je nog foto's van je nieuwe beads? En dinsdag naar huis? Dat is te vroeg hoor, je mag donderdag pas terug, anders ben ik er niet om "welkom thuis" te roepen in de thread :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ehmmm....dat dinsdag weggaan heb ik zelf bedacht he? :naughty:Nu de arts nog overtuigen:blink:

 

Ben bang dat de rest van die opleiding wel wat meer moeite gaat kosten hoor, zo simpel als dit is t heus niet allemaal. Maar het is verbazingwekkend wat er toch blijkbaar allemaal is blijven hangen van de HBO-V...Komt goed uit:thumb_yello:

 

Oh :naughty: Nouja over het algemeen ben je er wel goed in om voor jezelf aan te voelen hoe het met je gaat! Dus als jij zegt dat je dinsdag naar huis gaat, dan geloof ik je! :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ehmmm....dat dinsdag weggaan heb ik zelf bedacht he? :naughty:Nu de arts nog overtuigen:blink

 

Ben bang dat de rest van die opleiding wel wat meer moeite gaat kosten hoor, zo simpel als dit is t heus niet allemaal. Maar het is verbazingwekkend wat er toch blijkbaar allemaal is blijven hangen van de HBO-V...Komt goed uit:thumb_yello:

 

Ah, volgens mij weet jij meer dan de artsen, dus dat komt wel goed. ^^

 

Nou, als ik mn moeder mag geloven, die dus les geeft aan apothekersassistenten, is het idd, voor mensen die HBO/WO kunnen, een makkelijke opleiding. (En wat ik ervan hoor, ben ik t er mee eens, terwijl ik echt superslecht ben in alle bèta vakken. :bleh:)

 

Hahaha ja ik heb dat ook vaak, maar ik ga je maar niet nerveuzer maken door het allemaal eens te zijn met wat je zegt! :mf_rosetinted: Ik zal zeggen: het komt vast allemaal wel goed! Want dat is tenslotte ook vaak echt zo! :roftl

 

Haha, dank je! :biggrin2:

 

Hey!!!

 

Hier gaat het best hoor... Niet helemaal fit helaas, keelpijn en een kop die voelt alsof ie vol zit, maar dat is niet zo :blink

 

Morgen voor een paar dagen kamperen... Een soort van excursie naar een meer waar we bij kamperen en dag en nacht watermetingen gaan doen. Hopelijk word 'k niet echt verkouden, zou niet zo best uitkomen :blink:

 

Mahja, is allemaal te overzien hoor :wink2

 

Hoe is het met jullie? Nielo presentatie las ik? Vervelend hoor, als je er zo tegenop ziet... Tip van Anouk werkt meestal wel ja, beetje op bluf een presentatie doorkomen.

En Anouk is wezen shoppen! Heb je nog foto's van je nieuwe beads? En dinsdag naar huis? Dat is te vroeg hoor, je mag donderdag pas terug, anders ben ik er niet om "welkom thuis" te roepen in de thread :naughty:

 

Oeh, vervelend! Hopelijk word je niet echt ziek. Dat zou slechte timing zijn.

 

Ja, idd. Ik ga er maar gewoon staan en hopen dat alles goed gaat. ^^

(Gelukkig telt ie niet zo zwaar mee.)

Link to comment
Share on other sites

Oh :naughty Nouja over het algemeen ben je er wel goed in om voor jezelf aan te voelen hoe het met je gaat! Dus als jij zegt dat je dinsdag naar huis gaat, dan geloof ik je! :bleh

 

Dat zou iedereen moeten doen:thumb_yello:

 

Ik zal eens even wat fotootjes op gaan zoeken, moet eigenlijk gewoon eens mn armbanden op de foto zetten. Ik jat wel even wat....Moment....Zal er ook een bijdoen van mezelf, als jullie durven. Ziet er niet uit, gij zijt gewaarschuwd. Voor mij is duidelijk dat ik nog altijd vocht vasthoud:boxed:

 

Gelijk de ergste dan maar. Valt me nog mee dat je mn venflon tenminste niet ziet, dat was wel een hippe accesoire hoor :floor:

100_2910.jpg

 

De kralen doe ik wel even apart....

Link to comment
Share on other sites

Dat zou iedereen moeten doen:thumb_yello:

 

Ik zal eens even wat fotootjes op gaan zoeken, moet eigenlijk gewoon eens mn armbanden op de foto zetten. Ik jat wel even wat....Moment....Zal er ook een bijdoen van mezelf, als jullie durven. Ziet er niet uit, gij zijt gewaarschuwd. Voor mij is duidelijk dat ik nog altijd vocht vasthoud:boxed:

 

Gelijk de ergste dan maar. Valt me nog mee dat je mn venflon tenminste niet ziet, dat was wel een hippe accesoire hoor :floor:

100_2910.jpg

 

De kralen doe ik wel even apart....

 

Um, wat is er precies erg aan deze foto? :blink:

 

You're pretty. :wub2:

Link to comment
Share on other sites

 

Ja, idd. Ik ga er maar gewoon staan en hopen dat alles goed gaat. ^^

(Gelukkig telt ie niet zo zwaar mee.)

 

Zal best wel lukken!!!

 

 

Gelijk de ergste dan maar. Valt me nog mee dat je mn venflon tenminste niet ziet, dat was wel een hippe accesoire hoor :floor:

100_2910.jpg

 

 

Ik vind het wel een leuke foto hoor!!

Link to comment
Share on other sites

Een zilveren kraal; de Jugend....Was van plan een andere te kopen, maar het gaat altijd anders dan je denkt. Je gaat voor t een en komt met een ander thuis...Deze is gewoon mooier!

2271.jpg

 

Dan Aarde, mijne is veel mooier dan die op deze foto. Mijne heeft echt twee kleuren groen in zich en hij 'leeft' echt zeg maar. Bovendien is hij groter dan de meeste andere Aardekralen die ik tot nog toe gezien heb. Hij komt aan mn fantasyketting te hangen

2477.jpg

 

Dan de pastel-set. Een kraal was eruit gevist door iemand anders, maar dat was t roze lint (naast die met die uitsteeksels) en die heb ik vervangen door een blauwe waar ik geloof ik geen foto van heb...

1843.jpg

Toch wel...Deze is t geworden

3712.jpg

 

Dan nog mn driehoekskraal om mn ketting eindelijk 'goed' te kunnen gaan dragen

3594.jpg

 

En deze heb ik even van iemand van t trollbeadsforum gejat, mijn babytrol hangt ook aan deze ketting, alleen geen kralen meer ernaast, dat heeft ie niet nodig vind ik

DSC_3886.jpg

Link to comment
Share on other sites

Een zilveren kraal; de Jugend....Was van plan een andere te kopen, maar het gaat altijd anders dan je denkt. Je gaat voor t een en komt met een ander thuis...Deze is gewoon mooier!

p><p>Dan Aarde, mijne is veel mooier dan die op deze foto. Mijne heeft echt twee kleuren groen in zich en hij

http://trollbeads.com/site/images/produkter/2477.jpg[/img

 

Dan de pastel-set. Een kraal was eruit gevist door iemand anders, maar dat was t roze lint (naast die met die uitsteeksels) en die heb ik vervangen door een blauwe waar ik geloof ik geen foto van heb...

http://trollbeads.com/site/images/produkter/1843.jpg[/img

Toch wel...Deze is t geworden

http://trollbeads.com/site/images/produkter/3712.jpg[/img

 

Dan nog mn driehoekskraal om mn ketting eindelijk 'goed' te kunnen gaan dragen

http://trollbeads.com/site/images/produkter/3594.jpg[/img

 

En deze heb ik even van iemand van t trollbeadsforum gejat, mijn babytrol hangt ook aan deze ketting, alleen geen kralen meer ernaast, dat heeft ie niet nodig vind ik

[imghttp://i244.photobucket.com/albums/gg4/Kiruna_Troll/Trollbeads/DSC_3886.jpg' alt='DSC_3886.jpg'>

 

Mooi!!! :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Hihi, ik vind t zo'n rare foto....Ben in vergelijking met een tijd terug echt wel opgezet zeg maar. Nouja, de bovenkant doet niet helemaal mee, t vocht begint bij mn buik, hoopt zich massaal op rondom mn kont en heupen en wordt daarna vakkundig weggezwachteld...Misschien moet ik dat gewoon tot aan mn buik doen ofzo:naughty: Een tijd (een maand of drie) geleden kon ik die broek niet zonder riem dragen, maar nu ben ik allang blij dat ie nog dicht gaat:boxed:

 

Ik hoop t. :naughty:

 

(Ben me alvast moed aan t in drinken. :roftl:)

 

Tuurlijk gaat het goed! Proost alvast, op t goede resultaat!!:naughty::punk:

Link to comment
Share on other sites

Hihi, ik vind t zo'n rare foto....Ben in vergelijking met een tijd terug echt wel opgezet zeg maar. Nouja, de bovenkant doet niet helemaal mee, t vocht begint bij mn buik, hoopt zich massaal op rondom mn kont en heupen en wordt daarna vakkundig weggezwachteld...Misschien moet ik dat gewoon tot aan mn buik doen ofzo:naughty: Een tijd (een maand of drie) geleden kon ik die broek niet zonder riem dragen, maar nu ben ik allang blij dat ie nog dicht gaat:boxed:

 

 

 

Tuurlijk gaat het goed! Proost alvast, op t goede resultaat!!:naughty::punk:

 

Geloof me, die foto is niet raar. ^^

 

Thanx! Proost! :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Gave beads Anouk!!! :punk:

 

Ik ga mn bed induiken...

 

Tot donderdag, enne, geen dingen doen die ik niet zou doen he :blink::roftl:

 

Slaap lekker :huglove:

 

Veel plezier en niet ziek worden he? :bleh:

 

Ik ga ook slapen.

 

Truste!!! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Gave beads Anouk!!! :punk

 

Ik ga mn bed induiken...

 

Tot donderdag, enne, geen dingen doen die ik niet zou doen he :blink::roftl

 

Slaap lekker :huglove:

Ik zou niet durven joh, dingen doen die jij ook niet zou doen! Ik wacht geduldig en netjes tot je terug bent, zal je missen in de tussentijd :tears:

Enne inderdaad, ga maar niet ziek worden hoor, dat is nergens voor nodig!

Tot donderdag!! :huglove:

 

Ik ga ook slapen.

 

Truste!!! :huglove:

Succes met je presentatie dan maar, komt ECHT helemaal goed hoor!

Slaap lekker en tot snel!

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Weltrusten Carina!

 

en

 

Weltrusten Nielo! Succes morgen!!

 

:huglove:

 

 

Succes met je presentatie dan maar, komt ECHT helemaal goed hoor!

Slaap lekker en tot snel!

:huglove:

 

 

Dank dank dank. :biggrin2::wub2:

 

 

:flowers2:

Link to comment
Share on other sites

:boxed::boxed::boxed:

Handig weer, je flesje spa omgooien zodat je hele nachtkastje volloopt:boxed:

 

Godzijdank stond mn dvdspeler NET buiten de stroming zeg.....

 

*zet snel eigen flesje water aan de kant*

 

Ja of wat te denken van je MP3 speler! :blink:

Link to comment
Share on other sites

*zet snel eigen flesje water aan de kant*

 

Ja of wat te denken van je MP3 speler! :blink:

 

Hihi, heb je je 'titel' veranderd? Ik zal mn hoge notering wel kwijt zijn nu. Had gisteren wel iets beters te doen dan spammen. Kotsen en hoofdpijn hebben en later heb ik Anouk en LICM gekeken....

 

Mn mp3 speler lag gelukkig veilig. Het is dat ik net heb zitten rommelen anders had ik wel een probleem gehad, er stond een laag water in mn laatje ja, waar dus normaal altijd mn mp3 speler ligt. Stel je voor dat ie t niet meer doet

*krijgt spontane paniekaanval bij de gedachte dat haar favoriete sweet dreams niet langer af te spelen is*:boxed:

Link to comment
Share on other sites

Hihi, heb je je 'titel' veranderd? Ik zal mn hoge notering wel kwijt zijn nu. Had gisteren wel iets beters te doen dan spammen. Kotsen en hoofdpijn hebben en later heb ik Anouk en LICM gekeken....

 

Mn mp3 speler lag gelukkig veilig. Het is dat ik net heb zitten rommelen anders had ik wel een probleem gehad, er stond een laag water in mn laatje ja, waar dus normaal altijd mn mp3 speler ligt. Stel je voor dat ie t niet meer doet

*krijgt spontane paniekaanval bij de gedachte dat haar favoriete sweet dreams niet langer af te spelen is*:boxed:

 

:naughty: Hahaha ja, ik heb mezelf maar benoemd tot mikgasmic spam-a-lot.. zo doe ik mijn naam tenminste eer aan! :naughty:

Hmm stiekem hoopte ik dat je gister niet online kon komen doordat je laptop het niet deed ofzo.. maar het was dus weer hommeles (wat een mooi woord toch)! :thumbdown:

 

Ik kan mijn leven zonder mp3-speler niet voorstellen, en ik kan er niet eens Sweet dreams op kijken, alleen maar luisteren! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

:naughty: Hahaha ja, ik heb mezelf maar benoemd tot mikgasmic spam-a-lot.. zo doe ik mijn naam tenminste eer aan! :naughty:

Hmm stiekem hoopte ik dat je gister niet online kon komen doordat je laptop het niet deed ofzo.. maar het was dus weer hommeles (wat een mooi woord toch)! :thumbdown:

 

Ik kan mijn leven zonder mp3-speler niet voorstellen, en ik kan er niet eens Sweet dreams op kijken, alleen maar luisteren! :naughty:

 

Ja ging weer lekker gisteren hoor, maar ach, we zijn er weer. Onkruid vergaat niet zeggen ze he:bleh:

 

Ik kan niet zonder mp3 slapen, zeker hier niet met dat gesnurk de afgelopen weken. Geen nacht zonder onze woest aantrekkelijke vriend (als we dan toch met mooie woorden / uitdrukkingen bezig zijn....) voor mij hoor. Hihi, ik slaap met Mika. Klinkt niet verkeerd he:roftl:

Sweet dreams luisteren is niets mis mee, bij het horen van dat liedje komen er vanzelf toch wel bepaalde beelden op je netvlies he? Gewoon omdat je het nu eenmaal weleens vaker gezien hebt....Als je t dan hoort komen vanzelf de bijbehorende beelden naar boven borrelen:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy