Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

Haha als je de creativiteit niet hebt, dan moet je toch maar zo'n shirt gaan maken he! :naughty:

 

Londen is toch echt een fantastische, iets te toeristische, stad!!? Maar hoezo gaan Londen en jij niet samen? Je zou er niet alleen heen willen bedoel je dat?

 

Ik hoop trouwens voor je dat Werchter doorgaat! Hoe meer MFCers hoe gezelliger! :punk:

 

Dat krijg ik ook niet zomaar meteen klaar hoor.. Hoe krijg je dat op je T-shirt? En dan moet ik nog een T-shirt vinden :roftl:

 

Dat ookal.. maar ik heb een slechte ervaring ivm Londen & Mika-concert.. Ben er namelijk nooit geraakt :thumbdown: (mocht eerst wel en toen een paar dagen later niet meer.. ben er gewoon ziek van geweest).

 

Ik hoop het ook :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dat krijg ik ook niet zomaar meteen klaar hoor.. Hoe krijg je dat op je T-shirt? En dan moet ik nog een T-shirt vinden :roftl:

 

Dat ookal.. maar ik heb een slechte ervaring ivm Londen & Mika-concert.. Ben er namelijk nooit geraakt :thumbdown: (mocht eerst wel en toen een paar dagen later niet meer.. ben er gewoon ziek van geweest).

 

Ik hoop het ook :mf_rosetinted:

 

Ahja dat van Londen kan ik me wel herinneren (niet zo goed meer, want ik was hier op dat moment nog niet echt actief). Maar ik begrijp dat Londen dan niet meteen meer je eerste keus is om naar toe te willen gaan!

 

Haha, nou als je echt graag een t-shirt wilt van Royal Albert Hall en je denkt dat het echt niet gaat lukken, dan wil ik er wel een voor je maken! Hoe meer mensen 'm dragen, hoe beter! :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Ahja dat van Londen kan ik me wel herinneren (niet zo goed meer, want ik was hier op dat moment nog niet echt actief). Maar ik begrijp dat Londen dan niet meteen meer je eerste keus is om naar toe te willen gaan!

 

Haha, nou als je echt graag een t-shirt wilt van Royal Albert Hall en je denkt dat het echt niet gaat lukken, dan wil ik er wel een voor je maken! Hoe meer mensen 'm dragen, hoe beter! :thumb_yello

 

Dat is niet van eerste keus, moet er alleen wel geraken.. :naughty:

 

En bedankt, we zien nog wel :wink2:

 

Ahja, ik las dit net, niet echt een spannende uitkomst he! :bleh

 

Neen :roftl:

Maarja seg, het werd ook wel een beetje te gek hé .. Toen zij ermee stopte maar de rest doorging was het voor mij wel genoeg geweest :thumbdown:

 

JoseOle - urgent - vote in second poll:shocked:

 

Welcome?

 

:naughty::bleh:

Link to comment
Share on other sites

JoseOle - urgent - vote in second poll:shocked:

 

Aaaaaah stop stalking me! :mf_rosetinted: Okay I'll vote for a moment... :naughty:

 

Dat is niet van eerste keus, moet er alleen wel geraken.. :naughty:

 

En bedankt, we zien nog wel :wink2:

 

Ik hoor wel van je of je een shirt wilt! Niet te lang wachten met beslissen he! Het is al bijna tenslotte! :bleh: Yay!

Link to comment
Share on other sites

*stopt stokjes tussen haar ogen om niet in slaap te kachelen*

 

Ik ben er nog hoor, erg actief zoals jullie merken....

Zat op msn, maar er zit nu iemand tegen me aan te ouwehoeren waarvan ik geen idee heb wie t is. Heel interessant:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Ik hoor wel van je of je een shirt wilt! Niet te lang wachten met beslissen he! Het is al bijna tenslotte! :bleh: Yay!

 

Oh zwijg, wil er niet aan denken .. :blink:

 

(voordat het zover is moet ik eerst nog een eindwerk afgeven en verdedigen en ik kan pas aan het concert (of de concerten) denken en ervan genieten als dat achter de rug is .. wat dan ook weer als gevolg heeft dat ik op een week tijd alles moet regelen, maar dat zal wel lukken zeker? :roftl:)

 

*stopt stokjes tussen haar ogen om niet in slaap te kachelen*

 

Ik ben er nog hoor, erg actief zoals jullie merken....

Zat op msn, maar er zit nu iemand tegen me aan te ouwehoeren waarvan ik geen idee heb wie t is. Heel interessant:thumb_yello:

 

Ik ben het niet :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

@ Bienie: Natuurlijk ben JIJ het niet, jou herken ik wel. En jij praat over interessante dingen, onze conversaties zijn uitermate hoogstaand :mf_rosetinted:

 

Ik ga even douchen en daarna ben ik terug. Denk ik. Moet mn eigen pc ook nog even aangehad hebben vandaag, die heeft me ook gemist...Mijn pc is zo lief :wub2:Hij bewaart allemaal mooie lieve foto's en liedjes enzo voor me, zonder zeuren:thumb_yello:

 

Tot straks!

Link to comment
Share on other sites

@ Bienie: Natuurlijk ben JIJ het niet, jou herken ik wel. En jij praat over interessante dingen, onze conversaties zijn uitermate hoogstaand :mf_rosetinted:

 

Ik ga even douchen en daarna ben ik terug. Denk ik. Moet mn eigen pc ook nog even aangehad hebben vandaag, die heeft me ook gemist...Mijn pc is zo lief :wub2:Hij bewaart allemaal mooie lieve foto's en liedjes enzo voor me, zonder zeuren:thumb_yello:

 

Tot straks!

 

Ja, inderdaad ... :roftl:

 

Douche ze! :mf_rosetinted:

 

 

 

 

 

Ik duik eens mijn bedje in ...

Tot morgen :wink2:

Link to comment
Share on other sites

:lmfao: Slimme keuze xD

 

Maarja, wat heb jij vandaag allemaal gedaan?:bleh:

 

Niks :boxed:

Stage gaan doen en 's middags naar huis gegaan omdat ik vond dat ik aan mijn eindwerk moest werken .. en dat heb ik dus gedaan, tot nu net :blink:

 

Jij?

Link to comment
Share on other sites

Niks :boxed:

Stage gaan doen en 's middags naar huis gegaan omdat ik vond dat ik aan mijn eindwerk moest werken .. en dat heb ik dus gedaan, tot nu net :blink:

 

Jij?

 

Opgestaan, naar school geweest en weer thuisgekomen :naughty:

Niet veel dus.

Ik wil echt vakantiee.. :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Opgestaan, naar school geweest en weer thuisgekomen :naughty:

Niet veel dus.

Ik wil echt vakantiee.. :boxed:

 

Ik ook .. ben al van februari elke dag van 8u tot 16.30u aan het werken .. en dan ook nog dat stom eindwerk .. Het is goed geweest vind ik :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy