Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

Idd, ik baal echt heel erg. maar t is wel t beste denk ik... Spanje is ook supergaaf :thumb_yello: en mika ergens in 2009 toch wel weer naar nederland (zeg ik tegen mzelf dan xD) omdat zijn 2e album uit gaat komen...en dan komt ie vast wel weer naar nederland...en dan ben ik er!!

 

 

Het is jouw keuze hé :wink2: Zolang je er zelf maar achter staat is het goed :original:

 

 

(ik zou denk ik niet dezelfde keuze gemaakt hebben.. maar ik ben dan ook gewoon erg :blush-anim-cl::boxed::roftl:)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zoeken op wat?

Een zadelmaker ofzo? Maar de eigenaar van Cobe moet dat ook nog maar willen ... We zitten net niet in de goede tijd voor zo'n dingen :boxed:

 

En voor de rest .. als je meningen vraagt of fora (of een forum) krijg je te horen dat je zo vooral moet doorgaan als je je paard wil verkloten.. Heb je ook veel aan natuurlijk.

 

Hm, dat schiet idd niet op nee. :thumbdown:

 

Enig idee of je wel doorgaat met op haar rijden?

 

Yup yup en Sneijder ook!! :kachinga:

 

 

 

 

Haha dat was onverwacht inderdaad! :naughty:

 

Maar toch stiekem wel leuk!!

 

Ja, dat wel. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Idd, ik baal echt heel erg. maar t is wel t beste denk ik... Spanje is ook supergaaf :thumb_yello: en mika ergens in 2009 toch wel weer naar nederland (zeg ik tegen mzelf dan xD) omdat zijn 2e album uit gaat komen...en dan komt ie vast wel weer naar nederland...en dan ben ik er!!

 

 

 

 

hee,

 

Kaartjes voor Mika, ik ben dan op vakantie in spanje :wink2:

 

Oeh, das wel balen ja! Maar ik denk wel dat je gelijk hebt en Mika nog wel regelmatig naar NL terug zal keren. We zullen hem wel de groetjes van je doen. :wink2:

En Spanje is ook heel leuk. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Hm, dat schiet idd niet op nee. :thumbdown:

 

Enig idee of je wel doorgaat met op haar rijden?

 

:shocked: Hem!! Zeg nooit haar tegen Cobe!!

 

:roftl:

 

Ik weet het niet .. echt niet ..

Langs de ene kant zou het niet eerlijk zijn hé, maar langs de andere kant: aan het paard zelf merk je niks.. je ziet het maar hij is niet anders dan anders in gedrag of tijdens het rijden ..

 

Misschien met het boomloos, maarja, daar liep die niet goed onder vond ik. Heb pas te horegen gekregen dat het aan de onderlegger lag, maarja, de mensen zeggen zoveel .. En ik ben nu even niet van plan om 'k weet niet hoeveel geld aan een onderlegger uit te geven zonder zeker te weten of het helpt..

Link to comment
Share on other sites

Waah. Wat een misser:thumbdown:

 

Ik hoop dat we winnen:wink2:

 

Ik moet er nu vandoor, wens me gleuk met morgen, welterusten alvast:huglove:

 

Veel geluk :wink2:

 

Byebye..

Link to comment
Share on other sites

Het is jouw keuze hé :wink2: Zolang je er zelf maar achter staat is het goed :original:

 

 

(ik zou denk ik niet dezelfde keuze gemaakt hebben.. maar ik ben dan ook gewoon erg :blush-anim-cl::boxed::roftl:)

 

mja, ik weet niet of hier mensen doorhadden hoe erg ik was...celeste weet er meer van. Ik bedoel..450 euro aan mika uitgeven in driekwart jaar? zijn cd iedere afvegen met een brillenpoetsdoekje? 'n poster een kus geven iedere gaat als je gaat slapen? ....xD...ik was echt obsessed...en dat was gewoon echt té ongezond. daarom denk ik dat het beter is voor mezelf om dit nou zo te doen, al wil ik op t moment veeee liever naar mika. ik ben bang dat ik dan weer net zo word als 'n paar maanden geleden, en daar heb ik niet zo'n zin in:wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ik wilde alleen Latijn laten vallen, maar om over te gaan moest ik voor beide klassieke talen een voldoende staan:thumbdown:

 

Nog een?:blinkIs het dan nu 2-0?

 

Oh, dat is vervelend ja!

 

Yup. ^^

 

Waah. Wat een misser:thumbdown:

 

Ik hoop dat we winnen:wink2

 

Ik moet er nu vandoor, wens me gleuk met morgen, welterusten alvast:huglove:

 

Succes!!! :huglove:

 

:shocked: Hem!! Zeg nooit haar tegen Cobe!!

 

:roftl:

 

Ik weet het niet .. echt niet ..

Langs de ene kant zou het niet eerlijk zijn hé, maar langs de andere kant: aan het paard zelf merk je niks.. je ziet het maar hij is niet anders dan anders in gedrag of tijdens het rijden ..

 

Misschien met het boomloos, maarja, daar liep die niet goed onder vond ik. Heb pas te horegen gekregen dat het aan de onderlegger lag, maarja, de mensen zeggen zoveel .. En ik ben nu even niet van plan om 'k weet niet hoeveel geld aan een onderlegger uit te geven zonder zeker te weten of het helpt..

 

Oeps! Sorry! :blush-anim-cl:

 

Ik snap je dilemma... maar miss dat er nu nog niets te merken is, echt goed kan t niet zijn...

 

Nee, ik snap dat je daar nu niet heel veel geld aan uit wil gaan geven!

 

Lastig probleem heb je...

Link to comment
Share on other sites

ooooh ik herinner me weer iets, Nielo, je had toch een presentatie vandaag?? Hoe ging het??

 

Goed geheugen! :thumb_yello::biggrin2:

 

Kweenie, ging wel denk ik. Nou ja, natuurlijk maakte ik weer ns geen oogcontact, of nuttige handgebaren. En ik praatte niet heel duidelijk, en veranderde niet genoeg van houding.

Maar het scheen interessant (en lang) genoeg te zijn. :roftl:

Gelukkig deed alles (powerpoint, filmpje) het. ^^

Link to comment
Share on other sites

Goed geheugen! :thumb_yello::biggrin2:

 

Kweenie, ging wel denk ik. Nou ja, natuurlijk maakte ik weer ns geen oogcontact, of nuttige handgebaren. En ik praatte niet heel duidelijk, en veranderde niet genoeg van houding.

Maar het scheen interessant (en lang) genoeg te zijn. :roftl:

Gelukkig deed alles (powerpoint, filmpje) het. ^^

 

Oojaa, nouja voor jezelf heb je, over het algemeen, altijd het gevoel dat het minder ging, terwijl anderen dan tegen je zeggen dat het zo goed ging!! :naughty: Maar je hebt niet meteen feedback gekregen?

Link to comment
Share on other sites

Oojaa, nouja voor jezelf heb je, over het algemeen, altijd het gevoel dat het minder ging, terwijl anderen dan tegen je zeggen dat het zo goed ging!! :naughty: Maar je hebt niet meteen feedback gekregen?

 

Dit was de feedback van de andere leerlingen. :roftl:

 

De docent zei eigenlijk niets.

Link to comment
Share on other sites

Dit was de feedback van de andere leerlingen. :roftl:

 

De docent zei eigenlijk niets.

 

Hahaha okee ik dacht dat het een soort zelfreflectie was!! :naughty: Maargoed, leuke docent zeg! :mf_rosetinted:

 

 

Ah tweede helft begint!! :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Hahaha okee ik dacht dat het een soort zelfreflectie was!! :naughty: Maargoed, leuke docent zeg! :mf_rosetinted:

 

 

Ah tweede helft begint!! :thumb_yello:

 

Nou ja, hij gaf bij niemand commentaar, had ie blijkbaar geen zin in ofzo. :roftl:

 

Gedeeltelijk ook zelfreflectie. Weet gewoon dat dit mijn zwakke punten zijn. Ben al blij dat het hele verhaal eruit kwam en dat het ook nog lang genoeg was. :bleh:

 

 

 

Speelt NL nog een beetje goed?

Link to comment
Share on other sites

Sorry, was even afgeleid .. Kreeg telefoon van iemand (een jongen :bleh:) van vorige week op wedstrijd .. Die had mijn foto's gezien en vond die helemaal geweldig, of ik niet even een fotoshoot wilde doen bij een shetlandertje die hij gekocht had voor zijn nichtje (? iets in die aard, klein kindje in ieder geval). Best wel onverwacht :roftl:

 

mja, ik weet niet of hier mensen doorhadden hoe erg ik was...celeste weet er meer van. Ik bedoel..450 euro aan mika uitgeven in driekwart jaar? zijn cd iedere afvegen met een brillenpoetsdoekje? 'n poster een kus geven iedere gaat als je gaat slapen? ....xD...ik was echt obsessed...en dat was gewoon echt té ongezond. daarom denk ik dat het beter is voor mezelf om dit nou zo te doen, al wil ik op t moment veeee liever naar mika. ik ben bang dat ik dan weer net zo word als 'n paar maanden geleden, en daar heb ik niet zo'n zin in:wink2:

 

Moet ik eens aan mijn ouders laten lezen, dan vervalt mijn "obsessie" in het niets :naughty:

 

Oeps! Sorry! :blush-anim-cl:

 

Ik snap je dilemma... maar miss dat er nu nog niets te merken is, echt goed kan t niet zijn...

 

Nee, ik snap dat je daar nu niet heel veel geld aan uit wil gaan geven!

 

Lastig probleem heb je...

 

Ja, ik weet het op dit moment allemaal niet goed..

Link to comment
Share on other sites

halloooo iedereeen!

weeral lang geleden, maar aangezien ik tickets heb kunnen bemachtigen voor Rock Werchter was ik zo euforisch dat ik mijn studies, de aardbeien én de voetbal aan de kant heb geleden en naar de computer ben gesprint =D

hoe hier?

Link to comment
Share on other sites

Sorry, was even afgeleid .. Kreeg telefoon van iemand (een jongen :bleh:) van vorige week op wedstrijd .. Die had mijn foto's gezien en vond die helemaal geweldig, of ik niet even een fotoshoot wilde doen bij een shetlandertje die hij gekocht had voor zijn nichtje (? iets in die aard, klein kindje in ieder geval). Best wel onverwacht :roftl:

 

 

 

Moet ik eens aan mijn ouders laten lezen, dan vervalt mijn "obsessie" in het niets :naughty:

 

 

 

Ja, ik weet het op dit moment allemaal niet goed..

 

Dat is nog eens een leuk telefoontje! :biggrin2::thumb_yello:

 

Hopelijk wordt t allemaal snel duidelijker!

Link to comment
Share on other sites

halloooo iedereeen!

weeral lang geleden, maar aangezien ik tickets heb kunnen bemachtigen voor Rock Werchter was ik zo euforisch dat ik mijn studies, de aardbeien én de voetbal aan de kant heb geleden en naar de computer ben gesprint =D

hoe hier?

 

Idd lang geleden! Wow, gefeliciteerd! :punk:

 

Met mij alles goed. Met jou?

Link to comment
Share on other sites

Speelt NL nog een beetje goed?

 

Ja ze doen het best goed! Ze zijn nog altijd beter dan Italië!

 

xD doe maar niet, als ik er zo op terugkijk schaam ik me best wel een beetje heel veel :blush-anim-cl:

 

Hahaha nu heb je een nieuwe obsessie! :mf_rosetinted: Alleen is het handig dat die nieuwe obsessie zich in Nederland bevindt!

Link to comment
Share on other sites

valt mee. behalve dat ik echt nog nooit zo oververmoeid en gestressed ben geweest.. tja =D

 

Ah, vervelend! :huglove:

 

Ja ze doen het best goed! Ze zijn nog altijd beter dan Italië!

 

Wow, dat had ik toch niet verwacht. Wedden dat ze dan, als ze deze gewonnen hebben, weer veel te veel zelfvertrouwen hebben en dan daarna heel slecht gaan spelen? :roftl:

Link to comment
Share on other sites

halloooo iedereeen!

weeral lang geleden, maar aangezien ik tickets heb kunnen bemachtigen voor Rock Werchter was ik zo euforisch dat ik mijn studies, de aardbeien én de voetbal aan de kant heb geleden en naar de computer ben gesprint =D

hoe hier?

 

:shocked: Waarom jij wel? Niet eerlijk :tears:

 

Maar proficiat en veel plezier :wink2:

 

Dat is nog eens een leuk telefoontje! :biggrin2: :thumb_yello

 

Hopelijk wordt t allemaal snel duidelijker!

 

Ja, het is weer eens wat anders hé :roftl:

Hij vond het al geweldig dat ik meteen wist wie het was (toen hij z'n naam zei toch) :mf_rosetinted: Maar de rest van de uitleg .. jee .. (die is niet van Limburg :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Ja, het is weer eens wat anders hé :roftl:

Hij vond het al geweldig dat ik meteen wist wie het was (toen hij z'n naam zei toch) :mf_rosetinted: Maar de rest van de uitleg .. jee .. (die is niet van Limburg :bleh:)

 

Hoe kon t dat je wist wie hij was dan?

 

Um, is 'die is niet van Limburg' een uitdrukking? :blink::bleh:

Link to comment
Share on other sites

Wow, dat had ik toch niet verwacht. Wedden dat ze dan, als ze deze gewonnen hebben, weer veel te veel zelfvertrouwen hebben en dan daarna heel slecht gaan spelen? :roftl:

 

Hehe deze 2-0 was opzich ook behoorlijk onverwacht! De Italianen gaan het nu op de fysieke aanval gooien, dus dat is gevaarlijk! Mijn vriend zit met zn handen in het haar te kijken, hij vind het behoorlijk spannend! :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy