Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

Ja, maar ik denk niet dat hij dat ook denkt :naughty:

 

Het is ook niet grappig, ik kwam terug van school en hij liep naar zijn kamer en je hoorde een paar keiharde dreunen. De deur is echt zowat doormidden. :blink:

 

Gezellig ..

Mensen hebben al vaak aan mij gevraagd of ik het niet erg vind enig kind te zijn .. Neen hoor, vind ik niet erg :mf_rosetinted::bleh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeepp, we zijn met z'n 5en.

Mijn broer, zusje, vader en moeder. :naughty: (en ikXD)

Heel gezellig. (Behalve mijn broer en zusje:roftl:)

 

Ze zullen het graag horen :roftl:

 

Hier maar met 3 .. ik, moeder & vader.

(eigenlijk 4, Mika is er natuurlijk ook nog.. :blush-anim-cl::naughty:)

Link to comment
Share on other sites

:tears:

 

toetsweek is net 2 dagen bezig, en heb t nu al zo verkloot...

echt 70% kans dat ik ga blijven zitten...

 

blegh...

maar ik heb altijd m'n schoenen nog :naughty

 

:huglove

 

Ik heb ook een kans dat ik blijf zitten:tears:

Je bent tenminste niet alleen. :biggrin2:

 

 

Ik blijf zeker weten zitten.. Heb Latijn & Grieks een beetje.. slecht gedaan het hele jaar, snapte er weer eens niks van.. :boxed: Dan de tweede nog maar een keer doen hoor.. :mf_rosetinted: Alleen met Engels zal ik me dan wel dood gaan vervelen, of ik vraag of ik op de computer extra opdrachten mag doen omdat ik het allemaal al een keer gedaan heb en al snap.. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik blijf zeker weten zitten.. Heb Latijn & Grieks een beetje.. slecht gedaan het hele jaar, snapte er weer eens niks van.. :boxed: Dan de tweede nog maar een keer doen hoor.. :mf_rosetinted: Alleen met Engels zal ik me dan wel dood gaan vervelen, of ik vraag of ik op de computer extra opdrachten mag doen omdat ik het allemaal al een keer gedaan heb en al snap.. :naughty:

 

Balenn :blink:

ik heb nog een kansje, ik moet duits en wiskunde ophalen. En dan ga ik over. :bleh:

Wiskunde heb ik een 7,2 voor gehaald dus dat komt wel goed en ook duits lukt wel (ik leerde alleen niet)

Link to comment
Share on other sites

Ik blijf zeker weten zitten.. Heb Latijn & Grieks een beetje.. slecht gedaan het hele jaar, snapte er weer eens niks van.. :boxed Dan de tweede nog maar een keer doen hoor.. :mf_rosetinted: Alleen met Engels zal ik me dan wel dood gaan vervelen, of ik vraag of ik op de computer extra opdrachten mag doen omdat ik het allemaal al een keer gedaan heb en al snap.. :naughty:

 

Beter een jaar overdoen en dan alles snappen dan telkens maar juist overgeraken en je problemen de rest van je jaren meenemen :wink2:

 

Lekker rustig :wink2:

 

Mika komt hier ook weleens langs. :naughty:

 

Toch niet die van mij dan :naughty::bleh:

Link to comment
Share on other sites

Balenn :blink:

ik heb nog een kansje, ik moet duits en wiskunde ophalen. En dan ga ik over. :bleh:

Wiskunde heb ik een 7,2 voor gehaald dus dat komt wel goed en ook duits lukt wel (ik leerde alleen niet)

 

Wiskunde is bij mij helemaal verknoeit.. de enige 2 voldoendes waren een 6,4 en een 6,6, die 1 keer meetelden elk, en voor de proefwerken die 3 keer meetelden had ik natuurlijk weer een 2,8 en like that..

 

Ik heb volgende week proefwerkweek, een afschuwelijk rooster..

 

Maandag: nederlands, aardrijkskunde, grieks

Dinsdag: Biologie, natuurscheikunde

Woensdag: Frans

Donderdag: Engels, wiskunde, latijn

Vrijdag: Duits, geschiedenis

Link to comment
Share on other sites

Beter een jaar overdoen en dan alles snappen dan telkens maar juist overgeraken en je problemen de rest van je jaren meenemen :wink2:

 

 

 

Ja, eerst wou ik niet blijven zitten, maar als ik dan toch net over zou gaan, zou ik het aan het begin van het jaar weer niet snappen, en dan in de derde blijven zitten.. :thumbdown:

Dan is het beter zo. :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Wiskunde is bij mij helemaal verknoeit.. de enige 2 voldoendes waren een 6,4 en een 6,6, die 1 keer meetelden elk, en voor de proefwerken die 3 keer meetelden had ik natuurlijk weer een 2,8 en like that..

 

Ik heb volgende week proefwerkweek, een afschuwelijk rooster..

 

Maandag: nederlands, aardrijkskunde, grieks

Dinsdag: Biologie, natuurscheikunde

Woensdag: Frans

Donderdag: Engels, wiskunde, latijn

Vrijdag: Duits, geschiedenis

 

Wij hebben geen toetsweek.. :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Ja, eerst wou ik niet blijven zitten, maar als ik dan toch net over zou gaan, zou ik het aan het begin van het jaar weer niet snappen, en dan in de derde blijven zitten.. :thumbdown:

Dan is het beter zo. :wink2:

 

Inderdaad, dat bedoel ik :original:

En het is niks om je over te schamen, ik denk niet dat er veel mensen zijn die nog nooit zijn blijven zitten :wink2:

 

Wij hebben geen toetsweek.. :thumbdown:

 

Heb ook geen examens meer .. goddank (heb er echt wel genoeg gehad in mijn leven). Wel nog een eindwerk dat ik nog moet verdedigen, dat zie ik ook niet zitten .. maarja ..

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy