Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

Ik heb het nu HELEMAAL gehad....Mamma belde net nog effies, die weet ook wat n kutdag dit was en wilde me nog even spreken. Er ligt hier verder nog een man die ook nog lang niet slaapt, verder niemand. Die man heeft echt geen last van me, die vindt me (gek genoeg) wel gezellig. Maar de avonddienst hoorde mn telefoon en ging recht tegen me aan staan ouwehoeren dat dat ECHT niet kon blablabla.....Heb de hele avond pijn, ze heeft geen woord met me gewisseld daarover, weet dus niet eens hoe ik me voel of wat dan ook en dan gaat ze ook nog even lopen vertellen dat ik niet met mn bloedeigen moeder mag bellen. TO HELL met haar :badmood:

En ik kan niet meer stoppen met janken.

Sorry voor mn gezelligheid, maar ik ben blij dat ik t hier even kwijt kan. Was net echt in staat die laptop door t raam te smijten ofzo....Loop hier al twee weken op mn tenen om de goede orde te bewaren en dan nu nog even dit.....Kan t niet hebben....

 

:huglove:

Mensen zouden wat begripvoller moeten leren zijn ... Wat maakt dat nu uit dat je even telefoneert als niemand er last van heeft?

 

Maar niet je laptop weggooien hoor, we hebben je nog nodig hier :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nee hoor Bienie, die laptop blijft lekker hier én aan voorlopig. Schijt aan de tijd (dat rijmt :thumb_yello::roftl:) Stel dat die afgepakt wordt, dan zou ik echt boos worden.... Zolang ik niet een heel ziekenhuis wakker houd met mijn slapeloosheid is er niets aan de hand toch?

HAHA, die man tegenover me zit ook nog lekker te bellen. Gelijk heeft hij. Hoop voor m dat die tang al weg is, anders krijgt hij ook nog even met haar te maken.

 

Eigenlijk moet ik me er niets van aantrekken ofzo, maar al met al lukt dat niet helemaal. En dan te bedenken dat de dag zo mooi begon, met die 10 voor anatomie.....:blink: De rest kan zo bij t grofvuil eigenlijk...

 

Die man tegenover me heeft ook de ziekte in, die zou alleen tijdens het inlopen van zijn chemo op de kamer moeten blijven, maar hij heeft al vanaf 6 uur ofzo spoelvloeistof ipv chemo en de tang laat m niet gaan. En hij rookt....dus heeft hij heel erg trek in een sigaret die hij niet mag....Zeg dan ook niet van te voren dat iemand mag gaan roken als hij van de chemo af is.....Wat een koe joh:thumbdown:

 

Trouwens wel beter dat die man ook zo rot slaapt. Hoef ik me geen zorgen te maken dat hij last van mn licht heeft ofzo.....:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Je hebt het dan precies toch getroffen met je buurman :naughty:

 

Maar ik ga je verlaten ... val bijna om van de slaap ..

Hopelijk spreek ik je morgen weer :wink2:

 

Byebye :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Je hebt het dan precies toch getroffen met je buurman :naughty:

 

Maar ik ga je verlaten ... val bijna om van de slaap ..

Hopelijk spreek ik je morgen weer :wink2:

 

Byebye :huglove:

 

 

Morgen ben ik lekker thuis joh, bij mn beessies, mn ouders én mn eigen pc'tje!!

Wat heeft t voor nut hier te blijven, ze doen toch niets meer, behalve zeuren. Dan ben ik zo weg hoor!

 

Slaap lekker meis, ik ga ook. Groetjes aan Mika en tot morgen!!

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Ook zoiets.. niet geweldig

 

 

 

Ik was even weg, een tijdschrift kopen met m'n zus.. ik moest perse mee.. en uiteindelijk heeft ze niet eens iets gekocht :boxed:

 

Ohw, handig :roftl:

Ik ga alleen naar de winkel als ik op voorhand weet welk tijdschrift ik moet hebben :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

xD inderdaad.. heeft ze nog een kwartier staan zoeken.. Had ze eindelijk een tijdschrift, begon ze erin te kijken, begint ze van: 'oh nee, die is niet cool' en dan gaat ze weer verder met zoeken.. :thumbdown:

 

En jij stond daar maar wat te draaien .. Gezellig :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy