Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gaat wel.. Moet naat bed, bye!

 

Slaap goed!

 

Tja, ik ben nu eenmaal een erg druk persoon die altijd op zoek is naar nieuwe dingen:bleh

 

Ik niet :tears:

 

Goedenavond :mf_rosetinted

 

 

Awwwww :huglove:

Laat me je iets verklappen: Ik ben totaal NIET bezig, in elk geval niet met nuttige zaken. Dus je bent niet alleen :thumb_yello:

 

Anouk! :woot_jump:

 

Een persoon als jij moet ik hebben :naughty::thumb_yello::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

 

Anouk! :woot_jump:

 

Een persoon als jij moet ik hebben :naughty::thumb_yello::mf_rosetinted:

 

Nou, kijk eens aan dan. Hier ben ik. Zittend aan de keukentafel :thumb_yello:

Heerlijk om weer thuis te zijn joh! Ga straks eens een FIJNE douche nemen, in plaats van de onvermijdelijke wisselbaden die ik de afgelopen 17 dagen voor mn kiezen heb gekregen. Heerlijk lang, met veel shampoo douchegel en heet water en vervolgens mn nieuwe bodylotion op doen....:bleh:

Link to comment
Share on other sites

Nou, kijk eens aan dan. Hier ben ik. Zittend aan de keukentafel :thumb_yello:

Heerlijk om weer thuis te zijn joh! Ga straks eens een FIJNE douche nemen, in plaats van de onvermijdelijke wisselbaden die ik de afgelopen 17 dagen voor mn kiezen heb gekregen. Heerlijk lang, met veel shampoo douchegel en heet water en vervolgens mn nieuwe bodylotion op doen....:bleh:

 

Je bent thuis!! :woot_jump: :woot_jump:

Echt super!

 

Ik neem aan dat het dan wel redelijk goed gaat met je? :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Dat wil je niet weten:bleh:

En nee, het heeft niks met wc's te maken:naughty:

En nu ga ik weer:thumbdown:

Welterusten en tot morgen ofzo:huglove:

 

Ik wil het niet weten :blink::roftl:

 

Maar byebye :wink2:

Link to comment
Share on other sites

ANOUK IS THUIS!! JEEJ! :groovy:

Eindelijk wat goed nieuws vandaag!!

 

 

Goedenavond allen!

 

Hellow :mf_rosetinted:

 

Ja, af en toe goed nieuws mag wel ..

Link to comment
Share on other sites

Hellow :mf_rosetinted:

 

Ja, af en toe goed nieuws mag wel ..

 

Hmm nou inderdaad! En ik kreeg net nog eens goed nieuws, want Maria Mena komt naar Nederland! En dat vind ik leuheuk!! :biggrin2:

 

Zo is mijn dag op het einde toch nog een beetje opgefleurd :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Dat wil je niet weten:bleh

En nee, het heeft niks met wc's te maken:naughty

En nu ga ik weer:thumbdow

Welterusten en tot morgen ofzo:huglove:

Slaap lekker en tot snel maar weer dan!!

:huglove:

 

@Bienie, ik heb je verkeerde antwoord ge-quote maar ben lui dus dan maar zo. Op zich gaat t wel, eigenlijk hetzelfde als gisteren. Die pijn is gewoon niet leuk, maarja of ik nou daar zit of hier...die pijn is er toch wel. Hier heb ik tenminste wat afleiding. Ik heb weer licht stijgende infectiewaardes in mn labuitslagen, maar dat kan verklaard worden door die holtes die weer onrustig zijn. Langer iv behandelen heeft op dit moment geen nut, want de ontsteking die te zien was in mn linkerlong is verdwenen. Wel weer wat nieuwe fibrose erbij, dat is een tegenvaller. Maarja, het is beoordeeld door iemand in Dordt, misschien zeggen ze in t AZM wel weer hele andere dingen. Ga t zo zelf eens bekijken, heb een gezellig dvd-tje met al mn scans, foto's en echo's enzo meegekregen. Leuk voor een dia-avondje:thumb_yello::roftl:

 

ANOUK IS THUIS!! JEEJ! :groovy:

Eindelijk wat goed nieuws vandaag!!

 

 

Goedenavond allen!

 

Haai!! Echt wel balen zeg voor je.....Nu weet je t dus nog niet eigenlijk? Ze weten niet wat ze missen, die sukkels. Ze zijn jou niet waard joh, laat het ze lekker uitzoeken!!

Link to comment
Share on other sites

Hmm nou inderdaad! En ik kreeg net nog eens goed nieuws, want Maria Mena komt naar Nederland! En dat vind ik leuheuk!! :biggrin2:

 

Zo is mijn dag op het einde toch nog een beetje opgefleurd :wub2:

 

Leuheuk voor jou! :mf_rosetinted:

 

@Bienie, ik heb je verkeerde antwoord ge-quote maar ben lui dus dan maar zo. Op zich gaat t wel, eigenlijk hetzelfde als gisteren. Die pijn is gewoon niet leuk, maarja of ik nou daar zit of hier...die pijn is er toch wel. Hier heb ik tenminste wat afleiding. Ik heb weer licht stijgende infectiewaardes in mn labuitslagen, maar dat kan verklaard worden door die holtes die weer onrustig zijn. Langer iv behandelen heeft op dit moment geen nut, want de ontsteking die te zien was in mn linkerlong is verdwenen. Wel weer wat nieuwe fibrose erbij, dat is een tegenvaller. Maarja, het is beoordeeld door iemand in Dordt, misschien zeggen ze in t AZM wel weer hele andere dingen. Ga t zo zelf eens bekijken, heb een gezellig dvd-tje met al mn scans, foto's en echo's enzo meegekregen. Leuk voor een dia-avondje:thumb_yello::roftl:

 

Nou, gezellig avondje wordt dat dan .. :naughty::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Haai!! Echt wel balen zeg voor je.....Nu weet je t dus nog niet eigenlijk? Ze weten niet wat ze missen, die sukkels. Ze zijn jou niet waard joh, laat het ze lekker uitzoeken!!

 

Njah.. :thumbdown:

Ik weet niet hoe mijn toekomst er nu uit zal gaan zien.. hmm het zal vast wel weer goedkomen, hoor. Misschien ga ik dus een cursus volgen, maar dat is zo duur en zonder studiefinanciering en ov-jaarkaart weet ik niet hoe ik dat moet gaan betalen! Of misschien een studie museologie, dat heeft me ook altijd leuk geleken (het klinkt wel saai maar dat is het niet! :bleh: )

Link to comment
Share on other sites

Leuheuk voor jou! :mf_rosetinted:

 

 

 

Nou, gezellig avondje wordt dat dan .. :naughty::roftl:

 

Jullie zijn ook uitgenodigd bij dezen hoor :thumb_yello:

Zal er de foto's van mn splenectomie ook bij doen, en zorgen voor lekkere hapjes. Als dat niet gezellig wordt weet ik t ook niet meer.....:bleh:

 

Weet je al meer over Werchter trouwens? Zou het zo gaaf vinden als jullie ook konden! Goeie timing van Carina om m nu te smeren he? Maarja, lang leve de mobiel, dit is belangrijker dan wat dan ook toch?

 

Jose, komt wel goed joh. Niet te snel iets beslissen, hoewel, als die studie Museologie je altijd al leuk had geleken, is dat misschien wat....Ik riep ook al 4 jaar terug dat apothekersassistent ook wel iets had, en kijk wat ik nu doe...Lien heeft al besloten dat ik meer dan Cum Laude ga slagen, en dan geven we een megafeest! Nouja, als ik dat diploma heb komt er hoe dan ook een superfeest.....

Maarre....kijk eens rustig om je heen, ook op sites als van de LOI ofzo. Misschien krijg je inspiratie? Lekker zinloze adviezen, dat zul jij ook allemaal wel weten, maar toch....Wou dat ik je kon helpen. Ik zou je gewoon aangenomen hebben hoor:thumb_yello::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Jose, komt wel goed joh. Niet te snel iets beslissen, hoewel, als die studie Museologie je altijd al leuk had geleken, is dat misschien wat....Ik riep ook al 4 jaar terug dat apothekersassistent ook wel iets had, en kijk wat ik nu doe...Lien heeft al besloten dat ik meer dan Cum Laude ga slagen, en dan geven we een megafeest! Nouja, als ik dat diploma heb komt er hoe dan ook een superfeest.....

Maarre....kijk eens rustig om je heen, ook op sites als van de LOI ofzo. Misschien krijg je inspiratie? Lekker zinloze adviezen, dat zul jij ook allemaal wel weten, maar toch....Wou dat ik je kon helpen. Ik zou je gewoon aangenomen hebben hoor:thumb_yello::mf_rosetinted:

 

Haha thanks! :wub2: Ik ga er ook wel vanuit dat het goedkomt hoor! Maar het was gewoon even een domper vandaag en zo'n klap voor je ego he! :boxed:

 

Maar euh meer dan Cum Laude, heet dat niet Summa Cum Laude??? :naughty: Dan ben je echt de pimp! :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Jullie zijn ook uitgenodigd bij dezen hoor :thumb_yello:

Zal er de foto's van mn splenectomie ook bij doen, en zorgen voor lekkere hapjes. Als dat niet gezellig wordt weet ik t ook niet meer.....:bleh:

 

Weet je al meer over Werchter trouwens? Zou het zo gaaf vinden als jullie ook konden! Goeie timing van Carina om m nu te smeren he? Maarja, lang leve de mobiel, dit is belangrijker dan wat dan ook toch?

 

Goh, had ik dat nu eerder geweten .... :naughty::roftl:

En sowieso, met die mannen erbij moet zoiets gewoon gezellig worden :mf_rosetinted:

 

Werchter .. weet niet .. Had gisteren Yooligan nog een e-mail gestuurd (of toch een poging tot, via deze site, normaal komt dat wel aan?) en haar vanmorgen om kwart voor 8 een sms gestuurd (veronderstelde dat ze wel wakker was en anders had ze pech :naughty:). Heb dan tegen de avond aan een sms teruggehad dat ze de e-mail zo snel mogelijk ging bekijken .. Maar tot nu toe niks meer gehoord..

 

*bedenkt nu net dat de gsm niet in de buurt ligt.. waar wel? Geen idee.. Even zoeken :bleh:*

Link to comment
Share on other sites

Ok, gsm gevonden .. Om 18u een bericht gehad dat mijn e-mail blijkbaar niet is aangekomen .. Toch handig zo'n gsm hé .. ik ben zo slecht met dat ding :blush-anim-cl::roftl:

 

Dus ik ga nu even opnieuw een e-mail sturen :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ik zou het nog niet kunnen zeggen..

Het zou de keuze "wat aandoen" wel een stukje makkelijker maken :naughty::roftl:

 

Haha ja dat sowieso, ik moest uit zoveel kiezen dus dit gaf gewoon de doorslag! :naughty: Dan draag ik de rest wel op Werchter! :mf_rosetinted: Maar het idee erachter is zoooo tof! Daar zou ik wel speciaal voor naar mijn favoriete stad, Londen, reizen! :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Haha ja dat sowieso, ik moest uit zoveel kiezen dus dit gaf gewoon de doorslag! :naughty: Dan draag ik de rest wel op Werchter! :mf_rosetinted: Maar het idee erachter is zoooo tof! Daar zou ik wel speciaal voor naar mijn favoriete stad, Londen, reizen! :wub2:

 

Ik heb er eigenlijk nog niet over nagedacht .. heb ook niks speciaals ofzo.. en al helemaal niet de creativiteit om wat te maken :blush-anim-cl::roftl:

 

Londen ... Ik en Londen dat gaat niet samen :boxed:

Alhoewel .. Tegen dan ben ik een paar concerten verder, is Carina hier geweest (even in de veronderstelling dat Werchter doorgaat) en als die dan gaat ... Dat zal dan toch wel lukken hé? :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb er eigenlijk nog niet over nagedacht .. heb ook niks speciaals ofzo.. en al helemaal niet de creativiteit om wat te maken :blush-anim-cl::roftl:

 

Londen ... Ik en Londen dat gaat niet samen :boxed:

Alhoewel .. Tegen dan ben ik een paar concerten verder, is Carina hier geweest (even in de veronderstelling dat Werchter doorgaat) en als die dan gaat ... Dat zal dan toch wel lukken hé? :mf_rosetinted:

 

Haha als je de creativiteit niet hebt, dan moet je toch maar zo'n shirt gaan maken he! :naughty:

 

Londen is toch echt een fantastische, iets te toeristische, stad!!? Maar hoezo gaan Londen en jij niet samen? Je zou er niet alleen heen willen bedoel je dat?

 

Ik hoop trouwens voor je dat Werchter doorgaat! Hoe meer MFCers hoe gezelliger! :punk:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy