Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

Met mij gaat t goed hoor, met jou?:wink2:

Bleh, ik heb proefwerkweek.:thumbdown:

Morgen Grieks en Duits:bleh:

 

Goed hoor. ^^

 

Met jou?

 

Met mij ging het goed, tot een uur ofzo geleden ... :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Uhoh... what happened? :blink:

 

Bwa, ze wisten mij te vertellen dat ik Cobe aan het verkloten ben (z'n rug toch). En ik baal omdat ik een paar weken terug het gevoel had dat er iets niet goed zat, maar volgens de eigenaar was het niks, maar nu blijkbaar dus wel ...

 

Er zou een zadelmaker/ander zadel/ ... moeten komen en ik heb geen idee hoe ik dat moet gaan regelen of wat ik in tussentijd moet doen (zit volop in het wedstrijdseizoen en paard heeft volgens mij nergens last van). :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Balen, maar succes met je proefwerken! :thumb_yello:

 

Dankje.:thumb_yello:

Grieks gaat vast bagger, aangezien ik er niks meer van snap.

Duits zal vast beter gaan..

 

Het is gewoon onmenselijk, ons met dit weer elke dag 2 proefwerken laten leren:thumbdown:Andere mensen zijn aan het zwemmen.

Normaal verveel ik me dood en is het slecht weer, en nu is het mooi weer en moet ik me suf leren:boxed:

Link to comment
Share on other sites

Bwa, ze wisten mij te vertellen dat ik Cobe aan het verkloten ben (z'n rug toch). En ik baal omdat ik een paar weken terug het gevoel had dat er iets niet goed zat, maar volgens de eigenaar was het niks, maar nu blijkbaar dus wel ...

 

Er zou een zadelmaker/ander zadel/ ... moeten komen en ik heb geen idee hoe ik dat moet gaan regelen of wat ik in tussentijd moet doen (zit volop in het wedstrijdseizoen en paard heeft volgens mij nergens last van). :boxed:

 

Damn, das niet zo mooi nee. :thumbdown:

 

Is t dan niet mogelijk om nu nog van zadel te wisselen?

Link to comment
Share on other sites

Bwa, ze wisten mij te vertellen dat ik Cobe aan het verkloten ben (z'n rug toch). En ik baal omdat ik een paar weken terug het gevoel had dat er iets niet goed zat, maar volgens de eigenaar was het niks, maar nu blijkbaar dus wel ...

 

Er zou een zadelmaker/ander zadel/ ... moeten komen en ik heb geen idee hoe ik dat moet gaan regelen of wat ik in tussentijd moet doen (zit volop in het wedstrijdseizoen en paard heeft volgens mij nergens last van). :boxed:

Oei. das niet zo goed:boxed:

 

Zal ik je wat vertellen? De sleutel van mijn schoolkluis is afgebroken vanochtend. Ik stopte hem in mn kluis en deed hem heel normaal open. Toen haalde ik die sleutel eruit, en was de helft eraf:boxed:Dat wordt dokken...

Link to comment
Share on other sites

Dankje.:thumb_yello:

Grieks gaat vast bagger, aangezien ik er niks meer van snap.

Duits zal vast beter gaan..

 

Het is gewoon onmenselijk, ons met dit weer elke dag 2 proefwerken laten leren:thumbdown:Andere mensen zijn aan het zwemmen.

Normaal verveel ik me dood en is het slecht weer, en nu is het mooi weer en moet ik me suf leren:boxed:

 

Grieks was ook nooit mijn sterkste punt nee... :naughty:

Hopelijk valt t mee!

 

Ja, dat ken ik... :thumbdown:

En dan staat de zon ook nog eens de hele dag op mn kamer, waardoor het hier een soort sauna is. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Damn, das niet zo mooi nee. :thumbdown:

 

Is t dan niet mogelijk om nu nog van zadel te wisselen?

 

Wisselen met wat? Denk je dat ik een hele winkel daar heb liggen ofzo? :roftl:

Het boomloos ja, maar dat lag volgens mij ook niet goed ...

 

Pfff..

 

Oei. das niet zo goed:boxed:

 

Zal ik je wat vertellen? De sleutel van mijn schoolkluis is afgebroken vanochtend. Ik stopte hem in mn kluis en deed hem heel normaal open. Toen haalde ik die sleutel eruit, en was de helft eraf:boxed:Dat wordt dokken...

 

Stom :boxed:

Zal alleen niet zoveel kosten als een nieuw zadel of veeartskosten bij een paard denk ik :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Oei. das niet zo goed:boxed:

 

Zal ik je wat vertellen? De sleutel van mijn schoolkluis is afgebroken vanochtend. Ik stopte hem in mn kluis en deed hem heel normaal open. Toen haalde ik die sleutel eruit, en was de helft eraf:boxed:Dat wordt dokken...

 

Ah, das stom! Maar dat is toch niet jouw schuld, dus betaalt de school dat dan niet? :blink:

Link to comment
Share on other sites

ola :mf_rosetinted:

 

M'n kaartjes zijn verkocht...:thumbdown:

 

Kaartjes waarvoor?

 

Haai, trouwens. ^^

 

Wisselen met wat? Denk je dat ik een hele winkel daar heb liggen ofzo? :roftl:

Het boomloos ja, maar dat lag volgens mij ook niet goed ...

 

Pfff..

 

Mijn kennis van paarden + accesoires is niet zo groot. :blush-anim-cl:

 

Hmm... ik ben bang dat ik je hier niet bij kan helpen. Hopelijk valt t allemaal mee. :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Grieks was ook nooit mijn sterkste punt nee... :naughty:

Hopelijk valt t mee!

 

Ja, dat ken ik...

En dan staat de zon ook nog eens de hele dag op mn kamer, waardoor het hier een soort sauna is. :mf_rosetinted:

Ja, bij mij dus ook.

Anyways, ik ga na de vakantie gewoon atheneum doen, dus dan zal het vast iets relaxter worden.

Wisselen met wat? Denk je dat ik een hele winkel daar heb liggen ofzo? :roftl:

Het boomloos ja, maar dat lag volgens mij ook niet goed ...

 

Pfff..

 

 

 

Stom :boxed:

Zal alleen niet zoveel kosten als een nieuw zadel of veeartskosten bij een paard denk ik :bleh:

Nou, dat weet ik niet. het hangt er vanaf, maar misschien moet ik gewoon een hele nieuwe kluis kopen, en dat kost wel wat...

Ah, das stom! Maar dat is toch niet jouw schuld, dus betaalt de school dat dan niet? :blink:

 

Weet ik niet, moet ik morgen maar even aan de concierge vragen:boxed:

Link to comment
Share on other sites

Mijn kennis van paarden + accesoires is niet zo groot. :blush-anim-cl:

 

Hmm... ik ben bang dat ik je hier niet bij kan helpen. Hopelijk valt t allemaal mee. :huglove:

 

Die van mij blijkbaar ook niet :boxed:

 

Nou, dat weet ik niet. het hangt er vanaf, maar misschien moet ik gewoon een hele nieuwe kluis kopen, en dat kost wel wat...

 

Dat zal toch wel niet hoor, kan ik me echt niet voorstellen :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ja, bij mij dus ook.

Anyways, ik ga na de vakantie gewoon atheneum doen, dus dan zal het vast iets relaxter worden.

 

Weet ik niet, moet ik morgen maar even aan de concierge vragen:boxed:

 

Ah, das relaxter ja. Ik heb alleen Grieks laten vallen, maar had dat beter ook met Latijn kunnen doen. :roftl:

 

Ik hoop dat je niet hoeft te betalen!

 

GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAL!!!!

 

Dus.

 

Yay! Thanx. ^^

 

Die van mij blijkbaar ook niet :boxed:

 

Hmm... Internet?

 

GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAL!!! WHOOOOOOO!!!!!

 

:punk:

 

*sowwy*

 

:blink:

 

Nog een? *Checkt*

 

Goh. Wow. Onverwacht.

Link to comment
Share on other sites

Hmm... Internet?

 

Zoeken op wat?

Een zadelmaker ofzo? Maar de eigenaar van Cobe moet dat ook nog maar willen ... We zitten net niet in de goede tijd voor zo'n dingen :boxed:

 

En voor de rest .. als je meningen vraagt of fora (of een forum) krijg je te horen dat je zo vooral moet doorgaan als je je paard wil verkloten.. Heb je ook veel aan natuurlijk.

Link to comment
Share on other sites

Ah, das relaxter ja. Ik heb alleen Grieks laten vallen, maar had dat beter ook met Latijn kunnen doen. :roftl:

 

Ik hoop dat je niet hoeft te betalen!

 

 

 

Yay! Thanx. ^^

 

 

 

Hmm... Internet?

 

 

 

:blink:

 

Nog een? *Checkt*

 

Goh. Wow. Onverwacht.

 

Ik wilde alleen Latijn laten vallen, maar om over te gaan moest ik voor beide klassieke talen een voldoende staan:thumbdown:

 

Nog een?:blink:Is het dan nu 2-0?

Link to comment
Share on other sites

:tears::thumbdown::tears:

 

Maar haai :mf_rosetinted:

 

Idd, ik baal echt heel erg. maar t is wel t beste denk ik... Spanje is ook supergaaf :thumb_yello: en mika ergens in 2009 toch wel weer naar nederland (zeg ik tegen mzelf dan xD) omdat zijn 2e album uit gaat komen...en dan komt ie vast wel weer naar nederland...en dan ben ik er!!

 

Kaartjes waarvoor?

 

Haai, trouwens. ^^

 

 

 

hee,

 

Kaartjes voor Mika, ik ben dan op vakantie in spanje :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy