Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Weet je.. ik ga even wachten tot Carina online komt (hopelijk is dit vandaag nog ..) want zij was er ook mee bezig en het zou wel jammer zijn als we beiden met 2 tickets zitten.. Moeten we ze nog gaan verkopen na alle moeite die we ervoor gedaan hebben :roftl:

 

Carina is een paar dagen weg met haar opleiding, en volgens mij kwam ze donderdag pas terug...

 

phiew, nu begin ik zelfs enthousiast voor voetbal te raken!! :naughty:

 

:biggrin2:

 

Awel, ik moet zeggen dat ik het hier redelijk (lees: heel erg) stil vind... :naughty:

 

Wees blij. Bij mij voor is t kermis. En dan nog voetbal erbij, dat is gewoon dodelijk. x_x

 

Hahaha ja hier ook allemaal knallen van vuurwerk! lol, heerlijk hoe over-enthousiast wij Nederlanders weer kunnen raken!

 

Idd! :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Carina is een paar dagen weg met haar opleiding, en volgens mij kwam ze donderdag pas terug...

 

 

Ohw, dat is niet goed :boxed:

Zou ze haar gsm bijhebben? Zou ik ze daar mogen storen? :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Vast wel. (Als antwoord op beide vragen. :bleh:)

 

Haha, dan gaan we dat eens uittesten.. hopelijk slaapt ze nog niet :naughty:

 

:boxed::boxed::boxed::tears:

Avond hier....

 

Bienie, gaat t toch nog lukken? Werchter? Zeg JA, dan is dat tenminste nog een beetje goed nieuws! Dat zou ik super voor je vinden!!

 

Hellow!

 

Uhm .. misschien?

Ik durf niet ja zeggen voordat alles in orde is :boxed:

 

Met jou niet goed?

Link to comment
Share on other sites

Hahaha ze gaan nu helemaal los buiten!! :punk: Alsof we het EK zelf gewonnen hebben!

 

Hier ook! Hopeloos. :roftl:

 

:boxedboxed::boxedtears:

Avond hier....

 

Bienie, gaat t toch nog lukken? Werchter? Zeg JA, dan is dat tenminste nog een beetje goed nieuws! Dat zou ik super voor je vinden!!

 

What's wrong? :huglove:

 

Haha, dan gaan we dat eens uittesten.. hopelijk slaapt ze nog niet :naughty:

 

Ik hoop t ook voor je. En voor haar. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Owww dat zou erg mooi zijn Bienie!! Ik ga HEEEEEEEEEL hard voor je hopen!

 

Wat een grafdag...Ben vanmorgen toen Jose wegging in slaap gevallen, met een onbestemd pokkegevoel in mn buik, beetje steken enzo links, waar milt ooit zat. Een uurtje later werd ik wakker, heb ik me naar de wc moeten haasten om mn maaginhoud eruit te gooien en daarna kwam een helse pijn opzetten die ik dus niet meer zonder extra morfine weg kan krijgen.Was zo blij dat ik dat amper meer nodig had, heb nu het gevoel terug bij af te zijn. Zo kan ik straks niet werken ook, als een junk ofzo...:tears: Sowieso kon ik me vanmiddag amper bewegen van de pijn. De meest scherpe kantjes zijn er nu af, maar wee je gebeente als de oramorph is uitgewerkt....

 

Verder is mn bloeddruk 's ochtends steeds veel te hoog. Ze zeiden dat t door de NaCl kwam maar dat is onzin want dan zou het heel de dag door te hoog zijn. Bovendien, van een litertje NaCl krijg je geen onderdruk van 105..... Heb zelf geopperd dat t weleens iets met mn bijnieren te maken zou kunnen hebben, daar hadden ze nog niet aan gedacht (waarom verbaast mij dat niet eens....?) maar feit is wel dat ze de makkelijkste weg kiezen en me gewoon maar weer een extra pilletje voorschrijven onder t mom baadt t niet dan schaadt t niet.

 

En dan mn labuitslagen, heb ik ook maar zelf om gevraagd. Ging halverwege vorige week weer beter maar de onstekingswaardes zijn weer op aan t lopen, ze zijn altijd hoger dan bij een gezond iemand, maar nu worden ze weer hoger dan dat ze vrijdag waren....En dat terwijl ik het idee heb dat er weer iets van een sinusitis op komt zetten....

 

Ik weet het allemaal even niet meer hoor. Wil wel vechten, maar waartegen? Wat betekent dit nu weer allemaal?? Op momenten dat ik visite heb houd ik me groot, dan gaat t allemaal best, maar nu ik weer alleen zit, met de tijd van de wereld aan mn voeten om te gaan zitten piekeren.....

Sorry....:tears:

Link to comment
Share on other sites

Verdorie....

 

12.jpg

 

58.jpg

 

60.jpg

 

Wat is hier precies verdorie aan?

 

Yooligan zal wel al slapen zijn zeker?

(Carina was dat denk ik nog niet :naughty:)

 

Ik denk t.

 

Ik ga ook zo weg. Blijf nog ff hangen, maar niet lang meer. :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Owww dat zou erg mooi zijn Bienie!! Ik ga HEEEEEEEEEL hard voor je hopen!

 

Wat een grafdag...Ben vanmorgen toen Jose wegging in slaap gevallen, met een onbestemd pokkegevoel in mn buik, beetje steken enzo links, waar milt ooit zat. Een uurtje later werd ik wakker, heb ik me naar de wc moeten haasten om mn maaginhoud eruit te gooien en daarna kwam een helse pijn opzetten die ik dus niet meer zonder extra morfine weg kan krijgen.Was zo blij dat ik dat amper meer nodig had, heb nu het gevoel terug bij af te zijn. Zo kan ik straks niet werken ook, als een junk ofzo...:tears: Sowieso kon ik me vanmiddag amper bewegen van de pijn. De meest scherpe kantjes zijn er nu af, maar wee je gebeente als de oramorph is uitgewerkt....

 

Verder is mn bloeddruk 's ochtends steeds veel te hoog. Ze zeiden dat t door de NaCl kwam maar dat is onzin want dan zou het heel de dag door te hoog zijn. Bovendien, van een litertje NaCl krijg je geen onderdruk van 105..... Heb zelf geopperd dat t weleens iets met mn bijnieren te maken zou kunnen hebben, daar hadden ze nog niet aan gedacht (waarom verbaast mij dat niet eens....?) maar feit is wel dat ze de makkelijkste weg kiezen en me gewoon maar weer een extra pilletje voorschrijven onder t mom baadt t niet dan schaadt t niet.

 

En dan mn labuitslagen, heb ik ook maar zelf om gevraagd. Ging halverwege vorige week weer beter maar de onstekingswaardes zijn weer op aan t lopen, ze zijn altijd hoger dan bij een gezond iemand, maar nu worden ze weer hoger dan dat ze vrijdag waren....En dat terwijl ik het idee heb dat er weer iets van een sinusitis op komt zetten....

 

Ik weet het allemaal even niet meer hoor. Wil wel vechten, maar waartegen? Wat betekent dit nu weer allemaal?? Op momenten dat ik visite heb houd ik me groot, dan gaat t allemaal best, maar nu ik weer alleen zit, met de tijd van de wereld aan mn voeten om te gaan zitten piekeren.....

Sorry....:tears:

 

Ow damn. :shocked::huglove: :huglove:

 

In dat ziekenhuis lijken ze echt niet veel te weten. Ik hoop echt dat t snel weer beter met je gaat. Ik snap best dat je je af en toe afvraagt waartegen je nou eigenlijk vecht. Maar toch moet je door blijven vechten. :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Owww dat zou erg mooi zijn Bienie!! Ik ga HEEEEEEEEEL hard voor je hopen!

 

Wat een grafdag...Ben vanmorgen toen Jose wegging in slaap gevallen, met een onbestemd pokkegevoel in mn buik, beetje steken enzo links, waar milt ooit zat. Een uurtje later werd ik wakker, heb ik me naar de wc moeten haasten om mn maaginhoud eruit te gooien en daarna kwam een helse pijn opzetten die ik dus niet meer zonder extra morfine weg kan krijgen.Was zo blij dat ik dat amper meer nodig had, heb nu het gevoel terug bij af te zijn. Zo kan ik straks niet werken ook, als een junk ofzo...:tears: Sowieso kon ik me vanmiddag amper bewegen van de pijn. De meest scherpe kantjes zijn er nu af, maar wee je gebeente als de oramorph is uitgewerkt....

 

Verder is mn bloeddruk 's ochtends steeds veel te hoog. Ze zeiden dat t door de NaCl kwam maar dat is onzin want dan zou het heel de dag door te hoog zijn. Bovendien, van een litertje NaCl krijg je geen onderdruk van 105..... Heb zelf geopperd dat t weleens iets met mn bijnieren te maken zou kunnen hebben, daar hadden ze nog niet aan gedacht (waarom verbaast mij dat niet eens....?) maar feit is wel dat ze de makkelijkste weg kiezen en me gewoon maar weer een extra pilletje voorschrijven onder t mom baadt t niet dan schaadt t niet.

 

En dan mn labuitslagen, heb ik ook maar zelf om gevraagd. Ging halverwege vorige week weer beter maar de onstekingswaardes zijn weer op aan t lopen, ze zijn altijd hoger dan bij een gezond iemand, maar nu worden ze weer hoger dan dat ze vrijdag waren....En dat terwijl ik het idee heb dat er weer iets van een sinusitis op komt zetten....

 

Ik weet het allemaal even niet meer hoor. Wil wel vechten, maar waartegen? Wat betekent dit nu weer allemaal?? Op momenten dat ik visite heb houd ik me groot, dan gaat t allemaal best, maar nu ik weer alleen zit, met de tijd van de wereld aan mn voeten om te gaan zitten piekeren.....

Sorry....:tears:

 

Anouk :huglove:

Waartegen je moet vechten kan ik je niet mee helpen .. maar waarvoor wel .. We komen speciaal voor jou naar Werchter hoor.. :wink2:

 

Wat is hier precies verdorie aan?

 

 

Is dat niet verdorie?

Als in verdorie .. wat een foto's :wub2:

 

:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Awww Anouk :tears: Ik vind het echt verschrikkelijk om te horen! :tears: Wat een klap is dit! Ik vind het echt heel erg voor je dat het zo slecht is gegaan vandaag! Zelfs ik heb nu moeite om je op te beuren, ik weet niet wat ik moet zeggen, dit is echt een slechte dag voor je! :huglove: Blijf vechten meis! Ik denk veel aan je! :wub2: Ik maak niet zo vaak mee dat iemand zo ziek is, ik vind het echt erg! Mjeh...

Link to comment
Share on other sites

Anouk :huglove:

Waartegen je moet vechten kan ik je niet mee helpen .. maar waarvoor wel .. We komen speciaal voor jou naar Werchter hoor.. :wink2:

 

 

 

Is dat niet verdorie?

Als in verdorie .. wat een foto's :wub2:

 

:mf_rosetinted:

 

Ah, zo. :naughty:

Ja, dat zeker.

 

Maar ik ga er toch maar eens vandoor. :wink2:

 

Bye y'all!

 

En heeeeeeel veel sterkte Anouk!!! Love you! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Ah, zo. :naughty:

Ja, dat zeker.

 

Maar ik ga er toch maar eens vandoor. :wink2:

 

Bye y'all!

 

En heeeeeeel veel sterkte Anouk!!! Love you! :huglove:

 

Slaap goed :wink2:

Byebye...

 

 

 

 

Zo, ik heb een e-mail naar Yooligan gestuurd .. Ik hoop dat het allemaal geregeld kan worden. Mijn moeder zag het alweer niet zitten, maar daar trek ik me nu even niks van aan ... :punk:

Link to comment
Share on other sites

Maar ik ga er toch maar eens vandoor. :wink2:

 

Bye y'all!

 

En heeeeeeel veel sterkte Anouk!!! Love you! :huglove:

Slaap lekker meissie, hoop je morgen weer te zien, en dan lekker vanachter mn eigen pc....:huglove:

Zo, ik heb een e-mail naar Yooligan gestuurd .. Ik hoop dat het allemaal geregeld kan worden. Mijn moeder zag het alweer niet zitten, maar daar trek ik me nu even niks van aan ... :punk:

Mooi zo, gewoon maling aan hebben hoor....

 

 

Ik heb het nu HELEMAAL gehad....Mamma belde net nog effies, die weet ook wat n kutdag dit was en wilde me nog even spreken. Er ligt hier verder nog een man die ook nog lang niet slaapt, verder niemand. Die man heeft echt geen last van me, die vindt me (gek genoeg) wel gezellig. Maar de avonddienst hoorde mn telefoon en ging recht tegen me aan staan ouwehoeren dat dat ECHT niet kon blablabla.....Heb de hele avond pijn, ze heeft geen woord met me gewisseld daarover, weet dus niet eens hoe ik me voel of wat dan ook en dan gaat ze ook nog even lopen vertellen dat ik niet met mn bloedeigen moeder mag bellen. TO HELL met haar :badmood:

En ik kan niet meer stoppen met janken.

Sorry voor mn gezelligheid, maar ik ben blij dat ik t hier even kwijt kan. Was net echt in staat die laptop door t raam te smijten ofzo....Loop hier al twee weken op mn tenen om de goede orde te bewaren en dan nu nog even dit.....Kan t niet hebben....

Link to comment
Share on other sites

Ik heb het nu HELEMAAL gehad....Mamma belde net nog effies, die weet ook wat n kutdag dit was en wilde me nog even spreken. Er ligt hier verder nog een man die ook nog lang niet slaapt, verder niemand. Die man heeft echt geen last van me, die vindt me (gek genoeg) wel gezellig. Maar de avonddienst hoorde mn telefoon en ging recht tegen me aan staan ouwehoeren dat dat ECHT niet kon blablabla.....Heb de hele avond pijn, ze heeft geen woord met me gewisseld daarover, weet dus niet eens hoe ik me voel of wat dan ook en dan gaat ze ook nog even lopen vertellen dat ik niet met mn bloedeigen moeder mag bellen. TO HELL met haar :badmood:

En ik kan niet meer stoppen met janken.

Sorry voor mn gezelligheid, maar ik ben blij dat ik t hier even kwijt kan. Was net echt in staat die laptop door t raam te smijten ofzo....Loop hier al twee weken op mn tenen om de goede orde te bewaren en dan nu nog even dit.....Kan t niet hebben....

 

Aaah Anouk, probeer je niks van haar aan te trekken! Sommige mensen zijn zo gevoelloos en onpersoonlijk! :thumbdown: Die moet je gewoon proberen te negeren, hoe lastig dat soms ook is!

Maar is er nu wel een mogelijkheid dat je morgen nog naar huis kan??

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy