Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

Ja ze doen het best goed! Ze zijn nog altijd beter dan Italië!

 

 

 

Hahaha nu heb je een nieuwe obsessie! :mf_rosetinted: Alleen is het handig dat die nieuwe obsessie zich in Nederland bevindt!

 

nou 'n échte obsessie is t niet, maar dat ik voor nog geen 10 euro naar wouter kan...gaat er zeker toe leiden dat ik 'm vaker ga zien :biggrin2:

en met 2 mensen van het dansen project heb ik nog steeds contact, ik ga ook weer met hun afspreken in de vakantie...gaan we met z'n alle naar wouter :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:shocked: Waarom jij wel? Niet eerlijk :tears:

 

Maar proficiat en veel plezier :wink2:

 

 

welja, waarschijnlijk heb ik 2 tickets over! als je ze graag wil overkopen, moet je wel snel zijn, want we moeten binnen de 4 dagen betalen of we zijn ze kwijt!

Link to comment
Share on other sites

Hoe kon t dat je wist wie hij was dan?

 

Um, is 'die is niet van Limburg' een uitdrukking? :blink::bleh:

 

Als de mensen hun naam zeggen en daarachter meteen "van de endurance" dan weet ik normaal wel wie het is hoor :naughty::mf_rosetinted:

 

Neen .. naja, niet echt :roftl:

Ik ben wel van Limburg en ze zeggen dat we traag spreken .. En ja, mensen die niet van Limburg zijn doen dat dus niet en bij deze was het echt wel een geratel, kon er amper een woord tussenkrijgen, bleef maar bezig.. het kon wel een vrouw zijn :roftl:

Link to comment
Share on other sites

welja, waarschijnlijk heb ik 2 tickets over! als je ze graag wil overkopen, moet je wel snel zijn, want we moeten binnen de 4 dagen betalen of we zijn ze kwijt!

 

:shocked: Ja, ik wil wel ... En Carina ook ..

Maar zij was ook bezig met kaartjes ergens, zou eerst eens aan haar moeten vragen wat of hoe...

 

Hoe kom je daar nu eigenlijk aan?

Link to comment
Share on other sites

nou 'n échte obsessie is t niet, maar dat ik voor nog geen 10 euro naar wouter kan...gaat er zeker toe leiden dat ik 'm vaker ga zien :biggrin2:

en met 2 mensen van het dansen project heb ik nog steeds contact, ik ga ook weer met hun afspreken in de vakantie...gaan we met z'n alle naar wouter :thumb_yello:

 

Oooh dat is superleuk!! :thumb_yello: Lekker met z'n allen dansen! :bleh:

 

Ik heb Wouter dus nog altijd niet live gezien, maar dat gaat vast wel komen. Een keertje in Utreg ofzo! Of misschien een keer op een gratis festival! :mf_rosetinted: Ging het bij Mika maar zo makkelijk! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Hehe deze 2-0 was opzich ook behoorlijk onverwacht! De Italianen gaan het nu op de fysieke aanval gooien, dus dat is gevaarlijk! Mijn vriend zit met zn handen in het haar te kijken, hij vind het behoorlijk spannend! :roftl:

 

Oooeeh... spannend! (En toch kijk ik niet. :roftl:)

 

Ik hoop voor je vriend, en de rest van voetbalkijkend NL, dat NL wint! ^^

 

Als de mensen hun naam zeggen en daarachter meteen "van de endurance" dan weet ik normaal wel wie het is hoor :naughty::mf_rosetinted:

 

Neen .. naja, niet echt :roftl:

Ik ben wel van Limburg en ze zeggen dat we traag spreken .. En ja, mensen die niet van Limburg zijn doen dat dus niet en bij deze was het echt wel een geratel, kon er amper een woord tussenkrijgen, bleef maar bezig.. het kon wel een vrouw zijn :roftl:

 

Aah, zo. :roftl:

 

Oh, das dan wel logisch. LOL. Klinkt Belgisch Limburgs eigenlijk net zo als Nederlands Limburgs?

Link to comment
Share on other sites

:shocked: Ja, ik wil wel ... En Carina ook ..

Maar zij was ook bezig met kaartjes ergens, zou eerst eens aan haar moeten vragen wat of hoe...

 

Hoe kom je daar nu eigenlijk aan?

 

mn opa kent iemand die er aan kon geraken, daarmee. khad er 4 gevraagd (voor mijn, n vriendin, mn broer en n vriend van hem) maar mn broer en die vriend dachten dat het gratis was. dus nu willen die liever niet die tickets. dus als iemand hier de tickets wil, moet ik bellen naat ticketservice om van naam te kunnen veranderen en daar bovenop moet het binnen de 4 dagen betaald worden!

Link to comment
Share on other sites

Trouwens, zaterdag was Werchter Classic (is op dezelfde weide als Rock Werchter) en een paar mensen van bij mij in het ziekenhuis waren daar geweest .. Modder, modder, modder .. Ze stonden daar met de rubberen laarzen aan :roftl: (en zaten nog helemaal onder de modder..).

Link to comment
Share on other sites

mn opa kent iemand die er aan kon geraken, daarmee. khad er 4 gevraagd (voor mijn, n vriendin, mn broer en n vriend van hem) maar mn broer en die vriend dachten dat het gratis was. dus nu willen die liever niet die tickets. dus als iemand hier de tickets wil, moet ik bellen naat ticketservice om van naam te kunnen veranderen en daar bovenop moet het binnen de 4 dagen betaald worden!

 

Oh, dus dat is dan gewoon via de officiële service?

En aan de gewone prijs (75 euro + reserveringskosten)?

Link to comment
Share on other sites

Oooeeh... spannend! (En toch kijk ik niet. :roftl:)

 

Ik hoop voor je vriend, en de rest van voetbalkijkend NL, dat NL wint! ^^

 

 

 

Aah, zo. :roftl:

 

Oh, das dan wel logisch. LOL. Klinkt Belgisch Limburgs eigenlijk net zo als Nederlands Limburgs?

 

Dat hoop ik ook, dan is het hier vannacht tenminste rustig .. (denk niet dat er zoveel Nederlanders als Italianen wonen hier) :roftl:

 

 

Ik zou het eigenlijk niet weten?

Link to comment
Share on other sites

uhuh =)

 

Wauw, dat is echt wel super!

Worden de tickets opgestuurd? Of is het ergens afhalen?

En dat zijn dus de gewone tickets hé, kan je dus gewoon met de trein gaan.. ?

Link to comment
Share on other sites

Wauw, dat is echt wel super!

Worden de tickets opgestuurd? Of is het ergens afhalen?

En dat zijn dus de gewone tickets hé, kan je dus gewoon met de trein gaan.. ?

 

je tzijn gewone tickets. en ze worden naar mij (of kweetnie kan ook naar jou zijn) opgestuurd.

Link to comment
Share on other sites

Dat hoop ik ook, dan is het hier vannacht tenminste rustig .. (denk niet dat er zoveel Nederlanders als Italianen wonen hier) :roftl:

 

 

Ik zou het eigenlijk niet weten?

 

Hehehe... LOL. :roftl:

 

Ik vroeg t me af. Mn vader komt uit (Nederlands) Limburg, vandaar. ^^

Link to comment
Share on other sites

je tzijn gewone tickets. en ze worden naar mij (of kweetnie kan ook naar jou zijn) opgestuurd.

 

Als je de naam moet veranderen kan je misschien ook het adres laten veranderen? Dat ze dus apart worden opgestuurd ..

 

Niet dat het zo'n ramp is als ze bij jou terecht komen, maar dan zouden ze toch hier moeten geraken want wij moeten in Werchter geraken.. :mf_rosetinted::wink2:

 

Hehehe... LOL. :roftl:

 

Ik vroeg t me af. Mn vader komt uit (Nederlands) Limburg, vandaar. ^^

 

Ik kan je niet verderhelpen .. We zullen mekaar vast wel verstaan :mf_rosetinted::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Als je de naam moet veranderen kan je misschien ook het adres laten veranderen? Dat ze dus apart worden opgestuurd ..

 

Niet dat het zo'n ramp is als ze bij jou terecht komen, maar dan zouden ze toch hier moeten geraken want wij moeten in Werchter geraken.. :mf_rosetinted::wink2:

 

ja, kmoet daarvoor de naam, geboortedatum en adres hebben. anders PM je me even?

Link to comment
Share on other sites

Ik kan je niet verderhelpen .. We zullen mekaar vast wel verstaan mf_rosetinted::roftl:

 

Hihi, dat sowieso. (Hoop ik toch.) :roftl:

 

GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAL!!!!

3-0!!! :mf_rosetinted:

 

3 - 0:punk::punk::punk:

 

Goooooaaaaaaaaaallllllllllll!

 

Ik hoorde buiten al mensen schreeuwen, maar ik ben blij dat jullie me ook goed op de hoogte houden. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

ja, kmoet daarvoor de naam, geboortedatum en adres hebben. anders PM je me even?

 

Weet je.. ik ga even wachten tot Carina online komt (hopelijk is dit vandaag nog ..) want zij was er ook mee bezig en het zou wel jammer zijn als we beiden met 2 tickets zitten.. Moeten we ze nog gaan verkopen na alle moeite die we ervoor gedaan hebben :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik hoorde buiten al mensen schreeuwen, maar ik ben blij dat jullie me ook goed op de hoogte houden. :naughty:

 

Awel, ik moet zeggen dat ik het hier redelijk (lees: heel erg) stil vind... :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik hoorde buiten al mensen schreeuwen, maar ik ben blij dat jullie me ook goed op de hoogte houden. :naughty:

 

Hahaha ja hier ook allemaal knallen van vuurwerk! lol, heerlijk hoe over-enthousiast wij Nederlanders weer kunnen raken!

Link to comment
Share on other sites

Weet je.. ik ga even wachten tot Carina online komt (hopelijk is dit vandaag nog ..) want zij was er ook mee bezig en het zou wel jammer zijn als we beiden met 2 tickets zitten.. Moeten we ze nog gaan verkopen na alle moeite die we ervoor gedaan hebben :roftl:

 

ja, is goed. maar liefst ten laatste morgen zou ik willen weten of het doorgaat. mn mama wil nl niet betalen voor iedereen haar betaald heeft en dan zou ik te weinig tijd hebben om nog mensen te vinden en zou ik dus ook niet kunnen gaan omdat mn ouders het dan niet willen betalen.. ingewikkeld geval =D

maar grote kans dat ik morgen niet op mfc geraak, dus ishet goed als ik je nu mn gsmnummer pm?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy